quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
FB en LB sitting on a tree Kee Ai Es Es Ai En Gie
Nee we gingen toevallig bijde de Lama's kijken vandaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh!
Foreverblue en Lovebear zijn een stelletje
WBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee we gingen toevallig bijde de Lama's kijken vandaar.
Was weer leuk![]()
Benner weer allemaal Goeieavond![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
FB en LB sitting on a tree Kee Ai Es Es Ai En Gie
Met UPC, jaaa uw internet doet het niet. Even kijken he bij mij ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
WB
Ja was een goede aflevering eindelijk weer...
"Met UPC, jaaaaaaaa daar .... contact"
Ja was echt lachenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
WB
Ja was een goede aflevering eindelijk weer...
"Met UPC, jaaaaaaaa daar .... contact"
Hawel goedenavonod bij Raad ar... Volgens mij is het een slee?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef Beeker het volgende:
Met UPC, jaaa uw internet doet het niet. Even kijken he bij mij ook niet![]()
Internet doet t niet o dan ga ik m even opstartenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef Beeker het volgende:
[..]
Dan heb je mijn penthouse nog niet gezien... Het meest luxe uiteraard. Moest vanavond weer kiezen tussen sauna of stoomdouche voor ik via m'n dompelbad op het dakterras in m'n buitenjaccuzi kon gaan hangen... Keuzes keuzes keuzesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:00 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben even aan het bijlezen in de andere SC topics en zie dat iedereen zich al gesetteld heeft. Sommige hebben zelfs een jacuzzi op hun kamer!?Andere weer een penthouse, sommige op de begane grond etc etc.....Bij wie kan ik mijn sleutel ophalen en waar verblijf ik? Zet mij maar bij Snaptnix in de buurt, begreep dat zij dicht bij de bar zat?
Hoef ik ook geen trappen te lopen als ik een borreltje op heb
![]()
Snaptnix en ik zijn bij de bar verbannenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:00 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben even aan het bijlezen in de andere SC topics en zie dat iedereen zich al gesetteld heeft. Sommige hebben zelfs een jacuzzi op hun kamer!?Andere weer een penthouse, sommige op de begane grond etc etc.....Bij wie kan ik mijn sleutel ophalen en waar verblijf ik? Zet mij maar bij Snaptnix in de buurt, begreep dat zij dicht bij de bar zat?
![]()
Whahaha die was ook goed jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef Beeker het volgende:
[..]
Ik ben geen huismeester meer... die taak heb ik teruggegeven aan Regenwormquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snaptnix en ik zijn bij de bar verbannen![]()
Moe je aan Blue vragen of daar nog een kamer vrij is![]()
Tssssquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan heb je mijn penthouse nog niet gezien... Het meest luxe uiteraard. Moest vanavond weer kiezen tussen sauna of stoomdouche voor ik via m'n dompelbad op het dakterras in m'n buitenjaccuzi kon gaan hangen... Keuzes keuzes keuzes![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:00 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben geen huismeester meer... die taak heb ik teruggegeven aan Regenworm![]()
Waarom zijn we uit de bar verbannenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snaptnix en ik zijn bij de bar verbannen![]()
Moe je aan Blue vragen of daar nog een kamer vrij is![]()
Hé je hebt het wel tegen DE manager hè??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
TssssSommige hebben ook keuzes te over he? Als je kamer plus sauna, stoomdouche etc zo groot is nodig je ons toch uit voor een feessie op je kamer?
Enne, Bleu!!!!! Waar is mijn sleutel en welke kamer heb ik? Mijn koffers zijn een beetje zwaar aan het worden met het rondlopen van de bar (*hips*) naar de receptie!![]()
Bij afwezigheid van Regenworm wil ik de taak nog wel ff uitvoerenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
TssssSommige hebben ook keuzes te over he? Als je kamer plus sauna, stoomdouche etc zo groot is nodig je ons toch uit voor een feessie op je kamer?
Enne, Bleu!!!!! Waar is mijn sleutel en welke kamer heb ik? Mijn koffers zijn een beetje zwaar aan het worden met het rondlopen van de bar (*hips*) naar de receptie!![]()
Niks arms aan... hij heeft mij zelf met die taak opgescheept... mag die het ook zelf doenquote:
Niet uit we zijn bij de barquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom zijn we uit de bar verbannen![]()
Daswaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niks arms aan... hij heeft mij zelf met die taak opgescheept... mag die het ook zelf doen![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
Asje... sleutel 12.... begane grond, linksaf... kan je zo vanuit de bar je bed inrollen![]()
Nee. jij bent de huismeester want je wou wel Mod worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben geen huismeester meer... die taak heb ik teruggegeven aan Regenworm![]()
Je bent van harte welkom in de bar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom zijn we uit de bar verbannen![]()
Gelukkig maar, doe mij maar een lekker portje ajbquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in de bar.
Wat kan ik voor je inschenken?
Ik drink alleen maar Spa Rood mag geen alcohol drinken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Regenworm, zou je dat nou wel doen in die bar.... Je bent pas bij dag 3 van de AA...
Ik wou geen mod worden... het was als optie voor als Flugel het alleen niet aankon. Maar zo te zien gaat dat goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee. jij bent de huismeester want je wou wel Mod worden.
En ik heb geen tijd want ik sta achter de bar[afbeelding] en verzorg de [afbeelding]
Nopequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wou geen mod worden... het was als optie voor als Flugel het alleen niet aankon. Maar zo te zien gaat dat goed.![]()
Trouwens... heb je nog eens wat gehoord van CW Flugel?
Doe mij dan maar een roseetjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
En ik heb geen tijd want ik sta achter de bar[afbeelding] en verzorg de [afbeelding]
Gaat alleen maar per flesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar, doe mij maar een lekker portje ajb![]()
Heb je al gegeten je hapt lekker.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wou geen mod worden... het was als optie voor als Flugel het alleen niet aankon. Maar zo te zien gaat dat goed.![]()
Trouwens... heb je nog eens wat gehoord van CW Flugel?
Zonde... dat ze het zich zo kan aantrekken dan. Jammer.quote:
Hahaha nee, ik verzorg het eten in de keuken... nog niet zelf aan eten toegekomenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb je al gegeten je hapt lekker.
rustig aan moet er nog even in komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef odie22 het volgende:
Hoi allemaal , rondje van mij aan de bar![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
rustig aan moet er nog even in komen.
Op mijn kno...uh die knop op de receptie...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
Ik ben mijn kamernummer vergeten...![]()
Op welke knop moet ik drukken dat ik het per e-mail terugkrijg?
LOGOUTquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
Bel 0909 NUMMERKWIJT (50 cpm)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
rustig aan doen want daar staat FB en die moet nog even wennenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Op mijn kno...uh die knop op de receptie...![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Op mijn kno...uh die knop op de receptie...![]()
jij zat in 17quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
Komt er aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef odie22 het volgende:
En doe er ook een schaaltje warme hapjes bij![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef odie22 het volgende:
En doe er ook een schaaltje warme hapjes bij![]()
quote:
Ik zag net Bonnie St Claire lopen, die had kamernummer 6 eigenlijk.. Ze zal zich wel weer vergist hebben...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef ChantalC het volgende:
Mijn mini-bar is niet gevuld!
* belt toestel 9 om te klagen
DE Manager heeft wel zo haar voordelen he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Regenworm, zou je dat nou wel doen in die bar.... Je bent pas bij dag 3 van de AA...
Odie we zijn allemaal uitzendkrachten en het is onze eerste dag dus gaat het nog even fout.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:27 schreef odie22 het volgende:
Nou dat ziet er allemaal niet erg warm uit![]()
Whahaha... dacht dat die alleen in de bar te vinden was (hips)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zag net Bonnie St Claire lopen, die had kamernummer 6 eigenlijk.. Ze zal zich wel weer vergist hebben...
Heeft ze zeker mijn whiskey en bier gejatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zag net Bonnie St Claire lopen, die had kamernummer 6 eigenlijk.. Ze zal zich wel weer vergist hebben...
Ok dan ga ik even bij kamernummer 6 langs...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
Ja je vroeg om warm las ik laterquote:
Ja wie dat personeel hier allemaal heeft aangenomenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Odie we zijn allemaal uitzendkrachten en het is onze eerste dag dus gaat het nog even fout.
Maar onder leiding van Flugeltje moet het lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |