abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33799054
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef NosSie2k6 het volgende:
http://www.wimp.com/dungeon

geesten bestaan zeer zeker !
Wow... dat zet zelfs een scepticus als ik aan het denken... Als je de speakers op max. volume zet hoor je heel in de verte ook echt rare dingen....

Dit moet pikkie zien!

[ Bericht 4% gewijzigd door Genverbrander op 07-01-2006 15:02:18 ]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:58:23 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33799110
Energie is krachtig en straalt je hele lichaam uit Zelfs gedachtes bevatten energie. Alles is energie. Lopende energie-centrales zijn we

Open geest heeft trouwens met schizofrenie te maken. Of met schizo-affectiviteit. Dat noemen ze ook wel open geest wat ik gehoord heb erover. Maar ik denk dat ieder mens een beetje open staat, de een staat zover open dat hij of zij alles opvangt en zo sociaal en maatschappelijk niet eens meer kan functioneren. Mensen met schizofrenie beweren vaker dat ze contact hebben met geesten en nog meer volgens mij, die denken in het paranormale vaak.

Misschien dachten die ouders van Robbert, laten we hem inschrijven bij house of television, die jongen functioneert niet op normaal niveau dan laten we het op die manier proberen. Niet echt verantwoordelijk gedrag van die ouders om zomaar het paranormale op te zoeken bij een kind dat jaren lang problemen heeft gekend. Zeker als probleemkind, ben je geen probleem kind dan is er niets aan de hand als je het paranormale opzoekt. Dan ben je vanzelf wat stabieler.

Toch denk ik dat Robbert zijn leven aan het verneuken is gedeeltelijk, hoe meer je bezig blijft ermee zonder goede begeleiding des te zwaarder is de opdracht om terug te keren naar het normale.

En tevens ben ik van mening dat er balans moet zijn tussen het normale en paranormale. Je kunt niet continu in het paranormale actief zijn, want dan wordt het op een gegeven moment je leven, en dan ben je als het ware een wereldvreemde.

Je schenkt dan denk ik ook geen interesse meer in alledaagse zaken op een gegeven moment.

Maar goed, ik ben geen psychiater, was ik werkzaam bij rtl dan zou ik wel aandacht schenken aan zijn gezondheid. Maar dat geldt niet in de big business, net zoals kleine filmsterren in hollywood op 12 jarige leeftijd zwaar aan de drugs gaan.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_33799280
quote:

Eerst moet hij naar de tandarts, dan wil ik hem nog wel eens bekijken.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:05:33 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33799336
Ik schrok me kapot

Net zoals die scene van ghostbusters met dat spook in de bibliotheek.
pi_33799357
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik schrok me kapot
Ja ik ook! Ik heb al eens eerder zoiets gezien, dat was ook echt verschrikkelijk. Ben een paar dagen van de kaart geweest.
pi_33799366
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Wow... dat zet zelfs een scepticus als ik aan het denken... Als je de speakers op max. volume zet hoor je heel in de verte ook echt rare dingen....

Dit moet pikkie zien!
haha ik had de speakers net uitgezet
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33799478
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:55 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat is imo onzin, want ik heb bij mijn jonge kinderen toch ook vaak genoeg homeopatische middelen gebruikt die aansloegen.
En die zijn echt nog niet vatbaar voor placebo effect.
Als ze niet kunnen praten weten ze ook niet wat een "medicijn" is, dus zou het toedienen van een homeopatisch middel hetzelfde effect op moeten roepen als het fruithapje.
Ik heb het dan vooral overdingen als "rode billetjes", "pijn bij het doorkomen van de tandjes", "buikkramp" en dat soort kwalen. ( ik probeer ze meestal geen zetpil te geven aangezien dat eventuele koorts / extremere pijn/ symptomen ook onderdrukt en ik dan gene goed zicht heb op hoe "ziek" mijn kind is.)
Dat dingen op een bepaald moment zo en zo uitpakken, betekent niet dat het middel dat er op dat moment gehanteerd werd daar de oorzaak van was. Mensen worden ook spontaan beter en kwalen kunnen ook 'zomaar' verdwijnen, maar omgekeerd kun jij ook niet met de volle honderd procent zeggen dat díe middelen dát effect hadden, ook al lijkt het wel zo te zijn.

Een statistisch onderzoek zet deze dingen op hun plaats en geeft aan welke waarnemingen niet boven de statistische significantie uit komen.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:12:13 #208
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33799540
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:10 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:

[..]

Dat dingen op een bepaald moment zo en zo uitpakken, betekent niet dat het middel wat er gehanteerd is daar de oorzaak van was. Mensen worden ook opeens spontaan beter en kwalen kunnen ook 'zomaar' verdwijnen, maar omgekeerd kun jij ook niet met de volle honderd procent zeggen dat díe middelen dát effect hadden, ook al lijkt het wel zo te zijn.

Een statistisch onderzoek zet deze dingen op hun plaats en geeft aan welke waarnemingen niet boven de statistische significantie uit komen.
Aandacht van de verzorger (in dit geval moeder) wil ook altijd wel helpen. (= placebo)

Laten we het er maar ophouden dat het in elkgeval niet slecht is.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33799578
quote:
http://www.theghosthunter.nl/roepaen.htm ---> opname van een geest die wegloopt van de betreffende spokenjager
Helaas Barbara, de geest is geen geest maar rook, niet de rook beweegt maar het licht dat erop schijnt.
.
pi_33799649
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, dat zeggen ze wel eens, dat de 'healers' overlijden aan de ziekte die ze bij een ander genezen hebben.
Heb je daar een bron van? Ik ken alleen maar een oude aflevering van The Twilight Zone die dat beweert.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_33799703
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:16 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van? Ik ken alleen maar een oude aflevering van The Twilight Zone die dat beweert.
Wheheheheeeee.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
pi_33799910
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:16 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb het mensen horen zeggen en het viel me wel op. Ik kan het dus niet bewijzen, maar vind het wel 'vreemd' dat iemand die zich bijvoorbeeld inzet in de strijd tegen borstkanker, zelf juist overlijdt aan borstkanker. Was dat niet bijvoorbeeld Guusje Nederhorst die zich eerst inzette in die strijd, en het toen zelf kreeg? Ik kan het woord 'healer' beter vervangen door 'betrokkene'.
Dus zoiets: een betrokkene bij iets krijgt het later zelf.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:28:45 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33800058
Misschien gaat dan de gedachte en betrokkenheid een eigen leven leiden. En ontstaat daardoor de ziekte.

Zodra een gedachte een eigen leven gaat leiden is er sowieso iets mis volgens mij. En dat is bij gedachtes al snel het geval
pi_33800140
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:25 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb het mensen horen zeggen en het viel me wel op. Ik kan het dus niet bewijzen, maar vind het wel 'vreemd' dat iemand die zich bijvoorbeeld inzet in de strijd tegen borstkanker, zelf juist overlijdt aan borstkanker.
Ik zou het eerder bijzonder vinden wanneer niemand zou overlijden aan een ziekte waar hij/zij zich zelf voor inzette.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_33800273
quote:

Ik zag het niet.
pi_33800634
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:34 schreef Micheleangelo het volgende:

[..]

Ik zag het niet.
Ja je moet idd heel goed kijken, ik zag het ook pas na 3x afspelen...
pi_33800675
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik zou het eerder bijzonder vinden wanneer niemand zou overlijden aan een ziekte waar hij/zij zich zelf voor inzette.
De witte bloedlichaampjes in je lichaam gaan zelf ook ten onder wanneer ze een indringer hebben opgevreten.
.
pi_33800759
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:25 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb het mensen horen zeggen en het viel me wel op. Ik kan het dus niet bewijzen, maar vind het wel 'vreemd' dat iemand die zich bijvoorbeeld inzet in de strijd tegen borstkanker, zelf juist overlijdt aan borstkanker. Was dat niet bijvoorbeeld Guusje Nederhorst die zich eerst inzette in die strijd, en het toen zelf kreeg? Ik kan het woord 'healer' beter vervangen door 'betrokkene'.
Dus zoiets: een betrokkene bij iets krijgt het later zelf.
Ms was zo iemand wel betrokken omdat het in de familie al voorkwam, hè, je weet het niet.
En als die betrokkene het dan zelf ook krijgt is het niet zo heel erg 'vreemd'.

En er is nog zoiets als klakkeloos toeval en pure pech, maar ja waarom in toeval geloven als je er 'zoveel meer' van kan maken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33800890
Een voorspelling voor 2006 van Tulio.
Ik heb het gevoel dat dit de rust voor de storm is en dat er een grote openbaring komt.

.
pi_33801755
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:52 schreef Tulio het volgende:
Een voorspelling voor 2006 van Tulio.
Ik heb het gevoel dat dit de rust voor de storm is en dat er een grote openbaring komt.

Definieer 'gevoel', definieer 'rust', definieer 'storm' en definieer 'openbaring'.

Bedankt
Het meervoud van lef is leven
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:23:03 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33801827
Ik voorspel in 2006 veel wijsheid. Maar ook voorspel ik veel domheden.

Ik voorspel dat de wereld een stuk wijzer gaat worden, maar dat niet iedereen meegaat in de stroom der wijsheid. Ik denk dat er altijd mensen dom zullen zijn en pas als laatste het ei van columbus zullen ontdekken.

zaterdag 7 januari 2006 @ 16:27:31 #222
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33801966
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef troje het volgende:

[..]

Definieer 'gevoel', definieer 'rust', definieer 'storm' en definieer 'openbaring'.

Bedankt
Nee, want anders is het geen paranormale voorspelling .
pi_33802074
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:27 schreef Knarf het volgende:

[..]

Nee, want anders is het geen paranormale nietszeggende en vage voorspelling .
Het meervoud van lef is leven
pi_33802147
Het probleem is dat als ik de voorspelling naar buiten breng deze vernietigd kan worden en dus nier meer waar is.
.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:35:45 #225
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33802213
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:34 schreef Tulio het volgende:
Het probleem is dat als ik de voorspelling naar buiten breng deze vernietigd kan worden en dus nier meer waar is.
Hij is sowieso al niet waar, want ik heb hem met mijn negatieve sceptisch energie ongedaan gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')