Wow... dat zet zelfs een scepticus als ik aan het denken... Als je de speakers op max. volume zet hoor je heel in de verte ook echt rare dingen....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef NosSie2k6 het volgende:
http://www.wimp.com/dungeon
geesten bestaan zeer zeker !
Eerst moet hij naar de tandarts, dan wil ik hem nog wel eens bekijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef NosSie2k6 het volgende:
Ja ik ook!quote:
haha ik had de speakers net uitgezetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wow... dat zet zelfs een scepticus als ik aan het denken... Als je de speakers op max. volume zet hoor je heel in de verte ook echt rare dingen....![]()
Dit moet pikkie zien!
Dat dingen op een bepaald moment zo en zo uitpakken, betekent niet dat het middel dat er op dat moment gehanteerd werd daar de oorzaak van was. Mensen worden ook spontaan beter en kwalen kunnen ook 'zomaar' verdwijnen, maar omgekeerd kun jij ook niet met de volle honderd procent zeggen dat díe middelen dát effect hadden, ook al lijkt het wel zo te zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is imo onzin, want ik heb bij mijn jonge kinderen toch ook vaak genoeg homeopatische middelen gebruikt die aansloegen.
En die zijn echt nog niet vatbaar voor placebo effect.
Als ze niet kunnen praten weten ze ook niet wat een "medicijn" is, dus zou het toedienen van een homeopatisch middel hetzelfde effect op moeten roepen als het fruithapje.
Ik heb het dan vooral overdingen als "rode billetjes", "pijn bij het doorkomen van de tandjes", "buikkramp" en dat soort kwalen. ( ik probeer ze meestal geen zetpil te geven aangezien dat eventuele koorts / extremere pijn/ symptomen ook onderdrukt en ik dan gene goed zicht heb op hoe "ziek" mijn kind is.)
Aandacht van de verzorger (in dit geval moeder) wil ook altijd wel helpen. (= placebo)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:10 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Dat dingen op een bepaald moment zo en zo uitpakken, betekent niet dat het middel wat er gehanteerd is daar de oorzaak van was. Mensen worden ook opeens spontaan beter en kwalen kunnen ook 'zomaar' verdwijnen, maar omgekeerd kun jij ook niet met de volle honderd procent zeggen dat díe middelen dát effect hadden, ook al lijkt het wel zo te zijn.
Een statistisch onderzoek zet deze dingen op hun plaats en geeft aan welke waarnemingen niet boven de statistische significantie uit komen.
Helaas Barbara, de geest is geen geest maar rook, niet de rook beweegt maar het licht dat erop schijnt.quote:http://www.theghosthunter.nl/roepaen.htm ---> opname van een geest die wegloopt van de betreffende spokenjager
Heb je daar een bron van? Ik ken alleen maar een oude aflevering van The Twilight Zone die dat beweert.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze wel eens, dat de 'healers' overlijden aan de ziekte die ze bij een ander genezen hebben.![]()
Wheheheheeeee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:16 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Ik ken alleen maar een oude aflevering van The Twilight Zone die dat beweert.
Nee, maar ik heb het mensen horen zeggen en het viel me wel op. Ik kan het dus niet bewijzen, maar vind het wel 'vreemd' dat iemand die zich bijvoorbeeld inzet in de strijd tegen borstkanker, zelf juist overlijdt aan borstkanker. Was dat niet bijvoorbeeld Guusje Nederhorst die zich eerst inzette in die strijd, en het toen zelf kreeg? Ik kan het woord 'healer' beter vervangen door 'betrokkene'.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:16 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Ik ken alleen maar een oude aflevering van The Twilight Zone die dat beweert.
Ik zou het eerder bijzonder vinden wanneer niemand zou overlijden aan een ziekte waar hij/zij zich zelf voor inzette.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:25 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het mensen horen zeggen en het viel me wel op. Ik kan het dus niet bewijzen, maar vind het wel 'vreemd' dat iemand die zich bijvoorbeeld inzet in de strijd tegen borstkanker, zelf juist overlijdt aan borstkanker.
Ik zag het niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef NosSie2k6 het volgende:
De witte bloedlichaampjes in je lichaam gaan zelf ook ten onder wanneer ze een indringer hebben opgevreten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zou het eerder bijzonder vinden wanneer niemand zou overlijden aan een ziekte waar hij/zij zich zelf voor inzette.
Ms was zo iemand wel betrokken omdat het in de familie al voorkwam, hè, je weet het niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:25 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het mensen horen zeggen en het viel me wel op. Ik kan het dus niet bewijzen, maar vind het wel 'vreemd' dat iemand die zich bijvoorbeeld inzet in de strijd tegen borstkanker, zelf juist overlijdt aan borstkanker. Was dat niet bijvoorbeeld Guusje Nederhorst die zich eerst inzette in die strijd, en het toen zelf kreeg? Ik kan het woord 'healer' beter vervangen door 'betrokkene'.
Dus zoiets: een betrokkene bij iets krijgt het later zelf.
Definieer 'gevoel', definieer 'rust', definieer 'storm' en definieer 'openbaring'.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:52 schreef Tulio het volgende:
Een voorspelling voor 2006 van Tulio.
Ik heb het gevoel dat dit de rust voor de storm is en dat er een grote openbaring komt.
![]()
Nee, want anders is het geen paranormale voorspellingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef troje het volgende:
[..]
Definieer 'gevoel', definieer 'rust', definieer 'storm' en definieer 'openbaring'.
Bedankt
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:27 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nee, want anders is het geen paranormale nietszeggende en vage voorspelling.
Hij is sowieso al niet waar, want ik heb hem met mijn negatieve sceptisch energie ongedaan gemaakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:34 schreef Tulio het volgende:
Het probleem is dat als ik de voorspelling naar buiten breng deze vernietigd kan worden en dus nier meer waar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |