quote:Viola Holt-van Emmenes (Den Haag, 5 augustus 1949) is een Nederlands presentatrice.
Als 17-jarige gaat Viola bij de AVRO aan de slag als omroepster. Van 1970 tot 1981 doet ze dit werk voor de NOS. Hiernaast presenteert ze ook een aantal programma's en reportages als de bevrijdingsherdenking en het nationaal songfestival. Omdat ze in 1981 een keer vergeet op te dagen als omroepster wordt ze ontslagen. Ze gaat bij de TROS aan de slag om Aktua, Aktua Sportcafé, Maandagmiddag Magazine en het radioprogramma Duit in de Zak te presenteren. Eind jaren 1980 is ze echter nog maar nauwelijks op televisie te zien en werkt ze als programma-inkoopster.
De komst van de nieuwe tv-zender RTL Veronique eind 1989, geeft haar carrière een nieuwe impuls. Na het tegenvallende programma TV-Romantica, wordt Holt op het nieuwe middagmagazine van RTL 4 de 5 uur Show gezet. Mede presentatrices Diewertje Blok, Catherine Keyl, Myrna Goossen en Maya Eksteen presenteren slechts enkele jaren het programma terwijl Holt het blijft doen tot de laatste uitzending in 1998. Op RTL presenteerde ze ook nog enkele andere programma's.
Na een jaar sabbatical keert Viola Holt in 1999 terug met een nieuwe versie van het programma Klasgenoten. Hoewel dit programma het goed deed bleef het bij slechts één seizoen: RTL 4 wilde verjongen, dit programma trok een te oude kijkers.
Sinds 1998 is Holt samen met haar man voor 5 jaar naar Puerto Vallarta, te Mexico verhuisd, om aldaar een Indonesisch restaurant uit te baten. Hier stort ze zich ook op schilderen.
In 2003 liggen er plannen op stapel om een semi-homeshopping programma te presenteren met Eddy Keur op Net 5. 5 Op de Koffie wordt eerst uitgesteld maar in 2005 geannuleerd. In 2005 is Holt wél te zien in het Yorin survivalprogramma van Bobo's In The Bush.
Momenteel is Viola PR-medewerkster van het schoonheidskliniek van een vriendin en werkt ze als freeance journaliste en columniste.
De Playboy uit 1984 waarop Viola prijkt is tot op de dag van vandaag de best verkochte ooit.
Uiteraard.quote:
Daar ben ik het NU al mee eensquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:44 schreef Giggio het volgende:
OMG... vonden jullie Chantal al erg: Viola topt dit toch met straaaaaatlengtes!!!
Nou inderdaad ... ik vind het hier absoluut gewoon een mooie vriendelijke vrouwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef I_doubt het volgende:
Vitriooltje had nog niet zo lang geleden best wel eenleuk koppie.
[afbeelding]
Hier ook zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:34 schreef Rica het volgende:
knip
Moet dat trouwens geen 1849 zijn?! OF gewoon 0049?! Want het is echt een dik vet fossiel varken!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef Arcee het volgende:
Viola Holt-van Emmenes (Den Haag, 5 augustus 1949) is een Nederlands presentatrice.
Ze voelt zich gewoon de OERHOER en dat IS ZE NIET. Er is maar 1 Orakel, 1 Oerhoer en dat is de Oerhoer zelf!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef MadGuy het volgende:
Waar ik me vooral aan erger (of is dat juist amusementswaarde) bij Viola is dat ze zich vooral opstelt als een wandelend orakel. Ze heeft overal ervaring mee, heeft het allemaal meegemaakt, was er als eerste bij of heeft het zelfs uitgevonden. Of ze vindt het fascinerend.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:48 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik vind het maar een trol.
Het enige wat k haar heb zien doen is eten en uitglijden
Ik heb liever dat ze snurkt als ik naast haar lig. Dat betekent dat ze slaapt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Mabelle het volgende:
Damn .... wat kan Viool snurken zeg ... ik zou ook geen oog dicht doen![]()
Dat niet, maar het is wél de reden dat ik nog kijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:34 schreef tong80 het volgende:
Ach jij bent blij met je zin. En hoopt dat anderen zeggen dat je het goed hebt beschreven.
Komt door haar extreme vetheid. Vette mensen snurken omdat die onderkinnen gaan slap hangen s'nachts. Serieus, is bewezen zoek het maar op op Google. (Robbert van den Broeke leest u even mee?)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Mabelle het volgende:
Damn .... wat kan Viool snurken zeg ... ik zou ook geen oog dicht doen![]()
Mogen dit soort plaatjes in het vervolg achter een linkje met een waarschuwing?quote:
Ja, het moest niet mogenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Mogen dit soort plaatjes in het vervolg achter een linkje met een waarschuwing?![]()
Vind je gekquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
Viola werd behoorlijk negatief in beeld gebracht in de uitzending van vandaag. Iedereen schijnt de pik op haar te hebben
Iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
Viola werd behoorlijk negatief in beeld gebracht in de uitzending van vandaag. Iedereen schijnt de pik op haar te hebben
Holy Fuckquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef cuall het volgende:
Even wat fakes van onze Fiool![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik ben echt een fan van Viola
![]()
![]()
Wat is hieraan geedit dan?quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef cuall het volgende:
Even wat fakes van onze Fiool![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik ben echt een fan van Viola
![]()
![]()
Pfoei da's moeilijk idd, ik zou zo niemand weten! Ik meen me trouwens te herinneren dat de NASA een probe richting Viola gaat sturen om te zien of er leven op haar oppervlakte mogelijk is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:40 schreef Gert het volgende:
Wie weet er iemand die nóg lelijker en onaangenamer in de omgang is dan Violala?
Het hoeft niet in Nederland te zijn.
Ik weet echt niemand.![]()
Absoluutquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
Ohoh dit topic gaat Viola weer in een depressie doen belanden, als ze het ooit te lezen krijgt!???
Willen jullie dát op je geweten hebben?????
Ja, hè![]()
Ik hoop het. Ik hoop dat ze zichzelf in een soort vreetdelirium schranst en er nooit meer uit komt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
Ohoh dit topic gaat Viola weer in een depressie doen belanden, als ze het ooit te lezen krijgt!???
Willen jullie dát op je geweten hebben?????
Ja, hè![]()
Mijn gouden pen is door die dikke trekzeug gestolen. Ik had wel geen gouden pen maar als ik er eentje had dan had die klootviool hem gestolen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef milagro het volgende:
Ik heb een gierende koppijn![]()
Ik geef gewoon Viola de schuld!
Zo dan!
Mooi gemaaktquote:
nou nou nou,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik hoop dat ze zichzelf in een soort vreetdelirium schranst en er nooit meer uit komt.
Ik haat dat wijf echt hardvochtig.
Ik niet,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind het een verschrikkelijk wijf.
T'is ook een dikke schele lelijke trekzeug, waarom sommigen haar leuk vinden heeft misschien iets te maken dat ze zichzelf met haar kunnen vereenzelvigen en zelf gewoon ook wellicht moddervet en scheel zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind het een verschrikkelijk wijf.
het enigste waar ik kotsneigingen van krijg dat is van jou na al die jaren is je iq nog lager dan die van een aap,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:03 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
T'is ook een dikke schele lelijke trekzeug, waarom sommigen haar leuk vinden heeft misschien iets te maken dat ze zichzelf met haar kunnen vereenzelvigen en zelf gewoon ook wellicht moddervet en scheel zijn.
Als normaal mens kan je dat niet (of nauwelijks) en krijg je door haar zelfingenomen ego en zoals Kelly al zei diva gedrag gelijk last van kotsneigingen.
Er kwam daar een travestiet optreden en daar was die schele zeug al jaloers op naja ken je nagaan. Dat hebben moddervette mensen vaak, dat ze jaloers zijn op mensen met wel een leuk figuur maar op Viola hoeven ze dat niet. Die lijkt het ver geschopt te hebben ondanks haar 448 vetlagen en intensieve lelijkheid, op die manier hebben de zeugen annex / en / of intensief lelijke mensen ook nog een heldin.
Daarnaast heeft die trekzeug haar leeftijd ook al niet mee, ze is dichter bij de 200 dan bij de 100, dus ook daar is ze jaloers op. Heeft ze ook nog vaak een decolloté die nog het meeste op een loodgietersreet lijkt alleen dan met groeven erin de grootte van de grand canyon inclusief ranzige verkleuringen, tsja, dat maakt dat ze jaloers is op alles en iedereen en toch nog op de meest bizarre manieren de aandacht probeert te trekken.
Zoals met dat boek, gaat ze een engels boek hardop lopen gillen aan tafel terwijl anderen net leuk in gesprek zijn, dan moet je toch echt wel psychisch totaal gestoord zijn wil je dat doen.
Je voelt je zeker aangesproken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:10 schreef berney het volgende:
discussie gesloten
Ik heb het gezien jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Viola at uit de pan. Terwijl de gasten warenZag ik vanavond !!
Ze heeft hier een duidelijke verjongingskuur ondergaan vergeleken met een recente foto waar ze op en top een voorbeeldfiguur en boegbeeld van de Nederlandse vrouw was..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ze smeekt om camera aandacht , maar ze krijgt het niet
ROT OP takketrol, je verpest alles voor het goede doel, door je vette lichaam op de voorgrond te zetten. En dan je grote bek, veel woorden en weinig daden. Doe jezelf een eer, en ga vrijwillig weg.
[afbeelding]
Dat heeft ze al, Hotel Big Brother is de werktitelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Violala zou toch rond half januari een eigen talkshow krijgen op Talpa?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:41 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Van mij zwerven trouwens plenty foto's rond op internet. ff googlen en je hebt er allicht zes.
Yups, dat ben ik. Mja ik vind mezelf niet zo geweldig hoor. Grote neus en zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kheb geen idee of dit you is, maar dit is wel![]()
Oh, dat weet ik niet. Mijn interesse voor de inhoud van haar post was geveinsd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:41 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Volgens mij heeft ze em of alweer weg gehaalt, of hij doet het gewoon niet. Iets over IQ zei ze, was dat het nou?
brede rug.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:57 schreef Pinball het volgende:
Oh, even OT: vanochtend ging het over kleren die besteld moesten worden. Maar voor die dikke zeug kan de tentenleverancier natuurlijk niet even snel 20 naaistertjes optrommelen.
"Ja, ik heb een rare maat, ik weet het, dat komt door mijn brede rug" aldus Mammoet Holt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:57 schreef Pinball het volgende:
"Ja, ik heb een rare maat, ik weet het, dat komt door mijn brede rug" aldus Mammoet Holt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kheb geen idee of dit you is, maar dit is wel![]()
Ik sta sowieso nooit ingelogd hier alleen als ik een bericht wil wijzigen en dan hup direct weer uitloggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eindelijk een post van je waar de visuele weergave de inhoud eer aan doet.
Ga zo door!![]()
Misschien zelfs nog íets minimalistischer, dan hoef je voortaan niet eens meer in te loggen om te reageren.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:44 schreef berney het volgende:
[..]
Ik sta sowieso nooit ingelogd hier alleen als ik een bericht wil wijzigen en dan hup direct weer uitloggen.![]()
Sta ik ook en ik ben niet ingelogd dit omdat ik zelden tot nooit post.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon onzichtbaar aanwezig zijn hoor.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:44 schreef berney het volgende:
Ik sta sowieso nooit ingelogd hier alleen als ik een bericht wil wijzigen en dan hup direct weer uitloggen.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:52 schreef Pinball het volgende:
Oh, dat weet ik niet. Mijn interesse voor de inhoud van haar post was geveinsd.![]()
Je hebt er wel je best op gedaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:52 schreef Pinball het volgende:
Viola's so fat, when she tiptoes, everyone yells "Stampede!"
Viola's so fat, she makes sumo wrestlers look anorexic.
Viola's so fat, she makes Big Bird look like a rubber duck.
bla bla bla
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:52 schreef Pinball het volgende:
Viola's so fat, when she tiptoes, everyone yells "Stampede!"
Viola's so fat, she makes sumo wrestlers look anorexic.
Viola's so fat, she makes Big Bird look like a rubber duck.
Viola's so fat, when she wore a shirt with an AA on it, people thought it was American Airlines biggest jet.
Viola's so fat, Dr. Martens had to kill 3 cows just to make her a pair of shoes.
Viola's so fat, when she goes to an all you can eat buffet, they have to install speed bumps.
Viola's so fat, she can't stay on a basketball court for three seconds without getting called for a key violation.
Viola's so fat, that she climbed Mt. Fuji with one step.
Viola's so fat, I had to take a train and two busses just to get on her good side.
Viola's so fat, when she hauls ass, she has to make two trips.
Viola's so fat, she's 36-24-36... but that's her forearm, neck, and thigh!
Viola's so fat, they had to grease a door frame and hold a Twinkie on the other side to get her through.
Viola's so fat, she can lay down and stand up and her height doesn't change.
Viola's so fat, the horse on her Polo shirt is real.
Viola's so fat, when she runs she makes the CD player skip... at the radio station.
Viola's so fat, her belly jiggle is the first ever perpetual motion machine.
Viola's so fat, all the restaurants in town have signs that say: "Maximum Occupancy: 240 Patrons OR Yo Momma"
Viola's so fat, when she ran away, they had to use all four sides of the milk carton.
Viola's so fat, instead of wide leg jeans, she wears wide load.
Viola's so fat, when she gets in an elevator, it has to go down.
Viola's so fat, when I said I wanted "Pigs in a blanket" she got back in bed.
Viola's so fat, when she was diagnosed with the flesh eating disease, the doctor gave her 5 years to live.
Viola's so fat, she was born with a silver shovel in her mouth.
Viola's so fat, she's got smaller fat women orbiting around her.
Viola's so fat, a picture of her fell off the wall!
Viola's so fat, her picture takes two frames.
Viola's so fat, her cereal bowl came with a lifeguard.
Viola's so fat, when she walked in front of the TV I missed 3 commercials
Viola's so fat, the last time she saw 90210 was on the scale
Viola's so fat, when she steps on the scale it says one at a time please
Viola's so fat, when she steps on the scale it says sorry we don't do livestock
Viola's so fat, when she goes to a restaurant she gets an estimate
Viola's so fat, at a restaurant when they give her the menu she replies " yes Please"
Viola's so fat, when she went to the beach Greenpeace tried to drag her back in the water.
Viola's so fat, when she went to get a water bed, they put a blanket across Lake Michigan.
Viola's so fat, when she sat on a rainbow, Skittle's fell out.
Ik zie het net op de streams, en Bonnie doet even lekker mee. Het zag er echt grappig uit.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef Mabelle het volgende:
Het is best triest te noemen wanneer je als vrouw van over de vijftig met een beer tv zit te kijken en er ook nog tegen praat![]()
Ja, ik heb het ook gezien.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef Mabelle het volgende:
Het is best triest te noemen wanneer je als vrouw van over de vijftig met een beer tv zit te kijken en er ook nog tegen praat![]()
Lijkt wel of het zo moet zijn dat er in elke BB een infantiel iemand zit, ik noem een Diana (Duimen), Ingrid (Duimen), Jeanette (Elke 15 seconden janken), Kelly en nu dus deze trekzeug die naast dom en vet ook nog infantiel blijkt te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook gezien.Nieuwe speeltje Peter haar man heet zo !
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:49 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik zocht trouwens het woord Zeug eens op in het woorden boek:
[afbeelding]
En kijk eens wat in vond.
[afbeelding]
[afbeelding]
Als La Fiool eruit gaat stop ik met kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:02 schreef Roi het volgende:
Viola, wat een kutwijf!
Maar het is natuurlijk wel leuk als ze lang in BBH blijft, kunnen we ons lekker ergeren aan haar (en dat is leuk)![]()
![]()
Is dat zo? Naja als die echt heldig wil zijn dan bashed die die zeug gewoon rakelings door.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Toch jammer dat Jensen dr niet meer mag bashen hij had nou veel materiaal gehad
Ja Viola ging kapot van Jensen, daarom mag hij dr niet meer bashen in z'n programma...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:36 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Is dat zo? Naja als die echt heldig wil zijn dan bashed die die zeug gewoon rakelings door.
Of misschien kan die jan eens aan het woord laten, die gast zit er anders toch alleen maar voor spek en bonen bij.
Ken je nagaan, zo'n dikke zeug kan je toch moeilijk kapot krijgen. Vooral niet als het zo vol is van zichzelf.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja Viola ging kapot van Jensen, daarom mag hij dr niet meer bashen in z'n programma...
Wat iets héél anders is dan De stille kracht.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:41 schreef milagro het volgende:
Op Java noemen ze het "Dat waar je niet over spreekt", het is overal: Het schuilt in de grond, het sist in de vulkanen. Het komt aanwaaien met verre winden. Het ruist aan met de regen. Het rolt aan met de donder. Het zweeft van ver uit de horizon over de eindeloze zee... En het is vooral te zien in de ogen van een baviaan en het knaagt als een vergif van vijandschap aan lichaam, ziel en leven van de Europeaan. Stil bestrijdt het deze overwinnaar, heel langzaam sloopt het hem. Het laat hem verkwijnen en tenslotte sterven. Dat waar je niet over spreekt. Het is... Viola Holt.
Zit overduidelijk nog in de ontkenningsfase. Bovendien heeft ze zulke enorme oogkleppen voor dat ze haar eigen memmen niet kan zienquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat iets héél anders is dan De stille kracht.![]()
Ik zie Viola trouwens niet zo gauw ergens 'aanwaaien', 'zweven' of 'ruisen'. Bij dat 'aanrollen' kan ik me wél weer wat voorstellen.![]()
Ik vraag me trouwens serieus af, na gisteravond weer onvrijwillig geconfronteerd te zijn met haar decolleté: waarom draagt iemand in godesnaam zo'n laag uitgesneden blouse als er daardoor zúlke afstotelijke rimpelmemmen zichtbaar worden?
Zo kun je wel zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zit overduidelijk nog in de ontkenningsfase. Bovendien heeft ze zulke enorme oogkleppen voor dat ze haar eigen memmen niet kan zien![]()
Meer vetkleppen en rimpelkleppen!!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef PH52 het volgende:
Zit overduidelijk nog in de ontkenningsfase. Bovendien heeft ze zulke enorme oogkleppen voor dat ze haar eigen memmen niet kan zien![]()
Heerlijke tv dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:13 schreef kissa het volgende:
Ze is hooghartig, arrogant, pedant, dom en heeft een olifantshuid...![]()
Niet alleen het decolledinges, maar ze draagt bijna alleen maar strakke kledingquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:33 schreef Gert het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af, na gisteravond weer onvrijwillig geconfronteerd te zijn met haar decolleté: waarom draagt iemand in godesnaam zo'n laag uitgesneden blouse als er daardoor zúlke afstotelijke rimpelmemmen zichtbaar worden?
laat me raden.... spertiquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:31 schreef Kyls het volgende:
Wat zei ze nou in de uitzending van vanavond over wat ze onder haar ogen smeert om de wallen weg te krijgen??
Het lijkt net een rolladequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet alleen het decolledinges, maar ze draagt bijna alleen maar strakke kleding
*zingt* Spiegelbeeld vertel eens even, ben ik heussss zo oud als jij *
Dat kende ze tot HBB alleen maar als smeermiddel om haar man/vriend nog naar binnen te werken in die verder ook uitgedroogde zooi van haar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Dat smeert ze tussen haar borsten.
Het goede antwoord moet zijn : Vaseline
vaseline op wallenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat smeert ze tussen haar borsten.
Het goede antwoord moet zijn : Vaseline
Oh.. ik dacht dat ze die gewoon had opgegeten. Maar die verdwijnen dus via de andere kant.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:28 schreef golfer het volgende:
Dat kende ze tot HBB alleen maar als smeermiddel om haar man/vriend nog naar binnen te werken in die verder ook uitgedroogde zooi van haar.
Ik hoorde dat Volvo al een patent op de borsten van Viola Holt had genomen: airbags en kreukelzone in één!quote:
Jij bent echt spijkerhard hè.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Alles leuk en wel maar is ze nu al eindelijk eens afgestorven?
Het zijn bijna allemaal wandelende schoorstenen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:22 schreef Stansfield het volgende:
Echt een lomp wijf. Zit ze daar voor een huis voor kinderkanker maar wel lekker roken.
En!! ze is reiki-masterquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:18 schreef OpenDeur het volgende:
Joh wat hebben jullie tegen Viola, ze is juist erg erudiet. Kijk maar naar haar schildertalent, haar werkervaring in de PR en niet vergeten dat ze een studie maakt van kwantum-mechanica en daarbovenop is ze ook nog eens van Adel![]()
How could I forgetquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:47 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
How could I forgeten dan nog haar aangeboren leiderschapstalent en het feit dat de Plaboy met Viola op de cover de bestverkochte editie is in dit land, haar gevoel voor stijl en empatisch vermogen.
Damn you Robert Jensen![]()
Jij gaat wel te verquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Alles leuk en wel maar is ze nu al eindelijk eens afgestorven?
Niet van mij he.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef berney het volgende:
Ik heb d'r gemaild![]()
![]()
![]()
Als ze me belt zal ik de groeten doen van jullie,![]()
Laat maarquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef berney het volgende:
Ik heb d'r gemaild![]()
![]()
![]()
Als je het maar laatquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef berney het volgende:
Ik heb d'r gemaild![]()
![]()
![]()
Catharine Keyl versus Viola Holt, dat zou spektakel gevenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef Kyls het volgende:
Figuren als Viola Holt maken het juist leuk om naar te kijken!!
Als er alleen maar "normale" figuren in zitten is er toch geen reet aan?!
Viola is juist lachen!! En Bonnie ook.
Als die twee eruit zijn is er helemaal geen klote meer aan.
Die Henk Krol is ook een sukkel eerste klas. Geef mij Micky maar dan!
Ook lachen als ze Catharine Keyl als opvolger van Henk Krol nemen!!![]()
![]()
Volg je het programma uberhaubt wel? Mensen als jij ziet ze als dom arbeidersvolk, dus als je denkt dat ze jou zal antwoorden dan heb je het echt mis.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef berney het volgende:
Ik heb d'r gemaild![]()
![]()
![]()
Zul je alleen maar van dromen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef PH52 het volgende:
[..]
Catharine Keyl versus Viola Holt, dat zou spektakel geven![]()
Ik zal speciaal de groeten doen van jouquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:04 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Volg je het programma uberhaubt wel? Mensen als jij ziet ze als dom arbeidersvolk, dus als je denkt dat ze jou zal antwoorden dan heb je het echt mis.
Kijk maar naar die brief van dat 8 jarige meisje die zij en die pisnicht zomaar opzij pleurde. Dat meisje wou haar lievelingsbeer veilen voor het goeie doel, maar dat was hen te min. Het gaat hun slecht om showbizz knurften, de rest is "arm" en "pleps" dus kansloos.
Goed dan, jij je dikke zin, maar ze zal je echt niet antwoorden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:28 schreef berney het volgende:
[..]
Ik zal speciaal de groeten doen van jouen haar naar dit topic verwijzen, dan hebben haar advocaten ook weer wat te doen
De meeste dromen zijn bedrog. .quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zul je alleen maar van dromen.
Catherine komt voor nog geen 3 miljoen in dat HBB !
Dat zeg toch genoeg![]()
Je zult raar opkijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:33 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Goed dan, jij je dikke zin, maar ze zal je echt niet antwoorden.![]()
nou dat is in elk geval een beter karakter dan dat van jou,quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Hahahaha wat ben je toch vet en naief!!!!![]()
![]()
Hahahah wat ben je toch dik, scheel, lelijk, dom en naief!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:49 schreef berney het volgende:
[..]
nou dat is in elk geval een beter karakter dan dat van jou,.
Altijd maar bashen, kijk toch eens naar jezelf man,.
jij hebt een vet karakterquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:49 schreef berney het volgende:
[..]
nou dat is in elk geval een beter karakter dan dat van jou,.
Altijd maar bashen, kijk toch eens naar jezelf man,.
Ze heeft een moddervet karakter! Lees ook maar eens haar postings na op Fok, de ene dag vind ze iemand geweldig, de andere dag heeft diegene weer iets gezegd dat haar niet aan zou staan (of ze laat zich door anderen omlullen) en gaat ze tegen diegene tekeer.quote:
Dur optreden in de klucht APK/Pinball - Fa's was inderdaad minstens dubieus te noemen, om niet te zeggen dat het getuigde van een paar minder aangename karaktergebreken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ze heeft een moddervet karakter! Lees ook maar eens haar postings na op Fok, de ene dag vind ze iemand geweldig, de andere dag heeft diegene weer iets gezegd dat haar niet aan zou staan (of ze laat zich door anderen omlullen) en gaat ze tegen diegene tekeer.
Ik neem dikke Berney al jaren en jaren niet serieus meer.
(Als ik dat sowieso al deed na die foto van haar gezien te hebben)
Zou het misschien dat aambeienspul zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:31 schreef Kyls het volgende:
Wat zei ze nou in de uitzending van vanavond over wat ze onder haar ogen smeert om de wallen weg te krijgen??
Ben jij ook een dikzak?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Forum op Talpa, is waardeloos !
Je kan niet eens postenHet word gewoon geblokt.
Niet alleen bij mij ook bij andere.
Jammer..
Hmmm jammer... minpuntje... je begon zo goed... met snel te quoten enzo..dat WIJ nog konden lezen wat ZIJ had weggehaald.quote:
Dat moet ook wel natuurlijk... als je zoveel "lagen" heb als Viool.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Onze inzichten zitten nu eenmaal een aantal lager dieper....
Meeloper!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:22 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Dat moet ook wel natuurlijk... als je zoveel "lagen" heb als Viool.![]()
Precies, zo, paat, je niet, over, die speknek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:
Meeloper!!!!
Lekker makkelijk hoor, om dat dikke stinkvarken belachelijk te maken.![]()
Hoi Sannequote:
Ow... sorry.. ik wilde erbij horen..dat kloptquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies, zo, paat, je niet, over, die speknek.![]()
Hahaha Jij bent een KLOOOOOON!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef berney het volgende:
De mijne ook niet en ik ben niet dik en ook niet scheel dat was ik vroeger voor mijn 21e toen ben ik succes vol geopereerd de foto die jij van mij gezien hebt dateert van voor die tijd nu ben ik 38 jaar.
oe.... isniekloon?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:42 schreef teamlead het volgende:
ja hallo.. kunnen we ophouden elkaar te bashen en het weer gewoon over fiool hebben? Genoeg bash-mogelijkheden in het hotel.
dank!
quote:
maar... maar...zo'n reactie..dat kan toch niet écht zijn???quote:
Zonde van al die posts, maargoed, "teamlid" *laffe moderators-kutclone* is wel goed allemaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:51 schreef teamlead het volgende:
gebash op elkaar ff verwijderd... ga fiooltje maar weer afzeiken nu
GVD al dat werk voor niksquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:15 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Hmmm jammer... minpuntje... je begon zo goed... met snel te quoten enzo..dat WIJ nog konden lezen wat ZIJ had weggehaald.
DIk! <--- toevoeging om ontopic te blijven.
Getver!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:11 schreef fashionably_late het volgende:
Ow... sorry.. ik wilde erbij horen..dat klopt![]()
Zal ik Haar lagen dan maar Lillend noemen?
Oe... grandioze zet. Dank je.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:28 schreef berney het volgende:
[..]
Ik zal speciaal de groeten doen van jouen haar naar dit topic verwijzen, dan hebben haar advocaten ook weer wat te doen
Ik word een beetje moe Gert, ik verdedigde mezelf lokte niks uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:54 schreef Jappie het volgende:
Is MiRRoRMaN nu eik gebanned...of word berney dit maal vervolgd wegens uitlokking? [afbeelding]
Nu.nlquote:Viola's zeehondencrèche
In Weekend mag Patty Brard elke week haar zegje doen. Ze rebelleert daar (nog steeds) tegen haar ex-man en tegen wie er verder maar haar pad kruist. Deze week wordt Viola Holt flink afgezeken. Patty noemt haar 'een gedrocht' en vindt dat La Holt thuishoort in zeehondencrèche Pieterburen: 'Ze is geen zeehond, maar een hele zeehondenshow inéén" giert ze. Brard kijkt sinds kort naar Hotel Big Brother en daar figureert Viola in. 'Nu weet ik als geen ander dat je op tv altijd een paar kilo dikker toont en dat je er zonder make-up niet florissant uitziet, maar Viola Holt moet echt nodig ontslakken in Thailand. En dan liefst een maand of 6. Mijn hemel, wat is er met die vrouw ooit misgegaan?'. En zo vuilbekt Patty nog een tijdje door, terwijl ze alles wat Viola op tv doet totaal belachelijk maakt. Hilarisch is Patty's uiteenzetting over Viola's werk als 'Reikimaster' een soort spirituele energie-uitwisseling: 'Ik kan me alleen nog maar afvragen hoe het in godsnaam zou voelen om HAAR energie ter plekke binnen te krijgen'. Als heel klein pleistertje op de wonde maakt Patty haar schelpartij goed door Viola te 'bedanken' voor het feit dat zij het programma de moeite van het kijken waard maakt. 'Dankjewel Viola'. Benieuwd wanneer Patty wordt 'ontboden' om bij Viola in het Big Brother Hotel te komen logeren…
Ik heet Jappie skele!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:33 schreef berney het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe Gert, ik verdedigde mezelf lokte niks uit.
![]()
Overigens heb ik er niets op tegen indien je een mailtje naar de FA hebt gestuurd waarin je gewoon Gert aanduidt als de boosdoener hoor.quote:
Dat zet die bans van vorige week wel ineens in een heel ander daglicht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens heb ik er niets op tegen indien je een mailtje naar de FA hebt gestuurd waarin je gewoon Gert aanduidt als de boosdoener hoor.![]()
Ik word een beetje niet moe onpasselijk van mensen die om bans vragen met topic reports en mails naar FA's.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:33 schreef berney het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe Gert, ik verdedigde mezelf lokte niks uit.
![]()
Deze, redelijk vette kop ook toen alquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
*knip*
OT Viola was leuk toen ze nog Van Emmenes oid heette.
Je moet wel een beetje bij de les blijven pop,ik heb de mods en of fa niet om bans gevraagd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik word een beetje niet moe onpasselijk van mensen die om bans vragen met topic reports en mails naar FA's.
OT Viola was leuk toen ze nog Van Emmenes oid heette.
Wat mail je dan aan de mods en FA's schatteboutquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:44 schreef berney het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje bij de les blijven pop,ik heb de mods en of fa niet om bans gevraagd.
en het is mijn goed recht om mods in te schakelen.
Daar zijn ze voor
Toch vond ik haar toen schattig. Ze presenteerde sport, tochquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Deze, redelijk vette kop ook toen al![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/emmenes.jpg]afbeelding][/URL]
Percies. Ik zou gewoon om een ban vragen als ik jou was, recht is recht en krom is kromquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:44 schreef berney het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje bij de les blijven pop,ik heb de mods en of fa niet om bans gevraagd.
en het is mijn goed recht om mods in te schakelen.
Daar zijn ze voor
Voordat je nog meer gaat vragen :quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:49 schreef APK het volgende:
[..]
Toch vond ik haar toen schattig. Ze presenteerde sport, toch
quote:In 1968 komt ze als zeventienjarige in contact met de AVRO en werkt gedurende 8 maanden als omroepster. Presenteert tevens bij de AVRO “Europa op de jonge toer” en “Nederland, op de jonge toer”. Daarna is ze een korte periode bij de VPRO; vervolgens werkzaam als assistent-manager bij een uitzendbureau. Keert in 1970 terug bij de omroep en werkt tot 1981 bij de NOS als omroepster. In het seizoen 1971-1972 verzorgt ze een jaar lang voor de NOS de filmrubriek “Première”. Tevens verzorgt ze het commentaar bij het Nationale Songfestival. Voor de radio presenteert ze het populair wetenschappelijke programma "Horizon". Tevens is ze gedurende twee seizoenen medepresentatrice van “Dokter ja, dokter nee”. Samen met Aart Gisolf wordt aandacht geschonken aan problemen in de gezondheidszorg. Op 5 mei 1972 presenteert Viola vanuit de RAI te Amsterdam een rechtstreekse reportage van de bevrijdingsherdenking in aanwezigheid van koningin Juliana en prins Bernhard. Op 31 december 1976 wacht Viola vanuit de klokkentoren van het raadhuis in Hilversum op het begin van het nieuwe jaar. In december 1977 presenteert Viola samen met Eric Plooyer het NOS radioprogramma "Voor of tegen de Postbank". In april 1980 is Viola radioverslaggeefster bij het Prozafestival 1980 (NCRV) in het cultureel centrum De Vaart. In 1981 komt een eind aan de twaalfjarige verbintenis met de NOS. Midden in een scheiding gewikkeld volgt ontslag, omdat ze een omroepbeurt vergeet.
Dat zie je toch vaak, dat kinderen zich dan tegen de ouders gaan afzetten en precies het tegenovergstelde gedrag gaan vertonenquote:Ad van Emmenes (in de wandelgangen ir. Van Emmenes genoemd) (27 augustus 1897 - 19 juni 1989) was een Nederlands sportjournalist.
Zijn vader was actief in de socialistische vakbeweging, en zat in de gevangenis wegens belediging van Koning Willem III. Ad van Emmenes bleef zijn hele leven een typische telg uit "de rode familie": hij werkte vooral voor de VARA en was zijn hele leven geheelonthouder.
Hij volgde een opleiding tot chemisch ingenieur, een zeldzaamheid in de kring van sportjournalisten, zodat hij later steevast met zijn titel werd aangeduid. Al als jonge jongen had hij grote belangstelling voor voetbal. Hij zag zijn eerste interland in 1909 en was al jong lid van de bondsvergadering van de KNVB. In oktober 1924 werd hij redacteur van het bondsorgaan De Sportkroniek. Tijdens het WK van 1934 maakte hij deel uit van de Nederlandse delegatie als persgedelegeerde.
GVD doe je het expres ? Ik lijk Hans Kazan wle met dat gegoochelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:02 schreef APK het volgende:
Joh, ik zou zweren dat Viola in navolging van haar vader ooit iets met sport gedaan heeft.![]()
<knip>
quote:Sport Café en Vijf Uur Show
Voor de Tros radio presenteerde ze ondertussen programma’s als ‘Aktua Sport café’ en voor de Vara-radio ‘Hallo hier Hilversum’. Eind jaren tachtig leek het gedaan met de carrière van Viola van Emmenes, inmiddels door haar huwelijk met Peter omgedoopt tot Holt. Maar toen kwam RTL Veronique om de hoek kijken en mocht ze de Vijf Uur Show presenteren. Eerst in afwisseling met Diewertje Blok, later met Catherine Keijl.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:06 schreef PH52 het volgende:
GVD doe je het expres ? Ik lijk Hans Kazan wle met dat gegoochel
Ik zou wel eens willen weten hoeveel rollen WC-papier ze nodig heeft om de boel weer schoon te krijgen, nadat de poep vanuit haar anushol langs al die lagen drillende kontkwab is geperst.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:54 schreef Peepo46 het volgende:
heu
is Viola dan zo oninteressant dat jullie steeds naar andere zaken afdwalen ?
ik zou wel eens willen weten hoever haar billen links en rachts langs de toiletpot zakken als ze erop zit... zouden ze de vloer raken ?
;-)
Morgen weer Cuall. En leuk dat je het leuk vind.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:52 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
MissJ. echt grandioos
![]()
![]()
Ik wacht nu al vol spanning het vervolg af![]()
O gelukkig, is er toch nog iéts op Fok wat je leuk vind.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Patty Brard:Viola Holt is gedrocht en hele zeehondenshow in
Wat is het toch ook een a-sociaal wijfquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:19 schreef Haaibaaike het volgende:
En ze zegt dat ze ook een hond heeft![]()
Bied je vrijwillig aan als nieuw slachtoffer dan.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef MenMpje het volgende:
jah ik vind dr ook niet alles, maar om nou zo tegen haar aan te gaan schoppen met zn allen
ze is wle een makkelijk slachtoffer!
Fiool heeft een groot egoquote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef MenMpje het volgende:
jah ik vind dr ook niet alles, maar om nou zo tegen haar aan te gaan schoppen met zn allen
ze is wle een makkelijk slachtoffer!
Was van vannacht !!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef kissa het volgende:
Waarom ligt ze overdag te bed? Of is dit een foto van vannacht?
Bedankt!quote:
DNA-pillenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef Sanne het volgende:
VIola wil aan de DNA-pillen en beschrijft zichzelf als dé Nederlandse Oprah Winfrey.
[afbeelding]
Cap: nachtzuster
Zolang ze er alleen maar wat voor in haar mond hoeft te stoppen doet Viola graag iets aan haar figuur ja, dat zien we al weken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:26 schreef berney het volgende:
Maar Viola wil iets aan haar figuur doen. Wat een zelfkennis heeft ze.
<..>
quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:25 schreef elskreeft het volgende:
pillen waren in vara's kassa pas geleden: pech voor Viola: ze werken niet.
Weet ze nu nog niet dat dat allemaal kolder isquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:25 schreef elskreeft het volgende:
pillen waren in vara's kassa pas geleden: pech voor Viola: ze werken niet.
Mogen die in het vervolg achter een linkje met een waarschuwing voorafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |