Hoi, regenworm alles goed?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Goedemiddag allemaal
Flugeltje is er ook [afbeelding]
Niet helemaal zit nog steeds op de verhuisdozen met lieske caps te wachtenquote:
Godzijdank!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:09 schreef regenworm het volgende:
Niet helemaal zit nog steeds op de verhuisdozen met lieske caps te wachten![]()
Op de één of andere manier zijn ze verdwenen
Misschien nog onderweg of op de verkeerde kamer bezorgd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet helemaal zit nog steeds op de verhuisdozen met lieske caps te wachten![]()
Op de één of andere manier zijn ze verdwenen
Hey Regenwormquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Goedemiddag allemaal
Ze zijn op de verkeerde kamer bezorgdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Misschien nog onder weg of op de verkeerde kamer bezorgd?![]()
Ga wel even zoeken of ik iets kan vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Misschien nog onderweg of op de verkeerde kamer bezorgd?![]()
Hi regenwormquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Goedemiddag allemaal
Was wel laat geworden ja, kwam ook door de gezelligheid hierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Beertje nog lang feestgevierd met je 5.000ste.
Kijk ff in hotel kamer 52quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga wel even zoeken of ik iets kan vinden.
Het hotel heeft wel erg veel kamers
Maar was wel gezellig feestjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Was wel laat geworden ja, kwam ook door de gezelligheid hier![]()
En heb je nog last van lamme vingers![]()
quote:
Gewoon maar even rustig aan doen HBB is nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Was wel laat geworden ja, kwam ook door de gezelligheid hier![]()
En heb je nog last van lamme vingers![]()
Das waar maar duurt ni lang meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon maar even rustig aan doen HBB is nog niet begonnen.
Nee, staan bij PH52 op z'n kamer geloof ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snaptnix staan er toevallig op jouw kamer vier dozen lieske caps.
Ik ben ze kwijt en kan ze nergens vinden.
Je gaat door voor de broodroosterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, staan bij PH52 op z'n kamer geloof ik![]()
klop klop binnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kijk ff in hotel kamer 52![]()
wel eerst kloppen
Lees je wel even de FAQ en Policyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:12 schreef regenworm het volgende:
Ga wel even zoeken of ik iets kan vinden.
Het hotel heeft wel erg veel kamers
Dus aub geen gedoe met oud-BB5 bewoners hier... please! Doe dat in hun eigen topic...quote:Van de oud-BB5 bewoners mag per bewoner één topic geopend worden.
Nou dan moet ik daar maar even langsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, staan bij PH52 op z'n kamer geloof ik![]()
Daarom zei ik ook kamer 52quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou dan moet ik daar maar even langs
Doe je wel stil dan, volgens mij is ie weer terug in bed gekropen voor een middagdutjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou dan moet ik daar maar even langs
Niet erg geschokken tochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
klop klop binnen.
Shit sta ik in de kamer van Viola Holt ze komt net onder de douche vandaan.
Ben maar snel weggerend.
Chantalleke BB5 is voorbijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lees je wel even de FAQ en Policy
[..]
Dus aub geen gedoe met oud-BB5 bewoners hier... please! Doe dat in hun eigen topic...![]()
Wacht wel tot hij wakker is mag toch niks meer postenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe je wel stil dan, volgens mij is ie weer terug in bed gekropen voor een middagdutje![]()
Wel in een Lieske topcquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wacht wel tot hij wakker is mag toch niks meer posten![]()
Agossie neem een lekker drankje om bij te komenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeker weten [afbeelding][afbeelding]
Zit jij nu al aan de drank??????????quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Agossie neem een lekker drankje om bij te komen![]()
Gelukkig!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:20 schreef regenworm het volgende:
Chantalleke BB5 is voorbij![]()
![]()
dus is het over en uit geen lieske caps zeker niet in HBB SC.
Heb t over koffie of zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit jij nu al aan de drank??????????
Ik denk dat ik last heb van Short Term Memory Loss (ik had eigenlijk Dory moeten heten), maar wie is Lieske?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef regenworm het volgende:
Zou kunnen maar iedereen kent de Lieske caps nu wel
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:26 schreef regenworm het volgende:
Zou niet te blij zijn want Holt en Kelly komen er voor in de plaats.
Zeg dat dan gewoon muts ipv me zo te laten schrikkenquote:
meer info: Muerte en Regenworm hun oude BB Caps Doos 2quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik last heb van Short Term Memory Loss (ik had eigenlijk Dory moeten heten), maar wie is Lieske?![]()
![]()
![]()
Zal ik doen heb het water voor de koffie al opgezet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Agossie neem een lekker drankje om bij te komen![]()
Een blond, naief, saai en langdradig figuur dat ooit eens aan een BB heeft meegedaan geloof ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik last heb van Short Term Memory Loss (ik had eigenlijk Dory moeten heten), maar wie is Lieske?![]()
![]()
![]()
Dames Dames is een theemuts ook goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon muts ipv me zo te laten schrikken![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dames Dames is een theemuts ook goed.
[afbeelding]
en alle oude ventjes uit dit forum liepen achter haar aan Regenworm en Scanman.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een blond, naief, saai en langdradig figuur dat ooit eens aan een BB heeft meegedaan geloof ik![]()
Pas op hij gaat wel elke morgen af.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Theemuts voldoet prima, dank je regenworm![]()
Een overschot aan Lieske caps dat die 2 konden veroorzaken joh. Dat was echt nie normaal meer. Kon gewoon geen Lieske meer zien op 't eindquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
en alle oude ventjes uit dit forum liepen achter haar aan Regenworm en Scanman.
Als ie maar niet te vroeg af gaat, maakt dat me niet uit hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pas op hij gaat wel elke morgen af.
Sorryquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon muts ipv me zo te laten schrikken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |