Bij Marije is de zon alweer op!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:28 schreef melke het volgende:
Zo meteen staat Manu alweer op!
He, bevalt het zo'n Topic openenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ben in me nieuwigheid te snel gegaan![]()
![]()
Maar, het wordt alweer langer licht, positief blijven!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:29 schreef melke het volgende:
[..]
De zon, die mis ik toch wel.. Zodra het januari word mis ik de zomer..
nah is me eerste en laatste maar wel leuk voor een keerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, bevalt het zo'n Topic openen![]()
Ik ben daar geen held in, ik hoop altijd op een ander![]()
Ik zag gisteren een stukje zon, ik was helemaal blijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:29 schreef melke het volgende:
[..]
De zon, die mis ik toch wel.. Zodra het januari word mis ik de zomer..
Ja maar de winterzon geeft geen niet zoveel warmte af...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een stukje zon, ik was helemaal blij![]()
Echt niet, dat ga jij vaker doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah is me eerste en laatste maar wel leuk voor een keer![]()
Nee, maar gewoon even de zon op zichquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar de winterzon geeft geen niet zoveel warmte af...
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:33 schreef Arliator het volgende:
![]()
De Arliator is geveld. Na een hectische week, slaat de vermoeidheid toe.
Maar ik heb wel promotie gehad!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon even de zon op zich![]()
Ik verlang best wel naar de lente![]()
Ik moet pas over 2 weken ongesteld wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk nieuw logo voor jou, Morwen?
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:33 schreef Arliator het volgende:
![]()
De Arliator is geveld. Na een hectische week, slaat de vermoeidheid toe.
Maar ik heb wel promotie gehad!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wees blij, ik wordt nooit meer ongesteldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik moet pas over 2 weken ongesteld worden![]()
Kruisje, rood enzo![]()
Als hij dan maar na de carnaval weer naar huis gaatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:35 schreef Stereotomy het volgende:
Van mij mag de winter wel even blijven
Lekker sjaal en dikke jas om
Ik ga na Carnaval ook altijd weer terug naar huisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:36 schreef melke het volgende:
[..]
Als hij dan maar na de carnaval weer naar huis gaat![]()
Zie editquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nogmaals, speciaal voor Morwen
[afbeelding]
Leuk nieuw logo voor jou, Morwen?
Mel, wie waren jouw favorieten in het BB huis en aan wie had je een schijthekel?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:36 schreef melke het volgende:
[..]
Als hij dan maar na de carnaval weer naar huis gaat![]()
Ik ben dan meestal in een huis van een onbekendequote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga na Carnaval ook altijd weer terug naar huis
<Vliegende Panters Kassameisjes mode>quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben dan meestal in een huis van een onbekende![]()
Ik heb nooit een hekel aan iemand en mijn favo was vanaf dag 1 Joostquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mel, wie waren jouw favorieten in het BB huis en aan wie had je een schijthekel?
En Morwen?
Ik had aan niemand een hekel. Vond Linda en Dido het minst. Dido had ook tijden waar ze leuk was. Dat waren vooral de tijden waar ze niet met Roel bezig was. Dat geldt ook voor Roel. Ik vond Ingrid op het laatst het sympatiekst, grappigst en oprechts. Ik heb ook altijd een zwak voor Lieske en Menno gehad, tja underdogs he. Joost vond ik een goede winnaar. Hij heeft het programma toch leuker gemaakt met al zijn verzinselsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mel, wie waren jouw favorieten in het BB huis en aan wie had je een schijthekel?
En Morwen?
Daar heb ik toen zo mee moeten lachen! Heb je de nieuwe versie ook al gehoord? De kassajuffrouwen zijn in Salou op vakantie. Ook grappigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
<Vliegende Panters Kassameisjes mode>
Oh, jij vuile slet!
</Vliegende Panters Kassameisjes mode>
Spaart u ook zegeltjes
Bonuskaart of airmiles
Wilt u extra geld opnemen
Een tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoe...![]()
Houdios!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:43 schreef melke het volgende:
[..]
Daar heb ik toen zo mee moeten lachen! Heb je de nieuwe versie ook al gehoord? De kassajuffrouwen zijn in Salou op vakantie. Ook grappig
Daarom mocht ik jou ook niet in de BB periodequote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:43 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig zeg van jullie.![]()
Da's zo ongeveer het tegenovergestelde van wat ik vond
Vertelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:43 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig zeg van jullie.![]()
Da's zo ongeveer het tegenovergestelde van wat ik vond
Jij mocht mij niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:43 schreef melke het volgende:
[..]
Daarom mocht ik jou ook niet in de BB periode
Eerlijk gezegd niemandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vertel![]()
En wies jouw favoriet in HBB? En melke ook natuurlijk![]()
Nee ik was het nooit met je eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij mocht mij niet?
Da's nieuw voor me
Echt niet?
Ik vind Bart leukquote:
Roel was voor mij vanaf dag 1 (ok, vanaf de dag dat ik eindelijk alle namen onthield) de geoodverfde winnaar. Enter Dido.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vertel![]()
En wies jouw favoriet in HBB? En melke ook natuurlijk![]()
Bart is een soort van Roel. Liggen, slapen, niksen. Kelly haar stem kan ik niet verdragen en vind haar te overdreven dom. Bonny moet maar buiten gaan spelen als ze geen bier en wijn meer hebben. Monique heeft een aparte cam ruimte, waar niet gefilmd mag worden. Gert zingt de hele dag en die ene kerel ken ik niet. Dus dan kies ik alsnog voor die ene kerelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind Bart leukEn Kelly, denk ik
![]()
pickwick of Johan Vlemmix?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:48 schreef melke het volgende:
[..]
Dus dan kies ik alsnog voor die ene kerel
Ben jij dan zo emotioneel?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een tja, de rest van de bewoners.Laten we zeggen dat ik intens met ze heb meegeleefd en bij bijna elke exit eigenlijk wel een traan wegpinkte. Dat vond ik toch wel heel grappig dat ik dat moest eigenlijk. Maar 't is toch een beetje je familie geworden, die dan jouw huiskamer uit gaat.
![]()
Ik kan hier nu moeilijk nee op gaan antwoorden.quote:
Ik had eigenlijk gedacht dat Roel zou winnen en ik ben het helemaal met jouw uitleg eens. Echter (jaja), ik zag al voordat BB begon foto's van de bewoners en dacht gelijk bij Joost: Dat is de winnaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roel was voor mij vanaf dag 1 (ok, vanaf de dag dat ik eindelijk alle namen onthield) de geoodverfde winnaar. Enter Dido.Roel is het type jongen dat een amoebe, een anemoon, een zeekomkommer wordt wanneer hij met een mooi meisje in aanraking komt. Dido is zo'n meid die dat helemaal weet uit te spelen. Natuurlijk waren Roel's escapades met Linda niet zo tof
, maar ik vond Roel toch de meest menselijke in het huis. Goede en slechte kanten.
Een tja, de rest van de bewoners.Laten we zeggen dat ik intens met ze heb meegeleefd en bij bijna elke exit eigenlijk wel een traan wegpinkte. Dat vond ik toch wel heel grappig dat ik dat moest eigenlijk. Maar 't is toch een beetje je familie geworden, die dan jouw huiskamer uit gaat.
![]()
Aaah. Ik ontken nog steeds dat ik soms ook een brok in mn keel en wel erge natte ogen hadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan hier nu moeilijk nee op gaan antwoorden.
Blijkbaar, qua BB heb ik me zo ingeleefd dat dat zo ging ja.
Joost is zo'n goeierd. Ik hou niet zo van pure goeierds.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat Roel zou winnen en ik ben het helemaal met jouw uitleg eens. Echter (jaja), ik zag al voordat BB begon foto's van de bewoners en dacht gelijk bij Joost: Dat is de winnaarGeen idee waarom, een gevoel
![]()
Ik heb dat wel vaker![]()
En die exits zijn zwaar kut wie het ook is![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:51 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah. Ik ontken nog steeds dat ik soms ook een brok in mn keel en wel erge natte ogen had![]()
Die van Linda, Dido en Nathalie vond ik niet erg hoor. Hoe die Dido weg ging zeg.. Ze wist zich duidelijk geen houding te geven. Deed nogal afstandelijk naar Roel ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat Roel zou winnen en ik ben het helemaal met jouw uitleg eens. Echter (jaja), ik zag al voordat BB begon foto's van de bewoners en dacht gelijk bij Joost: Dat is de winnaarGeen idee waarom, een gevoel
![]()
Ik heb dat wel vaker![]()
En die exits zijn zwaar kut wie het ook is![]()
Dat gaat zeker weten niet gebeuren. Ga ook niet zo intensief kijken als BBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwjaarsvoornemen: NIET janken bij de exits van Hotel BB![]()
![]()
Niet aan voornemens doen. Mijn voornemen was niet meer mee doen aan rellen op Fok, 2 dagen later al gesneuveldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwjaarsvoornemen: NIET janken bij de exits van Hotel BB![]()
![]()
Het gaat meer om het meeleven om het even wie het is. Toen scanman aangaf weg te gaan vond ik dat heel erg en nog eigenlijk. Ik ben heel slecht in afscheid nemenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:53 schreef melke het volgende:
[..]
Die van Linda, Dido en Nathalie vond ik niet erg hoor. Hoe die Dido weg ging zeg.. Ze wist zich duidelijk geen houding te geven. Deed nogal afstandelijk naar Roel ook
Jaaaa, daar zeg je me wat. Ik vond elke bewoner tijdens de exit, dus met Ruud in het karretje + interview in de studio 100000x zo leuk als in het huis (bij Linda heb ik letterlijk met open mond zitten luisteren naar haar spontaniteit, wat een leuke meid was dat opeens) , behalve Dido en Chantal. Die hadden zo'n enorme muur om zich heen dat Berlijn daar U tegen zou zeggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:53 schreef melke het volgende:
[..]
Die van Linda, Dido en Nathalie vond ik niet erg hoor. Hoe die Dido weg ging zeg.. Ze wist zich duidelijk geen houding te geven. Deed nogal afstandelijk naar Roel ook
Die rellen vallen me hier enorm mee eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:55 schreef melke het volgende:
[..]
Niet aan voornemens doen. Mijn voornemen was niet meer mee doen aan rellen op Fok, 2 dagen later al gesneuveld
Ze moesten je dan opeens ook heel erg hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:55 schreef melke het volgende:
[..]
Niet aan voornemens doen. Mijn voornemen was niet meer mee doen aan rellen op Fok, 2 dagen later al gesneuveld
Dat is overal zo, ik noem dat niet perse een rel maar meer dat je elkaar even net ligt. Maakt niet uit wat de reden is, we zijn allemaal maar mensen tenslotte. Echte rellers zijn anders volgens mij en daar moet je je al helemaal niks van aantrekkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze moesten je dan opeens ook heel erg hebben![]()
Je hebt er ook veel vrienden bij op fok nu
Moet ik oppassen dit zo tegen je te zeggen omdat online vrienden zonder gezicht uiteraard geen vrienden zijn?
Nouja. Medestanders op het forum dan.![]()
Ja daar ben ik inderdaad wel blij mee!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze moesten je dan opeens ook heel erg hebben![]()
Je hebt er ook veel vrienden bij op fok nu
Moet ik oppassen dit zo tegen je te zeggen omdat online vrienden zonder gezicht uiteraard geen vrienden zijn?
Nouja. Medestanders op het forum dan.![]()
Ja maar je kunt ook van een mug een olifant maken hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is overal zo, ik noem dat niet perse een rel maar meer dat je elkaar even net ligt. Maakt niet uit wat de reden is, we zijn allemaal maar mensen tenslotte. Echte rellers zijn anders volgens mij en daar moet je je al helemaal niks van aantrekken![]()
En dat vind ik een mooie take-home message, dr. Philquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:00 schreef melke het volgende:
[..]
Ja daar ben ik inderdaad wel blij mee!
Wel even eerst de elektrische tandenborstel beroeren he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:02 schreef melke het volgende:
Ik ga trouwens slapen mensen. Zie nu dat het alweer 8 uur is![]()
Heb al gepoetstquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel even eerst de elektrische tandenborstel beroeren he?
Klopt ja, maar dat is van beide kanten zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar je kunt ook van een mug een olifant maken he![]()
Daar heb je gelijk in!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dat is van beide kanten zoJij bent misschien net als ik wat losser, maar er zijn er zat die wel veel gewicht leggen op hun woorden. Wat is er beter of slechter?
Het blijft aftasten en het leuk houden zeker in een SCNiet gelijk op de barricades, afentoe eens flink slikken en soms zeggen wat je dwars zit. Kan niet misgaan dan, denk ik
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:09 schreef Stereotomy het volgende:
Echo
Ja koffie erin, kokend water opschenken en dan piepeltje langzaam naar beneden drukkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:10 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Zo, ik laat deze hier achter voor de ochtendploeg. Jullie weten hoe dit werkt he?
Zou men dat Kelly wel gaan vertellen dan?quote:BNN laat een aap meedoen aan de Nationale IQ Test. Op die manier kan de vraag worden beantwoord of een aap slimmer is dan de slechtste BN'er die ooit aan het BNN-programma heeft meegedaan. Orang oetang Sandy, die verblijft in de Apenheul, is de gelukkige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |