Nou, dat helpt dan wel een beetje moet ik zeggen....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
ik vond het wel eigenlijk.
hier, om het goed te maken
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:54 schreef PH52 het volgende:
Ik heb gehoord dat die nu de post van de week vóór kerst aan het bezorgen zijn, dus . . .![]()
We hadden een brief thuis gekregen en blijkbaar al 6 emails gekregen en nu moeten we de bandbreedte delen met ander heavy users tussen 6 en 11, wat dan blijkbaar de peak hours zijnquote:
Dat is dan zwaar balen voor je, moet er persoonlijk niet aan denken dat ik daar in beperkt zou worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We hadden een brief thuis gekregen en blijkbaar al 6 emails gekregen en nu moeten we de bandbreedte delen met ander heavy users tussen 6 en 11, wat dan blijkbaar de peak hours zijn
Als het een beetje tegenzit kan ik straks niet eens meer BBH kijken
Ja, ik dus ook niet, en het was dus ook unlimited, maar volgende week maar even kijken of we nog normaal talpaatje kunnen kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat is dan zwaar balen voor je, moet er persoonlijk niet aan denken dat ik daar in beperkt zou worden.![]()
ow ik dacht dat jet het over fok hadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We hadden een brief thuis gekregen en blijkbaar al 6 emails gekregen en nu moeten we de bandbreedte delen met ander heavy users tussen 6 en 11, wat dan blijkbaar de peak hours zijn
Als het een beetje tegenzit kan ik straks niet eens meer BBH kijken
nee, was het maar waarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow ik dacht dat jet het over fok had. Dat wij als posters in BBH tijdens de peakhours niet meer zoveel moesten slowchatten omdat het de andere fora traag zou maken
![]()
Maardat is idd klote![]()
Tot later Manu, fijne dag nog.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef Manu82 het volgende:
Maar ik ben er weer vandoor, vandaag staat de topper Man City - kutdorp op het programma
tot vanavond![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef Manu82 het volgende:
Maar ik ben er weer vandoor, vandaag staat de topper Man City - kutdorp op het programma
tot vanavond![]()
![]()
Snel in bad dan!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
M'n spulletjes zijn eindelijk binnen
Straks, eerst ff met de hubbie naar het winkelcentrum... Hij wil nog van alles kopen..quote:
Wat een ontvangst weerquote:
yepquote:
ja ik heb wel goed geslapen. Met mijn rug gaat wel beter nuquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
yep
Jij ook lekker geslapen? Hoe is t me je rug nu?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit mezelf al helemaal te verheugen op m'n badje straks... Gezichtsmasker, haarmasker... Lekkere bubble bar erin.... Hmmmmmm
Hiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:01 schreef Springsteen27 het volgende:
Beetje wennen hoor, zo'n nieuw forum
Totale verwennerij dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit mezelf al helemaal te verheugen op m'n badje straks... Gezichtsmasker, haarmasker... Lekkere bubble bar erin.... Hmmmmmm
Het is echt heerlijk met die lushproducten.... Wel duur, maar héérlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik krijg nu toch echt visioenen van Flugeltje á la Naat/Lieske
![]()
Flugeltje gaat lekker liesken![]()
Gelukkig dat het wat beter gaat met je rug.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik heb wel goed geslapen. Met mijn rug gaat wel beter nu.
Ik zit trouwens vanavond voor een verjaardag in Den Bosch dus ik zal weinig kunnen posten.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk met die lushproducten.... Wel duur, maar héérlijk
God vervloek de dag dat ik Lush ontdekte... (en het gat in m'n hand vergrootte)
Zeker weten de moeite waardquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik las, via Sanne, al over Lush, ik heb nog geld van mijn verjaardag
is dus de moeite waard
![]()
Cuall heeft vertrouwen in het oordeel van Flugeltje
Kan mij het schelen joh, heb ik er toch gewoon nog een verslaving bijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeker weten de moeite waard
Maar pas op: Een keer aanschaffen is verkocht!!!![]()
edit: En anders moet je hier maar ff meelezen, allemaal verslaafden bij elkaar.
Goedemiddag, heb je dit topic al gezien? Wie zijn dit op de post-icons?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan mij het schelen joh, heb ik er toch gewoon nog een verslaving bij![]()
Geinig ja... maar ik houd me nooit zo bezig met de PI's.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemiddag, heb je dit topic al gezien? Wie zijn dit op de post-icons?
Best wel grappig.![]()
Hoi, FB.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geinig ja... maar ik houd me nooit zo bezig met de PI's.
Hallo Muerte
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Best wel grappig.![]()
Hoi muertequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Best wel grappig.![]()
Hoi, Snaptnix.quote:
Goedemiddag lovebear.quote:
Goedemiddag ChantalC.quote:
Goeiemiddag beertje en Chantalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |