Sommige nachten wel hoor.. Hangt er nogal vanaf hoeveel mensen de nachtdienst draaienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:36 schreef D.Rose het volgende:
die snelheid, 8 topics in 1 nacht, dat was bij BB5 toch niet?
en ik dacht wel alle sc's mee te kunnen pikkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:36 schreef ChantalC het volgende:
Ik verbaasde me er ook over... Kennelijk vervelen mensen zich
Je zusje heeft zoveel spullen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:38 schreef teamlead het volgende:
ik zwaai nog maar eens dan.... moet weer gaan verhuizen
Die mol van jou zwaait ook!quote:
Môgguh, des te leuker om de "bloopers" er uit te vissen voor de cappers, kunnen we ze Weekend en de Story vullen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:12 schreef frizti het volgende:
Goedesmorgens deze morgen.
Jezus, wat zijn jullie nu al aan het fantaseren over de streams.
Je gelooft toch echt niet dat die zo worden als bij bb5?
Daar zal wel zwaar censuur opzitten nu de regie moet werken met bn-ers (in mijn ogen c-categorie).
Het zal mij benieuwen hoeveel (lees hoe weinig) mensen naar de tv zullen kijken.
Ja, mag zo weer werkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:54 schreef PH52 het volgende:
Goeiemorgen Manu, jij bent er vroeg bij ?![]()
Weet je zeker dat dat vandaag begint, kan nl nergens vinden dat het hier wordt uitgezonden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat toepasselijk dat je die smiley gebruikt op de eerste dag van de lakeside![]()
mogguh![]()
Goedemorgen flugeltje.quote:
Goedemorgen Manu.quote:
ja vanmiddag om half 3 op sbsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat vandaag begint, kan nl nergens vinden dat het hier wordt uitgezonden...
Goedemorgen Bartoli, gaat het een beetje beter vandaag?quote:
Hoe is het trouwens met je ziek zijn, al weer helemaal beter?quote:
M'n stem heeft nog een licht (sexy) vleugje heesheid, maar verder voel ik mezelf weer prima...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je ziek zijn, al weer helemaal beter?
En Baroli hoe is het met je rug?
Ja, gisteravond, aan het begin van de nacht, vlogen de posts er door!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:23 schreef flugeltje het volgende:
Is trouwens hard gegaan vannacht, nu al in topic 8
Lakeside ja, we gaan weer los.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:09 schreef Bartoli het volgende:
wat toepasselijk dat je die smiley gebruikt op de eerste dag van de lakeside![]()
mogguh![]()
ja mijn rug is wat stijf maar gaat iets beter jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen Bartoli, gaat het een beetje beter vandaag?
Volgens mij komt Viola Holt daar toch al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Kelly, Bonnie St. Claire, Viola Holt....dat zijn de 'BN'ers' die Jensen elke week in zijn show uitnodigd, geeft ook het niveau aan van dit programma.
Heb je dat anti koorts drankje nog geprobeerd ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:41 schreef flugeltje het volgende:
Verdorie, heb op 2de kerstdag al een hoop lekkere spulletjes voor in bad gekocht en die zijn nog steeds niet bezorgd
Na mijn belletje werd gezegd dat ze het afgelopen donderdag zouden versturen, en ik heb nog steeds niets.... En ik wil zo graag lekker in bad...
Niet nodig, de koorts bleek al verdwenen te zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heb je dat anti koorts drankje nog geprobeerd ?![]()
Misschien kun je dat in je bad mikken, als je er geen moeite mee hebt om naar melk, citroen en wijn te ruiken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet nodig, de koorts bleek al verdwenen te zijn
Maar ik heb 'm bewaard voor een volgende keer...
Nou, dat is gemeen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Misschien kun je dat in je bad mikken, als je er geen moeite mee hebt om naar melk, citroen en wijn te ruiken.![]()
waar zie je datquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:44 schreef Manu82 het volgende:
We mogen hier niet meer zoveel bandbreedte gebruiken omdat we het andere users moeilijk maken during peak hours, stelletje eikels.......![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |