abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:16:42 #176
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33797753
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Een mooi voorbeeld: dieren communiceren toch ook telepathisch met elkaar? En met lichaamstaal. Katten zijn daar een mooi voorbeeld van. Die praten ook via beelden
wat versta je hier onder telepathie....dat die beesten met elkaar kunnen praten onderling zonder worden te wisselen....tsja wat moet ik hie opzeggen wetenschappelijk is het toch niet te bewijzen?
en die dieren commucieren wel op een manier anders dan mensen maar ik denk dat het veel lager is als menselijk niveau en dat ze doormiddel van lichaamstaal geuren elkaar veel duidelijk kunnen maken maar converstaties over het nieuwe zorgstelsel zie ik ze niet voeren
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:16:55 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33797762
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Een mooi voorbeeld: dieren communiceren toch ook telepathisch met elkaar? En met lichaamstaal. Katten zijn daar een mooi voorbeeld van. Die praten ook via beelden
Misschien zijn dieren meer duidelijk in het contact, dat het bij ons vaak het geval is dat er mis-communicatie plaats vind. Dat wij door de jaren heen helemaal niet meer weten hoe het is om duidelijk met elkaar om te gaan.

Dat is bij telepathie denk ik ook het geval, je moet als ontvanger en zender op dezelfde golflengte zitten en tevens helder zijn ook. Dan sta je vanzelf in verbinding met elkaar.

Mijn hond die weet bijvoorbeeld 10 minuten van te voren wanneer er iemand thuis komt hier, alsof hij dat van afstand merkt of iets dergelijks. En dan heb je nog vleermuizen die goed zijn in communiceren.

Eekhoorns ook, stond ooit hier op de frontpage dat eekhoorns signalen verzenden naar mensen als ze gevaar lopen

Maar nu gaat het erg offtopic.

Nog steeds wil ik bewijzen zien, ook als ik zelf wat beweer. Ik geloof mezelf al bij voorbaad niet als ik wat beweer hoewel ik wel enigszins achter mijn idee sta.

Maar we zijn pas in 2006 ondertussen, nog lange tijd te gaan

De toekomst zal alles uitwijzen

The future is bright. Ik reken ook op een doorbraak op wetenschappelijk gebied, dat zij zich wanneer ze zich vervelen het paranormale verder gaan bestuderen ook. Als de wetenschap ff niet meer weet waar ze zich mee moeten bezig houden dan gaan ze vanzelf verder op onderzoek uit.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_33797769
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]
ja.....? Tjee...verslavend gedoe ook
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33797771
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Stenny het volgende:

[..]

Pas maar op, Tulio is een échte tovenaar, zeer creatief, ik heb veel respect voor hem gekregen en ik ken hem al jaren, hè Tuul. Eerst lagen Tuul en ik overhoop met elkaar, maar toen begonnen we elkaar te waarderen. We lopen een beetje synchroon: sceptische/kritische 'para'normalen.
Dank je Sten. Een van mijn paranormale gaven is recht door iemand heen kijken
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:18:22 #180
137525 pikki
pok! pok !
pi_33797798
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:17 schreef Tulio het volgende:

[..]

Tulio, je kraamt evenveel onzin uit als zin ,...bijgevolg +1 en -1 = NUL
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33797821
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:18 schreef pikki het volgende:

[..]

Laat nou maar, het helpt toch niets....hou de eer aan jezelf
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33797835
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Bewijs van het bewezen wil ik dan En waarom ligt het dan in de apotheek? Het is bekend dat planten een geneeskrachtige werking hebben.

maar goed nu ben ik echt weg, vanavond kom ik weer. Doeiiii
Er kan geld mee verdiend worden, dat is de enige reden. En zoek maar in een uitgave van The Lancet van afgelopen jaar, daar staat een (ik dacht het grootste ooit) onderzoek naar homeopathie. De uitkomst was dat het niets beter werkt dan placebo.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
pi_33797886
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:19 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:

[..]

Er kan geld mee verdiend worden, dat is de enige reden. En zoek maar in een uitgave van The Lancet van afgelopen jaar, daar staat een (ik dacht het grootste ooit) onderzoek naar homeopathie. De uitkomst was dat het niets beter werkt dan placebo.
http://www.thelancet.com/(...)73605671772/fulltext

Maar daar moet je een account voor hebben.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:21:14 #184
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33797889
Ik geloof dat tulio echt door mensne heen kan kijken wie ben jij om te zeggen dat het niet zo is.
ik bedoel je kan het niet bewijzen omdat er geen metertjes voor zijn maar hij kan het echt
het is echt weer de beperkte houding van de tmf generation jullie geloven alleen al zou 50 het spitten eh
jullie lopen zeker ook in merkkleding om cool te zijn terwijl het paranormale vele malen toffer is
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:23:17 #185
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33797934
VSM is idd nep er staat ook altijd in de bijsluiten Dit product is niet wetenschappelijk bewezen
daarmee dekken ze zich in tegen ieder die er geen baat bij heeft
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:24:04 #186
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33797955
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ik vind het erg kortzichtig wat je daar zegt.
Kijk bijvoorbeeld eens in je apotheek: daar zijn nu ook al homeopathische middelen te vinden (sinds kort). zijn ze er eindelijk achter dat iets niet-chemisch ook kan helpen? De kracht van de natuur
Ja de wetenschap is ook achter de kracht van een placebo.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:25:52 #187
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33798005
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:12 schreef pikki het volgende:

[..]

Ja, vele zaken die sommigen hier schrijven , oa de sceptici , zullen binnen 10 jaar als uit de middeleeuwen lijken, zei een groot medium mij niet lang geleden ....en dat is de waarheid , weet je ..
10 jaar geleden zeker, toen konden we nog haast geen digitale foto's maken, nu kan iedereen het
pi_33798023
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:17 schreef Tulio het volgende:

[..]

Die van mij ook. Tuul, weet je zeker dat jij mij niet bent? Maar ik denk dat dit ook mensenkennis is. Ik weet niet of het überhaupt paranormaal is. Veel meegemaakt. Uiteindelijk is dus niets paranormaal? Maar er bestaan zeker geesten. Vanuit mijn ervaringen zeg ik dat met 100 % zekerheid. Trouwens, iedereen hier is ook een geest, dus daar valt niets op af te dingen.
pi_33798027
quote:

[..]

Bewijs van het bewezen wil ik dan En waarom ligt het dan in de apotheek? Het is bekend dat planten een geneeskrachtige werking hebben.

Dat iets van plantaardige oorsprong is, is iets heel anders dan homeopatsch. Misschien moet je de definities eerst eens lezen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:27:36 #190
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33798066
Het probleem met 'paranormaliteit' is dat mensen die erin geloven vaak automatisch denken dat het niet wetenschappelijk is aan te tonen. Als het bestaat is het ook wetenschappelijk aan te tonen. Net als alternatieve geneeswijzen.

Je kunt bepaalde homeopathische middelen bijv. als volgt testen.
* Je neemt een grote groep mensen met een bepaald ziektebeeld.
* De helft van die mensen (groep A) geef je het homeopathische middel
* De andere helft (groep B) geef je bijv. suikerpilletjes of water met een smaakje, maar dit zeg je niet, beide groepen denken nl. dat ze het homeopathische middel hebben gekregen.
* Je neemt het aantal beterschappen uit groep A en kijkt hoeveel beterschappen er zijn bij groep B (er treedt nl. ook een zogenaamd placebo effect op).
* Als in groep A significant meer beterschappen zijn dan in groep B heb je het geneesmiddel bewezen.

Bij homeopathie is nog geen betermakend effect aangetoond behalve het placebo effect.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:28:00 #191
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33798079
quote:

[..]

Homeopathie =/ extracten van planten

Homeopathie is een stof tot bijna het oneinige verdunnen met water en dan zeggen dat water de kracht van de stof overgenomen heeft.
pi_33798399
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:18 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik begrijp jouw verwarring Pikki. Jij ziet mij als en als
.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:37:47 #193
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33798403
Alles zou in principe aangetoond moeten kunnen worden Maar of het nut heeft, het schept duidelijkheid dat wel. Maar is het nodig dat alles duidelijk is voor iedereen? Voor mij zou het persoonlijk prettiger zijn omdat je dan leeft in een duidelijke wereld.

Kan me voorstellen dat een aantal mensen liever niet hebben dat alles duidelijk is, sommige mensen vinden het prettig om te leven in een andere wereld die niet voor iedereen aan te tonen valt. Dan voelen ze zich meer speciaal als de doorsnede persoon.

En tevens is het zo dat we in principe allemaal gelijk zijn. Ik twijfel dan ook ten zeerste aan mensen die beweren dat ze zo bijzonder zijn met gaves, ik denk dan van, in principe kan iedereen die gave aannemen, je moet dan alleen jezelf helemaal van deze aarde laten gaan.

Over Robbert zonder te hard te willen oordelen, zijn uiterlijk zegt me dat hij niet helemaal helder overkomt, af en toe zie ik een foto waar hij als het ware niet dicht bij zichzelf staat. En dan geloof ik vanzelf niet wat iemand beweert die niet helemaal geestelijk in orde overkomt.

Wil je echt goed bezig zijn ermee dan zul je eerst de zaakjes op orde moeten hebben. En misschien is het onmogelijk om paranormaal bezig te zijn als je de zaakjes op orde hebt. Ik roep ook maar wat. Misschien moet je gebroken zijn in je ziel voordat je wat binnen krijgt.

Helemaal geestelijk in orde is wanneer je 100 procent heel bent, en dan krijg je volgens mij vanzelf geen informatie door, behalve wanneer je het zelf wilt dat het gebeurt. Ben je geestelijk in orde dan sta je helemaal gesloten in deze realiteit.

Maar je kunt dan wel jezelf open stellen wellicht ? Maar dan ga ik weer erg ver erin. Jezelf open stellen op commando en tevens gesloten eruit zien.

Dat gevoel heb ik bij die Robbert niet, zijn gezicht en uitstraling straalt uit dat hij zijn zaakjes niet op orde heeft. En in hoeverre moet je zo iemand serieus nemen als hij een reading doet? Of zien alle mediums er gebroken uit?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:41:08 #194
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33798515
In het eindfilmpje van "er is zoveel meer" zie je op een gegeven moment Irene zeggen "je bent echt zo blij als een kind met sinterklaas", en dan raakt ze Robbert even aan, daar is ie schijnbaar niet van gediend, komt niet helemaal stabiel op me over.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:46:30 #195
137525 pikki
pok! pok !
pi_33798713
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:37 schreef Tulio het volgende:

[..]

Ik begrijp jouw verwarring Pikki. Jij ziet mij als en als
Ik zie je liever als méér en minder

When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:48:24 #196
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33798770
Misschien kan hij niet tegen aanrakingen, dat hij zover open staat voor alles dat iedere aanraking hem wat doet. Dan zal ook de omgeving onprettig zijn op hem. Ik kan er over meepraten want ik heb ook open gestaan als maar zijn kan. Mijn ziel en geest was niet in orde dus, en heb lang moeten werken om die weer in balans te krijgen.

Als je open staat dan krijg je overal wat binnen en lijkt ieder ding wat je binnen krijgt iets paranormaals te zijn. Voor de doordenkers, open staan dus in je geest, alsof je gaten hebt overal in je geest Alleen open staan in je geest en ziel dus.

Geslotenheid is veel beter en dan nog kun je je bezig houden met zaken die nog steeds niet helemaal verklaard zijn geworden.

Geslotenheid geeft rust en vertrouwen en je kunt beter inschatten waar je mee bezig bent en je beoordeeld jezelf beter. En je loopt beter over straat, je gaat een gesprek beter aan, je gaat beter met mensen om. Je domein wordt kleiner waar je in bezig bent hoewel je toch actief bent in een grote omgeving.

Stel je jezelf continu open dan wordt je domein te groot en vang je vanzelf impulsen en energie op van anderen.

Ik geloof ook best dat je gedachtes of gevoelens van anderen kunt opvangen of denkt te kunnen opvangen maar dan heb je de zaakjes niet op orde, je domein is dan te groot en als anderen in je domein komen dan vang je wel wat op jah.

Maar of je dan een gezond leven hebt

Volgens mij wreet dat energie als een tierelier.
pi_33798805
http://www.wimp.com/dungeon

geesten bestaan zeer zeker !
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:54:13 #198
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33798960
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef NosSie2k6 het volgende:
http://www.wimp.com/dungeon

geesten bestaan zeer zeker !
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33798983
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:26 schreef Stenny het volgende:

[..]

Die van mij ook. Tuul, weet je zeker dat jij mij niet bent? Maar ik denk dat dit ook mensenkennis is. Ik weet niet of het überhaupt paranormaal is. Veel meegemaakt. Uiteindelijk is dus niets paranormaal? Maar er bestaan zeker geesten. Vanuit mijn ervaringen zeg ik dat met 100 % zekerheid. Trouwens, iedereen hier is ook een geest, dus daar valt niets op af te dingen.
Voor een groot stuk is dit inderdaad mensenkennis maar in mensenkennis zit ook het paranormale. Geesten en ook lichtbollen bestaan maar je kunt ze niet fotograferen want dan was me dat allang gelukt. Ik heb al zoveel meegemaakt dat ik niet meer aan het paranormale twijfel maar weet dat het er is. Vooral energie om mensen
.
pi_33799023
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:19 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:

[..]

Dat is imo onzin, want ik heb bij mijn jonge kinderen toch ook vaak genoeg homeopatische middelen gebruikt die aansloegen.
En die zijn echt nog niet vatbaar voor placebo effect.
Als ze niet kunnen praten weten ze ook niet wat een "medicijn" is, dus zou het toedienen van een homeopatisch middel hetzelfde effect op moeten roepen als het fruithapje.
Ik heb het dan vooral overdingen als "rode billetjes", "pijn bij het doorkomen van de tandjes", "buikkramp" en dat soort kwalen. ( ik probeer ze meestal geen zetpil te geven aangezien dat eventuele koorts / extremere pijn/ symptomen ook onderdrukt en ik dan gene goed zicht heb op hoe "ziek" mijn kind is.)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')