Ja, dat heb ik ook. Bijna alle poorten zijn bezet en ik heb er al een extra kaart inzitten...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wel gezien.
Maar ik heb bergen van die kabels hier uit de pc steken.
Ik heb 8 USB poorten waarvan er dus 6 bezet zijn.
tuurlijk mag je op een meeting komen, leg je de spullen alvast klaar? ik ben bang dat je anders de helft vergeetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Check berichten boven
[..]
JIj altijd
Mag ik dan een keer op een meeting komen?
[..]
Kloptdat draadje gebruik ik nooit dus ja
Kloterig MSNquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef Mauro het volgende:
Ik ben echt online hoor
Zo'n mooi blauw poppetje!
Ahaaaaa okequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tobo, muis, printer, camera, camera, gamepad, usb-hub
En dan heb ik ook nog ergens een webcam liggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ahaaaaa oke
Die van mij: Momenteel 1 cam, normaal 2straks 4
voor de rest, printer
verder niks
Ik weet 100% zeker dat ie in een doos ligtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
tuurlijk mag je op een meeting komen, leg je de spullen alvast klaar? ik ben bang dat je anders de helft vergeet
ennuh, je weet dat ie in de doos zit, maar je weet de doos niet te vinden?
Ik heb 2 webcamsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog ergens een webcam liggen
Ook lekker vol dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:39 schreef pea4fun het volgende:
usbpoortjes zijn hier gevuld met router, hub, kaartlezer en webcam, soms nog met zo'n stick om mp3tjes erop te zetten, de scanner heb ik eraf gegooid omdat ie steeds blauwe schermen veroorzaakte, en ik had een externe netwerkkaart die ik eruit heb gegooid sinds de router.
Opruimen kán nuttig zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat ie in een doos ligtik heb laast meer dan 20 dozen weg gegooid, neemt alleen maar ruimte in. nu heb ik alles in grote dozen gedaan, stuk of 5/6 met nog wat kleinere doosjes, allemaal op elkaar gestapelt...
Klopt als een busquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Opruimen kán nuttig zijnsoms ook minder handig.
ow en mauro hier ben je ook offline hoor
Ken ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:45 schreef pea4fun het volgende:
Ik zit hier trouwens mijn tanden te breken op een dicht pistachenootje. Ken je dat? is ie dicht en wil je persé het nootje eruit hebben...
Hamer!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:45 schreef pea4fun het volgende:
Ik zit hier trouwens mijn tanden te breken op een dicht pistachenootje. Ken je dat? is ie dicht en wil je persé het nootje eruit hebben...
Jij bent niet zo hebberig?quote:
Dan is het nootje meteen platquote:
En daaromheb ik geen draadloze!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef Mauro het volgende:
Mijn muis is leeg
Ik nietquote:
Haal de batterijen uit de afstandsbedieningquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef Mauro het volgende:
Mijn muis is leeg
Ik heb mijn reservemuis al van mijn rommelzolder gehaaldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Haal de batterijen uit de afstandsbediening
ben je ziekjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben gaar
Ik ga nog enger doen dan Ronald
Ik ga voor 21:30 in bed liggen op zaterdag
ziekjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben gaar
als in avond eten?quote:
Ik noem het meer een opkomende oververmoeidheidquote:
slapen doe je maar in de baas zijn tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik noem het meer een opkomende oververmoeidheidVooral omdat ik op kantoor bijna een collega door de telefoon heen wilde trekken
Lijkt me niet goed
Lijkt me wel stoer als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik noem het meer een opkomende oververmoeidheidVooral omdat ik op kantoor bijna een collega door de telefoon heen wilde trekken
Lijkt me niet goed
Brrrr, da's pas engquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben gaar
In de baas zijn tijd probeer ik ook te slapenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
slapen doe je maar in de baas zijn tijd
hmm. ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me niet goed
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er een beetje van schrokquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
Lijkt me wel stoer als dat zou kunnen.
soms......![]()
Ga maar lekker slapen danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er een beetje van schrokVooral omdat ik inmiddels ruim 4 maanden vrij intensief met de betreffende collega samenwerk en dit nooit eerder heb gehad
Is ie al open dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:08 schreef pea4fun het volgende:
zeg als ik hier een nootje zit te killen niet opeens gaan speedchatten...
Dat is niet engquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben gaar
Ik heb het gewonnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is ie al open dan?
Of moet je aan een kunstgebitje nu?
Ik doe niks, ik ben altijd braafquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:08 schreef pea4fun het volgende:
zeg als ik hier een nootje zit te killen niet opeens gaan speedchatten...
Ik snap ook niet dat iemand pistachenootjes lekker vind.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb het gewonnenzat alleen wel wat schil tussen de stukjes noot
En rommeligquote:
het is zo lekker om dat zout van de schil af te sabbelen, het nootje weer uit te spugen, dan je tanden erin zetten, krak, en opetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iemand pistachenootjes lekker vind.
Althans, er de moeite voor neemt om ze uit te pakken.
Pistache is heerlijk! En als ze niet zo prijzig waren kocht ik standaard de ongepelde.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iemand pistachenootjes lekker vind.
Althans, er de moeite voor neemt om ze uit te pakken.
Als ik snack moet het in grote hoeveelheden in één keer mijn mond in kunnen verdwijnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
het is zo lekker om dat zout van de schil af te sabbelen, het nootje weer uit te spugen, dan je tanden erin zetten, krak, en opeten
En deze zijn vers van de marktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Pistache is heerlijk! En als ze niet zo prijzig waren kocht ik standaard de ongepelde.
Alhoewel: dat pellen heeft wel wat
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En rommeligook al je tas met fotospul open laten staan zodat je spullen eruit kieperen enzo....
kun je die krengen ook zonder schil krijgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Pistache is heerlijk! En als ze niet zo prijzig waren kocht ik standaard de ongepelde.
Alhoewel: dat pellen heeft wel wat
dan is het geen snack meer, dat lijkt op het voederen van de wilde beestenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Als ik snack moet het in grote hoeveelheden in één keer mijn mond in kunnen verdwijnen.![]()
sommige notenboeren, bijvoorbeeld op de markt, leveren ze zonder ja. In Zuid-Italië kan dat zelfs in elke gewenste hoeveelheid. Daar heb ik mijn Pistache-tic opgelopenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
kun je die krengen ook zonder schil krijgen
Dat vergeet ik niet meer hoor...als ik als grijs oud vrouwtje in een bejaardenhuis zit vertel ik het daar nog!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ach ja
MAAR hij had beter moeten opletten
had het nog zo tegen hem gezegt
hoelang is de wachtlijst dan ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat vergeet ik niet meer hoor...als ik als grijs oud vrouwtje in een bejaardenhuis zit vertel ik het daar nog!
en nee dat is niet volgend jaar![]()
Thrill seeker!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
hoelang is de wachtlijst dan ?
3 jaar ofzo?
cashews zijn ook lekker jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:19 schreef blackbully het volgende:
zelf ben ik denk ik verslaafd aan cashewnoten.
altijd een 2 literpot van die dingen naast de bank staan.
versgebrand zijn ze helemaal supper
Ooh dit jaar danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat vergeet ik niet meer hoor...als ik als grijs oud vrouwtje in een bejaardenhuis zit vertel ik het daar nog!
en nee dat is niet volgend jaar![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
hoelang is de wachtlijst dan ?
3 jaar ofzo?
nee volgens mij nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh dit jaar dan![]()
![]()
I know i know maar hij werkt nog steeds supernog altijd veel plezier aan
had ik die foto nou wel eens geplaast of niet
want toevallig had de D70 die toch nog weten te fotograferen
Zal even kijken, net even foutje opgelost op mijn sitequote:
Is goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga ff gezellig met de kids babbelen, nee niet onlinedus doeiii :w
ow en speedy ik kijk dan morgen wel...laat maar vast zien
Het is nog helemaal geen maart...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is goed
[afbeelding]
Hier even een mooie foto die ik ergens in maart heb geschoten of zow
Klopt, net gekekenquote:
En maar niet kunnen stoppen met eten zeker??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
oei
drop is ook zo lekker!
ja ik ben een snoeperd![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En maar niet kunnen stoppen met eten zeker??
Luie hond!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef Subhuman het volgende:
Wie wil mijn wasgoed ophangen voor me?
Ik heb ook nog een machien vol.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef Subhuman het volgende:
Koop een drogerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef Subhuman het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar de waslijn staat op zolder en de zolder is eng...
Nergens voor nodig, ik heb een stopcontact met afstandsbediening zodat ik mij niet stoot terwijl ik het lichtknopje zoek, kan het licht vanaf hier al aanzetten!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:24 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[centraal] Fotobewerking/Photoshop!
Je kan een dergelijk topic beter bookmarken, die functie zit in het forum. Een nieuw topic met een TVP als eerste 10 posts nodigt niet echt uit tot posten...quote:
Ja ik heb ze al gezien voor 200 euro, en in de aanbieding zelfs voor 170... Blijft de vraag of dat goed spul is natuurlijk, ik betaal graag extra voor kwaliteit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef blackbully het volgende:
300 euro
[afbeelding]
geen zin om te kijken of ze er goedkoper zijn
nog eens dat bedag voor een droger en je wensen zijn vervuld.
(kan het ook niet ophoesten nu, maar is wel goed voor te sparen)
Te laat om te bookmarken. teeveepee staat alquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je kan een dergelijk topic beter bookmarken, die functie zit in het forum. Een nieuw topic met een TVP als eerste 10 posts nodigt niet echt uit tot posten...
De eerste vraag staat er alquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je kan een dergelijk topic beter bookmarken, die functie zit in het forum. Een nieuw topic met een TVP als eerste 10 posts nodigt niet echt uit tot posten...
Een bookmark komt in je bookmarks te staan. Een soort MyAT is dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef Mauro het volgende:
[..]
Te laat om te bookmarken. teeveepee staat al
En ik zie het nut niet van een bookmark.
Ja, wel als ze in MyAT komen staan.
Een Y-splitter?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja ik heb ze al gezien voor 200 euro, en in de aanbieding zelfs voor 170... Blijft de vraag of dat goed spul is natuurlijk, ik betaal graag extra voor kwaliteit.
Ik denk wel dat de vaatwasser er op korte termijn aan gaat komen. Even wat klussen zodat er ook echt twee pijpen in de afvoer kunnen, Y-splitter voor op de kraan kopen en gaan met die banaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |