abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34532141
quote:
Patty Brard besteedt in haar wekelijkse column in een roddelblad (ze moet toch ergens van leven) dit keer aandacht aan Hotel Big Brother en met name aan haar 'grote vriendin' Viola Holt.
Ze noemt Holt een gedrocht dat thuis hoort in de zeehondencrèche in Pieterburen. Ze is geen zeehond, maar een hele zeehondenshow in één.

# Door enkele close vrienden, die het programma inmiddels tot cult hebben verheven, werd ik direct bij thuiskomst op Hotel Big Brother gewezen en ik heb het, programma inmiddels een paar keer met open mond zitten kijken. Soms kijk ik zelfs de herhaling, om er zeker van te zijn dat ik het de eerste keer echt goed gezien heb.
Ik vind het helemaal top! Ben blij dat er af en toe niets gebeurt, of dat je het vanwege het door elkaar gekakel soms niet kunt en hoeft te volgen. Want die momenten geven mij de tijd om met mijn medefans onze respectievelijke analyses over La Holt te vergelijken. Wat is die vrouw een studie! Zowel innerlijk als uiterlijk.

# Nu weet ik als geen ander dat je op tv altijd een paar kilo dikker toont dan je in werkelijkheid bent en dat je er zonder make-up niet altijd even florissant uitziet, maar Viola Holt moet echt nodig ontslakken in Thailand. En dan liefst een maand of zes.
Mijn hemel, wat is er met die vrouw ooit misgegaan? Zelfs naast Bonnie St. Claire wordt ze er niet mooier op. Pieterburen lijkt mij bij uitstek het volgende onderkomen voor deze vrouw. Weet alleen niet of daar voldoende plek voor haar is. Ze is namelijk geen zeehond, ze is een hele zeehondenshow ineen. Overigens weet ik zowel bij Bonnie als bij Viola niet zeker of ik ze nou met of zonder make-up lelijker vind.

# Nu moet ik oppassen met wat ik zeg want voor je het weet staat dadelijk de baas van de Weekend bij de rechter! Net zoals zij Robert Jensen de schuld geeft van haar depressies, kan ze mij natuurlijk straks ook weer aanklagen omdat ik via deze column weergeef wat ik zie.
Om te beginnen zie ik een vrouw die elke vorm van spiritualiteit totaal belachelijk maakt en waarschijnlijk zichzelf de titel reikimaster heeft gegeven. Ik vind dit kwalijk. Het gedrocht Holt fluit in de tuin tegen vogels om één te zijn met de natuur, om ons vervolgens te verblijden met een stukje meditatie waarin ze zo verschrikkelijk opgefokt ademhaalt dat ik het er thuis letterlijk Spaans benauwd van krijg.

# En dan zie ik haar een zogenaamde reikibehandeling geven, voor geld ook nog, waarna ik me alleen nog maar af kan vragen hoe het in godsnaam zou voelen om haar energie ter plekke binnen te krijgen. Het is werkelijk waar wonderbaarlijk hoe het gedrag van deze vrouw haaks staat op de zogenaamde spirituele wijsheden die zij non-stop verkondigt.

# En zij maar denken dat zwaartekracht haar enige probleem is. Het ene moment probeert ze zich te verkopen als een fulltime schoonmaakster, het andere moment maakt ze ruzie om een aansteker, vervolgens stort ze zich weer in een diep dispuut met iemand over een non-issue.
Ik begin me af te vragen of Viool deze laatste kans op tv niet gegrepen heeft om zichzelf weer in de kijker te spelen, En ik heb nieuws, het is in zekere zin nog aan het lukken ook. Want hoezeer je haar ook af en toe door elkaar zou willen schudden van ergernis, zij is degene die er voor zorgt dat Hotel Big Brother de moeite van het kijken waard is. Ik zit in elk geval elke avond om half acht aan de buis gekluisterd. Dankjewel Viola. (Zijonline)
bron

vrijdag 27 januari 2006 @ 22:08:36 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_34532273
waarheid als een
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:36:18 #3
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34535461
Nou hup, gooi Patty dat huis in! .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator vrijdag 27 januari 2006 @ 23:44:19 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34535774
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef BVO het volgende:
Nou hup, gooi Patty dat huis in! .
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de rans ten top! Bitchfight tussen Patty en Viola.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:48:51 #5
16305 Jappie
parttime reverend
pi_34535940
Het leukste is nog dat zowat iedere tv persoonlijkheid dit zonder gene had kunnen zeggen, behalve juist dat aspirantzeug welke luistert naar de naam Patty Brard.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:51:29 #6
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34536038
Patty
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_34542337
Het geldt nog steeds: geen beter vermaak als leedvermaak, absoluut van toepassing op riool Viool. Zou ze nou zelf echt niks in de gaten hebben hóe ze overkomt bij de kijkers? Maar laat maar zien, zij is hét kijkcijferkanon van Hotel-BB, zo'n beetje de hoofdrol van the funniest home-video's! OMG, wat een hoop oud vlees die denkt de diva van Nederland te zijn, laat ze eens kijken naar haar oud-collega Catherine Keyl. Zij heeft het wél in de vingers ondanks haar leeftijd, inmiddels het boegbeeld van omroep MAX en heeft een eigen talkshow op RTV-NH. Desalniettemin vind ik Patty Brard op de treurbuis ook niks meer, ook zij heeft, net als Viool, geen zelfkritiek cq zelfkennis en divagedrag is ook haar niet vreemd. Anyway, let the fight begins!
pi_34542735
Ik kijk nog liever Viola Holt dan naar Patty Brard.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:11:02 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34543394
Viool en Patty allebei
Meer heb ik niets over te vermelden...
Dan alleen dat Viool het hoogste woord heeft bij BBH
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:13:45 #10
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_34553650
Patty
don't give me that fucking bullshit
pi_34580850
Patty is een geweldige vrouw en zal ze in mijn optiek ook altijd blijven!
Vroeger vond ik Viola ook een leuke vrouw maar nu is het gewoon een lelijk wijf geworden!
pi_34585147
Wat hoorde ik nou gaat de dochter van Patty trouwen met dano?? :|
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 29 januari 2006 @ 17:20:34 #13
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_34586070
Patty
pi_34588852
Patty
  Moderator / Miss SHO zondag 29 januari 2006 @ 18:56:35 #15
22592 crew  Ole
pi_34589026
Ben ik eens een weekje op vakantie, heb ik weer van alles gemist!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 zondag 29 januari 2006 @ 23:40:11 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_34599528
Dat Patty Brard dat schrijft Als er iemand..........

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 29 januari 2006 @ 23:41:49 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_34599574
patty inderdaad:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:34:59 #18
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_34654546
Ik heb het programma ook gezien, en Patty heeft helemaal gelijk! Wat een vies mens is die Holt geworden zeg! Patty is ook geen schoonheidskoningin, maar Holt spant de kroon wat ranzigheid betreft!
Nee jij bent lekker. =X
pi_34654731
pi_34879619
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef JohnDope het volgende:
Wat hoorde ik nou gaat de dochter van Patty trouwen met dano?? :|
Is dit dan geen nieuws mensen?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_34886701
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Is dit dan geen nieuws mensen?
Dano? Wie is Dano?
pi_34911317
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:59 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dano? Wie is Dano?
een Hardcore Pionier!! Ik wil bijna zeggen als je die niet kent ben je geen nederlander!!

Mijn god zeg, wat een cultuurbarbaren hier
pi_34933831
De dochter van Patty gaat trouwen met Daan. Hij is 35 jaar oud en heeft een dochter van 13 uit een vorige relatie. Priscilla is dus ook stiefmoeder geworden.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:07:51 #24
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34933955
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:03 schreef schatje het volgende:
De dochter van Patty gaat trouwen met Daan. Hij is 35 jaar oud en heeft een dochter van 13 uit een vorige relatie. Priscilla is dus ook stiefmoeder geworden.
En gaat Patty ook trouwen ?!
Of ik heb het verkeerd begrepen.
pi_34934041
Ja, Patty gaat ook weer trouwen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')