MMM ruik de aroma alquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal ik doen heb het water voor de koffie al opgezet.
Moet je even met Hummie regelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ie maar niet te vroeg af gaat, maakt dat me niet uit hoor![]()
Leuke muts en houd de drank warmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dames Dames is een theemuts ook goed.
[afbeelding]
Kan het niet vinden op de website v/h noorden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:36 schreef vw_caddy het volgende:
Stond afgelopen week een foto in het Dagblad v/h Noorden van vrijwel alle BB-bewoners die bij Lieske op verjaardagsvisite waren. Leuk.
graag gedaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
MMM lekker tnx![]()
Precies de goeie sterkte![]()
Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:47 schreef regenworm het volgende:
Toch wel jammer dat er geen reet gebeurt op de streams.
Ze zitten met ze alle op de bank over het nomineren te lullen.
Vooral dat gezeik van Kelly over haar nominatie begin ik goed zat te worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk![]()
Ze weten gewoon nix anders
Inderdaad vond het niet erg dat ze het een keer over hadden.quote:
Viola kan er ook wat vanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vooral dat gezeik van Kelly over haar nominatie begin ik goed zat te worden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:51 schreef Snaptnix het volgende:
Ben even boodschappen doen terwijl jullie verder fantaseren. Tot later![]()
Net als die caps van blote borsten...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef regenworm het volgende:
En dat begon mij op een gegeven ogenblik erg vervelen.
Inderdaad op een gegeven ogenblik had ik die ook wel gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Net als die caps van blote borsten...![]()
![]()
![]()
Heb het geluid maar even uitgezet werd er helemaal gek van.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Viola kan er ook wat van
Ze kwettert de hele tijd door![]()
leuk artikelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:59 schreef ChantalC het volgende:
Belgische omroep laat publiek te veel sms'en
BRUSSEL - Na Nederland, is nu ook in België ophef over sms-jes bij stemmingen voor televisieshows. De Vlaamse omroep VRT blijkt al jaren slechts een stem per gsm te tellen, maar heeft dat nooit duidelijk vermeld. Enthousiaste sms-ers voor bijvoorbeeld het Songfestival blijken dus al jaren voor niets veel te sms'en. Voor ieder sms'je ontvangt de omroep 10 cent.
De VRT heeft toegezegd zondag bij de voorrondes van het Europese Songfestival te melden dat één sms-je volstaat. De krant Het Laatste Nieuws meldde dat zaterdag, naar aanleiding van de Miss België-verkiezing bij de concurrerende omroepen RTL en VTM. Daarbij bleek een fraude. Huidig Miss Virginie Claes had haar sponsor en vrienden duizenden extra sms'jes laten sturen voor haar verkiezing.
Bij deze verkiezing mochten kijkers wel meerdere sms'jes sturen. De organisatie meldde zaterdag overigens dat de sms'jes geen verschil hebben gemaakt in de uitslag. De 23-jarige Virginie mag gewoon Miss België blijven.
Big Brother
In Nederland ontstond in december beroering over sms-stemfraude. Een oud-deelnemer van tv-show Big Brother zei dat producent Endemol de uitslag van de publieksstemming manipuleerde. Eerder lekte de uitslag van een publieksverkiezing al uit terwijl publiek nog werd opgeroepen te sms'en.
Bron: http://www.nu.nl/news/652(...)e_veel_sms%27en.html
Tot straksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot straks
ben nog steeds op zoek naar die verhuisdozen
Kamer 313 is ook heel gezellig hoor... dat is mijn hotelkamer namelijkquote:
Of het soutterain... Zwembad!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:11 schreef Foreverblue het volgende:
Kamer 313 is ook heel gezellig hoor... dat is mijn hotelkamer namelijk![]()
De sauna is ook zeer aan te raden hierquote:
Alleen de bediening is minder in het restaurant... Zit telkens tegen de borsten van die ene serveerster, Kim geloof ik, aan te kijken...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:30 schreef Foreverblue het volgende:
De sauna is ook zeer aan te raden hier![]()
Kom wel een x op de koffie als je tijd hebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kamer 313 is ook heel gezellig hoor... dat is mijn hotelkamer namelijk![]()
Wrom Omdat je nog steeds niet lekker bentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:46 schreef flugeltje het volgende:
Moest net ff langs de huisartsenpost
Je bent altijd welkomquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kom wel een x op de koffie als je tijd heb![]()
Haaaa Flugelquote:
Mannetje wilde even plaatjes kopen en ik dus mee. Stond ik daar in die winkel werd ik echt helemaal naar. Slappe knieën, gevoel flauw te vallen, druk en pijn op de borst, misselijk, hartkloppingen etc etc... Nu ken ik hyperventilatie, maar dit kwam helemaal uit het niets, dus snel naar huis toe. Daar flink overgegeven en ik bleef maar licht in m'n hoofd. Toch maar de huisartsenpost gebeld omdat het zo anders was dan hyperventilatie en ik het niet vertrouwde.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wrom Omdat je nog steeds niet lekker bent
Hoe is t gegaan
Je mag nu komen, als je zin hebt. Zet ik alvast dequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lief![]()
Geef maar een gil als je tijd heb![]()
Jeetje Flugel klinkt niet best.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mannetje wilde even plaatjes kopen en ik dus mee. Stond ik daar in die winkel werd ik echt helemaal naar. Slappe knieën, gevoel flauw te vallen, druk en pijn op de borst, misselijk, hartkloppingen etc etc... Nu ken ik hyperventilatie, maar dit kwam helemaal uit het niets, dus snel naar huis toe. Daar flink overgegeven en ik bleef maar licht in m'n hoofd. Toch maar de huisartsenpost gebeld omdat het zo anders was dan hyperventilatie en ik het niet vertrouwde.
Ik mocht langskomen en er bleek dus niets aan de hand te zijn. Waarschijnlijk een paniekaanval... Maar die heb ik ook eerder gehad en die leken dus helemaal niet op wat me vanmiddag overkwam. De dokter vertelde toen dat ik dan weer een nieuwe uitingsvorm van m'n hyperventilatie heb. Das lekker dan
Maar goed, inmiddels ben ik weer redelijk rustig. Ga zo dus maar verder met het huis poetsen en dan ff lang en relaxt in bad, misschien dat het daarna beter gaat....
Aaahhhhhhhhhhhh dat klinkt niet goed zeg. Echt balen voor je. Heel veel beterschap.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:51 schreef flugeltje het volgende:
Lang en zielig verhaal van Flugeltje.
Dan kom ik even koffie leuten kamer 313 tochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je mag nu komen, als je zin hebt. Zet ik alvast deklaar. En als je wil
kan dat ook
Gezellig... ja, 313. Klop maar 3x, dan weet ik dat jij het bentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan kom ik even koffie leuten kamer 313 toch![]()
Rustig aan Flugeltje is een veel te fanatieke meid.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mannetje wilde even plaatjes kopen en ik dus mee. Stond ik daar in die winkel werd ik echt helemaal naar. Slappe knieën, gevoel flauw te vallen, druk en pijn op de borst, misselijk, hartkloppingen etc etc... Nu ken ik hyperventilatie, maar dit kwam helemaal uit het niets, dus snel naar huis toe. Daar flink overgegeven en ik bleef maar licht in m'n hoofd. Toch maar de huisartsenpost gebeld omdat het zo anders was dan hyperventilatie en ik het niet vertrouwde.
Ik mocht langskomen en er bleek dus niets aan de hand te zijn. Waarschijnlijk een paniekaanval... Maar die heb ik ook eerder gehad en die leken dus helemaal niet op wat me vanmiddag overkwam. De dokter vertelde toen dat ik dan weer een nieuwe uitingsvorm van m'n hyperventilatie heb. Das lekker dan
Maar goed, inmiddels ben ik weer redelijk rustig. Ga zo dus maar verder met het huis poetsen en dan ff lang en relaxt in bad, misschien dat het daarna beter gaat....
Dat klinkt niet bepaald goed flugel, hopelijk voel je je straks weer wat beter.. Je mag het wel hebben de laatste dagen hoor. Doe maar lekker rustig aan vandaagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |