just wait 2 seconds.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef Tafkahs het volgende:
kut is dat he, als het vorige topic dicht is en je de links niet kan kopieren
[GODMODE]quote:
Ik wist niet dat je zo into Femke was joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:40 schreef Pracissor het volgende:
Vriendin belde net, heeft net half uur met Femke Halsema gesproken. Ik had geen zin om mee te gaan, was ik maar wel geweest.
MET BOEDDHA, WAT ZEGT U, UW JACHTGEWEER DOET HET NIET MEER? MENEER, MIJN GELOOF IS GEWELDLOOS, IK DENK DAT U VERKEERD VERBONDEN BENT.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
[GODMODE]
JA, WAT IS ER MIJN KIND? SORRY DAN MOET IK U DOORVERWIJZEN NAAR DE 2e LIJN, U WORDT DAN GEHOLPEN DOOR ALLAH.
[/GODMODE]
Ik had geeneens zin om met haar te praten, toen ik de kans had.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:40 schreef Pracissor het volgende:
Vriendin belde net, heeft net half uur met Femke Halsema gesproken. Ik had geen zin om mee te gaan, was ik maar wel geweest.
Één van de meest waardevolle levenslessen.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:02 schreef Yildiz het volgende:
Zo, ik vond het tijd dat ik http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4377446.stm bericht eens in mijn signature zet. Ik denk namelijk dat men mij ziet als een volbloed USA-basher, en daar moet ik eens vanaf.
Nu je er toch bent, dit weet jij wellicht, jij hebt misschien meer amerikaanse / europeese kennis.quote:
Hmmm, nu vraag je me wat. Ik weet wel dat Amerikanen helemaal wild worden van alles wat te maken heeft van voor 1800 (omdat ze zelf niets hebben), dus kastelen iig en alles wat met oude cultuur te maken heeft. Misschien volksmuseum of andere centra m.b.t. tot onze geschiedenis en voorvaderen. Maar misschien kom ik nog op iets.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, dit weet jij wellicht, jij hebt misschien meer amerikaanse / europeese kennis.
Wat zou voor een amerikaan nou echt iets zijn wat hij / zij móet zien in west-europa?
Naast de typische dingen als amsterdam, parijs, etc. Iets wat in de USA hoog aangeschreven staat, maar hier een beetje een ondergeschoven kindje - / algemeen geaccepteerd en daarmee niet meer bijzonder- iets?
Amerika is een... nee, sorry, te moe om iets zuurs te posten...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hmmm, nu vraag je me wat. Ik weet wel dat Amerikanen helemaal wild worden van alles wat te maken heeft van voor 1800 (omdat ze zelf niets hebben), dus kastelen iig en alles wat met oude cultuur te maken heeft. Misschien volksmuseum of andere centra m.b.t. tot onze geschiedenis en voorvaderen. Maar misschien kom ik nog op iets.
Rustig ademhalen, het komt goed, bijt niet te hard op je tong en veeg die zweetdruppels maar weg met de achterkant van je mouw. Het komt goed ja, het komt allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Amerika is een... nee, sorry, te moe om iets zuurs te posten...
Nee, ik bedoel, ik ben echt gewoon te moe om ook maar te denken over een zuur antwoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:00 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Rustig ademhalen, het komt goed, bijt niet te hard op je tong en veeg die zweetdruppels maar weg met de achterkant van je mouw. Het komt goed ja, het komt allemaal wel goed.![]()
Kan je met de ge-downloade versie ook multiplayeren?quote:
Mits je versie 1.52 hebt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:07 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Kan je met de ge-downloade versie ook multiplayeren?![]()
Hmmm, ga maar is binnenkort patchen dan. Kunnen we een POL wereld maken, is dat eigenlijk mogelijk met meerdere spelers in zo'n game? Telkens saven?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mits je versie 1.52 hebt.
O, en: Wôn kope!
Ja. We kunnen met z'n 15 of 16-en spelen, theoretisch.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:21 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hmmm, ga maar is binnenkort patchen dan. Kunnen we een POL wereld maken, is dat eigenlijk mogelijk met meerdere spelers in zo'n game? Telkens saven?
Hoe kom je daar nu weer bijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:02 schreef Yildiz het volgende:
Zo, ik vond het tijd dat ik http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4377446.stm bericht eens in mijn signature zet. Ik denk namelijk dat men mij ziet als een volbloed USA-basher, en daar moet ik eens vanaf.
Crimestop is good for your health.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Doublethink is goed voor u.
Thanks, dat is inderdaad wel een ideetje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hmmm, nu vraag je me wat. Ik weet wel dat Amerikanen helemaal wild worden van alles wat te maken heeft van voor 1800 (omdat ze zelf niets hebben), dus kastelen iig en alles wat met oude cultuur te maken heeft. Misschien volksmuseum of andere centra m.b.t. tot onze geschiedenis en voorvaderen. Maar misschien kom ik nog op iets.
quote:
Wil je niet niet zo hard tikken, het is veels te rustig daarvoor. Ik hoor je helemaal hierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:48 schreef George-Butters het volgende:
heel rustig.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
bijna uitgestorven hier
Ik heb tussendoor [Poll] Ben je links of rechts even op links gestemd.
Ik probeer de hele tijd al op "tussenstand" te klikken maar het lukt nietquote:Poll: Zou je jezelf rechts of links noemen?
# links
# rechts
Tussenstand:
Ik had me voorgenomen om 9 uur op te staan. Niet helemaal geluktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wil je niet niet zo hard tikken, het is veels te rustig daarvoor. Ik hoor je helemaal hier
quote:‘Nachtwacht mislukt meesterwerk’
„Hoezeer De Nachtwacht ook als een meesterwerk wordt gezien, het is in zekere zin mislukt. En dat moet Rembrandt geweten hebben.” Dit zegt prof. dr. Ernst van de Wetering, emeritus hoogleraar kunstgeschiedenis en sinds 1968 lid van het Rembrandt Research Project vandaag in de speciale uitgave van het maandblad M ter gelegenheid van het Rembrandtjaar. „Hij liep in zekere zin een doodlopende straat in.”
Volgens Van de Wetering realiseerde Rembrandt zich dat hij „met zijn spotlight-effecten te veel offers bracht en dat hij met zijn zoektocht naar beweging in een eigenaardige impasse terecht was gekomen”.
„In de Nachtwacht wil hij leven scheppen, beweging, en daarvoor offert hij heel veel leesbaarheid op, kleuren, details. Dat heeft te maken met de betekenis van het doek. Enerzijds is het namelijk de verbeelding van de chaos, je ziet de seconde voordat, op commando van de kapitein in het zwarte pak, een stoet wordt geformeerd. Tegelijk brengen de twee figuren die in het licht staan er orde in aan: het gele meisje met een dode kip hangend aan haar gordel en de in het geel geklede luitenant. Maar Rembrandt wilde zowel de chaos van door elkaar lopende figuren schilderen, als een compositorische ordening nastreven. Daarom is hij vastgelopen.”
Van de Wetering houdt zich al tientallen jaren met Rembrandt bezig. De kunsthistoricus ontkracht een aantal mythen over de schilder, zoals het „misverstand” dat Rembrandt berooid en vergeten eindigde.
[ bron ]quote:Het laten afluisteren van Amerikaanse burgers die worden verdacht van terrorisme is tegen de wet. Dat is de conclusie van het onderzoeksbureau CRS van het Amerikaanse Congres, aldus The Washington Post zaterdag.
(...)
Het rapport, het eerste onpartijdige onderzoek, verwerpt de opvatting van Bush dat hij hiertoe gerechtigd was op basis van speciale bevoegdheden die hij heeft als president. Het CRS verwijst naar een wet uit 1978 die het de overheid verbiedt in eigen land luistervinkje te spelen zonder de goedkeuring van de rechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |