Bij Marije is de zon alweer op!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:28 schreef melke het volgende:
Zo meteen staat Manu alweer op!
He, bevalt het zo'n Topic openenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ben in me nieuwigheid te snel gegaan![]()
![]()
Maar, het wordt alweer langer licht, positief blijven!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:29 schreef melke het volgende:
[..]
De zon, die mis ik toch wel.. Zodra het januari word mis ik de zomer..
nah is me eerste en laatste maar wel leuk voor een keerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, bevalt het zo'n Topic openen![]()
Ik ben daar geen held in, ik hoop altijd op een ander![]()
Ik zag gisteren een stukje zon, ik was helemaal blijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:29 schreef melke het volgende:
[..]
De zon, die mis ik toch wel.. Zodra het januari word mis ik de zomer..
Ja maar de winterzon geeft geen niet zoveel warmte af...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een stukje zon, ik was helemaal blij![]()
Echt niet, dat ga jij vaker doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah is me eerste en laatste maar wel leuk voor een keer![]()
Nee, maar gewoon even de zon op zichquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar de winterzon geeft geen niet zoveel warmte af...
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:33 schreef Arliator het volgende:
![]()
De Arliator is geveld. Na een hectische week, slaat de vermoeidheid toe.
Maar ik heb wel promotie gehad!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon even de zon op zich![]()
Ik verlang best wel naar de lente![]()
Ik moet pas over 2 weken ongesteld wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk nieuw logo voor jou, Morwen?
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:33 schreef Arliator het volgende:
![]()
De Arliator is geveld. Na een hectische week, slaat de vermoeidheid toe.
Maar ik heb wel promotie gehad!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wees blij, ik wordt nooit meer ongesteldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik moet pas over 2 weken ongesteld worden![]()
Kruisje, rood enzo![]()
Als hij dan maar na de carnaval weer naar huis gaatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:35 schreef Stereotomy het volgende:
Van mij mag de winter wel even blijven
Lekker sjaal en dikke jas om
Ik ga na Carnaval ook altijd weer terug naar huisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:36 schreef melke het volgende:
[..]
Als hij dan maar na de carnaval weer naar huis gaat![]()
Zie editquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nogmaals, speciaal voor Morwen
[afbeelding]
Leuk nieuw logo voor jou, Morwen?
Mel, wie waren jouw favorieten in het BB huis en aan wie had je een schijthekel?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:36 schreef melke het volgende:
[..]
Als hij dan maar na de carnaval weer naar huis gaat![]()
Ik ben dan meestal in een huis van een onbekendequote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga na Carnaval ook altijd weer terug naar huis
<Vliegende Panters Kassameisjes mode>quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben dan meestal in een huis van een onbekende![]()
Ik heb nooit een hekel aan iemand en mijn favo was vanaf dag 1 Joostquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mel, wie waren jouw favorieten in het BB huis en aan wie had je een schijthekel?
En Morwen?
Ik had aan niemand een hekel. Vond Linda en Dido het minst. Dido had ook tijden waar ze leuk was. Dat waren vooral de tijden waar ze niet met Roel bezig was. Dat geldt ook voor Roel. Ik vond Ingrid op het laatst het sympatiekst, grappigst en oprechts. Ik heb ook altijd een zwak voor Lieske en Menno gehad, tja underdogs he. Joost vond ik een goede winnaar. Hij heeft het programma toch leuker gemaakt met al zijn verzinselsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mel, wie waren jouw favorieten in het BB huis en aan wie had je een schijthekel?
En Morwen?
Daar heb ik toen zo mee moeten lachen! Heb je de nieuwe versie ook al gehoord? De kassajuffrouwen zijn in Salou op vakantie. Ook grappigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
<Vliegende Panters Kassameisjes mode>
Oh, jij vuile slet!
</Vliegende Panters Kassameisjes mode>
Spaart u ook zegeltjes
Bonuskaart of airmiles
Wilt u extra geld opnemen
Een tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoe...![]()
Houdios!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:43 schreef melke het volgende:
[..]
Daar heb ik toen zo mee moeten lachen! Heb je de nieuwe versie ook al gehoord? De kassajuffrouwen zijn in Salou op vakantie. Ook grappig
Daarom mocht ik jou ook niet in de BB periodequote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:43 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig zeg van jullie.![]()
Da's zo ongeveer het tegenovergestelde van wat ik vond
Vertelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:43 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig zeg van jullie.![]()
Da's zo ongeveer het tegenovergestelde van wat ik vond
Jij mocht mij niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:43 schreef melke het volgende:
[..]
Daarom mocht ik jou ook niet in de BB periode
Eerlijk gezegd niemandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vertel![]()
En wies jouw favoriet in HBB? En melke ook natuurlijk![]()
Nee ik was het nooit met je eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij mocht mij niet?
Da's nieuw voor me
Echt niet?
Ik vind Bart leukquote:
Roel was voor mij vanaf dag 1 (ok, vanaf de dag dat ik eindelijk alle namen onthield) de geoodverfde winnaar. Enter Dido.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vertel![]()
En wies jouw favoriet in HBB? En melke ook natuurlijk![]()
Bart is een soort van Roel. Liggen, slapen, niksen. Kelly haar stem kan ik niet verdragen en vind haar te overdreven dom. Bonny moet maar buiten gaan spelen als ze geen bier en wijn meer hebben. Monique heeft een aparte cam ruimte, waar niet gefilmd mag worden. Gert zingt de hele dag en die ene kerel ken ik niet. Dus dan kies ik alsnog voor die ene kerelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind Bart leukEn Kelly, denk ik
![]()
pickwick of Johan Vlemmix?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:48 schreef melke het volgende:
[..]
Dus dan kies ik alsnog voor die ene kerel
Ben jij dan zo emotioneel?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een tja, de rest van de bewoners.Laten we zeggen dat ik intens met ze heb meegeleefd en bij bijna elke exit eigenlijk wel een traan wegpinkte. Dat vond ik toch wel heel grappig dat ik dat moest eigenlijk. Maar 't is toch een beetje je familie geworden, die dan jouw huiskamer uit gaat.
![]()
Ik kan hier nu moeilijk nee op gaan antwoorden.quote:
Ik had eigenlijk gedacht dat Roel zou winnen en ik ben het helemaal met jouw uitleg eens. Echter (jaja), ik zag al voordat BB begon foto's van de bewoners en dacht gelijk bij Joost: Dat is de winnaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roel was voor mij vanaf dag 1 (ok, vanaf de dag dat ik eindelijk alle namen onthield) de geoodverfde winnaar. Enter Dido.Roel is het type jongen dat een amoebe, een anemoon, een zeekomkommer wordt wanneer hij met een mooi meisje in aanraking komt. Dido is zo'n meid die dat helemaal weet uit te spelen. Natuurlijk waren Roel's escapades met Linda niet zo tof
, maar ik vond Roel toch de meest menselijke in het huis. Goede en slechte kanten.
Een tja, de rest van de bewoners.Laten we zeggen dat ik intens met ze heb meegeleefd en bij bijna elke exit eigenlijk wel een traan wegpinkte. Dat vond ik toch wel heel grappig dat ik dat moest eigenlijk. Maar 't is toch een beetje je familie geworden, die dan jouw huiskamer uit gaat.
![]()
Aaah. Ik ontken nog steeds dat ik soms ook een brok in mn keel en wel erge natte ogen hadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan hier nu moeilijk nee op gaan antwoorden.
Blijkbaar, qua BB heb ik me zo ingeleefd dat dat zo ging ja.
Joost is zo'n goeierd. Ik hou niet zo van pure goeierds.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat Roel zou winnen en ik ben het helemaal met jouw uitleg eens. Echter (jaja), ik zag al voordat BB begon foto's van de bewoners en dacht gelijk bij Joost: Dat is de winnaarGeen idee waarom, een gevoel
![]()
Ik heb dat wel vaker![]()
En die exits zijn zwaar kut wie het ook is![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:51 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah. Ik ontken nog steeds dat ik soms ook een brok in mn keel en wel erge natte ogen had![]()
Die van Linda, Dido en Nathalie vond ik niet erg hoor. Hoe die Dido weg ging zeg.. Ze wist zich duidelijk geen houding te geven. Deed nogal afstandelijk naar Roel ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat Roel zou winnen en ik ben het helemaal met jouw uitleg eens. Echter (jaja), ik zag al voordat BB begon foto's van de bewoners en dacht gelijk bij Joost: Dat is de winnaarGeen idee waarom, een gevoel
![]()
Ik heb dat wel vaker![]()
En die exits zijn zwaar kut wie het ook is![]()
Dat gaat zeker weten niet gebeuren. Ga ook niet zo intensief kijken als BBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwjaarsvoornemen: NIET janken bij de exits van Hotel BB![]()
![]()
Niet aan voornemens doen. Mijn voornemen was niet meer mee doen aan rellen op Fok, 2 dagen later al gesneuveldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwjaarsvoornemen: NIET janken bij de exits van Hotel BB![]()
![]()
Het gaat meer om het meeleven om het even wie het is. Toen scanman aangaf weg te gaan vond ik dat heel erg en nog eigenlijk. Ik ben heel slecht in afscheid nemenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:53 schreef melke het volgende:
[..]
Die van Linda, Dido en Nathalie vond ik niet erg hoor. Hoe die Dido weg ging zeg.. Ze wist zich duidelijk geen houding te geven. Deed nogal afstandelijk naar Roel ook
Jaaaa, daar zeg je me wat. Ik vond elke bewoner tijdens de exit, dus met Ruud in het karretje + interview in de studio 100000x zo leuk als in het huis (bij Linda heb ik letterlijk met open mond zitten luisteren naar haar spontaniteit, wat een leuke meid was dat opeens) , behalve Dido en Chantal. Die hadden zo'n enorme muur om zich heen dat Berlijn daar U tegen zou zeggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:53 schreef melke het volgende:
[..]
Die van Linda, Dido en Nathalie vond ik niet erg hoor. Hoe die Dido weg ging zeg.. Ze wist zich duidelijk geen houding te geven. Deed nogal afstandelijk naar Roel ook
Die rellen vallen me hier enorm mee eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:55 schreef melke het volgende:
[..]
Niet aan voornemens doen. Mijn voornemen was niet meer mee doen aan rellen op Fok, 2 dagen later al gesneuveld
Ze moesten je dan opeens ook heel erg hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:55 schreef melke het volgende:
[..]
Niet aan voornemens doen. Mijn voornemen was niet meer mee doen aan rellen op Fok, 2 dagen later al gesneuveld
Dat is overal zo, ik noem dat niet perse een rel maar meer dat je elkaar even net ligt. Maakt niet uit wat de reden is, we zijn allemaal maar mensen tenslotte. Echte rellers zijn anders volgens mij en daar moet je je al helemaal niks van aantrekkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze moesten je dan opeens ook heel erg hebben![]()
Je hebt er ook veel vrienden bij op fok nu
Moet ik oppassen dit zo tegen je te zeggen omdat online vrienden zonder gezicht uiteraard geen vrienden zijn?
Nouja. Medestanders op het forum dan.![]()
Ja daar ben ik inderdaad wel blij mee!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze moesten je dan opeens ook heel erg hebben![]()
Je hebt er ook veel vrienden bij op fok nu
Moet ik oppassen dit zo tegen je te zeggen omdat online vrienden zonder gezicht uiteraard geen vrienden zijn?
Nouja. Medestanders op het forum dan.![]()
Ja maar je kunt ook van een mug een olifant maken hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is overal zo, ik noem dat niet perse een rel maar meer dat je elkaar even net ligt. Maakt niet uit wat de reden is, we zijn allemaal maar mensen tenslotte. Echte rellers zijn anders volgens mij en daar moet je je al helemaal niks van aantrekken![]()
En dat vind ik een mooie take-home message, dr. Philquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:00 schreef melke het volgende:
[..]
Ja daar ben ik inderdaad wel blij mee!
Wel even eerst de elektrische tandenborstel beroeren he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:02 schreef melke het volgende:
Ik ga trouwens slapen mensen. Zie nu dat het alweer 8 uur is![]()
Heb al gepoetstquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel even eerst de elektrische tandenborstel beroeren he?
Klopt ja, maar dat is van beide kanten zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar je kunt ook van een mug een olifant maken he![]()
Daar heb je gelijk in!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dat is van beide kanten zoJij bent misschien net als ik wat losser, maar er zijn er zat die wel veel gewicht leggen op hun woorden. Wat is er beter of slechter?
Het blijft aftasten en het leuk houden zeker in een SCNiet gelijk op de barricades, afentoe eens flink slikken en soms zeggen wat je dwars zit. Kan niet misgaan dan, denk ik
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:09 schreef Stereotomy het volgende:
Echo
Ja koffie erin, kokend water opschenken en dan piepeltje langzaam naar beneden drukkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:10 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Zo, ik laat deze hier achter voor de ochtendploeg. Jullie weten hoe dit werkt he?
Zou men dat Kelly wel gaan vertellen dan?quote:BNN laat een aap meedoen aan de Nationale IQ Test. Op die manier kan de vraag worden beantwoord of een aap slimmer is dan de slechtste BN'er die ooit aan het BNN-programma heeft meegedaan. Orang oetang Sandy, die verblijft in de Apenheul, is de gelukkige.
Sommige nachten wel hoor.. Hangt er nogal vanaf hoeveel mensen de nachtdienst draaienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:36 schreef D.Rose het volgende:
die snelheid, 8 topics in 1 nacht, dat was bij BB5 toch niet?
en ik dacht wel alle sc's mee te kunnen pikkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:36 schreef ChantalC het volgende:
Ik verbaasde me er ook over... Kennelijk vervelen mensen zich
Je zusje heeft zoveel spullen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:38 schreef teamlead het volgende:
ik zwaai nog maar eens dan.... moet weer gaan verhuizen
Die mol van jou zwaait ook!quote:
Môgguh, des te leuker om de "bloopers" er uit te vissen voor de cappers, kunnen we ze Weekend en de Story vullen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:12 schreef frizti het volgende:
Goedesmorgens deze morgen.
Jezus, wat zijn jullie nu al aan het fantaseren over de streams.
Je gelooft toch echt niet dat die zo worden als bij bb5?
Daar zal wel zwaar censuur opzitten nu de regie moet werken met bn-ers (in mijn ogen c-categorie).
Het zal mij benieuwen hoeveel (lees hoe weinig) mensen naar de tv zullen kijken.
Ja, mag zo weer werkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:54 schreef PH52 het volgende:
Goeiemorgen Manu, jij bent er vroeg bij ?![]()
Weet je zeker dat dat vandaag begint, kan nl nergens vinden dat het hier wordt uitgezonden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat toepasselijk dat je die smiley gebruikt op de eerste dag van de lakeside![]()
mogguh![]()
Goedemorgen flugeltje.quote:
Goedemorgen Manu.quote:
ja vanmiddag om half 3 op sbsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat vandaag begint, kan nl nergens vinden dat het hier wordt uitgezonden...
Goedemorgen Bartoli, gaat het een beetje beter vandaag?quote:
Hoe is het trouwens met je ziek zijn, al weer helemaal beter?quote:
M'n stem heeft nog een licht (sexy) vleugje heesheid, maar verder voel ik mezelf weer prima...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je ziek zijn, al weer helemaal beter?
En Baroli hoe is het met je rug?
Ja, gisteravond, aan het begin van de nacht, vlogen de posts er door!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:23 schreef flugeltje het volgende:
Is trouwens hard gegaan vannacht, nu al in topic 8
Lakeside ja, we gaan weer los.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:09 schreef Bartoli het volgende:
wat toepasselijk dat je die smiley gebruikt op de eerste dag van de lakeside![]()
mogguh![]()
ja mijn rug is wat stijf maar gaat iets beter jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen Bartoli, gaat het een beetje beter vandaag?
Volgens mij komt Viola Holt daar toch al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Kelly, Bonnie St. Claire, Viola Holt....dat zijn de 'BN'ers' die Jensen elke week in zijn show uitnodigd, geeft ook het niveau aan van dit programma.
Heb je dat anti koorts drankje nog geprobeerd ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:41 schreef flugeltje het volgende:
Verdorie, heb op 2de kerstdag al een hoop lekkere spulletjes voor in bad gekocht en die zijn nog steeds niet bezorgd
Na mijn belletje werd gezegd dat ze het afgelopen donderdag zouden versturen, en ik heb nog steeds niets.... En ik wil zo graag lekker in bad...
Niet nodig, de koorts bleek al verdwenen te zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heb je dat anti koorts drankje nog geprobeerd ?![]()
Misschien kun je dat in je bad mikken, als je er geen moeite mee hebt om naar melk, citroen en wijn te ruiken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet nodig, de koorts bleek al verdwenen te zijn
Maar ik heb 'm bewaard voor een volgende keer...
Nou, dat is gemeen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Misschien kun je dat in je bad mikken, als je er geen moeite mee hebt om naar melk, citroen en wijn te ruiken.![]()
waar zie je datquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:44 schreef Manu82 het volgende:
We mogen hier niet meer zoveel bandbreedte gebruiken omdat we het andere users moeilijk maken during peak hours, stelletje eikels.......![]()
![]()
![]()
Nou, dat helpt dan wel een beetje moet ik zeggen....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
ik vond het wel eigenlijk.
hier, om het goed te maken
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:54 schreef PH52 het volgende:
Ik heb gehoord dat die nu de post van de week vóór kerst aan het bezorgen zijn, dus . . .![]()
We hadden een brief thuis gekregen en blijkbaar al 6 emails gekregen en nu moeten we de bandbreedte delen met ander heavy users tussen 6 en 11, wat dan blijkbaar de peak hours zijnquote:
Dat is dan zwaar balen voor je, moet er persoonlijk niet aan denken dat ik daar in beperkt zou worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We hadden een brief thuis gekregen en blijkbaar al 6 emails gekregen en nu moeten we de bandbreedte delen met ander heavy users tussen 6 en 11, wat dan blijkbaar de peak hours zijn
Als het een beetje tegenzit kan ik straks niet eens meer BBH kijken
Ja, ik dus ook niet, en het was dus ook unlimited, maar volgende week maar even kijken of we nog normaal talpaatje kunnen kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat is dan zwaar balen voor je, moet er persoonlijk niet aan denken dat ik daar in beperkt zou worden.![]()
ow ik dacht dat jet het over fok hadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We hadden een brief thuis gekregen en blijkbaar al 6 emails gekregen en nu moeten we de bandbreedte delen met ander heavy users tussen 6 en 11, wat dan blijkbaar de peak hours zijn
Als het een beetje tegenzit kan ik straks niet eens meer BBH kijken
nee, was het maar waarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow ik dacht dat jet het over fok had. Dat wij als posters in BBH tijdens de peakhours niet meer zoveel moesten slowchatten omdat het de andere fora traag zou maken
![]()
Maardat is idd klote![]()
Tot later Manu, fijne dag nog.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef Manu82 het volgende:
Maar ik ben er weer vandoor, vandaag staat de topper Man City - kutdorp op het programma
tot vanavond![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef Manu82 het volgende:
Maar ik ben er weer vandoor, vandaag staat de topper Man City - kutdorp op het programma
tot vanavond![]()
![]()
Snel in bad dan!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
M'n spulletjes zijn eindelijk binnen
Straks, eerst ff met de hubbie naar het winkelcentrum... Hij wil nog van alles kopen..quote:
Wat een ontvangst weerquote:
yepquote:
ja ik heb wel goed geslapen. Met mijn rug gaat wel beter nuquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
yep
Jij ook lekker geslapen? Hoe is t me je rug nu?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit mezelf al helemaal te verheugen op m'n badje straks... Gezichtsmasker, haarmasker... Lekkere bubble bar erin.... Hmmmmmm
Hiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:01 schreef Springsteen27 het volgende:
Beetje wennen hoor, zo'n nieuw forum
Totale verwennerij dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit mezelf al helemaal te verheugen op m'n badje straks... Gezichtsmasker, haarmasker... Lekkere bubble bar erin.... Hmmmmmm
Het is echt heerlijk met die lushproducten.... Wel duur, maar héérlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik krijg nu toch echt visioenen van Flugeltje á la Naat/Lieske
![]()
Flugeltje gaat lekker liesken![]()
Gelukkig dat het wat beter gaat met je rug.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik heb wel goed geslapen. Met mijn rug gaat wel beter nu.
Ik zit trouwens vanavond voor een verjaardag in Den Bosch dus ik zal weinig kunnen posten.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk met die lushproducten.... Wel duur, maar héérlijk
God vervloek de dag dat ik Lush ontdekte... (en het gat in m'n hand vergrootte)
Zeker weten de moeite waardquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik las, via Sanne, al over Lush, ik heb nog geld van mijn verjaardag
is dus de moeite waard
![]()
Cuall heeft vertrouwen in het oordeel van Flugeltje
Kan mij het schelen joh, heb ik er toch gewoon nog een verslaving bijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeker weten de moeite waard
Maar pas op: Een keer aanschaffen is verkocht!!!![]()
edit: En anders moet je hier maar ff meelezen, allemaal verslaafden bij elkaar.
Goedemiddag, heb je dit topic al gezien? Wie zijn dit op de post-icons?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan mij het schelen joh, heb ik er toch gewoon nog een verslaving bij![]()
Geinig ja... maar ik houd me nooit zo bezig met de PI's.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemiddag, heb je dit topic al gezien? Wie zijn dit op de post-icons?
Best wel grappig.![]()
Hoi, FB.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geinig ja... maar ik houd me nooit zo bezig met de PI's.
Hallo Muerte
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Best wel grappig.![]()
Hoi muertequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Best wel grappig.![]()
Hoi, Snaptnix.quote:
Goedemiddag lovebear.quote:
Goedemiddag ChantalC.quote:
Goeiemiddag beertje en Chantalquote:
Hoi, regenworm alles goed?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Goedemiddag allemaal
Flugeltje is er ook [afbeelding]
Niet helemaal zit nog steeds op de verhuisdozen met lieske caps te wachtenquote:
Godzijdank!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:09 schreef regenworm het volgende:
Niet helemaal zit nog steeds op de verhuisdozen met lieske caps te wachten![]()
Op de één of andere manier zijn ze verdwenen
Misschien nog onderweg of op de verkeerde kamer bezorgd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet helemaal zit nog steeds op de verhuisdozen met lieske caps te wachten![]()
Op de één of andere manier zijn ze verdwenen
Hey Regenwormquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Goedemiddag allemaal
Ze zijn op de verkeerde kamer bezorgdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Misschien nog onder weg of op de verkeerde kamer bezorgd?![]()
Ga wel even zoeken of ik iets kan vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Misschien nog onderweg of op de verkeerde kamer bezorgd?![]()
Hi regenwormquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Goedemiddag allemaal
Was wel laat geworden ja, kwam ook door de gezelligheid hierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Beertje nog lang feestgevierd met je 5.000ste.
Kijk ff in hotel kamer 52quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga wel even zoeken of ik iets kan vinden.
Het hotel heeft wel erg veel kamers
Maar was wel gezellig feestjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Was wel laat geworden ja, kwam ook door de gezelligheid hier![]()
En heb je nog last van lamme vingers![]()
quote:
Gewoon maar even rustig aan doen HBB is nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Was wel laat geworden ja, kwam ook door de gezelligheid hier![]()
En heb je nog last van lamme vingers![]()
Das waar maar duurt ni lang meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon maar even rustig aan doen HBB is nog niet begonnen.
Nee, staan bij PH52 op z'n kamer geloof ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snaptnix staan er toevallig op jouw kamer vier dozen lieske caps.
Ik ben ze kwijt en kan ze nergens vinden.
Je gaat door voor de broodroosterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, staan bij PH52 op z'n kamer geloof ik![]()
klop klop binnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kijk ff in hotel kamer 52![]()
wel eerst kloppen
Lees je wel even de FAQ en Policyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:12 schreef regenworm het volgende:
Ga wel even zoeken of ik iets kan vinden.
Het hotel heeft wel erg veel kamers
Dus aub geen gedoe met oud-BB5 bewoners hier... please! Doe dat in hun eigen topic...quote:Van de oud-BB5 bewoners mag per bewoner één topic geopend worden.
Nou dan moet ik daar maar even langsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, staan bij PH52 op z'n kamer geloof ik![]()
Daarom zei ik ook kamer 52quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou dan moet ik daar maar even langs
Doe je wel stil dan, volgens mij is ie weer terug in bed gekropen voor een middagdutjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou dan moet ik daar maar even langs
Niet erg geschokken tochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
klop klop binnen.
Shit sta ik in de kamer van Viola Holt ze komt net onder de douche vandaan.
Ben maar snel weggerend.
Chantalleke BB5 is voorbijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lees je wel even de FAQ en Policy
[..]
Dus aub geen gedoe met oud-BB5 bewoners hier... please! Doe dat in hun eigen topic...![]()
Wacht wel tot hij wakker is mag toch niks meer postenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe je wel stil dan, volgens mij is ie weer terug in bed gekropen voor een middagdutje![]()
Wel in een Lieske topcquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wacht wel tot hij wakker is mag toch niks meer posten![]()
Agossie neem een lekker drankje om bij te komenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeker weten [afbeelding][afbeelding]
Zit jij nu al aan de drank??????????quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Agossie neem een lekker drankje om bij te komen![]()
Gelukkig!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:20 schreef regenworm het volgende:
Chantalleke BB5 is voorbij![]()
![]()
dus is het over en uit geen lieske caps zeker niet in HBB SC.
Heb t over koffie of zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit jij nu al aan de drank??????????
Ik denk dat ik last heb van Short Term Memory Loss (ik had eigenlijk Dory moeten heten), maar wie is Lieske?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef regenworm het volgende:
Zou kunnen maar iedereen kent de Lieske caps nu wel
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:26 schreef regenworm het volgende:
Zou niet te blij zijn want Holt en Kelly komen er voor in de plaats.
Zeg dat dan gewoon muts ipv me zo te laten schrikkenquote:
meer info: Muerte en Regenworm hun oude BB Caps Doos 2quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik last heb van Short Term Memory Loss (ik had eigenlijk Dory moeten heten), maar wie is Lieske?![]()
![]()
![]()
Zal ik doen heb het water voor de koffie al opgezet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Agossie neem een lekker drankje om bij te komen![]()
Een blond, naief, saai en langdradig figuur dat ooit eens aan een BB heeft meegedaan geloof ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik last heb van Short Term Memory Loss (ik had eigenlijk Dory moeten heten), maar wie is Lieske?![]()
![]()
![]()
Dames Dames is een theemuts ook goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon muts ipv me zo te laten schrikken![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dames Dames is een theemuts ook goed.
[afbeelding]
en alle oude ventjes uit dit forum liepen achter haar aan Regenworm en Scanman.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een blond, naief, saai en langdradig figuur dat ooit eens aan een BB heeft meegedaan geloof ik![]()
Pas op hij gaat wel elke morgen af.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Theemuts voldoet prima, dank je regenworm![]()
Een overschot aan Lieske caps dat die 2 konden veroorzaken joh. Dat was echt nie normaal meer. Kon gewoon geen Lieske meer zien op 't eindquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
en alle oude ventjes uit dit forum liepen achter haar aan Regenworm en Scanman.
Als ie maar niet te vroeg af gaat, maakt dat me niet uit hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pas op hij gaat wel elke morgen af.
Sorryquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon muts ipv me zo te laten schrikken![]()
MMM ruik de aroma alquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal ik doen heb het water voor de koffie al opgezet.
Moet je even met Hummie regelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ie maar niet te vroeg af gaat, maakt dat me niet uit hoor![]()
Leuke muts en houd de drank warmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dames Dames is een theemuts ook goed.
[afbeelding]
Kan het niet vinden op de website v/h noorden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:36 schreef vw_caddy het volgende:
Stond afgelopen week een foto in het Dagblad v/h Noorden van vrijwel alle BB-bewoners die bij Lieske op verjaardagsvisite waren. Leuk.
graag gedaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
MMM lekker tnx![]()
Precies de goeie sterkte![]()
Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:47 schreef regenworm het volgende:
Toch wel jammer dat er geen reet gebeurt op de streams.
Ze zitten met ze alle op de bank over het nomineren te lullen.
Vooral dat gezeik van Kelly over haar nominatie begin ik goed zat te worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk![]()
Ze weten gewoon nix anders
Inderdaad vond het niet erg dat ze het een keer over hadden.quote:
Viola kan er ook wat vanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vooral dat gezeik van Kelly over haar nominatie begin ik goed zat te worden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:51 schreef Snaptnix het volgende:
Ben even boodschappen doen terwijl jullie verder fantaseren. Tot later![]()
Net als die caps van blote borsten...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef regenworm het volgende:
En dat begon mij op een gegeven ogenblik erg vervelen.
Inderdaad op een gegeven ogenblik had ik die ook wel gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Net als die caps van blote borsten...![]()
![]()
![]()
Heb het geluid maar even uitgezet werd er helemaal gek van.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Viola kan er ook wat van
Ze kwettert de hele tijd door![]()
leuk artikelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:59 schreef ChantalC het volgende:
Belgische omroep laat publiek te veel sms'en
BRUSSEL - Na Nederland, is nu ook in België ophef over sms-jes bij stemmingen voor televisieshows. De Vlaamse omroep VRT blijkt al jaren slechts een stem per gsm te tellen, maar heeft dat nooit duidelijk vermeld. Enthousiaste sms-ers voor bijvoorbeeld het Songfestival blijken dus al jaren voor niets veel te sms'en. Voor ieder sms'je ontvangt de omroep 10 cent.
De VRT heeft toegezegd zondag bij de voorrondes van het Europese Songfestival te melden dat één sms-je volstaat. De krant Het Laatste Nieuws meldde dat zaterdag, naar aanleiding van de Miss België-verkiezing bij de concurrerende omroepen RTL en VTM. Daarbij bleek een fraude. Huidig Miss Virginie Claes had haar sponsor en vrienden duizenden extra sms'jes laten sturen voor haar verkiezing.
Bij deze verkiezing mochten kijkers wel meerdere sms'jes sturen. De organisatie meldde zaterdag overigens dat de sms'jes geen verschil hebben gemaakt in de uitslag. De 23-jarige Virginie mag gewoon Miss België blijven.
Big Brother
In Nederland ontstond in december beroering over sms-stemfraude. Een oud-deelnemer van tv-show Big Brother zei dat producent Endemol de uitslag van de publieksstemming manipuleerde. Eerder lekte de uitslag van een publieksverkiezing al uit terwijl publiek nog werd opgeroepen te sms'en.
Bron: http://www.nu.nl/news/652(...)e_veel_sms%27en.html
Tot straksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot straks
ben nog steeds op zoek naar die verhuisdozen
Kamer 313 is ook heel gezellig hoor... dat is mijn hotelkamer namelijkquote:
Of het soutterain... Zwembad!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:11 schreef Foreverblue het volgende:
Kamer 313 is ook heel gezellig hoor... dat is mijn hotelkamer namelijk![]()
De sauna is ook zeer aan te raden hierquote:
Alleen de bediening is minder in het restaurant... Zit telkens tegen de borsten van die ene serveerster, Kim geloof ik, aan te kijken...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:30 schreef Foreverblue het volgende:
De sauna is ook zeer aan te raden hier![]()
Kom wel een x op de koffie als je tijd hebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kamer 313 is ook heel gezellig hoor... dat is mijn hotelkamer namelijk![]()
Wrom Omdat je nog steeds niet lekker bentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:46 schreef flugeltje het volgende:
Moest net ff langs de huisartsenpost
Je bent altijd welkomquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kom wel een x op de koffie als je tijd heb![]()
Haaaa Flugelquote:
Mannetje wilde even plaatjes kopen en ik dus mee. Stond ik daar in die winkel werd ik echt helemaal naar. Slappe knieën, gevoel flauw te vallen, druk en pijn op de borst, misselijk, hartkloppingen etc etc... Nu ken ik hyperventilatie, maar dit kwam helemaal uit het niets, dus snel naar huis toe. Daar flink overgegeven en ik bleef maar licht in m'n hoofd. Toch maar de huisartsenpost gebeld omdat het zo anders was dan hyperventilatie en ik het niet vertrouwde.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wrom Omdat je nog steeds niet lekker bent
Hoe is t gegaan
Je mag nu komen, als je zin hebt. Zet ik alvast dequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lief![]()
Geef maar een gil als je tijd heb![]()
Jeetje Flugel klinkt niet best.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mannetje wilde even plaatjes kopen en ik dus mee. Stond ik daar in die winkel werd ik echt helemaal naar. Slappe knieën, gevoel flauw te vallen, druk en pijn op de borst, misselijk, hartkloppingen etc etc... Nu ken ik hyperventilatie, maar dit kwam helemaal uit het niets, dus snel naar huis toe. Daar flink overgegeven en ik bleef maar licht in m'n hoofd. Toch maar de huisartsenpost gebeld omdat het zo anders was dan hyperventilatie en ik het niet vertrouwde.
Ik mocht langskomen en er bleek dus niets aan de hand te zijn. Waarschijnlijk een paniekaanval... Maar die heb ik ook eerder gehad en die leken dus helemaal niet op wat me vanmiddag overkwam. De dokter vertelde toen dat ik dan weer een nieuwe uitingsvorm van m'n hyperventilatie heb. Das lekker dan
Maar goed, inmiddels ben ik weer redelijk rustig. Ga zo dus maar verder met het huis poetsen en dan ff lang en relaxt in bad, misschien dat het daarna beter gaat....
Aaahhhhhhhhhhhh dat klinkt niet goed zeg. Echt balen voor je. Heel veel beterschap.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:51 schreef flugeltje het volgende:
Lang en zielig verhaal van Flugeltje.
Dan kom ik even koffie leuten kamer 313 tochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je mag nu komen, als je zin hebt. Zet ik alvast deklaar. En als je wil
kan dat ook
Gezellig... ja, 313. Klop maar 3x, dan weet ik dat jij het bentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan kom ik even koffie leuten kamer 313 toch![]()
Rustig aan Flugeltje is een veel te fanatieke meid.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mannetje wilde even plaatjes kopen en ik dus mee. Stond ik daar in die winkel werd ik echt helemaal naar. Slappe knieën, gevoel flauw te vallen, druk en pijn op de borst, misselijk, hartkloppingen etc etc... Nu ken ik hyperventilatie, maar dit kwam helemaal uit het niets, dus snel naar huis toe. Daar flink overgegeven en ik bleef maar licht in m'n hoofd. Toch maar de huisartsenpost gebeld omdat het zo anders was dan hyperventilatie en ik het niet vertrouwde.
Ik mocht langskomen en er bleek dus niets aan de hand te zijn. Waarschijnlijk een paniekaanval... Maar die heb ik ook eerder gehad en die leken dus helemaal niet op wat me vanmiddag overkwam. De dokter vertelde toen dat ik dan weer een nieuwe uitingsvorm van m'n hyperventilatie heb. Das lekker dan
Maar goed, inmiddels ben ik weer redelijk rustig. Ga zo dus maar verder met het huis poetsen en dan ff lang en relaxt in bad, misschien dat het daarna beter gaat....
Dat klinkt niet bepaald goed flugel, hopelijk voel je je straks weer wat beter.. Je mag het wel hebben de laatste dagen hoor. Doe maar lekker rustig aan vandaagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |