buiten dat daar de meningen ernstig over verschillen gaat het hier over Vinnie. Dus we gaan hier maar eens normaal met elkaar ontopic posten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:31 schreef Gascoigne het volgende:
kom op rellen en voetbal zijn als een verjaardagstaart met kaarsjes. ot: we love you vinnie we do oh vinnie we love you
hahahaha in de tijd dat jij in je boeken zat te neuzen waren wij idd aan het rellen. groningenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:51 schreef Ungeheuer het volgende:
Hmm ik kan me de 'bekrompen' reacties in zekere zin wel voorstellen. Aandachtshoeren als Gascoigne wekken hier het idee dat ze voor niks anders dan rellen komen bij voetbal van de plaatselijke FC. Als je dit soort berichtjes en grootspraak serieus neemt dan zal het wel schering en inslag zijn bij de doorsnee voetbalpot in de ogen van sommigen. Then again, bezoek eens een voetbalstadion en zie dat er wekelijks haast geen noemenswaardige incidenten zich afspelen. Waarbij hooguit de twee supportersgroepen elkaar even niet lief vinden en dit aan de wereld kenbaar maken via liedjes.
Ikzelf had vroeger wel bewondering voor de gekte en gedrevenheid van Vinnie. Als je het zover weet te schoppen als enorm karig getalenteerde voetballer ben je een held. Vinnie heeft de mazzel dat ie een flinke dosis charisma mee heeft. Dit in tegenstelling tot Dennis Wise die absoluut niet tot de verbeelding spreekt. Dennis is gewoon een mongooltje.
Wat is dat nou voor een moraalridder-achtige opmerking. Geloof je me niet, jij moraalridder!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef Gascoigne het volgende:
[..]
ik denk eerder dat jij fopneus een moraalridder bent
loop je nou weer te moraalridderen moraalridder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een moraalridder-achtige opmerking. Geloof je me niet, jij moraalridder!
Aldus de 13-jarige internet-hooligan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef Gascoigne het volgende:
[..]
hahahaha in de tijd dat jij in je boeken zat te neuzen waren wij idd aan het rellen. groningen![]()
Waarover loop ik dan te moraalridderen? gewoon iedere voetballer schoppen die er maar beweegt: dat is hoe het moet. En als je het daar niet mee eens bent ben je een moraalridder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:42 schreef Gascoigne het volgende:
[..]
loop je nou weer te moraalridderen moraalridder.
Wat nou, jij moraalridder!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:47 schreef DutchGooner het volgende:
Heerlijk zeg,die posters die maar kortstondig FOK!-leve tegemoet gaan
pfff wat denk je zelf moraalridderquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aldus de 13-jarige internet-hooligan.
Ik prik je lek nicht.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:46 schreef Suijk het volgende:
Zeg pfap, begin jij nu ook al?
Over Vinnie maar weer!
O ja joh?! In je dromen, zal je bedoelen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:53 schreef Gascoigne het volgende:
doc je bent nu echt geen moraalridder meer maar meer een ruggeridder
Boefje!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:59 schreef Doc het volgende:
[..]
O ja joh?! In je dromen, zal je bedoelen!
Je kan wel heel dapper blijven doen hier op internet, maar er gebeurt werkelijk geen hol tegenwoordig. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef Gascoigne het volgende:
[..]
hahahaha in de tijd dat jij in je boeken zat te neuzen waren wij idd aan het rellen. groningen![]()
Waarom een edit?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:26 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Je kan wel heel dapper blijven doen hier op internet, maar er gebeurt werkelijk geen hol tegenwoordig. Uitzonderingen daargelaten.
Kan iedereen nu weer ontopic? Het wordt nu wel heel erg verkloot door loze grappen over moraalridders.
Dat mag je wel stellen jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:30 schreef Ungeheuer het volgende:
Edit omdat het best triest was hehe.
Deze malloot zal gelukkig op straat komen staan... Misschien willen ze hem in Utrecht wel terugquote:Vitesse zet Stijn Vreven terug naar beloften
10/1/2006 14:30
Stijn Vreven is voorlopig teruggezet naar Jong Vitesse. De Belgische rechtsback verdiende die straf volgens de clubleiding van de Arnhemmers omdat hij zijn medespelers had verweten met te weinig passie te spelen. Vreven mist in ieder geval het duel met Feyenoord op 15 januari.
Vitesse wil dat zijn spelers hun kritiek binnenskamers houden. Youssouf Hersi deed dat eerder ook al niet. Hij was in Voetbal International weinig vleiend over coach Edward Sturing en werd uit de selectie gezet. Ook Hersi mag niet meedoen tegen Feyenoord.
Vreven lijkt zijn langste tijd te hebben gehad bij Vitesse. 'Het is beter dat ik wegga. Desnoods lever ik mijn contract in', vertelde hij onlangs al. Vitesse werkt daar echter niet zomaar aan mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |