Ik haalde iemand anders aan hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kan jij ook eens een post zetten zonder een mede-user uit te schelden als iemand een andere mening verkondigd dan jij hebt?
Kan die schrijven dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef Suijk het volgende:
Idd, over Vinnie maar weer...
Gascoigne heeft ook leuk over hem geschreven.
Ja, hij zal iets gemompeld hebben en een ghost writer zal er een draai aan gegeven hebben.quote:
Haha ja exact.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, hij zal iets gemompeld hebben en een ghost writer zal er een draai aan gegeven hebben.
jij snapt t. schijt aan de neuzen wereldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:25 schreef Nosh het volgende:
Vinnie Jones is de man, klaar.
Als je als speler puur door je aanwezigheid anderen al helemaal kan op fokken, dan ben je gewoon een held. Die man had het spelletje van geestelijke en lichamelijke intimidatie helemaal door, en wist het perfect te gebruiken op het veld.
Ik snap best dat mensen zoiets minder graag zien dan een briljante solo van een Ronaldinho, maar iemand met grof geweld van de bal afzetten heeft imo net zoveel met voetbal te maken als een prachtige dieptepass.
Briljantquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:03 schreef RamirezBlanco het volgende:
jij snapt t. schijt aan de neuzen wereldjoods maar geen nepneus
![]()
Bouaouzon is dan ook de man. Die kokmeijer is maar een mietje natuurlijk. En iedereen die het daar niet mee eens is een moraalridder! Maar dat is logisch ...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:29 schreef VoreG het volgende:
Maar bouaouzan wordt hier wel gewaardeerd dus vinnie jones ook
Ik niet, lees het topic gewoon eens door :quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:57 schreef Suijk het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van deze kerel, maar hij heeft wel iets dat andere voetballers niet hadden en dan heb je automatisch ook fans.
Dat je dan maar meteen iedereen over één kam scheert en niet met 'zulke fans' in één stadion wilt zitten vind ik dan wel erg bekrompen.
ik denk eerder dat jij fopneus een moraalridder bentquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Bouaouzon is dan ook de man. Die kokmeijer is maar een mietje natuurlijk. En iedereen die het daar niet mee eens is een moraalridder! Maar dat is logisch ...
Dat heb ik gedaan en ik zie een hoop genuanceerde reactie's naast idd wat grootspraak-internet reactie's. Die mensen hoeven je vrienden ook niet te worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:40 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik niet, lees het topic gewoon eens door :
dit is pure adoratie voor iemand omdat ie zo gewelddadig speelde.
Wat is er bekrompen aan om te zeggen dat dat eng is, en dat je liever niet in de buurt bent van zulke mensen ?
Of denk je dat dit het soort mensen is dat bij voetbalrellen zal proberen de gemoederen te sussen ?
voetbalrellen heeft niets met vinnie te maken. alhoewel het natuurlijk wel bij het voetbal hoort. de eerste wedstrijd van mij tegen den bosch in 1984 zag ik meteen al rellen sindsdien weet ik gewoon dat het er bij hoort. schoppen steken zuipen en snuivenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en ik zie een hoop genuanceerde reactie's naast idd wat grootspraak-internet reactie's. Die mensen hoeven je vrienden ook niet te worden.
Dat je er dan voetbalrellen bij moet halen, snap ik niet helemaal.
spelers als ik en vinnie zullen nooit voor zon mietjes club als 020 spelen. op zuid zuiderpark of zuid oosten moet je zijn. golfer je bent gewoon een hockey kutje zielig figuurquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Briljant![]()
En zo intelligent en to the point vooral.
Vinnie was dus eigenlijk een Ajacied in jouw ogen en daardoor waardeer je hem zo?
Je bent dus eigenlijk ook een verkapte Ajax-fan, maar durft daar op jouw jeugdige leeftijd nog niet voor uit te komen![]()
Wederom een reactie waar de intelligentie van afspat. Ge-ni-aal.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef Gascoigne het volgende:
[..]
spelers als ik en vinnie zullen nooit voor zon mietjes club als 020 spelen. op zuid zuiderpark of zuid oosten moet je zijn. golfer je bent gewoon een hockey kutje zielig figuur
Da's niet erg hoor, Ik wil het wel wat langzamer voor je uitleggenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en ik zie een hoop genuanceerde reactie's naast idd wat grootspraak-internet reactie's. Die mensen hoeven je vrienden ook niet te worden.
Dat je er dan voetbalrellen bij moet halen, snap ik niet helemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |