och, als je wakker bent...quote:Op zondag 8 januari 2006 10:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg op zondagochtend.![]()
Moggûh![]()
Dan ben je echt helemaal luiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Vaatwasser staat hoger op mijn verlanglijstje.
Nog steeds moe?quote:
Jaquote:
Vertel, hoe kwam datquote:
Visite enzoquote:
Ahaaaaaaaa okequote:
quote:
Niks maar de mensen willen tegenwoordig zo lui zijnquote:
Zou ik daarom een paar kilo te zwaar zijn?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niks maar de mensen willen tegenwoordig zo lui zijn
Inmiddels ben ik er nu wel achter gekomen waarom de meeste mensen te zwaar zijn
Dat niet alleen, PC - Auto - Brommers etc.....steeds meer mensen willen een auto, oke voor lange afstanden is het makkelijk, maar om even met de auto naar de stad rijden voor een cd of zow das toch wel erg lui zijn natuurlijk. Ik heb geen auto nodig, als ik ergens heen wil dan zijn er nog wel bussen of treinenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zou ik daarom een paar kilo te zwaar zijn?
Omdat ik dus nooit de afwas doe!
Nu weet ik het. Het is allemaal de schuld van de vaatwasser
Ik heb helaas wel een auto nodig.\ik moet iedere dag op en neer naar mijn werk zo'n 100 km.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat niet alleen, PC - Auto - Brommers etc.....steeds meer mensen willen een auto, oke voor lange afstanden is het makkelijk, maar om even met de auto naar de stad rijden voor een cd of zow das toch wel erg lui zijn natuurlijk. Ik heb geen auto nodig, als ik ergens heen wil dan zijn er nog wel bussen of treinen![]()
hmmmm een fiets? die heb ik inet.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb helaas wel een auto nodig.\ik moet iedere dag op en neer naar mijn werk zo'n 100 km.
En ov? die is er geen
Maar hier in de stad gebruik ik altijd mijn fiets!
Kost minder met parkeren en je kunt hem overal kwijt
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:42 schreef blackbully het volgende:
[..]
hmmmm een fiets? die heb ik inet.
als ik denk last te hebben met parkeren en het is niet te slecht weer dan pak ik de motor wel.
maar anders toch echt de auto
Tja dan heb je we leen auto nodig natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 13:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb helaas wel een auto nodig.\ik moet iedere dag op en neer naar mijn werk zo'n 100 km.
En ov? die is er geen
Maar hier in de stad gebruik ik altijd mijn fiets!
Kost minder met parkeren en je kunt hem overal kwijt
dan niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ga niet op zo'n pedaalemmerbrommer zitten
Ik ben meer van de buikschuivers.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:49 schreef blackbully het volgende:
dan niet.
maar je weet niet wat je mist
tja de ene heeft meer met snelheid dee ander meer met lekker tourenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben meer van de buikschuivers.
Vorig jaar had ik nog 2 motoren. Nu nog maar 1. Ik had ook een ZX9R![]()
300 op de teller over de afsluitdijk!
Ik vind die shoppers eigenlijk best wel aardig maar als ik daarop zit mis ik toch een beetje het scherpe sturen van een racer.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:54 schreef blackbully het volgende:
tja de ene heeft meer met snelheid dee ander meer met lekker touren
verschil is er en is maar goed.
als ik dagje zou moeten touren op een motor van juo ben ik vast gebroken.
als jij 300 op mijn motor zou kunnen rijden dan word je er vast half vanafgeblazen je vangt best veel wind op zo'n ding.
boven de 150km is het niet echt prettig rijden.
(ja dat red hij)
God ik ben blij dat ik morgen weer kan werken, laaste week van sep hele maand dec en deze week vakantie gehad, damn geen pretje. In de zomervakantie kun je tenminste nog wat doen, mooie foto's maken enzo maar nuquote:Op zondag 8 januari 2006 19:36 schreef Mauro het volgende:
Ik ben al lang blij dat mijn lang weekend vanaf oktober eindelijk voorbij is
De ruimte die je provider beschikbaar stelt?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Heeft iemand van jullie een tip voor een site waar je foto's en tekst kwijt kunt, dus een soort van homepage maken. Wel een goeie site en ....als het kan gratis,
Is ook wel zo ...een domeinnaam heb ik al lang, maar de provider (Lycos) die ik eerst had ben ik niet weg van. Zoek nu andere opties en die desnoods geen geld kosten.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef blackbully het volgende:
wat wil je er presies mee?
een foto boek ?
of wil je echt een site bouwen?
koop anders een domijn naampje en server ruimte
kun je doen en laten wat je wil
Die ruimte is me niet groot genoeg, tevens wil ik geen mix met foto's die ik op fok plaats.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
De ruimte die je provider beschikbaar stelt?
En dan je eigen domein laten verwijzen naar die van je provider, dmv een ipforwarding?
Voor ¤ 30 per jaar heb je al zoiets... Vind ik geen geld eigenlijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Is ook wel zo ...een domeinnaam heb ik al lang, maar de provider (Lycos) die ik eerst had ben ik niet weg van. Zoek nu andere opties en die desnoods geen geld kosten.
Wat ik er mee wil is, ten eerste mijn foto's kunnen plaatsen en desnoods nog teksten er bij kwijt kan.
Waar en een goeie.?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Voor ¤ 30 per jaar heb je al zoiets... Vind ik geen geld eigenlijk.
Ja....teveel....quote:Op zondag 8 januari 2006 19:35 schreef blackbully het volgende:
iemand nog leuke foto's gemaakt vandaag?
Ik zit zelf al een jaar bij www.pcextreme.nl en heb nog nooit problemen gehad. Schijnt dat ze moeilijk doen als je wilt opzeggen, maar ik wil nog niet opzeggen dus wat dat betreft.quote:
http://www.pcextreme.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |