Was al genoemdquote:
Graag Henry vervangen door Gilberto.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:51 schreef Doc het volgende:
Ik denk ook dat op het ogenblik de meest dragende speler bij AFC en de meest dragende speler bij SCUM spitsen zijn (Henry en Rooney)
was een videoband, maar zeker de moeite. ik zoek m op dvd, maar nergens te koopquote:Op maandag 9 januari 2006 19:51 schreef assie het volgende:
Jij heeft toch ook al eens een boek geschreven getiteld: " zoveel manieren om je tegenstander uit de wedstrijd te helpen" of zoiets ???
Maar je zal nooit zijn tegenstander worden, want Vinnie Jones is gestopt en jij kan niet voetballen. En als je al tegen hem had gevoetbald, oog om oog, tand om tand, dan had je verloren.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef fokkersdelight het volgende:
geschorst. Als hij mijn tegenstander was geweest en hij had mij besust het voetbal uitgeschopt dan was het niet best voor hem geweest. Dan was het oog om oog, tand om tand geweest. Daar had ik persoonlijk voor gezorgd.
Hoi Folkert Velten.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef fokkersdelight het volgende:
![]()
![]()
![]()
Al diegenen die Vinnie Jones adoreren moeten zich diep schamen. Jullie zijn voetbalramptoeristen. Ik had jullie wel willen zien als hij jullie knie aan gort had geschopt, je kuit en scheenbeen had gebroken, je enkel de vernieling in geholpen, je ballen fijngeknepen, een kopstoot gegeven, je in het gezicht had geschopt of je een gapende wond als souvenier had gegeven. Dat alles heel erg vaak doelbewust, daar ben ik 100 % van overtuigd.
Hij is de smerigste gemeenste schoft die ik ooit op een voetbalveld heb zien spelen. Hij was er vaak op uit een overtredingen te maken die de carriere van een tegenstander kon beëindigen. Ik denk nog regelmatig aan hem. Een schande voor het voetbal. Die klootzak had levenslang moeten worden geschorst. Als hij mijn tegenstander was geweest en hij had mij besust het voetbal uitgeschopt dan was het niet best voor hem geweest. Dan was het oog om oog, tand om tand geweest. Daar had ik persoonlijk voor gezorgd.
Ik haat die kerel nu nog, flapdrol![]()
Fd
verder alles goed? moraal ridder eerste klas. hij was trouwens 3e, dus schijnbaar nog hardere spelers. ga lekker naar ajax kijken pantyquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef fokkersdelight het volgende:
![]()
![]()
![]()
Al diegenen die Vinnie Jones adoreren moeten zich diep schamen. Jullie zijn voetbalramptoeristen. Ik had jullie wel willen zien als hij jullie knie aan gort had geschopt, je kuit en scheenbeen had gebroken, je enkel de vernieling in geholpen, je ballen fijngeknepen, een kopstoot gegeven, je in het gezicht had geschopt of je een gapende wond als souvenier had gegeven. Dat alles heel erg vaak doelbewust, daar ben ik 100 % van overtuigd.
Hij is de smerigste gemeenste schoft die ik ooit op een voetbalveld heb zien spelen. Hij was er vaak op uit een overtredingen te maken die de carriere van een tegenstander kon beëindigen. Ik denk nog regelmatig aan hem. Een schande voor het voetbal. Die klootzak had levenslang moeten worden geschorst. Als hij mijn tegenstander was geweest en hij had mij besust het voetbal uitgeschopt dan was het niet best voor hem geweest. Dan was het oog om oog, tand om tand geweest. Daar had ik persoonlijk voor gezorgd.
Ik haat die kerel nu nog, flapdrol![]()
Fd
Kan jij ook eens een post zetten zonder een mede-user uit te schelden als iemand een andere mening verkondigd dan jij hebt?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef RamirezBlanco het volgende:
verder alles goed? moraal ridder eerste klas. hij was trouwens 3e, dus schijnbaar nog hardere spelers. ga lekker naar ajax kijken panty
Moraalridder, Panty....quote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef RamirezBlanco het volgende:
uitschelden? ik geef alleen mijn mening
Kan jij ook eens een post zetten zonder een mede-user uit te schelden als iemand een andere mening verkondigd dan jij hebt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |