abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33797314
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:00 schreef pikki het volgende:

[..]

Heb ik telepatisch van de hogere wereld ook zo doorgekregen ....mjah ...
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:01:34 #152
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33797336
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:56 schreef pikki het volgende:

[..]

Mooi artikel , ....
Toch wel erg , dat de meesten hier er echt niets van begrijpen ,......anders zouden zo geen kortzichtige onzin uitkramen .....
de wetenschap hobbelt achter welke feiten aan...wie zegt dat dat feiten zijn? je kan iets bewijzen als er feiten voor zijn die zijn er voor dat soort dingen niet....ze komen die test niet door omdat het gewoon bullshit is er zal heus wel meer op de wereld zijn maarja al dat vage gedoe...we zijn er nog helemaal niets mee opgeschoten....wetenschappers hebben heel wat meer bereikt kijk maar op je heen wat we allemaal hebben lcd tv's internet en weet ik veel wat en wat heeft dat paranormale ons gebracht vage voorspellingen waarom worden mensen die aan de lopende band van aids genezen maar is er maar een keer een geval bekend van iemand die zo zou zijn genezen zouden we dan niet allemaal telapatheren en op afstand genezen
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:02:17 #153
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33797361
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Zou kunnen, je doelt op fotobewerking neem ik aan? Maar het kan ook zijn dat deze dingen gewoon zeldzaam zijn, en niet op elk moment gebeuren zoals Robbert zegt (lees: nepfoto's van tv e.d.)

Laat de fotobewerkings experts dan maar uitzoeken of de foto's uit zijn boek bewerkt zijn of niet.
Waarom moeten andere bewijzen dat alle foto's die gemaakt zijn nep zijn? Dat is geen doen en kan ook waarschijnlijk niet, omdat je niet weet hoe ze gemaakt zijn.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33797386
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:00 schreef pikki het volgende:

[..]

Heb ik telepatisch van de hogere wereld ook zo doorgekregen ....mjah ...
maar goed, catch you later allemaal, ik zie jullie vanavond ik ga verder met de orde van de dag huishouden , Isabella verzorgen en zo...ik vond het erg leuk kennis maken zo. Vanavond zal ik een topic maken over Jan van der Heide (20 februari gaan mijn vriend en ik naar hem toe trouwens, op afspraak)
Ik ben benieuwd wat jullie verder nog over Robbert te weten kunnen komen...naja, ik lees het vanavond wel. Doei!
pi_33797432
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:01 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

de wetenschap hobbelt achter welke feiten aan...wie zegt dat dat feiten zijn? je kan iets bewijzen als er feiten voor zijn die zijn er voor dat soort dingen niet....ze komen die test niet door omdat het gewoon bullshit is er zal heus wel meer op de wereld zijn maarja al dat vage gedoe...we zijn er nog helemaal niets mee opgeschoten....wetenschappers hebben heel wat meer bereikt kijk maar op je heen wat we allemaal hebben lcd tv's internet en weet ik veel wat en wat heeft dat paranormale ons gebracht vage voorspellingen waarom worden mensen die aan de lopende band van aids genezen maar is er maar een keer een geval bekend van iemand die zo zou zijn genezen zouden we dan niet allemaal telapatheren en op afstand genezen
De wetenschap dacht vroeger toch ook dat de aarde plat was? Denk daar maar over na.
Telepathie is iets wat je kunt oefenen
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:06:04 #156
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33797456
'Mevrouw of meneer hallucineert en heeft Haldol nodig. wordt er gezegd. Uit wetenschappelijke beperktheid?

wat is hier nou beperkt de wetenschap of eht paranormalen

medicijnen genezen mensen aan de lopende band door aarde dingen worden vele ziektes besteden en heeft ons aardse leven aangezienelijk verlengt

het paranormale heeft nooit mensne genezen van kanker of weet ik veel wat als dat echt zo was dan was het allang bekend geweest toch net als chemo thearapie was het paranormale ook een gewonen therapie.....als er iets is wat beperkt is dan is eht wel het paranormale met rare theorien en onzin als het is niet te bewijzen nee da tis wat ik noem beperkt info halen van het internet raden na namen vragen of de mensen al dood zijn in reading wat een beperkthied
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:06:54 #157
137525 pikki
pok! pok !
pi_33797476
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:03 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

maar goed, catch you later allemaal, ik zie jullie vanavond ik ga verder met de orde van de dag huishouden , Isabella verzorgen en zo...ik vond het erg leuk kennis maken zo. Vanavond zal ik een topic maken over Jan van der Heide (20 februari gaan mijn vriend en ik naar hem toe trouwens, op afspraak)
Ik ben benieuwd wat jullie verder nog over Robbert te weten kunnen komen...naja, ik lees het vanavond wel. Doei!
Misschie kun je ietsover de fenomenen van Robbert vragen , aan die paragnost ? Zou wel leuk zijn ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:07:15 #158
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33797489
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

De wetenschap dacht vroeger toch ook dat de aarde plat was? Denk daar maar over na.
Daar zijn we later toch ook achtergekomen dat het niet klopte.
Wat heeft dit met het paranormale van doen?
Het paranormale heeft ons toch niet de ware vorm van de aarde geleerd?
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:07:55 #159
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33797506
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

het mooie van de wetenschap is dat het zichzelf test en dat je het bewijzen...de wetenschap herstelt zich door middel van onderzoek keer op keer.

zonder de wetenschap zou je dat nog steeds denken denk daar maar is over na

net of het paranormale ons heeft laten inzien dat de aarde rond is wat een dom argument
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:08:39 #160
137525 pikki
pok! pok !
pi_33797532
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
'Mevrouw of meneer hallucineert en heeft Haldol nodig. wordt er gezegd. Uit wetenschappelijke beperktheid?

medicijnen genezen mensen aan de lopende band door aarde dingen worden vele ziektes besteden en heeft ons aardse leven aangezienelijk verlengt

het paranormale heeft nooit mensne genezen van kanker of weet ik veel wat als dat echt zo was dan was het allang bekend geweest toch net als chemo thearapie was het paranormale ook een gewonen therapie.....als er iets is wat beperkt is dan is eht wel het paranormale met rare theorien en onzin als het is niet te bewijzen nee da tis wat ik noem beperkt info halen van het internet raden na namen vragen of de mensen al dood zijn in reading wat een beperkthied
Jij begrijpt er helemaal niks van, hoor ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33797538
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:07 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

het mooie van de wetenschap is dat het zichzelf test en dat je het bewijzen...de wetenschap herstelt zich door middel van onderzoek keer op keer.

zonder de wetenschap zou je dat nog steeds denken denk daar maar is over na
dat laatste is helemaal de bedoeling niet, hoor, pas op!
geloven! dat moet je! liefst blind
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33797545
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

Ik vind het erg kortzichtig wat je daar zegt.
Kijk bijvoorbeeld eens in je apotheek: daar zijn nu ook al homeopathische middelen te vinden (sinds kort). zijn ze er eindelijk achter dat iets niet-chemisch ook kan helpen? De kracht van de natuur
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:09:51 #163
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33797564
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:57 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

het is bewezen door wie...maarja je merkt er zo verdomd weining van ik zal het het gelofen als er een keer een duidelijk onderzoek komt niet van een of andere home.planet.pr~.NL site
en wie telepateerd er dan als het echt kan waarom is het dan niet iets standaard wa tje overal kan laten doen waarom kunnen die mensen die randi.org test niet paseren"?
het is allemaal leuk en aardig maar uiteindelijk bereik je er niks mee en blijf thet altijd 'vaag' als je toch in contact staat of iets dergelijks doe het dan een keer duidelijk
Duidelijkheid inderdaad daar draait het om.

Ik zie het telepathische contact als iets van, we staan in verbinding met het grote geheel en er zijn misschien overal connecties. Maar goed, dat hele netwerk van connecties is misschien nog helemaal niet zo ver dat duidelijkheid aan de orde van de dag is.

Misschien werkt de hippy tijd nog wel mee, waar mensen zich lam blowden en is dat doorgewerkt naar de huidige generatie en zijn we daarom niet zo ver dat we met gemak informatie kunnen doorspelen zonder te bellen met elkaar.

Ik fantaseer dus maar wat dus klamp me niet vast aan een theorie van mij. Misschien contact met hoger is dan ook mogelijk, maar wederom denk ik dan van, laat het duidelijk zijn en exact.

En geen wazigheid. Helder en clear en duidelijk dus.

Ik heb dit topic dus 3 dagen gevolgd en door de sceptische denkwijze van mezelf ben ik helemaal back on planet earth beland, terwijl ik toch wil blijven geloven in meer maar wel dat het aangetoond is.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_33797588
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:07 schreef Quarks het volgende:

[..]

Daar zijn we later toch ook achtergekomen dat het niet klopte.
Wat heeft dit met het paranormale van doen?
Het paranormale heeft ons toch niet de ware vorm van de aarde geleerd?
Het is slechts een vergelijking. Later zal alles hopelijk duidelijk worden, dat er meer is dan leven op aarde alleen en mag het eindelijk uitkomen dat de paranormale wereld bestaat en eigenlijk heel normaal is en bij ieder mens hoort.
pi_33797628
Barb, Isabella roept....
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:12:57 #166
137525 pikki
pok! pok !
pi_33797643
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:10 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Het is slechts een vergelijking. Later zal alles hopelijk duidelijk worden, dat er meer is dan leven op aarde alleen en mag het eindelijk uitkomen dat de paranormale wereld bestaat en eigenlijk heel normaal is en bij ieder mens hoort.
Ja, vele zaken die sommigen hier schrijven , oa de sceptici , zullen binnen 10 jaar als uit de middeleeuwen lijken, zei een groot medium mij niet lang geleden ....en dat is de waarheid , weet je ..
pi_33797657
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:09 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Duidelijkheid inderdaad daar draait het om.

Ik zie het telepathische contact als iets van, we staan in verbinding met het grote geheel en er zijn misschien overal connecties. Maar goed, dat hele netwerk van connecties is misschien nog helemaal niet zo ver dat duidelijkheid aan de orde van de dag is.

Misschien werkt de hippy tijd nog wel mee, waar mensen zich lam blowden en is dat doorgewerkt naar de huidige generatie en zijn we daarom niet zo ver dat we met gemak informatie kunnen doorspelen zonder te bellen met elkaar.

Ik fantaseer dus maar wat dus klamp me niet vast aan een theorie van mij. Misschien contact met hoger is dan ook mogelijk, maar wederom denk ik dan van, laat het duidelijk zijn en exact.

En geen wazigheid. Helder en clear en duidelijk dus.

Ik heb dit topic dus 3 dagen gevolgd en door de sceptische denkwijze van mezelf ben ik helemaal back on planet earth beland, terwijl ik toch wil blijven geloven in meer maar wel dat het aangetoond is.
Een mooi voorbeeld: dieren communiceren toch ook telepathisch met elkaar? En met lichaamstaal. Katten zijn daar een mooi voorbeeld van. Die praten ook via beelden
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:13:38 #168
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33797664
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Kijk bijvoorbeeld eens in je apotheek: daar zijn nu ook al homeopathische middelen te vinden (sinds kort). zijn ze er eindelijk achter dat iets niet-chemisch ook kan helpen? De kracht van de natuur
tuurlijk zijn er planten en abstacten te vinden in de apotheek die werken ik zeg ook helemaal dat het niet zouden werken maar dat heeft helemaal niks met het paranormale te maken er kunen stoffen inzitten die bepaalde dingen in het lichaam bevorderen en daarom ziektes of aandoeningen kunnen verminderen of zelfs alten verdwijnen doch dit niks te maken heb met iets hogere machten of iets dergelijks
pi_33797676
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:12 schreef Genverbrander het volgende:
Barb, Isabella roept....
Je hebt nog gelijk ook.....ben jij paranormaal begaafd?
pi_33797678
Barb, je verwaarloost je kind!!
pi_33797679
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Homeopathie werkt niet, dame. Dat is al lang en breed bewezen. .
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:14:32 #172
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33797695
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Een mooi voorbeeld: dieren communiceren toch ook telepathisch met elkaar? En met lichaamstaal. Katten zijn daar een mooi voorbeeld van. Die praten ook via beelden
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:15:08 #173
137525 pikki
pok! pok !
pi_33797711
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:

[..]

Kom op , luller
pi_33797727
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:15 schreef pikki het volgende:

[..]

Kom op , luller
.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
pi_33797743
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:

[..]

Bewijs van het bewezen wil ik dan En waarom ligt het dan in de apotheek? Het is bekend dat planten een geneeskrachtige werking hebben.

maar goed nu ben ik echt weg, vanavond kom ik weer. Doeiiii
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:16:42 #176
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33797753
quote:

[..]

wat versta je hier onder telepathie....dat die beesten met elkaar kunnen praten onderling zonder worden te wisselen....tsja wat moet ik hie opzeggen wetenschappelijk is het toch niet te bewijzen?
en die dieren commucieren wel op een manier anders dan mensen maar ik denk dat het veel lager is als menselijk niveau en dat ze doormiddel van lichaamstaal geuren elkaar veel duidelijk kunnen maken maar converstaties over het nieuwe zorgstelsel zie ik ze niet voeren
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:16:55 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33797762
quote:

[..]

Misschien zijn dieren meer duidelijk in het contact, dat het bij ons vaak het geval is dat er mis-communicatie plaats vind. Dat wij door de jaren heen helemaal niet meer weten hoe het is om duidelijk met elkaar om te gaan.

Dat is bij telepathie denk ik ook het geval, je moet als ontvanger en zender op dezelfde golflengte zitten en tevens helder zijn ook. Dan sta je vanzelf in verbinding met elkaar.

Mijn hond die weet bijvoorbeeld 10 minuten van te voren wanneer er iemand thuis komt hier, alsof hij dat van afstand merkt of iets dergelijks. En dan heb je nog vleermuizen die goed zijn in communiceren.

Eekhoorns ook, stond ooit hier op de frontpage dat eekhoorns signalen verzenden naar mensen als ze gevaar lopen

Maar nu gaat het erg offtopic.

Nog steeds wil ik bewijzen zien, ook als ik zelf wat beweer. Ik geloof mezelf al bij voorbaad niet als ik wat beweer hoewel ik wel enigszins achter mijn idee sta.

Maar we zijn pas in 2006 ondertussen, nog lange tijd te gaan

De toekomst zal alles uitwijzen

The future is bright. Ik reken ook op een doorbraak op wetenschappelijk gebied, dat zij zich wanneer ze zich vervelen het paranormale verder gaan bestuderen ook. Als de wetenschap ff niet meer weet waar ze zich mee moeten bezig houden dan gaan ze vanzelf verder op onderzoek uit.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_33797769
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]
ja.....? Tjee...verslavend gedoe ook
pi_33797771
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Stenny het volgende:

[..]

Pas maar op, Tulio is een échte tovenaar, zeer creatief, ik heb veel respect voor hem gekregen en ik ken hem al jaren, hè Tuul. Eerst lagen Tuul en ik overhoop met elkaar, maar toen begonnen we elkaar te waarderen. We lopen een beetje synchroon: sceptische/kritische 'para'normalen.
Dank je Sten. Een van mijn paranormale gaven is recht door iemand heen kijken
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:18:22 #180
137525 pikki
pok! pok !
pi_33797798
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:17 schreef Tulio het volgende:

[..]

Dank je Sten. Een van mijn paranormale gaven is recht door iemand heen kijken
Tulio, je kraamt evenveel onzin uit als zin ,...bijgevolg +1 en -1 = NUL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')