Bij Marije is de zon alweer op!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:28 schreef melke het volgende:
Zo meteen staat Manu alweer op!
He, bevalt het zo'n Topic openenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ben in me nieuwigheid te snel gegaan![]()
![]()
Maar, het wordt alweer langer licht, positief blijven!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:29 schreef melke het volgende:
[..]
De zon, die mis ik toch wel.. Zodra het januari word mis ik de zomer..
nah is me eerste en laatste maar wel leuk voor een keerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, bevalt het zo'n Topic openen![]()
Ik ben daar geen held in, ik hoop altijd op een ander![]()
Ik zag gisteren een stukje zon, ik was helemaal blijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:29 schreef melke het volgende:
[..]
De zon, die mis ik toch wel.. Zodra het januari word mis ik de zomer..
Ja maar de winterzon geeft geen niet zoveel warmte af...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een stukje zon, ik was helemaal blij![]()
Echt niet, dat ga jij vaker doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah is me eerste en laatste maar wel leuk voor een keer![]()
Nee, maar gewoon even de zon op zichquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar de winterzon geeft geen niet zoveel warmte af...
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:33 schreef Arliator het volgende:
![]()
De Arliator is geveld. Na een hectische week, slaat de vermoeidheid toe.
Maar ik heb wel promotie gehad!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon even de zon op zich![]()
Ik verlang best wel naar de lente![]()
Ik moet pas over 2 weken ongesteld wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk nieuw logo voor jou, Morwen?
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:33 schreef Arliator het volgende:
![]()
De Arliator is geveld. Na een hectische week, slaat de vermoeidheid toe.
Maar ik heb wel promotie gehad!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wees blij, ik wordt nooit meer ongesteldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik moet pas over 2 weken ongesteld worden![]()
Kruisje, rood enzo![]()
Als hij dan maar na de carnaval weer naar huis gaatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:35 schreef Stereotomy het volgende:
Van mij mag de winter wel even blijven
Lekker sjaal en dikke jas om
Ik ga na Carnaval ook altijd weer terug naar huisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:36 schreef melke het volgende:
[..]
Als hij dan maar na de carnaval weer naar huis gaat![]()
Zie editquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nogmaals, speciaal voor Morwen
[afbeelding]
Leuk nieuw logo voor jou, Morwen?
Mel, wie waren jouw favorieten in het BB huis en aan wie had je een schijthekel?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:36 schreef melke het volgende:
[..]
Als hij dan maar na de carnaval weer naar huis gaat![]()
Ik ben dan meestal in een huis van een onbekendequote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga na Carnaval ook altijd weer terug naar huis
<Vliegende Panters Kassameisjes mode>quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben dan meestal in een huis van een onbekende![]()
Ik heb nooit een hekel aan iemand en mijn favo was vanaf dag 1 Joostquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mel, wie waren jouw favorieten in het BB huis en aan wie had je een schijthekel?
En Morwen?
Ik had aan niemand een hekel. Vond Linda en Dido het minst. Dido had ook tijden waar ze leuk was. Dat waren vooral de tijden waar ze niet met Roel bezig was. Dat geldt ook voor Roel. Ik vond Ingrid op het laatst het sympatiekst, grappigst en oprechts. Ik heb ook altijd een zwak voor Lieske en Menno gehad, tja underdogs he. Joost vond ik een goede winnaar. Hij heeft het programma toch leuker gemaakt met al zijn verzinselsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mel, wie waren jouw favorieten in het BB huis en aan wie had je een schijthekel?
En Morwen?
Daar heb ik toen zo mee moeten lachen! Heb je de nieuwe versie ook al gehoord? De kassajuffrouwen zijn in Salou op vakantie. Ook grappigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
<Vliegende Panters Kassameisjes mode>
Oh, jij vuile slet!
</Vliegende Panters Kassameisjes mode>
Spaart u ook zegeltjes
Bonuskaart of airmiles
Wilt u extra geld opnemen
Een tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoe...![]()
Houdios!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:43 schreef melke het volgende:
[..]
Daar heb ik toen zo mee moeten lachen! Heb je de nieuwe versie ook al gehoord? De kassajuffrouwen zijn in Salou op vakantie. Ook grappig
Daarom mocht ik jou ook niet in de BB periodequote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:43 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig zeg van jullie.![]()
Da's zo ongeveer het tegenovergestelde van wat ik vond
Vertelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:43 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig zeg van jullie.![]()
Da's zo ongeveer het tegenovergestelde van wat ik vond
Jij mocht mij niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:43 schreef melke het volgende:
[..]
Daarom mocht ik jou ook niet in de BB periode
Eerlijk gezegd niemandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vertel![]()
En wies jouw favoriet in HBB? En melke ook natuurlijk![]()
Nee ik was het nooit met je eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij mocht mij niet?
Da's nieuw voor me
Echt niet?
Ik vind Bart leukquote:
Roel was voor mij vanaf dag 1 (ok, vanaf de dag dat ik eindelijk alle namen onthield) de geoodverfde winnaar. Enter Dido.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vertel![]()
En wies jouw favoriet in HBB? En melke ook natuurlijk![]()
Bart is een soort van Roel. Liggen, slapen, niksen. Kelly haar stem kan ik niet verdragen en vind haar te overdreven dom. Bonny moet maar buiten gaan spelen als ze geen bier en wijn meer hebben. Monique heeft een aparte cam ruimte, waar niet gefilmd mag worden. Gert zingt de hele dag en die ene kerel ken ik niet. Dus dan kies ik alsnog voor die ene kerelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind Bart leukEn Kelly, denk ik
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |