kijk gewoon even wat 5 jaar extra garantie kost.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja ik heb ze al gezien voor 200 euro, en in de aanbieding zelfs voor 170... Blijft de vraag of dat goed spul is natuurlijk, ik betaal graag extra voor kwaliteit.
Ik denk wel dat de vaatwasser er op korte termijn aan gaat komen. Even wat klussen zodat er ook echt twee pijpen in de afvoer kunnen, Y-splitter voor op de kraan kopen en gaan met die banaan!
Kan hier niet want de leiding komt uit de muur, gaat 1 cm omlaag en daar zit de kraan voor de wasmachine al. Dus ik draai er gewoon een Y-splitter op denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Een Y-splitter?
Waarom?
Er zijn van die speciale opzetkraantjes die je rechtstreeks op de waterleiding kunt draaien. Ze maken zelf een gat in de leiding.
Heb ik ook en werkt makkelijk!
Ik geloof ook niet in goedkope drogers, net als wasmachines en vaatwassers. Liever meer kwaliteit maar daar betaal je dan ook voor. Mijn vaatwasser gaat al 12 jaar mee...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja ik heb ze al gezien voor 200 euro, en in de aanbieding zelfs voor 170... Blijft de vraag of dat goed spul is natuurlijk, ik betaal graag extra voor kwaliteit.
Ik denk wel dat de vaatwasser er op korte termijn aan gaat komen. Even wat klussen zodat er ook echt twee pijpen in de afvoer kunnen, Y-splitter voor op de kraan kopen en gaan met die banaan!
Ze zeggen niet voor niks: goedkoop is duurkoop!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in goedkope drogers, net als wasmachines en vaatwassers. Liever meer kwaliteit maar daar betaal je dan ook voor. Mijn vaatwasser gaat al 12 jaar mee...
duurkoop is ruim 50% voor het merkjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niks: goedkoop is duurkoop!![]()
Ik heb dus een bosch wasmachine. Voor inkoop + BTW een keer kunnen kopen bij de MM.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef blackbully het volgende:
[..]
duurkoop is ruim 50% voor het merkje
veel B merken zijn voor 90% het zelfde als het A-merk alleen de sticker is anders en soms een paar andere onderdelen.
ik weet bv van veel tv apparatuur dat er wisselende onderdelen in zitten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb dus een bosch wasmachine. Voor inkoop + BTW een keer kunnen kopen bij de MM.
Nu hadden ze daar ook een andere Bosch staan, zag er hetzelfde uit en was ¤ 100,- duurder.
Ik vroeg dus aan zo'n verkoper waarom dat was want de specs waren identiek.
Nu bleek er dus een aluminiumkleurig deurtje in te zitten.
Dat was het enige verschil
En daarom ook zoveel duurder
CD-I was tofquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef Mauro het volgende:
Mijn TV is van Philips.
Verder heb ik niks van ze.
Oh ja. Toch. Een Senseo
Het was een mooi systeem inderdaad. Ik heb nog spellen en films liggen. The 7th Guest was geweldig!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
CD-I was fantastisch. Alleen een klein beetje geflopt net zoals die DCC van ze
V2000 banden kon je omdraaien!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef Mauro het volgende:
Ik weet dat beta en v2000 vele malen beter zijn dan vhs maar ja, marketingtechnisch hebben ze de slag om de consument verloren.
Betamax wordt nu wel veel gebuikt in profi camera's
beta word nog wel gebruikt inderdaad maar ze werken tegenwoordig wel veelal met dv camera'squote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef Mauro het volgende:
Ik weet dat beta en v2000 vele malen beter zijn dan vhs maar ja, marketingtechnisch hebben ze de slag om de consument verloren.
Betamax wordt nu wel veel gebuikt in profi camera's
Veel puzzelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het was een mooi systeem inderdaad. Ik heb nog spellen en films liggen. The 7th Guest was geweldig!!!
vast welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:27 schreef Mauro het volgende:
Moet ik daar ook weer een plugin voor downloaden voor de NEF images?
goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenavond mensen. Hoe is het met jullie?
Hoiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenavond mensen. Hoe is het met jullie?
Da's mooi, ik kom net van de visitequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef blackbully het volgende:
[..]
goed.
ps. sub kun je geen [centraal] goedenavond topic maken?
Howdyquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef blackbully het volgende:
[..]
goed.
Goed plan, maken we die sticky, mag iedereen 1 keer goedenavond posten, hoeft het daarna nooit meer!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef blackbully het volgende:
Ow God. Ik zei weer iets offtopics?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Goed plan, maken we die sticky, mag iedereen 1 keer goedenavond posten, hoeft het daarna nooit meer!![]()
maak je dan ook een tegen hanger voor wanneer je een slechte avond hebt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Goed plan, maken we die sticky, mag iedereen 1 keer goedenavond posten, hoeft het daarna nooit meer!![]()
de ellende begint steeds bij 1 en dezelfde userquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow God. Ik zei weer iets offtopics?
Het was een grapje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow God. Ik zei weer iets offtopics?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
de ellende begint steeds bij 1 en dezelfde user
en nee niet jij.
jou naam is zwart niet blauw![]()
je starte op?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
goede avondquote:
quote:
Nee, het was lastigerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef blackbully het volgende:
je starte op?
kreeg de vraag over update?
klikte op ok?
en het werkt?
of was het lastiger?
![]()
zo meer vraagtekens heb ik er niet bij![]()
Je leert snelquote:Op zondag 8 januari 2006 00:09 schreef Mauro het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06010/vliegtuig2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
En nu zonder vervelende lantaarnpaal
Hij heeft zich in het hoekje verstoptquote:Op zondag 8 januari 2006 00:09 schreef Mauro het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06010/vliegtuig2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
En nu zonder vervelende lantaarnpaal
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hij heeft zich in het hoekje verstopt![]()
Ach, het was maar een eerste probeersel.quote:
Ow gelukkigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het was een grapje.
In dit topic mag je best goedenavond zeggen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
de ellende begint steeds bij 1 en dezelfde user
en nee niet jij.
jou naam is zwart niet blauw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |