ik ben benieuwd , laat het maandag maar even horen hierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb al tegen hun gezegt dat het geheugen een goeie kans maakt dus ik hoop dat ze maar me luisteren.
Behalve een meer onoverzichtelijke interface, zie ik het voordeel er niet vanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik heb nu zelf ook de nieuwste BETA msn eindelijk kunnen gebruiken dankzij een invite dus zodra ik er een stapeltje hebt geef maar een gil en wie het eerst komt t eerst maalt![]()
Valt wel mee hoor, ik vind hem prima werken, het is even wennen maar je krijgt er veel voor terug (zoals een gloednieuw uiterlijk, offline berichten zenden ala ICQ en noem maar op!)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]en hoe is die msn
ik hoor van veel mensen dat er flink wat reclamezooi in zit
Zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd , laat het maandag maar even horen hier![]()
Mah ik hou het nog wel even bij msn 7.5quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik vind hem prima werken, het is even wennen maar je krijgt er veel voor terug (zoals een gloednieuw uiterlijk, offline berichten zenden ala ICQ en noem maar op!)
Jammer dat ICQ bijna niet meer gebruikt wordt , was echt superquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik vind hem prima werken, het is even wennen maar je krijgt er veel voor terug (zoals een gloednieuw uiterlijk, offline berichten zenden ala ICQ en noem maar op!)
Die is ook prima natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah ik hou het nog wel even bij msn 7.5
Goed genoeg om gesprekken mee te voerenquote:
Is idd een goed programma, maar zelf vind ik MSN iets gebruiksvriendelijker en makkelijker om mee te werkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jammer dat ICQ bijna niet meer gebruikt wordt , was echt super![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef BONG4002 het volgende:
Is idd een goed programma, maar zelf vind ik MSN iets gebruiksvriendelijker en makkelijker om mee te werken
quote:
Ik ook niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Welkom terug
Ik ken dat programma niet?
ichatquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:51 schreef flugeltje het volgende:
Kijkt links, kijkt rechts... Hmmm, geen bijzonderheden
*weer op de bank kruipt*
Ja idd, ik verheug me er nu al opquote:
Wie nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja idd, ik verheug me er nu al op
Peter R de Vriesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En als HBB voorbij is, is het alweer lente![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |