daar kijk ik liever niet op terugquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:00 schreef peaceman het volgende:
Voor de liefhebber: Fok! Muziek Trivia - Eindstand 2005!
1,8,4,21?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik vroeg ook nummers...
Ik ga het Diaan vanavond vragen en dan vertel ik het je als ik het weet, deal?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:04 schreef ranja het volgende:
Wie is Bino en wie is Mama Leone?
Het is een italiaans langtrekkerig zeiknummerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga het Diaan vanavond vragen en dan vertel ik het je als ik het weet, deal?![]()
alsnog spuit 11quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Ellen Ten Damme
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:06 schreef mikey2k3 het volgende:
coldplay - talk
katie melua - nine million bicycles
madonna - hung up
Daar zijn ze begonnen...quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:12 schreef mikey2k3 het volgende:
Ramp Records
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:15 schreef peaceman het volgende:
Nav Bijlmerramp?
Daar had je een kenner voor moeten zijn, had het even opgezocht..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:18 schreef mikey2k3 het volgende:
ramp staat voor
robin arthur marco pascal records
ranja + 1quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:24 schreef ranja het volgende:
Robert Cray - Right next door?
Je avatar, Sackquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
You say goodbye and I say hello
Hello hello
I don't know why you say goodbye, I say hello
Hello hello
I don't know why you say goodbye, I say hello.
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Get Up Kids
Dat vraag ik me ook af. Die zijn al zo vaak langsgekomen (voornamelijk op vrijdagen) en ik (her)ken ze nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:51 schreef peaceman het volgende:
Oei wie waren dat ook alweer?
Zij zelf ook?? Ik ken ze alleen maar van Trivia..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hun vader was ook een bekend muzikant
quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
...internetverbod...
In Amerika en Japan wel, hier niet zo. Ze kwamen vroegah wel altijd bij de Amerikaanse Top 20 van MTVquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zij zelf ook?? Ik ken ze alleen maar van Trivia..
Ik bespeur een enkele reis OP voor deze jongensquote:
Laat men het eerst maar eens raden danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:59 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik bespeur een enkele reis OP voor deze jongens![]()
Ik kreeg vandaag zelfs een officiele waarschuwing omdat ik 5 minuten te laat wasquote:
Klinkt gezellig...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag zelfs een officiele waarschuwing omdat ik 5 minuten te laat was![]()
Verder heb ik 2x een pauze van 15 minuten en 1tje van 30 minuten die exact ingeroosterd staan, en waarvan ik dus ook geen minuut te laat terug mag zijn (en geen seconde te vroeg mee mag beginnen). Internet is taboe en je mail wordt ook gescant.....![]()
En ik krijg hetzelfde debiel lage loon als mijn 18-jarige collegaatjes![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht dat het Grant and Forsyth waren...
Tja, en daar studeer je dan uhm....uhm....erg lang voor. Naja, 't is maar tijdelijk, ben druk op zoek naar een normale baan, maar in de tussentijd heb ik het geld jammer genoeg hard nodig.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:11 schreef schaap001 het volgende:
Dat is Nelson: een verkeerde jaren '80 hairband.
Dat klinkt als mijn werk bij de KPNquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag zelfs een officiele waarschuwing omdat ik 5 minuten te laat was![]()
Verder heb ik 2x een pauze van 15 minuten en 1tje van 30 minuten die exact ingeroosterd staan, en waarvan ik dus ook geen minuut te laat terug mag zijn (en geen seconde te vroeg mee mag beginnen). Internet is taboe en je mail wordt ook gescant.....![]()
En ik krijg hetzelfde debiel lage loon als mijn 18-jarige collegaatjes![]()
Ik niet eigenlijk: wie dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik weet wel wie het produceerde
Oh nou: die schreef het niet, hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jaap Eggermont
Het is bij één van de mobiele conculegga's van KPNquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn werk bij de KPNDaar had je 10 minuten pauze. Als je wegging moest je dat aangeven op je computer, dan ging er een klokje tikken. Als je niet binnen 10 minuten terug was dan konden ze dat zien en dan kreeg je op je kop. Echt te triest voor woorden
![]()
Ik weet hoe je je voelt, je wordt echt gezien als een nummer daar. Sterkte nogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is bij één van de mobiele conculegga's van KPN
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Herman van Veen?
Tis niet eens een oh ja...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:11 schreef schaap001 het volgende:
Dat is Nelson: een verkeerde jaren '80 hairband. Vader was Ricky Nelson.
Sack + 1quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Wiz[dithadjeeenpuntkunnenkostenmaarhetvaltmee]ard van Ozzy[/dithadjeeenpuntkunnenkostenmaarhetvaltmee]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is echt een eendagsvlieg geweest.ik kende het nummer van mijn communiewerd daar regelmatig gedraaid
Welke musical isquote:verbindt
's grootste hits met een onweerstaanbaar liefdesverhaal. Een verhaal over het verwezenlijken van dromen, over liefde, vriendschap, familie en de betekenis van het verleden voor het geluk van de toekomst.
Donna woont met haar dochter Sophie op een klein Grieks eiland. In het dagboek van haar moeder ontdekt Sophie dat ze drie mogelijke vaders heeft. Ze staat op het punt te trouwen met haar jeugdliefde Sky, maar wie van de drie vaders, Bart, Sam of Harrie, moet haar nu op deze belangrijke dag weggeven?
Om dit uit te zoeken nodigt ze de drie mannen uit naar het eiland te komen. Daarnaast komen ook Tanja en Roos, Donna's beste vriendinnen van vroeger, langs om herinneringen op te halen aan de tijd van het trio Donna and the Dynamo's.
Dit alles maakttot een swingende en oerkomische musical met 22 van de grootste hits van
- waaronder
,
,
en uiteraard
.
Mamma Miaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Welke musical isen waar staat
voor?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef MaJo het volgende:
Ben trouwens wel de enige die het goed gespelt heeft
Maar je bent Abba vergeten te vermeldenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef MaJo het volgende:
Nee hoor, d'r moet officieel nog een ! achter de naam: "Mamma Mia!"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef MaJo het volgende:
Haha dat is wel erg dom zegquote:
Das waar ook. Dat wist ik eigenlijk zelfsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee hoor, d'r moet officieel nog een ! achter de naam: "Mamma Mia!"![]()
Helaas telt dat nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef MadMaster het volgende:
Les Miserables
Goodnight Saigon
Hair
Cyrano
My Fair Lady
Fiddler On The Roof
Cats
Aïda
Evita
Ik ben zo eten, dus beantwoord ik al wat mogelijke vragen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef MadMaster het volgende:
Les Miserables
Goodnight Saigon
Hair
Cyrano
My Fair Lady
Fiddler On The Roof
Cats
Aïda
Evita
Ik ben zo eten, dus beantwoord ik al wat mogelijke vragen
Ik vind hem wel grappigquote:
RTL7!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[offtopic]wil elke zichzelf respecterende muzieknerd die 'm nog niet gezien heeft, vanavond wel even High Fidelity kijken?[/offtopic]![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef ranja het volgende:
of is het een foto van The choice aka K's choice?
Toch is het goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:54 schreef ranja het volgende:
Lucilectric? Ook niet echt rock he...
Welk jaar praten we ongeveer over?
tja.... waar staat dan dat dat moet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:01 schreef ranja het volgende:
oja, AMG, dat had je er niet bijgezegd. Die gebruikt rock waar wij 'pop' of 'top40' zouden zeggen
volgens mij staat er bij Madonna ook rock
Maar ik herkende haar niet, op de single heeft ze van die lange dreadlocks...
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:16 schreef ranja het volgende:
nee, hoefde ook niet
Diaan bij voorbaat sorry voor de volgende vraag (tenzij je het punt pakt natuurlijk)
Wie zien we hier?
[afbeelding]
You never know.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:25 schreef ranja het volgende:
Solo. K3 doet dit sorrt dingen niettoch?
wij gaan High Fidelity kijken...... en denken ondertussen door...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef ranja het volgende:![]()
ga nu Charmed kijken, maar dat heeft wel reclames dus dan kijk ik wel hoe ver jullie zijn
inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:01 schreef timbob het volgende:
ohja, das dat alizé meisje oid.
quote:Q: How does it feel, being black and Irish?
Phil Lynott: Like a pint of Guinness
quote:
Ja, bekende kop. Ik heb het idee dat we hem op een jongere foto beter zouden herkennen.quote:
Ow. Sorry.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Godver, me toetsebord is weer eens zeikes nat
Ik denk het niet. Kan alleen nog eentje vinden waarop hij volgens mij iets ouder is overigensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:27 schreef Berkery het volgende:
Ik heb het idee dat we hem op een jongere foto beter zouden herkennen.
Yepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef Charmian het volgende:
Rogier van Otterloo?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
Lou Rawls? of was hij nog maar 70??
Daar zijn inderdaad twijfels over. Zelfs op z'n officiele website is het niet terug te vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
Lou Rawls? of was hij nog maar 70??
Volgens mij ben je actiever dan mij op het momentquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik vandaag actief genoeg Charmian??
Een verlate muscialvraag...
welke musicalster speelt ook in een (poprock)band en hoe heet die band?
Dat klopt maar die speelde in een band en de persoon die ik bedoel speelt nog steeds in een band.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef Neleos het volgende:
Bastiaan Ragas speelde in Caught In The Act. Als je dat bedoeld?
Op AMG staat dat hij geboren is op 1 december 1935 en zou hij nu dus 70 jaar zijn....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daar zijn inderdaad twijfels over. Zelfs op z'n officiele website is het niet terug te vinden.
Van de week maar weer eens naar z'n plaatjes luisteren.
Dat is al goed, nu nog de bandnaamquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hee, eindelijk eentje die waar me werk voor nuttig is,
Rene van Kooten
Die naam wilde ik horen....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Buckshot
amgquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op AMG staat dat hij geboren is op 1 december 1935 en zou hij nu dus 70 jaar zijn....
bron: AMG
Ja, datzelfde AMG dat blijft volhouden dat Sleeze Beez uit Kopenhagen komtquote:
Me laatste vragen werden te snel geradenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:53 schreef ranja het volgende:
Kijken of deze vraag het record van Film trivia verbreekt
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:17 schreef methodmich het volgende:
Ik ben blij dat ik er geen één weet eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:17 schreef methodmich het volgende:
Ik ben blij dat ik er geen één weet eerlijk gezegd.
Daar zou ik niet mee te koop lopen hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]Ik heb ze allemaal, en heb ze live gezien.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef ranja het volgende:
Forgiven nog forgotten![]()
Talk to Strangers?
Borrowed Time?
In Flesh?
Ach, waarom niet, ben nou eenmaal beetje vreemdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar zou ik niet mee te koop lopen hoor
Ach andere mensen geven gewoon toe dat ze Radiohead leuk vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:44 schreef peaceman het volgende:
Daar zou ik niet mee te koop lopen hoor
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach andere mensen geven gewoon toe dat ze Radiohead leuk vinden
Je hoeft je niet te schamen voor je smaak toch?
Die mensen staan dan ook hoger in de rangen van de mensheid Ranja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach andere mensen geven gewoon toe dat ze Radiohead leuk vinden
Je hoeft je niet te schamen voor je smaak toch?
Ik reken hem goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Forgiven not forgotten
Talk on corners
In Blue
Borrowed from heaven
Home
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
23 ?
KAPITEIN MET DE RODE BAARD + 1quote:Hope 2005
HomeRun 2004
La Patata 2002
Another World 2001
One More Christmas 2001
Best Of The Kelly Family 2 1999
Best Of The Kelly Family 1 1999
The Bonus Tracks Album 1999
From Their Hearts 1998
Live Live Live 1998
Growin' Up 1997
Almost Heaven 1996
Christmas For All 1995
Over The Hump 1994
WOW 1993
The Very Best Over 10 Years 1992
Street Life 1992
Honest Workers 1991
New World 1990
Keep On Singing 1989
Live 1988
Wonderful World 1981
Christmas All Year 1981
Coldplay-bashing was toch juist hip?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helaas is het mode om Radiohead te bashen...![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:42 schreef schaap001 het volgende:
Strapping Young Lad - City
Dat is dan ook terechtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Coldplay-bashing was toch juist hip?
In het bashen van de #1 van de top 40 zit geen uitdagingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:30 schreef Gambolputty het volgende:
Coldplay-bashing was toch juist hip?
Ah, TSE-landquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:27 schreef schaap001 het volgende:
Country & Western uit Noorwegen.
Hemel, dat ik hier nog eens een SYL-vraag tegenkom, die niet door bartrid of mijzelf gesteld wordt (en dat ie nog geraden wordt ook!)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Waarschijnlijk een makkie: welk album en van wie?
[afbeelding]
quote:Abrasive, aggressive, and antagonistic, Britain'spioneered industrial music; exploring death, mutilation, fascism, and degradation amid a thunderous cacophony of mechanical noise, tape loops, extremist anti-melodies, and bludgeoning beats, the group's cultural terrorism — the "wreckers of civilization," one tabloid called them — raised the stakes of artistic confrontation to new heights, combating all notions of commerciality and good taste with a maniacal fervor.
quote:Formed in London in the autumn of 1975,consisted of vocalist/ringleader Genesis P-Orridge, his then-lover, guitarist Cosey Fanni Tutti, tape manipulator Peter "Sleazy" Christopherson, and keyboardist Chris Carter
eervolle vermeldingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:44 schreef Z het volgende:
Tsssss
quote:More expressly political than their German counterparts Einstürzende Neubauten,followed the same tack: A creative use of the ethos in which diverse objects (including large amounts of scrap metal and power tools) can be used as instruments. Formed in London's New Cross in 1982
Check.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:53 schreef bartrid het volgende:
ah, test department.
Ga jij voor Marc Almond?, dan ga ik voor z'n broerquote:Op zondag 8 januari 2006 00:32 schreef Gambolputty het volgende:
Da's vast Mark Almond ofzo. Of z'n broer.
inderdaad. Ik dacht dat ie toch wel makkelijk te herkennen wasquote:Op zondag 8 januari 2006 11:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
karl hyde dus
quote:
Da's dan goed gegokt.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:36 schreef bartrid het volgende:
Laat ik eens gokken op infectious grooves
quote:When I was 7
They said I was strange
I noticed that my eyes and hair weren't the same
En ja, na m'n tweede biertje wist ik hem dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjit, hij ja.....die weet ik vast over 5 minuutjes als ik in de kou naar de kroeg aan 't fietsen ben![]()
yep sack +1quote:Op zondag 8 januari 2006 14:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ugly heet die toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |