Hoi!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Marjo en EstoNog een mooi fotodagje gehad?
Ik om half 11.. Heb boodschappen gedaan en nu nergens meer zin inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij ook al. Ik ben vanochtend om 9 opgestaan. Maar nog geen kont opgeschoten
Ojeequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef Esto het volgende:
[..]
Ik om half 11.. Heb boodschappen gedaan en nu nergens meer zin in
Even uit het voorstel topic gequote. Kan iemand mij uitleggen wat candids zijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:23 schreef MacroTough het volgende:
Candids vind ik dan wel weer leuk en daar leent de DS zich uitstekend voor.
Een portretfoto waar de gefotografeerde niks van merkt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Even uit het voorstel topic gequote. Kan iemand mij uitleggen wat candids zijn?
Uhh...quote:
Als in Candit Cameraquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Even uit het voorstel topic gequote. Kan iemand mij uitleggen wat candids zijn?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:09 schreef Schanulleke het volgende:
Candid betekend juist open
(de verborgen camera is gewoon een hele slechte vertaling geweest. Maar ja, wat wil je met Ralph Inbar)
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:06 schreef Jelleee het volgende:
Morgen naar het grote IJsculpturen festival in Leiden, foto's!![]()
![]()
pam pam pammm..
Owquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:09 schreef Schanulleke het volgende:
(de verborgen camera is gewoon een hele slechte vertaling geweest. Maar ja, wat wil je met Ralph Inbar)
Het was geen vertaling van de naam van het programma. Het was een juiste vertaling van de feitelijke gebeurtenissen. De foutieve vertaling is bij iedereen in het hoofd gemaakt. Ook bij mij trouwens. Maar zeg nou zelf: "Openhartige Camera" is niet echt een pakkende naam.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:09 schreef Schanulleke het volgende:
Vandaar dat je hier off line bent. Probeer hier eens?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:11 schreef pea4fun het volgende:
@PdeHoog, mijn msn doet raar, maar hier is de link over de lightbox waar ik het over had http://www.pbase.com/otfchallenge/light_box
Ja, laten we allemaal wegrennen van het forum als de humor van een ander ons niet ligt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik lig onder mijn stoel hoor...not
doei!
Voor mij heb ik wel betere foto's kunnen maken, ofschoon de omgeving langs het spoor nu geen onbekend terrein meer voor me is. Dan is het de uitdaging er een andere kijk op te hebben, wat ik deels ook wel had. Daarom ook iets andere foto's als de vorige keer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Wowo PieDobbelJoe.
Ik hoop wel dat je wat leuke foto's hebt kunnen schieten
Leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Voor mij heb ik wel betere foto's kunnen maken, ofschoon de omgeving langs het spoor nu geen onbekend terrein meer voor me is. Dan is het de uitdaging er een andere kijk op te hebben, wat ik deels ook wel had. Daarom ook iets andere foto's als de vorige keer.
Ik zal eens kijken wat ik nog laat zien.![]()
OhOh ....Ga je gangquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
LeukMag ik je misschien toevoegen op MSN
?
Ja, ga jij even lopen wijsneuzen als ik aan het Ralph Inbar bashen benquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het was geen vertaling van de naam van het programma. Het was een juiste vertaling van de feitelijke gebeurtenissen. De foutieve vertaling is bij iedereen in het hoofd gemaakt. Ook bij mij trouwens. Maar zeg nou zelf: "Openhartige Camera" is niet echt een pakkende naam.
Ralph was mijn held toen ik 12 wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, ga jij even lopen wijsneuzen als ik aan het Ralph Inbar bashen ben
Hoi Mauro!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:43 schreef Mauro het volgende:
Goede avond allen
Leuke rel van gisteravond
Ik heb het zelf al gedaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hoi Mauro!
Ik ben helemaal vergeten je telefoonnummer weg te halen
Pfff, dat is wel héééééééééééél lang geledenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ralph was mijn held toen ik 12 was![]()
Ja ik dacht net oh shit Mauro is er, ik heb dat hele telefoonnummer nog niet weggehaald, gauw doen... Maar toen was ik al te laat!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Pfff, dat is wel héééééééééééél lang geleden![]()
Wees blij Ronald... Zo oud als jij je voelt wordt je nooitquote:
Ik durf welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:29 schreef Mauro het volgende:
Zeg, jullie zitten allemaal op msn hè?
Willen jullie mij toevoegen? Of durven jullie dat niet
Heb het net geïnstalleerd namelijk!
josti@josti.be is het mailadres
Ik ook niet.. Ik vind hem engquote:
Ik eerlijk gezegt ookquote:
Dat durf ik wel hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:29 schreef Mauro het volgende:
Zeg, jullie zitten allemaal op msn hè?
Willen jullie mij toevoegen? Of durven jullie dat niet
Heb het net geïnstalleerd namelijk!
josti@josti.be is het mailadres
ja het was ff zoeken maar ik heb je gevondenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegt ook
AAARRRRGGGG mijn kaartlezer zit nog in mijn eigen pc die nu weg isnu kan ik niks
Nou ik ben altijd heeeeeeel erg verlegenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis wat..
Mauro is echt eng. en de rest durft gewoon contact te maken![]()
Dat is niet slimquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegt ook
AAARRRRGGGG mijn kaartlezer zit nog in mijn eigen pc die nu weg isnu kan ik niks
Wil jij nog meerijden naar Utrechtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis wat..
Mauro is echt eng. en de rest durft gewoon contact te maken![]()
quote:
quote:
Idd, zeker niet slimquote:
Tok tok tok ik ben een kipquote:
Je hebt toch zeker nog wel een reserve kaartje?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, zeker niet slim![]()
ik ben ook helemaal niet slim, maar wel slim genoeg om mijn foto's, warez zooi even op een 2de HD te gooien
die ligt nu mooi veilig naast mij
Getoevoegdquote:
Nee, jij bent een kop groter!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
voor jou ben ik niet bang hoor..
![]()
Ik heb allesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt toch zeker nog wel een reserve kaartje?
Kan dat niet via je camera dan??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb alles512MB + 256MB CF kaartje
alleen geen kaartlezer, dus ik kan nu geen foto's plaatsen op deze pc
Als ik dat draadje kon vinden wel ja, maar ik heb echt geen zin om nu even heel zolder even over hoop te halen alleen om zo'n draadjequote:
Je hebt toch een kabeltje bij je cameraquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Men neme 1 USB kabel, 1 camera en 1 PC.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mag ik jou een rommelzak vinden?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ik dat draadje kon vinden wel ja, maar ik heb echt geen zin om nu even heel zolder even over hoop te halen alleen om zo'n draadje
Dat zal wel in je camera doos zitten neem ik aan...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ik dat draadje kon vinden wel ja, maar ik heb echt geen zin om nu even heel zolder even over hoop te halen alleen om zo'n draadje
Idem bovenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt toch een kabeltje bij je camera
voeg mij maar toe.. zie profiel...voor adresquote:
Check berichten bovenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Men neme 1 USB kabel, 1 camera en 1 PC.
Men verbind de camera middels de USB kabel aan de PC en klaar is SpeedyGJ
JIj altijdquote:
Kloptquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat zal wel in je camera doos zitten neem ik aan...
ff opnieuw msn opgestart en daar was je al!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
voeg mij maar toe.. zie profiel...voor adres![]()
vergetenquote:
Wel gezien.quote:
Jij staat braaf offline...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
ff opnieuw msn opgestart en daar was je al!
Doe je goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wel gezien.
Maar ik heb bergen van die kabels hier uit de pc steken.
Ik heb 8 USB poorten waarvan er dus 6 bezet zijn.
Ja, dat heb ik ook. Bijna alle poorten zijn bezet en ik heb er al een extra kaart inzitten...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wel gezien.
Maar ik heb bergen van die kabels hier uit de pc steken.
Ik heb 8 USB poorten waarvan er dus 6 bezet zijn.
tuurlijk mag je op een meeting komen, leg je de spullen alvast klaar? ik ben bang dat je anders de helft vergeetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Check berichten boven
[..]
JIj altijd
Mag ik dan een keer op een meeting komen?
[..]
Kloptdat draadje gebruik ik nooit dus ja
Kloterig MSNquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef Mauro het volgende:
Ik ben echt online hoor
Zo'n mooi blauw poppetje!
Ahaaaaa okequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tobo, muis, printer, camera, camera, gamepad, usb-hub
En dan heb ik ook nog ergens een webcam liggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ahaaaaa oke
Die van mij: Momenteel 1 cam, normaal 2straks 4
voor de rest, printer
verder niks
Ik weet 100% zeker dat ie in een doos ligtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
tuurlijk mag je op een meeting komen, leg je de spullen alvast klaar? ik ben bang dat je anders de helft vergeet
ennuh, je weet dat ie in de doos zit, maar je weet de doos niet te vinden?
Ik heb 2 webcamsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog ergens een webcam liggen
Ook lekker vol dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:39 schreef pea4fun het volgende:
usbpoortjes zijn hier gevuld met router, hub, kaartlezer en webcam, soms nog met zo'n stick om mp3tjes erop te zetten, de scanner heb ik eraf gegooid omdat ie steeds blauwe schermen veroorzaakte, en ik had een externe netwerkkaart die ik eruit heb gegooid sinds de router.
Opruimen kán nuttig zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat ie in een doos ligtik heb laast meer dan 20 dozen weg gegooid, neemt alleen maar ruimte in. nu heb ik alles in grote dozen gedaan, stuk of 5/6 met nog wat kleinere doosjes, allemaal op elkaar gestapelt...
Klopt als een busquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Opruimen kán nuttig zijnsoms ook minder handig.
ow en mauro hier ben je ook offline hoor
Ken ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:45 schreef pea4fun het volgende:
Ik zit hier trouwens mijn tanden te breken op een dicht pistachenootje. Ken je dat? is ie dicht en wil je persé het nootje eruit hebben...
Hamer!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:45 schreef pea4fun het volgende:
Ik zit hier trouwens mijn tanden te breken op een dicht pistachenootje. Ken je dat? is ie dicht en wil je persé het nootje eruit hebben...
Jij bent niet zo hebberig?quote:
Dan is het nootje meteen platquote:
En daaromheb ik geen draadloze!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef Mauro het volgende:
Mijn muis is leeg
Ik nietquote:
Haal de batterijen uit de afstandsbedieningquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef Mauro het volgende:
Mijn muis is leeg
Ik heb mijn reservemuis al van mijn rommelzolder gehaaldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Haal de batterijen uit de afstandsbediening
ben je ziekjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben gaar
Ik ga nog enger doen dan Ronald
Ik ga voor 21:30 in bed liggen op zaterdag
ziekjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben gaar
als in avond eten?quote:
Ik noem het meer een opkomende oververmoeidheidquote:
slapen doe je maar in de baas zijn tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik noem het meer een opkomende oververmoeidheidVooral omdat ik op kantoor bijna een collega door de telefoon heen wilde trekken
Lijkt me niet goed
Lijkt me wel stoer als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik noem het meer een opkomende oververmoeidheidVooral omdat ik op kantoor bijna een collega door de telefoon heen wilde trekken
Lijkt me niet goed
Brrrr, da's pas engquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben gaar
In de baas zijn tijd probeer ik ook te slapenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
slapen doe je maar in de baas zijn tijd
hmm. ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me niet goed
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er een beetje van schrokquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
Lijkt me wel stoer als dat zou kunnen.
soms......![]()
Ga maar lekker slapen danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er een beetje van schrokVooral omdat ik inmiddels ruim 4 maanden vrij intensief met de betreffende collega samenwerk en dit nooit eerder heb gehad
Is ie al open dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:08 schreef pea4fun het volgende:
zeg als ik hier een nootje zit te killen niet opeens gaan speedchatten...
Dat is niet engquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben gaar
Ik heb het gewonnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is ie al open dan?
Of moet je aan een kunstgebitje nu?
Ik doe niks, ik ben altijd braafquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:08 schreef pea4fun het volgende:
zeg als ik hier een nootje zit te killen niet opeens gaan speedchatten...
Ik snap ook niet dat iemand pistachenootjes lekker vind.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb het gewonnenzat alleen wel wat schil tussen de stukjes noot
En rommeligquote:
het is zo lekker om dat zout van de schil af te sabbelen, het nootje weer uit te spugen, dan je tanden erin zetten, krak, en opetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iemand pistachenootjes lekker vind.
Althans, er de moeite voor neemt om ze uit te pakken.
Pistache is heerlijk! En als ze niet zo prijzig waren kocht ik standaard de ongepelde.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iemand pistachenootjes lekker vind.
Althans, er de moeite voor neemt om ze uit te pakken.
Als ik snack moet het in grote hoeveelheden in één keer mijn mond in kunnen verdwijnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
het is zo lekker om dat zout van de schil af te sabbelen, het nootje weer uit te spugen, dan je tanden erin zetten, krak, en opeten
En deze zijn vers van de marktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Pistache is heerlijk! En als ze niet zo prijzig waren kocht ik standaard de ongepelde.
Alhoewel: dat pellen heeft wel wat
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En rommeligook al je tas met fotospul open laten staan zodat je spullen eruit kieperen enzo....
kun je die krengen ook zonder schil krijgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Pistache is heerlijk! En als ze niet zo prijzig waren kocht ik standaard de ongepelde.
Alhoewel: dat pellen heeft wel wat
dan is het geen snack meer, dat lijkt op het voederen van de wilde beestenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Als ik snack moet het in grote hoeveelheden in één keer mijn mond in kunnen verdwijnen.![]()
sommige notenboeren, bijvoorbeeld op de markt, leveren ze zonder ja. In Zuid-Italië kan dat zelfs in elke gewenste hoeveelheid. Daar heb ik mijn Pistache-tic opgelopenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
kun je die krengen ook zonder schil krijgen
Dat vergeet ik niet meer hoor...als ik als grijs oud vrouwtje in een bejaardenhuis zit vertel ik het daar nog!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ach ja
MAAR hij had beter moeten opletten
had het nog zo tegen hem gezegt
hoelang is de wachtlijst dan ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat vergeet ik niet meer hoor...als ik als grijs oud vrouwtje in een bejaardenhuis zit vertel ik het daar nog!
en nee dat is niet volgend jaar![]()
Thrill seeker!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
hoelang is de wachtlijst dan ?
3 jaar ofzo?
cashews zijn ook lekker jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:19 schreef blackbully het volgende:
zelf ben ik denk ik verslaafd aan cashewnoten.
altijd een 2 literpot van die dingen naast de bank staan.
versgebrand zijn ze helemaal supper
Ooh dit jaar danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat vergeet ik niet meer hoor...als ik als grijs oud vrouwtje in een bejaardenhuis zit vertel ik het daar nog!
en nee dat is niet volgend jaar![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
hoelang is de wachtlijst dan ?
3 jaar ofzo?
nee volgens mij nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh dit jaar dan![]()
![]()
I know i know maar hij werkt nog steeds supernog altijd veel plezier aan
had ik die foto nou wel eens geplaast of niet
want toevallig had de D70 die toch nog weten te fotograferen
Zal even kijken, net even foutje opgelost op mijn sitequote:
Is goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga ff gezellig met de kids babbelen, nee niet onlinedus doeiii :w
ow en speedy ik kijk dan morgen wel...laat maar vast zien
Het is nog helemaal geen maart...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is goed
[afbeelding]
Hier even een mooie foto die ik ergens in maart heb geschoten of zow
Klopt, net gekekenquote:
En maar niet kunnen stoppen met eten zeker??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
oei
drop is ook zo lekker!
ja ik ben een snoeperd![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En maar niet kunnen stoppen met eten zeker??
Luie hond!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef Subhuman het volgende:
Wie wil mijn wasgoed ophangen voor me?
Ik heb ook nog een machien vol.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef Subhuman het volgende:
Koop een drogerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef Subhuman het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar de waslijn staat op zolder en de zolder is eng...
Nergens voor nodig, ik heb een stopcontact met afstandsbediening zodat ik mij niet stoot terwijl ik het lichtknopje zoek, kan het licht vanaf hier al aanzetten!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:24 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[centraal] Fotobewerking/Photoshop!
Je kan een dergelijk topic beter bookmarken, die functie zit in het forum. Een nieuw topic met een TVP als eerste 10 posts nodigt niet echt uit tot posten...quote:
Ja ik heb ze al gezien voor 200 euro, en in de aanbieding zelfs voor 170... Blijft de vraag of dat goed spul is natuurlijk, ik betaal graag extra voor kwaliteit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef blackbully het volgende:
300 euro
[afbeelding]
geen zin om te kijken of ze er goedkoper zijn
nog eens dat bedag voor een droger en je wensen zijn vervuld.
(kan het ook niet ophoesten nu, maar is wel goed voor te sparen)
Te laat om te bookmarken. teeveepee staat alquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je kan een dergelijk topic beter bookmarken, die functie zit in het forum. Een nieuw topic met een TVP als eerste 10 posts nodigt niet echt uit tot posten...
De eerste vraag staat er alquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je kan een dergelijk topic beter bookmarken, die functie zit in het forum. Een nieuw topic met een TVP als eerste 10 posts nodigt niet echt uit tot posten...
Een bookmark komt in je bookmarks te staan. Een soort MyAT is dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef Mauro het volgende:
[..]
Te laat om te bookmarken. teeveepee staat al
En ik zie het nut niet van een bookmark.
Ja, wel als ze in MyAT komen staan.
Een Y-splitter?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja ik heb ze al gezien voor 200 euro, en in de aanbieding zelfs voor 170... Blijft de vraag of dat goed spul is natuurlijk, ik betaal graag extra voor kwaliteit.
Ik denk wel dat de vaatwasser er op korte termijn aan gaat komen. Even wat klussen zodat er ook echt twee pijpen in de afvoer kunnen, Y-splitter voor op de kraan kopen en gaan met die banaan!
kijk gewoon even wat 5 jaar extra garantie kost.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja ik heb ze al gezien voor 200 euro, en in de aanbieding zelfs voor 170... Blijft de vraag of dat goed spul is natuurlijk, ik betaal graag extra voor kwaliteit.
Ik denk wel dat de vaatwasser er op korte termijn aan gaat komen. Even wat klussen zodat er ook echt twee pijpen in de afvoer kunnen, Y-splitter voor op de kraan kopen en gaan met die banaan!
Kan hier niet want de leiding komt uit de muur, gaat 1 cm omlaag en daar zit de kraan voor de wasmachine al. Dus ik draai er gewoon een Y-splitter op denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Een Y-splitter?
Waarom?
Er zijn van die speciale opzetkraantjes die je rechtstreeks op de waterleiding kunt draaien. Ze maken zelf een gat in de leiding.
Heb ik ook en werkt makkelijk!
Ik geloof ook niet in goedkope drogers, net als wasmachines en vaatwassers. Liever meer kwaliteit maar daar betaal je dan ook voor. Mijn vaatwasser gaat al 12 jaar mee...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niks: goedkoop is duurkoop!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in goedkope drogers, net als wasmachines en vaatwassers. Liever meer kwaliteit maar daar betaal je dan ook voor. Mijn vaatwasser gaat al 12 jaar mee...
duurkoop is ruim 50% voor het merkjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niks: goedkoop is duurkoop!![]()
Ik heb dus een bosch wasmachine. Voor inkoop + BTW een keer kunnen kopen bij de MM.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef blackbully het volgende:
[..]
duurkoop is ruim 50% voor het merkje
veel B merken zijn voor 90% het zelfde als het A-merk alleen de sticker is anders en soms een paar andere onderdelen.
ik weet bv van veel tv apparatuur dat er wisselende onderdelen in zitten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb dus een bosch wasmachine. Voor inkoop + BTW een keer kunnen kopen bij de MM.
Nu hadden ze daar ook een andere Bosch staan, zag er hetzelfde uit en was ¤ 100,- duurder.
Ik vroeg dus aan zo'n verkoper waarom dat was want de specs waren identiek.
Nu bleek er dus een aluminiumkleurig deurtje in te zitten.
Dat was het enige verschil
En daarom ook zoveel duurder
CD-I was tofquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef Mauro het volgende:
Mijn TV is van Philips.
Verder heb ik niks van ze.
Oh ja. Toch. Een Senseo
Het was een mooi systeem inderdaad. Ik heb nog spellen en films liggen. The 7th Guest was geweldig!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
CD-I was fantastisch. Alleen een klein beetje geflopt net zoals die DCC van ze
V2000 banden kon je omdraaien!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef Mauro het volgende:
Ik weet dat beta en v2000 vele malen beter zijn dan vhs maar ja, marketingtechnisch hebben ze de slag om de consument verloren.
Betamax wordt nu wel veel gebuikt in profi camera's
beta word nog wel gebruikt inderdaad maar ze werken tegenwoordig wel veelal met dv camera'squote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef Mauro het volgende:
Ik weet dat beta en v2000 vele malen beter zijn dan vhs maar ja, marketingtechnisch hebben ze de slag om de consument verloren.
Betamax wordt nu wel veel gebuikt in profi camera's
Veel puzzelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het was een mooi systeem inderdaad. Ik heb nog spellen en films liggen. The 7th Guest was geweldig!!!
vast welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:27 schreef Mauro het volgende:
Moet ik daar ook weer een plugin voor downloaden voor de NEF images?
goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenavond mensen. Hoe is het met jullie?
Hoiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenavond mensen. Hoe is het met jullie?
Da's mooi, ik kom net van de visitequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef blackbully het volgende:
[..]
goed.
ps. sub kun je geen [centraal] goedenavond topic maken?
Howdyquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef blackbully het volgende:
[..]
goed.
Goed plan, maken we die sticky, mag iedereen 1 keer goedenavond posten, hoeft het daarna nooit meer!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef blackbully het volgende:
Ow God. Ik zei weer iets offtopics?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Goed plan, maken we die sticky, mag iedereen 1 keer goedenavond posten, hoeft het daarna nooit meer!![]()
maak je dan ook een tegen hanger voor wanneer je een slechte avond hebt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Goed plan, maken we die sticky, mag iedereen 1 keer goedenavond posten, hoeft het daarna nooit meer!![]()
de ellende begint steeds bij 1 en dezelfde userquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow God. Ik zei weer iets offtopics?
Het was een grapje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow God. Ik zei weer iets offtopics?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
de ellende begint steeds bij 1 en dezelfde user
en nee niet jij.
jou naam is zwart niet blauw![]()
je starte op?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
goede avondquote:
quote:
Nee, het was lastigerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef blackbully het volgende:
je starte op?
kreeg de vraag over update?
klikte op ok?
en het werkt?
of was het lastiger?
![]()
zo meer vraagtekens heb ik er niet bij![]()
Je leert snelquote:Op zondag 8 januari 2006 00:09 schreef Mauro het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06010/vliegtuig2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
En nu zonder vervelende lantaarnpaal
Hij heeft zich in het hoekje verstoptquote:Op zondag 8 januari 2006 00:09 schreef Mauro het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06010/vliegtuig2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
En nu zonder vervelende lantaarnpaal
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hij heeft zich in het hoekje verstopt![]()
Ach, het was maar een eerste probeersel.quote:
Ow gelukkigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het was een grapje.
In dit topic mag je best goedenavond zeggen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
de ellende begint steeds bij 1 en dezelfde user
en nee niet jij.
jou naam is zwart niet blauw![]()
och, als je wakker bent...quote:Op zondag 8 januari 2006 10:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg op zondagochtend.![]()
Moggûh![]()
Dan ben je echt helemaal luiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Vaatwasser staat hoger op mijn verlanglijstje.
Nog steeds moe?quote:
Jaquote:
Vertel, hoe kwam datquote:
Visite enzoquote:
Ahaaaaaaaa okequote:
quote:
Niks maar de mensen willen tegenwoordig zo lui zijnquote:
Zou ik daarom een paar kilo te zwaar zijn?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niks maar de mensen willen tegenwoordig zo lui zijn
Inmiddels ben ik er nu wel achter gekomen waarom de meeste mensen te zwaar zijn
Dat niet alleen, PC - Auto - Brommers etc.....steeds meer mensen willen een auto, oke voor lange afstanden is het makkelijk, maar om even met de auto naar de stad rijden voor een cd of zow das toch wel erg lui zijn natuurlijk. Ik heb geen auto nodig, als ik ergens heen wil dan zijn er nog wel bussen of treinenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zou ik daarom een paar kilo te zwaar zijn?
Omdat ik dus nooit de afwas doe!
Nu weet ik het. Het is allemaal de schuld van de vaatwasser
Ik heb helaas wel een auto nodig.\ik moet iedere dag op en neer naar mijn werk zo'n 100 km.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat niet alleen, PC - Auto - Brommers etc.....steeds meer mensen willen een auto, oke voor lange afstanden is het makkelijk, maar om even met de auto naar de stad rijden voor een cd of zow das toch wel erg lui zijn natuurlijk. Ik heb geen auto nodig, als ik ergens heen wil dan zijn er nog wel bussen of treinen![]()
hmmmm een fiets? die heb ik inet.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb helaas wel een auto nodig.\ik moet iedere dag op en neer naar mijn werk zo'n 100 km.
En ov? die is er geen
Maar hier in de stad gebruik ik altijd mijn fiets!
Kost minder met parkeren en je kunt hem overal kwijt
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:42 schreef blackbully het volgende:
[..]
hmmmm een fiets? die heb ik inet.
als ik denk last te hebben met parkeren en het is niet te slecht weer dan pak ik de motor wel.
maar anders toch echt de auto
Tja dan heb je we leen auto nodig natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 13:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb helaas wel een auto nodig.\ik moet iedere dag op en neer naar mijn werk zo'n 100 km.
En ov? die is er geen
Maar hier in de stad gebruik ik altijd mijn fiets!
Kost minder met parkeren en je kunt hem overal kwijt
dan niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ga niet op zo'n pedaalemmerbrommer zitten
Ik ben meer van de buikschuivers.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:49 schreef blackbully het volgende:
dan niet.
maar je weet niet wat je mist
tja de ene heeft meer met snelheid dee ander meer met lekker tourenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben meer van de buikschuivers.
Vorig jaar had ik nog 2 motoren. Nu nog maar 1. Ik had ook een ZX9R![]()
300 op de teller over de afsluitdijk!
Ik vind die shoppers eigenlijk best wel aardig maar als ik daarop zit mis ik toch een beetje het scherpe sturen van een racer.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:54 schreef blackbully het volgende:
tja de ene heeft meer met snelheid dee ander meer met lekker touren
verschil is er en is maar goed.
als ik dagje zou moeten touren op een motor van juo ben ik vast gebroken.
als jij 300 op mijn motor zou kunnen rijden dan word je er vast half vanafgeblazen je vangt best veel wind op zo'n ding.
boven de 150km is het niet echt prettig rijden.
(ja dat red hij)
God ik ben blij dat ik morgen weer kan werken, laaste week van sep hele maand dec en deze week vakantie gehad, damn geen pretje. In de zomervakantie kun je tenminste nog wat doen, mooie foto's maken enzo maar nuquote:Op zondag 8 januari 2006 19:36 schreef Mauro het volgende:
Ik ben al lang blij dat mijn lang weekend vanaf oktober eindelijk voorbij is
De ruimte die je provider beschikbaar stelt?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Heeft iemand van jullie een tip voor een site waar je foto's en tekst kwijt kunt, dus een soort van homepage maken. Wel een goeie site en ....als het kan gratis,
Is ook wel zo ...een domeinnaam heb ik al lang, maar de provider (Lycos) die ik eerst had ben ik niet weg van. Zoek nu andere opties en die desnoods geen geld kosten.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef blackbully het volgende:
wat wil je er presies mee?
een foto boek ?
of wil je echt een site bouwen?
koop anders een domijn naampje en server ruimte
kun je doen en laten wat je wil
Die ruimte is me niet groot genoeg, tevens wil ik geen mix met foto's die ik op fok plaats.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
De ruimte die je provider beschikbaar stelt?
En dan je eigen domein laten verwijzen naar die van je provider, dmv een ipforwarding?
Voor ¤ 30 per jaar heb je al zoiets... Vind ik geen geld eigenlijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Is ook wel zo ...een domeinnaam heb ik al lang, maar de provider (Lycos) die ik eerst had ben ik niet weg van. Zoek nu andere opties en die desnoods geen geld kosten.
Wat ik er mee wil is, ten eerste mijn foto's kunnen plaatsen en desnoods nog teksten er bij kwijt kan.
Waar en een goeie.?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Voor ¤ 30 per jaar heb je al zoiets... Vind ik geen geld eigenlijk.
Ja....teveel....quote:Op zondag 8 januari 2006 19:35 schreef blackbully het volgende:
iemand nog leuke foto's gemaakt vandaag?
Ik zit zelf al een jaar bij www.pcextreme.nl en heb nog nooit problemen gehad. Schijnt dat ze moeilijk doen als je wilt opzeggen, maar ik wil nog niet opzeggen dus wat dat betreft.quote:
http://www.pcextreme.nlquote:
Wat hij zegt dusquote:Op zondag 8 januari 2006 20:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zit zelf al een jaar bij www.pcextreme.nl en heb nog nooit problemen gehad. Schijnt dat ze moeilijk doen als je wilt opzeggen, maar ik wil nog niet opzeggen dus wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |