bronquote:Patty Brard besteedt in haar wekelijkse column in een roddelblad (ze moet toch ergens van leven) dit keer aandacht aan Hotel Big Brother en met name aan haar 'grote vriendin' Viola Holt.
Ze noemt Holt een gedrocht dat thuis hoort in de zeehondencrèche in Pieterburen. Ze is geen zeehond, maar een hele zeehondenshow in één.
# Door enkele close vrienden, die het programma inmiddels tot cult hebben verheven, werd ik direct bij thuiskomst op Hotel Big Brother gewezen en ik heb het, programma inmiddels een paar keer met open mond zitten kijken. Soms kijk ik zelfs de herhaling, om er zeker van te zijn dat ik het de eerste keer echt goed gezien heb.
Ik vind het helemaal top! Ben blij dat er af en toe niets gebeurt, of dat je het vanwege het door elkaar gekakel soms niet kunt en hoeft te volgen. Want die momenten geven mij de tijd om met mijn medefans onze respectievelijke analyses over La Holt te vergelijken. Wat is die vrouw een studie! Zowel innerlijk als uiterlijk.
# Nu weet ik als geen ander dat je op tv altijd een paar kilo dikker toont dan je in werkelijkheid bent en dat je er zonder make-up niet altijd even florissant uitziet, maar Viola Holt moet echt nodig ontslakken in Thailand. En dan liefst een maand of zes.
Mijn hemel, wat is er met die vrouw ooit misgegaan? Zelfs naast Bonnie St. Claire wordt ze er niet mooier op. Pieterburen lijkt mij bij uitstek het volgende onderkomen voor deze vrouw. Weet alleen niet of daar voldoende plek voor haar is. Ze is namelijk geen zeehond, ze is een hele zeehondenshow ineen. Overigens weet ik zowel bij Bonnie als bij Viola niet zeker of ik ze nou met of zonder make-up lelijker vind.
# Nu moet ik oppassen met wat ik zeg want voor je het weet staat dadelijk de baas van de Weekend bij de rechter! Net zoals zij Robert Jensen de schuld geeft van haar depressies, kan ze mij natuurlijk straks ook weer aanklagen omdat ik via deze column weergeef wat ik zie.
Om te beginnen zie ik een vrouw die elke vorm van spiritualiteit totaal belachelijk maakt en waarschijnlijk zichzelf de titel reikimaster heeft gegeven. Ik vind dit kwalijk. Het gedrocht Holt fluit in de tuin tegen vogels om één te zijn met de natuur, om ons vervolgens te verblijden met een stukje meditatie waarin ze zo verschrikkelijk opgefokt ademhaalt dat ik het er thuis letterlijk Spaans benauwd van krijg.
# En dan zie ik haar een zogenaamde reikibehandeling geven, voor geld ook nog, waarna ik me alleen nog maar af kan vragen hoe het in godsnaam zou voelen om haar energie ter plekke binnen te krijgen. Het is werkelijk waar wonderbaarlijk hoe het gedrag van deze vrouw haaks staat op de zogenaamde spirituele wijsheden die zij non-stop verkondigt.
# En zij maar denken dat zwaartekracht haar enige probleem is. Het ene moment probeert ze zich te verkopen als een fulltime schoonmaakster, het andere moment maakt ze ruzie om een aansteker, vervolgens stort ze zich weer in een diep dispuut met iemand over een non-issue.
Ik begin me af te vragen of Viool deze laatste kans op tv niet gegrepen heeft om zichzelf weer in de kijker te spelen, En ik heb nieuws, het is in zekere zin nog aan het lukken ook. Want hoezeer je haar ook af en toe door elkaar zou willen schudden van ergernis, zij is degene die er voor zorgt dat Hotel Big Brother de moeite van het kijken waard is. Ik zit in elk geval elke avond om half acht aan de buis gekluisterd. Dankjewel Viola. (Zijonline)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de rans ten top! Bitchfight tussen Patty en Viola.quote:
Is dit dan geen nieuws mensen?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef JohnDope het volgende:
Wat hoorde ik nou gaat de dochter van Patty trouwen met dano?? :|
een Hardcore Pionier!! Ik wil bijna zeggen als je die niet kent ben je geen nederlander!!quote:
En gaat Patty ook trouwen ?!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:03 schreef schatje het volgende:
De dochter van Patty gaat trouwen met Daan. Hij is 35 jaar oud en heeft een dochter van 13 uit een vorige relatie. Priscilla is dus ook stiefmoeder geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |