Ja, en Robbie Fowler heeft een hattrick gescoordquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hellow, Robin from Persie had openbreaked his contract untill 2011 or something![]()
Een echte hattrickquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:07 schreef Manu82 het volgende:
Ja, en Robbie Fowler heeft een hattrick gescoord
Dat mag je tegenwoordig gewoon Apple noemen.quote:
Ja, volgens mij wel, maar heb het niet goed kunnen horen, ik moest de uitvakken doen en die maakten niet zoveel lawaai bij een doelpunt voor City.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een echte hattrick![]()
Dus binnen één helft, 3 doelpunten van dezelfde speler achter elkaar, zonder tussendoelpunten.
Ja, het kloptquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, maar heb het niet goed kunnen horen, ik moest de uitvakken doen en die maakten niet zoveel lawaai bij een doelpunt voor City.
Laat maarquote:
Is wel lachen btw om bij zo'n uitvak te werken. Die lui hebben echt een schooluitje lijkt het wel. Echt de wedstrijd van het jaar voor hun en dan komen ze met 50 coaches daaraan zetten terwijl er bijvoorbeeld van Chelsea maar een stuk of 10 waren!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het klopt
Goals: 0-1 (Keogh 17), 1-1 (Fowler 47), 2-1 (Fowler 56), 3-1 (Fowler [pen] 64)
Sorry hoor... Kan het ff niet laten:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef Pinball het volgende:
Dat mag je tegenwoordig gewoon Apple noemen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Sorry hoor... Kan het ff niet laten:
[afbeelding]
![]()
![]()
Hé! Niet spotten met Microsoft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef ChantalC het volgende:
Sorry hoor... Kan het ff niet laten:
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik ben er hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er op tv dat hier niemand is???
Ben er nog wel, was alleen even druk met andere dingen bezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Manu82 het volgende:
Hey Momquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:37 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Zo, ik heb het nieuwe sub forum ook weer gevondenWat gaan jullie trouwens snel zeg, moet alles even bijlezen hoor.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:37 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Zo, ik heb het nieuwe sub forum ook weer gevondenWat gaan jullie trouwens snel zeg, moet alles even bijlezen hoor.
Battlestar Galactica op Veronica... en straks De Lama's bij BNNquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Manu82 het volgende:
Ja de Lama'squote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Battlestar Galactica op Veronica... en straks De Lama's bij BNN
Idols= BB5 karaokequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Battlestar Galactica op Veronica... en straks De Lama's bij BNN
Meestal lachen ja... al vond ik ze vorig seizoen leuker.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Battlestar Galactica op Veronica.
Vorige week was wel lachen met Ariequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Meestal lachen ja... al vond ik ze vorig seizoen leuker.
Tot straksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga weer verder kijken... tot later allemaal
Voor je weg gaat zou je nog even naar mijn slot van mijn kamer 13 willen kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga weer verder kijken... tot later allemaal
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor je weg gaat zou je nog even naar mijn slot van mijn kamer 13 willen kijken.
Krijg de deur slecht openen
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, maar helemaal gelukkig ermee ben ik niet. Ik heb er veel te weinig tijd voor
Dus hierbij is de vacature voor huismeester weer vrij voor een ieder die zich geroepen voelt
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor je weg gaat zou je nog even naar mijn slot van mijn kamer 13 willen kijken.
Krijg de deur slecht openen
In amerika zijn ze gelukkig ook weer begonnen met de rest van seizoen 2. Vanmiddag gezien en was echt een beresterke aflevering. Ik zal niks verklappen voor de mensen die nu net seizoen 1 kijkenquote:
Het is inderdaad beter om niets te verklappen, kan je een ban kosten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In amerika zijn ze gelukkig ook weer begonnen met de rest van seizoen 2. Vanmiddag gezien en was echt een beresterke aflevering. Ik zal niks verklappen voor de mensen die nu net seizoen 1 kijken
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter om niets te verklappen, kan je een ban kosten.
Maar het is wel een mooie serie, nog bedankt voor de tip!![]()
Oh!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Ik ben nu Lama's kijken met Lovebear... tot later allemaal
Mooi gifjequote:
Geinig he, "Google is your best friend"quote:
Whehehe..! Ik denk dat hij het iets anders bedoeltquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh!
Foreverblue en Lovebear zijn een stelletje
Hmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe..! Ik denk dat hij het iets anders bedoelt!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Okee. Floortje was idd de beste van vanavond.
-edit- moest in het idols Topic
Tja, wat wil je dan van een knul van 29? Herman had wel ff iets meer in z'n rugzak....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef demins het volgende:
Harm zong 'Saturday Night'!!!![]()
Zonder soul, zonder bezieling, niet doorleefd!!!![]()
Hahaha nee hoor... maar zij ging ook de Lama's kijken begreep ik net... vandaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh!
Foreverblue en Lovebear zijn een stelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |