Klop klop klopquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellig... ja, 313. Klop maar 3x, dan weet ik dat jij het bent![]()
* Foreverblue opent deurquote:
Leuk dan je lekker zuid-afrikaans lullen is een zeer grappig taaltje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:05 schreef flugeltje het volgende:
Mannetje het huishouden laten doen is geen optieDan blijft het gewoon liggen tot morgen.... En morgenmiddag moet het schoon zijn, want dan komt m'n beste vriend (uit Zuid-Afrika) op de koffie..
Hij is in NL, vliegt woensdag weer terug. Heb hem sinds januari 2001 al niet meer gezien. Kan niet wachten om hem te knuffelen...
Hij komt van hier...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:09 schreef regenworm het volgende:
Hey Bluequote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
* Foreverblue opent deur
Hoiiiiiiiii beertje...![]()
![]()
(op de wangen) Leuk dat je er bent. Geef je jas maar en zoek een lekkere stoel om te zitten
Chantal kan niet over mijn deurmat zijn gestruikeld... Ik heb alleen beertje tot nu toe binnengelatenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou klagen bij de huismeester Foreverbleu
Chantal, was die limburger vannacht ook hier aan het klooien?quote:
Ja, met mij gaat het goed... met jou ook? Wat leuk dat je er bent... wil je suiker en melk in jequote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Blue
![]()
![]()
![]()
Geeft jas aan vraagt hoe t gaat.
En gaat lekker zitten![]()
Nederlands: Zuid-Afrikaans:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:11 schreef flugeltje het volgende:
ff testje doen
Geen idee toen sliep ik...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:15 schreef flugeltje het volgende:
Chantal, was die limburger vannacht ook hier aan het klooien?
Leuk hè?quote:
Maar je vroeg hier in het FB topic of we er iets aan wilden doenquote:
Oh nee dat was vanmorgen vroeg... Die gek kalkde ieder forum van fok! vol... Inmiddels is die gebanned voor minimaal 1 jaar...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:18 schreef flugeltje het volgende:
Maar je vroeg hier in het FB topic of we er iets aan wilden doen![]()
Met mij gaat t ook goed hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, met mij gaat het goed... met jou ook? Wat leuk dat je er bent... wil je suiker en melk in je?
Dat laatste had ik ook gezien, ik vroeg mezelf alleen af of hij híer ook bezig was geweest...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh nee dat was vanmorgen vroeg... Die gek kalkde ieder forum van fok! vol... Inmiddels is die gebanned voor minimaal 1 jaar...
Ja dus, alleen één van de Admins heeft alles van die mafkees al verwijderd...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:19 schreef flugeltje het volgende:
Dat laatste had ik ook gezien, ik vroeg mezelf alleen af of hij híer ook bezig was geweest...
a okay.... Ik zag z'n topiclist... Waren er nogal watquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja dus, alleen één van de Admins heeft alles van die mafkees al verwijderd...
twee jaar geleden heb ik een rondreis gemaakt door zuid-afrika van Johannesburg - Krugerpark - Swaziland - Durban - Johannesburg. Een heel erg mooi land met veel wilde dieren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk hè?
Ik ben er 2 keer geweest en ik vind het geweldig... Vriendje spreekt echter gewoon NL, al begint hij er wel wat afrikaanse woorden doorheen te gooien na 7 jaar...
Ik ben beide keren in Kaapstad geweest. Zou zo terugwillenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
twee jaar geleden heb ik een rondreis gemaakt door zuid-afrika van Johannesburg - Krugerpark - Swaziland - Durban - Johannesburg. Een heel erg mooi land met veel wilde dieren.
Blijf lang weg en geniet van je rust want die heb je hard nodig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga nu poetsen en in bad, ik meld me straks wel weer....
Baddersequote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:23 schreef flugeltje het volgende:
De grote steden zijn niet zo veilig er is erg veel criminaliteit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben beide keren in Kaapstad geweest. Zou zo terugwillen
Zou je jezelf niet pas beginnen te poetsen als je in bad zit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:23 schreef flugeltje het volgende:
Hoi hoi Regenworm en Lovebearquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Pareltje
Is de hotelkamer naar wens
Heb je klachten dan moet je bij FB zijn die is de huismeester.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi Regenworm en Lovebear![]()
![]()
![]()
Ja hoor alles is primaben dik tevreden
![]()
Hahaha ja hé nou als ik klachten heb weet ik waar ik terecht kanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb je klachten dan moet je bij FB zijn die is de huismeester.
Nu kan ik zeggen: trekken mag, maar liever niet aan mijn oor... maar dat doe ik maar nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ja hé nou als ik klachten heb weet ik waar ik terecht kan
het is te hopen van niet, want dan zal ik hem eens flink aan zn oor trekken
owow lolll![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu kan ik zeggen: trekken mag, maar liever niet aan mijn oor... maar dat doe ik maar niet
Hoiiiiiiiiii pareltje![]()
Ja, Regenworm heeft me hier prompt huismeester gemaakt
quote:
Beertjequote:
Dan zien we je vannacht weer wel verschijnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:57 schreef Bartoli het volgende:
Ik kan jullie wel nog maar een minuut of 15 vergezellen. Daarna moet ik naar een verjaardag in verweggistan. Ben tegen half 2/2u ofzo vannacht wel weer terug in Limboland
![]()
NU alquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:01 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben er weer even vantussen,
Tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Ja, maar helemaal gelukkig ermee ben ik niet. Ik heb er veel te weinig tijd voorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]hai FB
![]()
![]()
We doen het lekker zo op de zaterdagmiddag hé![]()
dus je hebt er een klus bij als huismeester
ennuh dat trekken laat ik maar even in het midden uhmm letterlijk en figuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |