wat versta je hier onder telepathie....dat die beesten met elkaar kunnen praten onderling zonder worden te wisselen....tsja wat moet ik hie opzeggen wetenschappelijk is het toch niet te bewijzen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld: dieren communiceren toch ook telepathisch met elkaar? En met lichaamstaal. Katten zijn daar een mooi voorbeeld van. Die praten ook via beelden
Misschien zijn dieren meer duidelijk in het contact, dat het bij ons vaak het geval is dat er mis-communicatie plaats vind. Dat wij door de jaren heen helemaal niet meer weten hoe het is om duidelijk met elkaar om te gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld: dieren communiceren toch ook telepathisch met elkaar? En met lichaamstaal. Katten zijn daar een mooi voorbeeld van. Die praten ook via beelden
ja.....? Tjee...verslavend gedoe ookquote:
Dank je Sten. Een van mijn paranormale gaven is recht door iemand heen kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Stenny het volgende:
[..]
Pas maar op, Tulio is een échte tovenaar, zeer creatief, ik heb veel respect voor hem gekregen en ik ken hem al jaren, hè Tuul. Eerst lagen Tuul en ik overhoop met elkaar, maar toen begonnen we elkaar te waarderen. We lopen een beetje synchroon: sceptische/kritische 'para'normalen.![]()
Tulio, je kraamt evenveel onzin uit als zin ,...bijgevolg +1 en -1 = NULquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:17 schreef Tulio het volgende:
[..]
Dank je Sten. Een van mijn paranormale gaven is recht door iemand heen kijken![]()
Laat nou maar, het helpt toch niets....hou de eer aan jezelfquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:18 schreef pikki het volgende:
[..]
Tulio, je kraamt evenveel onzin uit als zin ,...bijgevolg +1 en -1 = NUL
Er kan geld mee verdiend worden, dat is de enige reden. En zoek maar in een uitgave van The Lancet van afgelopen jaar, daar staat een (ik dacht het grootste ooit) onderzoek naar homeopathie. De uitkomst was dat het niets beter werkt dan placebo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Bewijs van het bewezen wil ik danEn waarom ligt het dan in de apotheek? Het is bekend dat planten een geneeskrachtige werking hebben.
maar goed nu ben ik echt weg, vanavond kom ik weer. Doeiiii
http://www.thelancet.com/(...)73605671772/fulltextquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:19 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Er kan geld mee verdiend worden, dat is de enige reden. En zoek maar in een uitgave van The Lancet van afgelopen jaar, daar staat een (ik dacht het grootste ooit) onderzoek naar homeopathie. De uitkomst was dat het niets beter werkt dan placebo.
Ja de wetenschap is ook achter de kracht van een placebo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik vind het erg kortzichtig wat je daar zegt.
Kijk bijvoorbeeld eens in je apotheek: daar zijn nu ook al homeopathische middelen te vinden (sinds kort). zijn ze er eindelijk achter dat iets niet-chemisch ook kan helpen? De kracht van de natuur
10 jaar geleden zeker, toen konden we nog haast geen digitale foto's maken, nu kan iedereen hetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:12 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja, vele zaken die sommigen hier schrijven , oa de sceptici , zullen binnen 10 jaar als uit de middeleeuwen lijken, zei een groot medium mij niet lang geleden ....en dat is de waarheid , weet je ..![]()
Die van mij ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:17 schreef Tulio het volgende:
[..]
Dank je Sten. Een van mijn paranormale gaven is recht door iemand heen kijken![]()
Dat iets van plantaardige oorsprong is, is iets heel anders dan homeopatsch. Misschien moet je de definities eerst eens lezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Bewijs van het bewezen wil ik danEn waarom ligt het dan in de apotheek? Het is bekend dat planten een geneeskrachtige werking hebben.
Homeopathie =/ extracten van plantenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw verwarring Pikki. Jij ziet mij alsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:18 schreef pikki het volgende:
[..]
Tulio, je kraamt evenveel onzin uit als zin ,...bijgevolg +1 en -1 = NUL
Ik zie je liever als méérquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:37 schreef Tulio het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw verwarring Pikki. Jij ziet mij alsen als
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef NosSie2k6 het volgende:
http://www.wimp.com/dungeon
geesten bestaan zeer zeker !
Voor een groot stuk is dit inderdaad mensenkennis maar in mensenkennis zit ook het paranormale. Geesten en ook lichtbollen bestaan maar je kunt ze niet fotograferen want dan was me dat allang gelukt. Ik heb al zoveel meegemaakt dat ik niet meer aan het paranormale twijfel maar weet dat het er is. Vooral energie om mensenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:26 schreef Stenny het volgende:
[..]
Die van mij ook.Tuul, weet je zeker dat jij mij niet bent?
Maar ik denk dat dit ook mensenkennis is. Ik weet niet of het überhaupt paranormaal is. Veel meegemaakt. Uiteindelijk is dus niets paranormaal? Maar er bestaan zeker geesten. Vanuit mijn ervaringen zeg ik dat met 100 % zekerheid. Trouwens, iedereen hier is ook een geest, dus daar valt niets op af te dingen.
![]()
Dat is imo onzin, want ik heb bij mijn jonge kinderen toch ook vaak genoeg homeopatische middelen gebruikt die aansloegen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:19 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Er kan geld mee verdiend worden, dat is de enige reden. En zoek maar in een uitgave van The Lancet van afgelopen jaar, daar staat een (ik dacht het grootste ooit) onderzoek naar homeopathie. De uitkomst was dat het niets beter werkt dan placebo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |