ik zoek de dvd van die smerige overtredingen. ik had hem op schiphol eens in mijn handen, maar toen kon ik m niet meenemen door een binnenlandse vlucht. iemand een idee waar hij te koop is?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:42 schreef jimjim1983 het volgende:
schandalige voetballer die ik waarschijnlijk zou haten als ie nu nog zou spelen.
maar om al die smerige overtredingen terug te zien is wel gewoon prachtig![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:47 schreef timmeeeh het volgende:
ik vond hem erg goed in Lock, Stock & Two Smoking Barrel
de meest smerige overtreding zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef The_Hives het volgende:
Er is zelfs een prijs naar hem vernoemd
[Hattrick] Vinnie Jones Award (Deel 2)
Ik geloof degene met de meeste kaarten en de meeste geblesseerd gemaakte mensen wint hem....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:47 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
de meest smerige overtreding zeker
de meeste kaarten krijgen en blessures veroorzakenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:47 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
de meest smerige overtreding zeker
hahaha beter geldt dat ook voor het amateurvoetbal?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de meeste kaarten krijgen en blessures veroorzaken
ja idd the crazy gang. geweldig die gasten, maar wie was de derde ook alweer?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:15 schreef Beschouw het volgende:
Tja, als je Vinnie Jones en Dennis Wise tegenover je in het veld aantreft, zeg je als speler misschien wel tegen je trainer dat plosteling last hebt van een opkomende blessure.
Heel dat elftal van Wimbledon was trouwens geweldig. The Crazy Gang noemde men het. Doelpunten die ze maakten, kwamen altijd voort uit gigantische scrimmages voor het doel. Ik prijs me gelukkig dat ik dit elftal ooit heb zien voetballen.
fighting and drinking on a saturdaynightquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:26 schreef Gascoigne het volgende:
Laat maar komen die Vinnie!!Samen zuipen kunnen we als de beste
Ik kom tot de volgende spelers: Vinnie Jones, Dennis Wise, John Fashanu, Robbie Earle, Lawrie Sanchez, keeper Deave Beasant en volgens mij speelde er ook een Thatcher, alsmede een paar uit de kluiten gewassen donkere voetballers.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
ja idd the crazy gang. geweldig die gasten, maar wie was de derde ook alweer?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:29 schreef VoreG het volgende:
Ik vond em in Snatch wel goed
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
john fashanu bedoelde ik idd. die mang was ook loco
Ik kom tot de volgende spelers: Vinnie Jones, Dennis Wise, John Fashanu, Robbie Earle, Lawrie Sanchez, keeper Deave Beasant en volgens mij speelde er ook een Thatcher, alsmede een paar uit de kluiten gewassen donkere voetballers.
Ach Wimbledon.
Tegenwoordig heet de club Milton Keynes Dons, maar de echte supporters hebben een eigen voetbalclub opgericht: AFC Wimbledon. Beide clubs kunnen nooit evenaren wat Wimbledon ooit deed: de FA-Cup winnen.
Kunnen we het niet over de voetballer Vinnie Jones hebben?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Die film moet ik nog steeds eens hebben, ondertiteld en al graag
Rustig hoor. Als er 1 of 2 posts per pagina offtopic gaan is er geen man over boord hoor, dat wordt een beetje de negatieve tendens hier helaas...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kunnen we het niet over de voetballer Vinnie Jones hebben?
Die butfilms van hem kunnen me gestolen worden.
[afbeelding]
Probeer eens gebruik te maken van hoofdletters. Dat leest een stuk prettiger.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:27 schreef RamirezBlanco het volgende:
in meanmachine speelt hij anders best goed ondanks de negatieve recensies.
jammer wimbledon in 2003 failliet ging. had best eens de facup daar willen zien staan.
dan rot je toch op naar de golfbaan als het je niet bevalt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Probeer eens gebruik te maken van hoofdletters. Dat leest een stuk prettiger.
Ontopic: Vinnie Jones was een bijzonder matige en veel te harde voetballer die het gelukt is een soort cultheld te worden.
Sjeee, wat een kort lontje (net als Vinniequote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:07 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
dan rot je toch op naar de golfbaan als het je niet bevalt.
Welk een aanwinst weer [13.gif]quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:07 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
Je zou misschien ook even normaal kunnen reageren op een welbedoeld advies?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:07 schreef RamirezBlanco het volgende:
Ierlandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef cultheld het volgende:
Vinnie Jones is een geniale gek. Het nationale elftal van Ierland halen, spelen in topfilms, alle tegenstanders onder het gras stoppen en er nog mee weg komen ook
Ok nog mooier dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Toen volgde Cult het voetbal nog niet, vermoedelijk tong.
Eindstand van die match was trouwens toch 1-7?
Oh was dat met Walesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ierland
Ik heb genoten toen ie voor het eerst van z'n leven de aanvoerdersband mocht dragen van Wales. Hoe ie op z'n bek ging was grandioos. Tegen het grote Nederland liep ie al weer met de mesen in z'n scheenbenen. Alleen hij was vergeten dat ie tegen een grootse Bergkamp speelde. Hij heeft achteraf de videoband van deze wedstrijd opgevraagd, omdat ie Bergkamp alleen van achteren had gezien.0-5 was de stand en Kleine Vinny heeft die nacht heel slecht geslapen.
Jij komt echt uit een woonwagen kamp ehquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Vinnie speelde voor Wales en heeft ook het logo van Wlaes op zijn borst laten tattoeëren.
Een vriend van me heeft zijn zoontje naar Vinnie Jones genoemd.. en terecht
Nee gekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij komt echt uit een woonwagen kamp eh
tegen iemand uit wassenaar krijg mooi een vet hart hockey kutjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou misschien ook even normaal kunnen reageren op een welbedoeld advies?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Vinnie speelde voor Wales en heeft ook het logo van Wlaes op zijn borst laten tattoeëren.
Een vriend van me heeft zijn zoontje naar Vinnie Jones genoemd.. en terecht
Briljant.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:27 schreef RamirezBlanco het volgende:
tegen iemand uit wassenaar krijg mooi een vet hart hockey kutje
je krijgt antwoord op de vraag in de TT van jou. Het zou erg fijn zijn als je daarop normaal zou reageren. Niet iedereen is fan van deze man.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:07 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:59 schreef Art_Core het volgende:
Legendarisch was zijn opmerking na de wedstrijd Wimbledon-Chelsea waar hij Ruud Gullit had geraakt: "Hij schreeuwde als een hangbuikzwijntje". Vinnie was trouwens wel meer dan alleen een schopper, hij was zo'n type die het team echt op sleeptouw kon nemen, en Wimbledon heeft haar opmars naar de Premier league en de FA cup van '88 toch echt voor een deel aan hem te danken.
eensch... je hebt spelers als jones of atteveld, vreven of bodnar (om maar wat namen te noemen) soms wel nodig in je elftal om de boel zo nodig op sleeptouw te nemen, de beuk er in te gooien.. maar daarvoor heb ik toch liever een paul bosvelt of philip cocu - ook hard, maar wel zónder intentie de speler uit de westrijd te schoppen.. en als je een wedstrijd kunt openen dmv een oogstrelende pass/opening ŕ la frank de boer op dennis bergkampquote:Op zondag 8 januari 2006 12:14 schreef VoreG het volgende:
Waar hou jij meer van? Van voetballers die het spel overzien, de passes geven de doelpunten maken etc. Of mensen die het liefst tegenstanders zo hard mogelijk raken?
Wat vind je van Cruijff? Is ook geen werkvoetballerquote:Op zondag 8 januari 2006 12:27 schreef RamirezBlanco het volgende:
voetballers die het spel overzien spelen meestal bij ajax en laat ik daar nou net een hekel aan hebben. ik hou van voetballers met een hart die door het vuur gaan voor hun club. working class zoals vinnie jones, fräser, attenveld, van der leegte, eugene hansen!! ik kan me voorstellen, jij als ajaxied, liever van die panty-voetballers ziet. zon mietjes als snijders en van der vaart kan ik echt niet waarderen. die mogen ze van mij voor het wk nog tegen vinnie laten spelen, dat tenminste een winnaar van bommel in het veld komt
ik heb cruijff nooit zien spelen. jij wel dan? de beste nederlandse voetballer blijft in mijn ogen frank rijkaard. ook niet te bang om te geven en te nemen. kijk als ajax hier bij roda speelt hebben ze altijd zwaar lastig. waarom omdat je er gewoon met techniek alleen niet komt. ik hoop dat van basten dat eens inziet. en zeker van bommel en davids tijdens het wk opstelt ipv van die twee bovengenoemde mietjes.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat vind je van Cruijff? Is ook geen werkvoetballer
tot zover bedankt voor jouw bijdrage.. (zeg dan niks...)quote:Op zondag 8 januari 2006 12:50 schreef pfaf het volgende:
Whehe!
En het gemiddelde IQ in VBL is deze week weer 3 punten afgezakt naar beneden de 70.
Keep 'em coming.
ik hou meer van spelers die met hun hart spelen en kost wat kost willen winnen idd. ik zeg nergens dat ik spelers als cocu en bosvelt niet waardeer. ik prijs zelfs rijkaard en de zeer zeker niet altijd fair spelende van bommel. van bommel schopt er ook op los net als keane. so what deze spelers zijn winnaars. spelers van ajax bv heb ik helemaal niets mee zoals bovengenoemd. idd deze mietjes zie ik liever door een speler als vinnie jones doormidden getrapt wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
tot zover bedankt voor jouw bijdrage.. (zeg dan niks...)
@ramirezblanco: je maakt zelf al een flinke nuance. spelers met hart voor de club, die daarvoor door het vuur gaan! ja, ik denk dat iedere supporter daar van houdt.
maar voor je club door het vuur gaan en proberen iedere willekeurige tegenstander het ziekenhuis in te trappen is een flink verschil (ik beweer hier niet dat vinnie jones met die intentie speelde). maar uit jouw eerdere posts concludeer ik dat jij van dat soort spelers meer houdt dan de types cocu, van bommel, bosvelt en rijkaard (die misschien wel hard spelen waar nodig, maar wel fair)
bijvoorbeeld sinds kuijt bij feyenoord speelt?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef RamirezBlanco het volgende:
tuurlijk niet van basten was een spits. sinds wanneer is een spits een drager van een team?
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
stel je voor het was het boeren embleem
joh legend neem de trein naar polen of zo
moet ik je idd gelijk in geven, maar van basten was echt niet de drager van milan toentertijd.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
bijvoorbeeld sinds kuijt bij feyenoord speelt?
ajax? hij was eerder een feijenoorderquote:Op zondag 8 januari 2006 14:20 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]Vinnie Jones, my man.
Al eerder verzuchtte ik 'Had het Ajax van nu maar zo'n voetballer'
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:20 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]Vinnie Jones, my man.
Al eerder verzuchtte ik 'Had het Ajax van nu maar zo'n voetballer'
Inderdaad.Jij hebt Cruijff nooit zien voetballen.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef RamirezBlanco het volgende:
tuurlijk niet van basten was een spits. sinds wanneer is een spits een drager van een team?
jij wel iddquote:Op zondag 8 januari 2006 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad.Jij hebt Cruijff nooit zien voetballen.
Spitsen kunnen ook een team dragen hoor ...quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef RamirezBlanco het volgende:
Was al genoemdquote:
Graag Henry vervangen door Gilberto.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:51 schreef Doc het volgende:
Ik denk ook dat op het ogenblik de meest dragende speler bij AFC en de meest dragende speler bij SCUM spitsen zijn (Henry en Rooney)
was een videoband, maar zeker de moeite. ik zoek m op dvd, maar nergens te koopquote:Op maandag 9 januari 2006 19:51 schreef assie het volgende:
Jij heeft toch ook al eens een boek geschreven getiteld: " zoveel manieren om je tegenstander uit de wedstrijd te helpen" of zoiets ???
Maar je zal nooit zijn tegenstander worden, want Vinnie Jones is gestopt en jij kan niet voetballen. En als je al tegen hem had gevoetbald, oog om oog, tand om tand, dan had je verloren.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef fokkersdelight het volgende:
geschorst. Als hij mijn tegenstander was geweest en hij had mij besust het voetbal uitgeschopt dan was het niet best voor hem geweest. Dan was het oog om oog, tand om tand geweest. Daar had ik persoonlijk voor gezorgd.
Hoi Folkert Velten.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef fokkersdelight het volgende:
![]()
![]()
![]()
Al diegenen die Vinnie Jones adoreren moeten zich diep schamen. Jullie zijn voetbalramptoeristen. Ik had jullie wel willen zien als hij jullie knie aan gort had geschopt, je kuit en scheenbeen had gebroken, je enkel de vernieling in geholpen, je ballen fijngeknepen, een kopstoot gegeven, je in het gezicht had geschopt of je een gapende wond als souvenier had gegeven. Dat alles heel erg vaak doelbewust, daar ben ik 100 % van overtuigd.
Hij is de smerigste gemeenste schoft die ik ooit op een voetbalveld heb zien spelen. Hij was er vaak op uit een overtredingen te maken die de carriere van een tegenstander kon beëindigen. Ik denk nog regelmatig aan hem. Een schande voor het voetbal. Die klootzak had levenslang moeten worden geschorst. Als hij mijn tegenstander was geweest en hij had mij besust het voetbal uitgeschopt dan was het niet best voor hem geweest. Dan was het oog om oog, tand om tand geweest. Daar had ik persoonlijk voor gezorgd.
Ik haat die kerel nu nog, flapdrol![]()
Fd
verder alles goed? moraal ridder eerste klas. hij was trouwens 3e, dus schijnbaar nog hardere spelers. ga lekker naar ajax kijken pantyquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef fokkersdelight het volgende:
![]()
![]()
![]()
Al diegenen die Vinnie Jones adoreren moeten zich diep schamen. Jullie zijn voetbalramptoeristen. Ik had jullie wel willen zien als hij jullie knie aan gort had geschopt, je kuit en scheenbeen had gebroken, je enkel de vernieling in geholpen, je ballen fijngeknepen, een kopstoot gegeven, je in het gezicht had geschopt of je een gapende wond als souvenier had gegeven. Dat alles heel erg vaak doelbewust, daar ben ik 100 % van overtuigd.
Hij is de smerigste gemeenste schoft die ik ooit op een voetbalveld heb zien spelen. Hij was er vaak op uit een overtredingen te maken die de carriere van een tegenstander kon beëindigen. Ik denk nog regelmatig aan hem. Een schande voor het voetbal. Die klootzak had levenslang moeten worden geschorst. Als hij mijn tegenstander was geweest en hij had mij besust het voetbal uitgeschopt dan was het niet best voor hem geweest. Dan was het oog om oog, tand om tand geweest. Daar had ik persoonlijk voor gezorgd.
Ik haat die kerel nu nog, flapdrol![]()
Fd
Kan jij ook eens een post zetten zonder een mede-user uit te schelden als iemand een andere mening verkondigd dan jij hebt?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef RamirezBlanco het volgende:
verder alles goed? moraal ridder eerste klas. hij was trouwens 3e, dus schijnbaar nog hardere spelers. ga lekker naar ajax kijken panty
Moraalridder, Panty....quote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef RamirezBlanco het volgende:
uitschelden? ik geef alleen mijn mening
Kan jij ook eens een post zetten zonder een mede-user uit te schelden als iemand een andere mening verkondigd dan jij hebt?quote:
Ik haalde iemand anders aan hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kan jij ook eens een post zetten zonder een mede-user uit te schelden als iemand een andere mening verkondigd dan jij hebt?
Kan die schrijven dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef Suijk het volgende:
Idd, over Vinnie maar weer...
Gascoigne heeft ook leuk over hem geschreven.
Ja, hij zal iets gemompeld hebben en een ghost writer zal er een draai aan gegeven hebben.quote:
Haha ja exact.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, hij zal iets gemompeld hebben en een ghost writer zal er een draai aan gegeven hebben.
jij snapt t. schijt aan de neuzen wereldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:25 schreef Nosh het volgende:
Vinnie Jones is de man, klaar.
Als je als speler puur door je aanwezigheid anderen al helemaal kan op fokken, dan ben je gewoon een held. Die man had het spelletje van geestelijke en lichamelijke intimidatie helemaal door, en wist het perfect te gebruiken op het veld.
Ik snap best dat mensen zoiets minder graag zien dan een briljante solo van een Ronaldinho, maar iemand met grof geweld van de bal afzetten heeft imo net zoveel met voetbal te maken als een prachtige dieptepass.
Briljantquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:03 schreef RamirezBlanco het volgende:
jij snapt t. schijt aan de neuzen wereldjoods maar geen nepneus
![]()
Bouaouzon is dan ook de man. Die kokmeijer is maar een mietje natuurlijk. En iedereen die het daar niet mee eens is een moraalridder! Maar dat is logisch ...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:29 schreef VoreG het volgende:
Maar bouaouzan wordt hier wel gewaardeerd dus vinnie jones ook
Ik niet, lees het topic gewoon eens door :quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:57 schreef Suijk het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van deze kerel, maar hij heeft wel iets dat andere voetballers niet hadden en dan heb je automatisch ook fans.
Dat je dan maar meteen iedereen over één kam scheert en niet met 'zulke fans' in één stadion wilt zitten vind ik dan wel erg bekrompen.
ik denk eerder dat jij fopneus een moraalridder bentquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Bouaouzon is dan ook de man. Die kokmeijer is maar een mietje natuurlijk. En iedereen die het daar niet mee eens is een moraalridder! Maar dat is logisch ...
Dat heb ik gedaan en ik zie een hoop genuanceerde reactie's naast idd wat grootspraak-internet reactie's. Die mensen hoeven je vrienden ook niet te worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:40 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik niet, lees het topic gewoon eens door :
dit is pure adoratie voor iemand omdat ie zo gewelddadig speelde.
Wat is er bekrompen aan om te zeggen dat dat eng is, en dat je liever niet in de buurt bent van zulke mensen ?
Of denk je dat dit het soort mensen is dat bij voetbalrellen zal proberen de gemoederen te sussen ?
voetbalrellen heeft niets met vinnie te maken. alhoewel het natuurlijk wel bij het voetbal hoort. de eerste wedstrijd van mij tegen den bosch in 1984 zag ik meteen al rellen sindsdien weet ik gewoon dat het er bij hoort. schoppen steken zuipen en snuivenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en ik zie een hoop genuanceerde reactie's naast idd wat grootspraak-internet reactie's. Die mensen hoeven je vrienden ook niet te worden.
Dat je er dan voetbalrellen bij moet halen, snap ik niet helemaal.
spelers als ik en vinnie zullen nooit voor zon mietjes club als 020 spelen. op zuid zuiderpark of zuid oosten moet je zijn. golfer je bent gewoon een hockey kutje zielig figuurquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Briljant![]()
En zo intelligent en to the point vooral.
Vinnie was dus eigenlijk een Ajacied in jouw ogen en daardoor waardeer je hem zo?
Je bent dus eigenlijk ook een verkapte Ajax-fan, maar durft daar op jouw jeugdige leeftijd nog niet voor uit te komen![]()
Wederom een reactie waar de intelligentie van afspat. Ge-ni-aal.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef Gascoigne het volgende:
[..]
spelers als ik en vinnie zullen nooit voor zon mietjes club als 020 spelen. op zuid zuiderpark of zuid oosten moet je zijn. golfer je bent gewoon een hockey kutje zielig figuur
Da's niet erg hoor, Ik wil het wel wat langzamer voor je uitleggenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en ik zie een hoop genuanceerde reactie's naast idd wat grootspraak-internet reactie's. Die mensen hoeven je vrienden ook niet te worden.
Dat je er dan voetbalrellen bij moet halen, snap ik niet helemaal.
buiten dat daar de meningen ernstig over verschillen gaat het hier over Vinnie. Dus we gaan hier maar eens normaal met elkaar ontopic posten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:31 schreef Gascoigne het volgende:
kom op rellen en voetbal zijn als een verjaardagstaart met kaarsjes. ot: we love you vinnie we do oh vinnie we love you
hahahaha in de tijd dat jij in je boeken zat te neuzen waren wij idd aan het rellen. groningenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:51 schreef Ungeheuer het volgende:
Hmm ik kan me de 'bekrompen' reacties in zekere zin wel voorstellen. Aandachtshoeren als Gascoigne wekken hier het idee dat ze voor niks anders dan rellen komen bij voetbal van de plaatselijke FC. Als je dit soort berichtjes en grootspraak serieus neemt dan zal het wel schering en inslag zijn bij de doorsnee voetbalpot in de ogen van sommigen. Then again, bezoek eens een voetbalstadion en zie dat er wekelijks haast geen noemenswaardige incidenten zich afspelen. Waarbij hooguit de twee supportersgroepen elkaar even niet lief vinden en dit aan de wereld kenbaar maken via liedjes.
Ikzelf had vroeger wel bewondering voor de gekte en gedrevenheid van Vinnie. Als je het zover weet te schoppen als enorm karig getalenteerde voetballer ben je een held. Vinnie heeft de mazzel dat ie een flinke dosis charisma mee heeft. Dit in tegenstelling tot Dennis Wise die absoluut niet tot de verbeelding spreekt. Dennis is gewoon een mongooltje.
Wat is dat nou voor een moraalridder-achtige opmerking. Geloof je me niet, jij moraalridder!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef Gascoigne het volgende:
[..]
ik denk eerder dat jij fopneus een moraalridder bent
loop je nou weer te moraalridderen moraalridder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een moraalridder-achtige opmerking. Geloof je me niet, jij moraalridder!
Aldus de 13-jarige internet-hooligan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef Gascoigne het volgende:
[..]
hahahaha in de tijd dat jij in je boeken zat te neuzen waren wij idd aan het rellen. groningen![]()
Waarover loop ik dan te moraalridderen? gewoon iedere voetballer schoppen die er maar beweegt: dat is hoe het moet. En als je het daar niet mee eens bent ben je een moraalridder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:42 schreef Gascoigne het volgende:
[..]
loop je nou weer te moraalridderen moraalridder.
Wat nou, jij moraalridder!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:47 schreef DutchGooner het volgende:
Heerlijk zeg,die posters die maar kortstondig FOK!-leve tegemoet gaan
pfff wat denk je zelf moraalridderquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aldus de 13-jarige internet-hooligan.
Ik prik je lek nicht.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:46 schreef Suijk het volgende:
Zeg pfap, begin jij nu ook al?
Over Vinnie maar weer!
O ja joh?! In je dromen, zal je bedoelen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:53 schreef Gascoigne het volgende:
doc je bent nu echt geen moraalridder meer maar meer een ruggeridder
Boefje!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:59 schreef Doc het volgende:
[..]
O ja joh?! In je dromen, zal je bedoelen!
Je kan wel heel dapper blijven doen hier op internet, maar er gebeurt werkelijk geen hol tegenwoordig. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef Gascoigne het volgende:
[..]
hahahaha in de tijd dat jij in je boeken zat te neuzen waren wij idd aan het rellen. groningen![]()
Waarom een edit?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:26 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Je kan wel heel dapper blijven doen hier op internet, maar er gebeurt werkelijk geen hol tegenwoordig. Uitzonderingen daargelaten.
Kan iedereen nu weer ontopic? Het wordt nu wel heel erg verkloot door loze grappen over moraalridders.
Dat mag je wel stellen jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:30 schreef Ungeheuer het volgende:
Edit omdat het best triest was hehe.
Deze malloot zal gelukkig op straat komen staan... Misschien willen ze hem in Utrecht wel terugquote:Vitesse zet Stijn Vreven terug naar beloften
10/1/2006 14:30
Stijn Vreven is voorlopig teruggezet naar Jong Vitesse. De Belgische rechtsback verdiende die straf volgens de clubleiding van de Arnhemmers omdat hij zijn medespelers had verweten met te weinig passie te spelen. Vreven mist in ieder geval het duel met Feyenoord op 15 januari.
Vitesse wil dat zijn spelers hun kritiek binnenskamers houden. Youssouf Hersi deed dat eerder ook al niet. Hij was in Voetbal International weinig vleiend over coach Edward Sturing en werd uit de selectie gezet. Ook Hersi mag niet meedoen tegen Feyenoord.
Vreven lijkt zijn langste tijd te hebben gehad bij Vitesse. 'Het is beter dat ik wegga. Desnoods lever ik mijn contract in', vertelde hij onlangs al. Vitesse werkt daar echter niet zomaar aan mee.
welnee, die makat zich toch onmogelijk... Misschien wel een mooie rechtsback voor PSVquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:27 schreef rubbereend het volgende:
voor Stijn Vreven zullen de clubs in de rij staan.
Tja, heeft Vinnie dit op zijn geweten? Dacht het niet. Hij was hard, bikkelhard, maar onsportief? Neuhquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn invloed is nog steeds te zien in het hedendaagse voetbal
http://www.youtube.com/w/soccer-violence-compilation?v=4aF8Gq4-iiw&search=champions%20league
jazeker, dit is allemaal zijn schuld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tja, heeft Vinnie dit op zijn geweten? Dacht het niet. Hij was hard, bikkelhard, maar onsportief? Neuh
Joh, hij voelde alleen maar of Gazza een tocque aanhadquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jazeker, dit is allemaal zijn schuld.
en iemand in zijn ballen knijpen kan ik niet sportief noemen
Juist, je begint het te snappenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef jimjim1983 het volgende:
ja en iedereen liep altijd tegen Zlatan's elleboog op
Stam tegen Vieira, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.youtube.com/w/soccer-violence-compilation?v=4aF8Gq4-iiw&search=champions%20league
die laatstequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
3 of 4 maal Marcoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |