Hoi!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Marjo en EstoNog een mooi fotodagje gehad?
Ik om half 11.. Heb boodschappen gedaan en nu nergens meer zin inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij ook al. Ik ben vanochtend om 9 opgestaan. Maar nog geen kont opgeschoten
Ojeequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef Esto het volgende:
[..]
Ik om half 11.. Heb boodschappen gedaan en nu nergens meer zin in
Even uit het voorstel topic gequote. Kan iemand mij uitleggen wat candids zijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:23 schreef MacroTough het volgende:
Candids vind ik dan wel weer leuk en daar leent de DS zich uitstekend voor.
Een portretfoto waar de gefotografeerde niks van merkt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Even uit het voorstel topic gequote. Kan iemand mij uitleggen wat candids zijn?
Uhh...quote:
Als in Candit Cameraquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Even uit het voorstel topic gequote. Kan iemand mij uitleggen wat candids zijn?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:09 schreef Schanulleke het volgende:
Candid betekend juist open
(de verborgen camera is gewoon een hele slechte vertaling geweest. Maar ja, wat wil je met Ralph Inbar)
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:06 schreef Jelleee het volgende:
Morgen naar het grote IJsculpturen festival in Leiden, foto's!![]()
![]()
pam pam pammm..
Owquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:09 schreef Schanulleke het volgende:
(de verborgen camera is gewoon een hele slechte vertaling geweest. Maar ja, wat wil je met Ralph Inbar)
Het was geen vertaling van de naam van het programma. Het was een juiste vertaling van de feitelijke gebeurtenissen. De foutieve vertaling is bij iedereen in het hoofd gemaakt. Ook bij mij trouwens. Maar zeg nou zelf: "Openhartige Camera" is niet echt een pakkende naam.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:09 schreef Schanulleke het volgende:
Vandaar dat je hier off line bent. Probeer hier eens?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:11 schreef pea4fun het volgende:
@PdeHoog, mijn msn doet raar, maar hier is de link over de lightbox waar ik het over had http://www.pbase.com/otfchallenge/light_box
Ja, laten we allemaal wegrennen van het forum als de humor van een ander ons niet ligt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik lig onder mijn stoel hoor...not
doei!
Voor mij heb ik wel betere foto's kunnen maken, ofschoon de omgeving langs het spoor nu geen onbekend terrein meer voor me is. Dan is het de uitdaging er een andere kijk op te hebben, wat ik deels ook wel had. Daarom ook iets andere foto's als de vorige keer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Wowo PieDobbelJoe.
Ik hoop wel dat je wat leuke foto's hebt kunnen schieten
Leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Voor mij heb ik wel betere foto's kunnen maken, ofschoon de omgeving langs het spoor nu geen onbekend terrein meer voor me is. Dan is het de uitdaging er een andere kijk op te hebben, wat ik deels ook wel had. Daarom ook iets andere foto's als de vorige keer.
Ik zal eens kijken wat ik nog laat zien.![]()
OhOh ....Ga je gangquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
LeukMag ik je misschien toevoegen op MSN
?
Ja, ga jij even lopen wijsneuzen als ik aan het Ralph Inbar bashen benquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het was geen vertaling van de naam van het programma. Het was een juiste vertaling van de feitelijke gebeurtenissen. De foutieve vertaling is bij iedereen in het hoofd gemaakt. Ook bij mij trouwens. Maar zeg nou zelf: "Openhartige Camera" is niet echt een pakkende naam.
Ralph was mijn held toen ik 12 wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, ga jij even lopen wijsneuzen als ik aan het Ralph Inbar bashen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |