Welk een aanwinst weer [13.gif]quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:07 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
dan rot je toch op naar de golfbaan als het je niet bevalt.
Je zou misschien ook even normaal kunnen reageren op een welbedoeld advies?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:07 schreef RamirezBlanco het volgende:
Ierlandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef cultheld het volgende:
Vinnie Jones is een geniale gek. Het nationale elftal van Ierland halen, spelen in topfilms, alle tegenstanders onder het gras stoppen en er nog mee weg komen ook
Ok nog mooier dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Toen volgde Cult het voetbal nog niet, vermoedelijk tong.
Eindstand van die match was trouwens toch 1-7?
Oh was dat met Walesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ierland
Ik heb genoten toen ie voor het eerst van z'n leven de aanvoerdersband mocht dragen van Wales. Hoe ie op z'n bek ging was grandioos. Tegen het grote Nederland liep ie al weer met de mesen in z'n scheenbenen. Alleen hij was vergeten dat ie tegen een grootse Bergkamp speelde. Hij heeft achteraf de videoband van deze wedstrijd opgevraagd, omdat ie Bergkamp alleen van achteren had gezien.0-5 was de stand en Kleine Vinny heeft die nacht heel slecht geslapen.
Jij komt echt uit een woonwagen kamp ehquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Vinnie speelde voor Wales en heeft ook het logo van Wlaes op zijn borst laten tattoeëren.
Een vriend van me heeft zijn zoontje naar Vinnie Jones genoemd.. en terecht
Nee gekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij komt echt uit een woonwagen kamp eh
tegen iemand uit wassenaar krijg mooi een vet hart hockey kutjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou misschien ook even normaal kunnen reageren op een welbedoeld advies?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Vinnie speelde voor Wales en heeft ook het logo van Wlaes op zijn borst laten tattoeëren.
Een vriend van me heeft zijn zoontje naar Vinnie Jones genoemd.. en terecht
Briljant.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:27 schreef RamirezBlanco het volgende:
tegen iemand uit wassenaar krijg mooi een vet hart hockey kutje
je krijgt antwoord op de vraag in de TT van jou. Het zou erg fijn zijn als je daarop normaal zou reageren. Niet iedereen is fan van deze man.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:07 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:59 schreef Art_Core het volgende:
Legendarisch was zijn opmerking na de wedstrijd Wimbledon-Chelsea waar hij Ruud Gullit had geraakt: "Hij schreeuwde als een hangbuikzwijntje". Vinnie was trouwens wel meer dan alleen een schopper, hij was zo'n type die het team echt op sleeptouw kon nemen, en Wimbledon heeft haar opmars naar de Premier league en de FA cup van '88 toch echt voor een deel aan hem te danken.
eensch... je hebt spelers als jones of atteveld, vreven of bodnar (om maar wat namen te noemen) soms wel nodig in je elftal om de boel zo nodig op sleeptouw te nemen, de beuk er in te gooien.. maar daarvoor heb ik toch liever een paul bosvelt of philip cocu - ook hard, maar wel zónder intentie de speler uit de westrijd te schoppen.. en als je een wedstrijd kunt openen dmv een oogstrelende pass/opening à la frank de boer op dennis bergkampquote:Op zondag 8 januari 2006 12:14 schreef VoreG het volgende:
Waar hou jij meer van? Van voetballers die het spel overzien, de passes geven de doelpunten maken etc. Of mensen die het liefst tegenstanders zo hard mogelijk raken?
Wat vind je van Cruijff? Is ook geen werkvoetballerquote:Op zondag 8 januari 2006 12:27 schreef RamirezBlanco het volgende:
voetballers die het spel overzien spelen meestal bij ajax en laat ik daar nou net een hekel aan hebben. ik hou van voetballers met een hart die door het vuur gaan voor hun club. working class zoals vinnie jones, fräser, attenveld, van der leegte, eugene hansen!! ik kan me voorstellen, jij als ajaxied, liever van die panty-voetballers ziet. zon mietjes als snijders en van der vaart kan ik echt niet waarderen. die mogen ze van mij voor het wk nog tegen vinnie laten spelen, dat tenminste een winnaar van bommel in het veld komt
ik heb cruijff nooit zien spelen. jij wel dan? de beste nederlandse voetballer blijft in mijn ogen frank rijkaard. ook niet te bang om te geven en te nemen. kijk als ajax hier bij roda speelt hebben ze altijd zwaar lastig. waarom omdat je er gewoon met techniek alleen niet komt. ik hoop dat van basten dat eens inziet. en zeker van bommel en davids tijdens het wk opstelt ipv van die twee bovengenoemde mietjes.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat vind je van Cruijff? Is ook geen werkvoetballer
tot zover bedankt voor jouw bijdrage.. (zeg dan niks...)quote:Op zondag 8 januari 2006 12:50 schreef pfaf het volgende:
Whehe!
En het gemiddelde IQ in VBL is deze week weer 3 punten afgezakt naar beneden de 70.
Keep 'em coming.
ik hou meer van spelers die met hun hart spelen en kost wat kost willen winnen idd. ik zeg nergens dat ik spelers als cocu en bosvelt niet waardeer. ik prijs zelfs rijkaard en de zeer zeker niet altijd fair spelende van bommel. van bommel schopt er ook op los net als keane. so what deze spelers zijn winnaars. spelers van ajax bv heb ik helemaal niets mee zoals bovengenoemd. idd deze mietjes zie ik liever door een speler als vinnie jones doormidden getrapt wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
tot zover bedankt voor jouw bijdrage.. (zeg dan niks...)
@ramirezblanco: je maakt zelf al een flinke nuance. spelers met hart voor de club, die daarvoor door het vuur gaan! ja, ik denk dat iedere supporter daar van houdt.
maar voor je club door het vuur gaan en proberen iedere willekeurige tegenstander het ziekenhuis in te trappen is een flink verschil (ik beweer hier niet dat vinnie jones met die intentie speelde). maar uit jouw eerdere posts concludeer ik dat jij van dat soort spelers meer houdt dan de types cocu, van bommel, bosvelt en rijkaard (die misschien wel hard spelen waar nodig, maar wel fair)
bijvoorbeeld sinds kuijt bij feyenoord speelt?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef RamirezBlanco het volgende:
tuurlijk niet van basten was een spits. sinds wanneer is een spits een drager van een team?
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
stel je voor het was het boeren embleem
joh legend neem de trein naar polen of zo
moet ik je idd gelijk in geven, maar van basten was echt niet de drager van milan toentertijd.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
bijvoorbeeld sinds kuijt bij feyenoord speelt?
ajax? hij was eerder een feijenoorderquote:Op zondag 8 januari 2006 14:20 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]Vinnie Jones, my man.
Al eerder verzuchtte ik 'Had het Ajax van nu maar zo'n voetballer'
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:20 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]Vinnie Jones, my man.
Al eerder verzuchtte ik 'Had het Ajax van nu maar zo'n voetballer'
Inderdaad.Jij hebt Cruijff nooit zien voetballen.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef RamirezBlanco het volgende:
tuurlijk niet van basten was een spits. sinds wanneer is een spits een drager van een team?
jij wel iddquote:Op zondag 8 januari 2006 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad.Jij hebt Cruijff nooit zien voetballen.
Spitsen kunnen ook een team dragen hoor ...quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef RamirezBlanco het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |