Zou het misschien dat aambeienspul zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:31 schreef Kyls het volgende:
Wat zei ze nou in de uitzending van vanavond over wat ze onder haar ogen smeert om de wallen weg te krijgen??
Ben jij ook een dikzak?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Forum op Talpa, is waardeloos !
Je kan niet eens postenHet word gewoon geblokt.
Niet alleen bij mij ook bij andere.
Jammer..
Hmmm jammer... minpuntje... je begon zo goed... met snel te quoten enzo..dat WIJ nog konden lezen wat ZIJ had weggehaald.quote:
Dat moet ook wel natuurlijk... als je zoveel "lagen" heb als Viool.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Onze inzichten zitten nu eenmaal een aantal lager dieper....
Meeloper!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:22 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Dat moet ook wel natuurlijk... als je zoveel "lagen" heb als Viool.![]()
Precies, zo, paat, je niet, over, die speknek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:
Meeloper!!!!
Lekker makkelijk hoor, om dat dikke stinkvarken belachelijk te maken.![]()
Hoi Sannequote:
Ow... sorry.. ik wilde erbij horen..dat kloptquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies, zo, paat, je niet, over, die speknek.![]()
Hahaha Jij bent een KLOOOOOON!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef berney het volgende:
De mijne ook niet en ik ben niet dik en ook niet scheel dat was ik vroeger voor mijn 21e toen ben ik succes vol geopereerd de foto die jij van mij gezien hebt dateert van voor die tijd nu ben ik 38 jaar.
oe.... isniekloon?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:42 schreef teamlead het volgende:
ja hallo.. kunnen we ophouden elkaar te bashen en het weer gewoon over fiool hebben? Genoeg bash-mogelijkheden in het hotel.
dank!
quote:
maar... maar...zo'n reactie..dat kan toch niet écht zijn???quote:
Zonde van al die posts, maargoed, "teamlid" *laffe moderators-kutclone* is wel goed allemaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:51 schreef teamlead het volgende:
gebash op elkaar ff verwijderd... ga fiooltje maar weer afzeiken nu
GVD al dat werk voor niksquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:15 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Hmmm jammer... minpuntje... je begon zo goed... met snel te quoten enzo..dat WIJ nog konden lezen wat ZIJ had weggehaald.
DIk! <--- toevoeging om ontopic te blijven.
Getver!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:11 schreef fashionably_late het volgende:
Ow... sorry.. ik wilde erbij horen..dat klopt![]()
Zal ik Haar lagen dan maar Lillend noemen?
Oe... grandioze zet. Dank je.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:28 schreef berney het volgende:
[..]
Ik zal speciaal de groeten doen van jouen haar naar dit topic verwijzen, dan hebben haar advocaten ook weer wat te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |