Het zijn bijna allemaal wandelende schoorstenen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:22 schreef Stansfield het volgende:
Echt een lomp wijf. Zit ze daar voor een huis voor kinderkanker maar wel lekker roken.
En!! ze is reiki-masterquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:18 schreef OpenDeur het volgende:
Joh wat hebben jullie tegen Viola, ze is juist erg erudiet. Kijk maar naar haar schildertalent, haar werkervaring in de PR en niet vergeten dat ze een studie maakt van kwantum-mechanica en daarbovenop is ze ook nog eens van Adel![]()
How could I forgetquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:47 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
How could I forgeten dan nog haar aangeboren leiderschapstalent en het feit dat de Plaboy met Viola op de cover de bestverkochte editie is in dit land, haar gevoel voor stijl en empatisch vermogen.
Damn you Robert Jensen![]()
Jij gaat wel te verquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Alles leuk en wel maar is ze nu al eindelijk eens afgestorven?
Niet van mij he.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef berney het volgende:
Ik heb d'r gemaild![]()
![]()
![]()
Als ze me belt zal ik de groeten doen van jullie,![]()
Laat maarquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef berney het volgende:
Ik heb d'r gemaild![]()
![]()
![]()
Als je het maar laatquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef berney het volgende:
Ik heb d'r gemaild![]()
![]()
![]()
Catharine Keyl versus Viola Holt, dat zou spektakel gevenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef Kyls het volgende:
Figuren als Viola Holt maken het juist leuk om naar te kijken!!
Als er alleen maar "normale" figuren in zitten is er toch geen reet aan?!
Viola is juist lachen!! En Bonnie ook.
Als die twee eruit zijn is er helemaal geen klote meer aan.
Die Henk Krol is ook een sukkel eerste klas. Geef mij Micky maar dan!
Ook lachen als ze Catharine Keyl als opvolger van Henk Krol nemen!!![]()
![]()
Volg je het programma uberhaubt wel? Mensen als jij ziet ze als dom arbeidersvolk, dus als je denkt dat ze jou zal antwoorden dan heb je het echt mis.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef berney het volgende:
Ik heb d'r gemaild![]()
![]()
![]()
Zul je alleen maar van dromen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef PH52 het volgende:
[..]
Catharine Keyl versus Viola Holt, dat zou spektakel geven![]()
Ik zal speciaal de groeten doen van jouquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:04 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Volg je het programma uberhaubt wel? Mensen als jij ziet ze als dom arbeidersvolk, dus als je denkt dat ze jou zal antwoorden dan heb je het echt mis.
Kijk maar naar die brief van dat 8 jarige meisje die zij en die pisnicht zomaar opzij pleurde. Dat meisje wou haar lievelingsbeer veilen voor het goeie doel, maar dat was hen te min. Het gaat hun slecht om showbizz knurften, de rest is "arm" en "pleps" dus kansloos.
Goed dan, jij je dikke zin, maar ze zal je echt niet antwoorden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:28 schreef berney het volgende:
[..]
Ik zal speciaal de groeten doen van jouen haar naar dit topic verwijzen, dan hebben haar advocaten ook weer wat te doen
De meeste dromen zijn bedrog. .quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zul je alleen maar van dromen.
Catherine komt voor nog geen 3 miljoen in dat HBB !
Dat zeg toch genoeg![]()
Je zult raar opkijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:33 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Goed dan, jij je dikke zin, maar ze zal je echt niet antwoorden.![]()
nou dat is in elk geval een beter karakter dan dat van jou,quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Hahahaha wat ben je toch vet en naief!!!!![]()
![]()
Hahahah wat ben je toch dik, scheel, lelijk, dom en naief!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:49 schreef berney het volgende:
[..]
nou dat is in elk geval een beter karakter dan dat van jou,.
Altijd maar bashen, kijk toch eens naar jezelf man,.
jij hebt een vet karakterquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:49 schreef berney het volgende:
[..]
nou dat is in elk geval een beter karakter dan dat van jou,.
Altijd maar bashen, kijk toch eens naar jezelf man,.
Ze heeft een moddervet karakter! Lees ook maar eens haar postings na op Fok, de ene dag vind ze iemand geweldig, de andere dag heeft diegene weer iets gezegd dat haar niet aan zou staan (of ze laat zich door anderen omlullen) en gaat ze tegen diegene tekeer.quote:
Dur optreden in de klucht APK/Pinball - Fa's was inderdaad minstens dubieus te noemen, om niet te zeggen dat het getuigde van een paar minder aangename karaktergebreken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ze heeft een moddervet karakter! Lees ook maar eens haar postings na op Fok, de ene dag vind ze iemand geweldig, de andere dag heeft diegene weer iets gezegd dat haar niet aan zou staan (of ze laat zich door anderen omlullen) en gaat ze tegen diegene tekeer.
Ik neem dikke Berney al jaren en jaren niet serieus meer.
(Als ik dat sowieso al deed na die foto van haar gezien te hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |