fighting and drinking on a saturdaynightquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:26 schreef Gascoigne het volgende:
Laat maar komen die Vinnie!!Samen zuipen kunnen we als de beste
Ik kom tot de volgende spelers: Vinnie Jones, Dennis Wise, John Fashanu, Robbie Earle, Lawrie Sanchez, keeper Deave Beasant en volgens mij speelde er ook een Thatcher, alsmede een paar uit de kluiten gewassen donkere voetballers.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
ja idd the crazy gang. geweldig die gasten, maar wie was de derde ook alweer?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:29 schreef VoreG het volgende:
Ik vond em in Snatch wel goed
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
john fashanu bedoelde ik idd. die mang was ook loco
Ik kom tot de volgende spelers: Vinnie Jones, Dennis Wise, John Fashanu, Robbie Earle, Lawrie Sanchez, keeper Deave Beasant en volgens mij speelde er ook een Thatcher, alsmede een paar uit de kluiten gewassen donkere voetballers.
Ach Wimbledon.
Tegenwoordig heet de club Milton Keynes Dons, maar de echte supporters hebben een eigen voetbalclub opgericht: AFC Wimbledon. Beide clubs kunnen nooit evenaren wat Wimbledon ooit deed: de FA-Cup winnen.
Kunnen we het niet over de voetballer Vinnie Jones hebben?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Die film moet ik nog steeds eens hebben, ondertiteld en al graag
Rustig hoor. Als er 1 of 2 posts per pagina offtopic gaan is er geen man over boord hoor, dat wordt een beetje de negatieve tendens hier helaas...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kunnen we het niet over de voetballer Vinnie Jones hebben?
Die butfilms van hem kunnen me gestolen worden.
[afbeelding]
Probeer eens gebruik te maken van hoofdletters. Dat leest een stuk prettiger.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:27 schreef RamirezBlanco het volgende:
in meanmachine speelt hij anders best goed ondanks de negatieve recensies.
jammer wimbledon in 2003 failliet ging. had best eens de facup daar willen zien staan.
dan rot je toch op naar de golfbaan als het je niet bevalt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Probeer eens gebruik te maken van hoofdletters. Dat leest een stuk prettiger.
Ontopic: Vinnie Jones was een bijzonder matige en veel te harde voetballer die het gelukt is een soort cultheld te worden.
Sjeee, wat een kort lontje (net als Vinniequote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:07 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
dan rot je toch op naar de golfbaan als het je niet bevalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |