quote:Q: How does it feel, being black and Irish?
Phil Lynott: Like a pint of Guinness
quote:
Ja, bekende kop. Ik heb het idee dat we hem op een jongere foto beter zouden herkennen.quote:
Ow. Sorry.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Godver, me toetsebord is weer eens zeikes nat
Ik denk het niet. Kan alleen nog eentje vinden waarop hij volgens mij iets ouder is overigensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:27 schreef Berkery het volgende:
Ik heb het idee dat we hem op een jongere foto beter zouden herkennen.
Yepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef Charmian het volgende:
Rogier van Otterloo?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
Lou Rawls? of was hij nog maar 70??
Daar zijn inderdaad twijfels over. Zelfs op z'n officiele website is het niet terug te vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
Lou Rawls? of was hij nog maar 70??
Volgens mij ben je actiever dan mij op het momentquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik vandaag actief genoeg Charmian??
Een verlate muscialvraag...
welke musicalster speelt ook in een (poprock)band en hoe heet die band?
Dat klopt maar die speelde in een band en de persoon die ik bedoel speelt nog steeds in een band.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef Neleos het volgende:
Bastiaan Ragas speelde in Caught In The Act. Als je dat bedoeld?
Op AMG staat dat hij geboren is op 1 december 1935 en zou hij nu dus 70 jaar zijn....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daar zijn inderdaad twijfels over. Zelfs op z'n officiele website is het niet terug te vinden.
Van de week maar weer eens naar z'n plaatjes luisteren.
Dat is al goed, nu nog de bandnaamquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hee, eindelijk eentje die waar me werk voor nuttig is,
Rene van Kooten
Die naam wilde ik horen....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Buckshot
amgquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op AMG staat dat hij geboren is op 1 december 1935 en zou hij nu dus 70 jaar zijn....
bron: AMG
Ja, datzelfde AMG dat blijft volhouden dat Sleeze Beez uit Kopenhagen komtquote:
Me laatste vragen werden te snel geradenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:53 schreef ranja het volgende:
Kijken of deze vraag het record van Film trivia verbreekt
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:17 schreef methodmich het volgende:
Ik ben blij dat ik er geen één weet eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:17 schreef methodmich het volgende:
Ik ben blij dat ik er geen één weet eerlijk gezegd.
Daar zou ik niet mee te koop lopen hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]Ik heb ze allemaal, en heb ze live gezien.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef ranja het volgende:
Forgiven nog forgotten![]()
Talk to Strangers?
Borrowed Time?
In Flesh?
Ach, waarom niet, ben nou eenmaal beetje vreemdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar zou ik niet mee te koop lopen hoor
Ach andere mensen geven gewoon toe dat ze Radiohead leuk vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:44 schreef peaceman het volgende:
Daar zou ik niet mee te koop lopen hoor
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach andere mensen geven gewoon toe dat ze Radiohead leuk vinden
Je hoeft je niet te schamen voor je smaak toch?
Die mensen staan dan ook hoger in de rangen van de mensheid Ranja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach andere mensen geven gewoon toe dat ze Radiohead leuk vinden
Je hoeft je niet te schamen voor je smaak toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |