Morgen weer Cuall. En leuk dat je het leuk vind.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:52 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
MissJ. echt grandioos
![]()
![]()
Ik wacht nu al vol spanning het vervolg af![]()
O gelukkig, is er toch nog iéts op Fok wat je leuk vind.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Patty Brard:Viola Holt is gedrocht en hele zeehondenshow in
Wat is het toch ook een a-sociaal wijfquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:19 schreef Haaibaaike het volgende:
En ze zegt dat ze ook een hond heeft![]()
Bied je vrijwillig aan als nieuw slachtoffer dan.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef MenMpje het volgende:
jah ik vind dr ook niet alles, maar om nou zo tegen haar aan te gaan schoppen met zn allen
ze is wle een makkelijk slachtoffer!
Fiool heeft een groot egoquote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef MenMpje het volgende:
jah ik vind dr ook niet alles, maar om nou zo tegen haar aan te gaan schoppen met zn allen
ze is wle een makkelijk slachtoffer!
Was van vannacht !!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef kissa het volgende:
Waarom ligt ze overdag te bed? Of is dit een foto van vannacht?
Bedankt!quote:
DNA-pillenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef Sanne het volgende:
VIola wil aan de DNA-pillen en beschrijft zichzelf als dé Nederlandse Oprah Winfrey.
[afbeelding]
Cap: nachtzuster
Zolang ze er alleen maar wat voor in haar mond hoeft te stoppen doet Viola graag iets aan haar figuur ja, dat zien we al weken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:26 schreef berney het volgende:
Maar Viola wil iets aan haar figuur doen. Wat een zelfkennis heeft ze.
<..>
quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:25 schreef elskreeft het volgende:
pillen waren in vara's kassa pas geleden: pech voor Viola: ze werken niet.
Weet ze nu nog niet dat dat allemaal kolder isquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:25 schreef elskreeft het volgende:
pillen waren in vara's kassa pas geleden: pech voor Viola: ze werken niet.
Mogen die in het vervolg achter een linkje met een waarschuwing voorafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |