quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
...internetverbod...
In Amerika en Japan wel, hier niet zo. Ze kwamen vroegah wel altijd bij de Amerikaanse Top 20 van MTVquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zij zelf ook?? Ik ken ze alleen maar van Trivia..
Ik bespeur een enkele reis OP voor deze jongensquote:
Laat men het eerst maar eens raden danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:59 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik bespeur een enkele reis OP voor deze jongens![]()
Ik kreeg vandaag zelfs een officiele waarschuwing omdat ik 5 minuten te laat wasquote:
Klinkt gezellig...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag zelfs een officiele waarschuwing omdat ik 5 minuten te laat was![]()
Verder heb ik 2x een pauze van 15 minuten en 1tje van 30 minuten die exact ingeroosterd staan, en waarvan ik dus ook geen minuut te laat terug mag zijn (en geen seconde te vroeg mee mag beginnen). Internet is taboe en je mail wordt ook gescant.....![]()
En ik krijg hetzelfde debiel lage loon als mijn 18-jarige collegaatjes![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht dat het Grant and Forsyth waren...
Tja, en daar studeer je dan uhm....uhm....erg lang voor. Naja, 't is maar tijdelijk, ben druk op zoek naar een normale baan, maar in de tussentijd heb ik het geld jammer genoeg hard nodig.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:11 schreef schaap001 het volgende:
Dat is Nelson: een verkeerde jaren '80 hairband.
Dat klinkt als mijn werk bij de KPNquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag zelfs een officiele waarschuwing omdat ik 5 minuten te laat was![]()
Verder heb ik 2x een pauze van 15 minuten en 1tje van 30 minuten die exact ingeroosterd staan, en waarvan ik dus ook geen minuut te laat terug mag zijn (en geen seconde te vroeg mee mag beginnen). Internet is taboe en je mail wordt ook gescant.....![]()
En ik krijg hetzelfde debiel lage loon als mijn 18-jarige collegaatjes![]()
Ik niet eigenlijk: wie dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik weet wel wie het produceerde
Oh nou: die schreef het niet, hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jaap Eggermont
Het is bij één van de mobiele conculegga's van KPNquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn werk bij de KPNDaar had je 10 minuten pauze. Als je wegging moest je dat aangeven op je computer, dan ging er een klokje tikken. Als je niet binnen 10 minuten terug was dan konden ze dat zien en dan kreeg je op je kop. Echt te triest voor woorden
![]()
Ik weet hoe je je voelt, je wordt echt gezien als een nummer daar. Sterkte nogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is bij één van de mobiele conculegga's van KPN
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Herman van Veen?
Tis niet eens een oh ja...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:11 schreef schaap001 het volgende:
Dat is Nelson: een verkeerde jaren '80 hairband. Vader was Ricky Nelson.
Sack + 1quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Wiz[dithadjeeenpuntkunnenkostenmaarhetvaltmee]ard van Ozzy[/dithadjeeenpuntkunnenkostenmaarhetvaltmee]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |