rustig aan doen want daar staat FB en die moet nog even wennenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Op mijn kno...uh die knop op de receptie...![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Op mijn kno...uh die knop op de receptie...![]()
jij zat in 17quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
Ik ben mijn kamernummer vergeten...![]()
Op welke knop moet ik drukken dat ik het per e-mail terugkrijg?
Komt er aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef odie22 het volgende:
En doe er ook een schaaltje warme hapjes bij![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef odie22 het volgende:
En doe er ook een schaaltje warme hapjes bij![]()
quote:
Ik zag net Bonnie St Claire lopen, die had kamernummer 6 eigenlijk.. Ze zal zich wel weer vergist hebben...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef ChantalC het volgende:
Mijn mini-bar is niet gevuld!
* belt toestel 9 om te klagen
DE Manager heeft wel zo haar voordelen he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Regenworm, zou je dat nou wel doen in die bar.... Je bent pas bij dag 3 van de AA...
Odie we zijn allemaal uitzendkrachten en het is onze eerste dag dus gaat het nog even fout.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:27 schreef odie22 het volgende:
Nou dat ziet er allemaal niet erg warm uit![]()
Whahaha... dacht dat die alleen in de bar te vinden was (hips)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zag net Bonnie St Claire lopen, die had kamernummer 6 eigenlijk.. Ze zal zich wel weer vergist hebben...
Heeft ze zeker mijn whiskey en bier gejatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zag net Bonnie St Claire lopen, die had kamernummer 6 eigenlijk.. Ze zal zich wel weer vergist hebben...
Ok dan ga ik even bij kamernummer 6 langs...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
Ja je vroeg om warm las ik laterquote:
Ja wie dat personeel hier allemaal heeft aangenomenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Odie we zijn allemaal uitzendkrachten en het is onze eerste dag dus gaat het nog even fout.
Maar onder leiding van Flugeltje moet het lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |