Uit 2005 (op één na plaat van het jaar):quote:COCOROSIE - La Maison De Mon Rêve(Touch And Go Records)
Soms is het verhaal in de bio al dusdanig mooi, dat een album alleen nog maar kan tegenvallen. Bij dit debuut van CocoRosie doet de bio al het ergste vrezen. Twee Canadese zusjes, Bianca en Sierra Casidy, spreken elkaar jaren niet. De één is naar Frankrijk verhuisd en daardoor letterlijk uit het zicht van de ander. Na jaren ontmoeten de dames elkaar weer, in Frankrijk en blijken behalve hun familieband ook een muzikale band te hebben. Gek genoeg is er een klik tussen de dames, waarvan de één een klassiek geschoolde stem bezit en de ander vooral een krasserig stemgeluid voortbrengt, waarin de scholing stiekem is verwerkt. De meiden nemen samen een plaat op en zorgen voor een apart artwork. De één leeft zich uit met oogschaduw, de ander maakt een subtiele Dali-snor met vermoedelijk een oogpotlood - maar alsjeblieft, laat het vingerverf zijn - en ze zorgen voor een lieflijke omhelzing onder een kleuterachtige tekening van een regenboog. Geef je plaat dan nog een Franse titel mee en je weet zeker dat je nauwelijks exemplaren zult verkopen.
En juist dat nu, beste lezer, is zonde. Want La Maison De Mon Rêve is in al zijn absurditeit een absolute topplaat geworden. Het is even doorbijten in het begin, vooral aan de om elkaar cirkelende stemmen van de twee en het wat aparte stemgeluid van één der zusjes. Of het Coco is of Rosie blijft onzeker. Ook de muzikale omlijsting is ronduit apart. Krakerige hiphopbeats, Aziatische fluitjes, speeldoosjes, kraaiende hanen en nog meer van dit alles.
Wonderwel klinkt dit alles bijzonder goed. Intrigerend, vooral. Het ene moment zit je vertwijfeld te luisteren naar een op het eerste gehoor vrij vals duet van krolse katten, maar besef je pas later hoe slim dit eigenlijk in elkaar steekt. Dan weer hoor je een Macy Gray-achtig nummer dat je met wat fantasie R&B kan noemen en dan weer zit je tussen de opiumdampen naar een oosters nummertje te luisteren. En geef toe, ongrijpbare vrouwen hebben altijd iets aantrekkelijks.
Zeker als ze zich ook nog eens bedienen van intrigerende teksten. Ze zijn vaak moeilijk te duiden, maar hebben desondanks zeggingskracht. "If blue eyed babes raised as Hitler's little brides and sons, they got angelic tendencies, like some boys tend to act like queens" klinkt het op opener Terrible Angels. Of wat dacht u van "all I want with my life is to die a housewife" in By Your Side? Er is uiteraard plaats voor een lekker shockerend liedje over Jezus, Sinterklaas en de Kerstman worden opgevoerd, even als een zeeman die de dames moet bevaren en de Heilige Maagd - of toch de zangeres? - Madonna. Ronduit aangrijpend is het slotnummer, Lyla. Het is het relaas over een jong meisje uit voormalig Joegoslavië dat als prostituée naar Frankrijk is gehaald. "She ate McDonald's all day and never had a chance to play."
Zoveel moois is tegenwoordig zeldzaam, zoveel durf en creativiteit ook. Ik zou willen dat het mijn zusjes waren.
Dus wees nou niet eigenwijs en omarm dit fenomeen!quote:COCOROSIE - Noah's Ark (Touch And Go Records)
Een jaar geleden besloot ik mijn recensie over het debuut van CocoRosie, La Maison De Mon Rêve, met de verzuchting dat ik wilde dat de dames mijn zusjes zouden zijn. Bianca en Sierra Casady, twee zussen die elkaar jaren niet hadden gezien en het hernieuwde contact opfleurden met één van de merkwaardigste en wat mij betreft beste platen van de afgelopen jaren. Dat de dames elkaar definitief gevonden hebben, blijkt wel uit het feit dat de opvolger van dit werkstuk inmiddels uit is.
Noah's Ark heet het en het mag ontvangen worden als een verbreding en verdieping van het ingetreden muzikale pad. Dit pad was geen glad geëffend pad, maar een kronkelig paadje dat zich in allerlei bochten wrong en soms zelfs licht de bocht uit vloog. Dat gebeurt nu opnieuw en nog meer. Daarbij zijn de sterke elementen van de eerste boreling behouden. Nog altijd cirkelen de stemmen van de dames her en der lieflijk om elkaar heen. Betoverend mooi, wat mij betreft. Afstotelijk lelijk wellicht voor hen die zich liever niet wagen aan een reis vol verrassingen en allang niet meer in sprookjes willen of durven geloven. Want de dames zingen soms hoog, soms krasserig en soms gemaakt vals, want de stemmen zijn stiekem nog altijd erg geschoold.
De speeldoosjes, de rondbanjerende geit, de andere dierengeluiden, de moderne drumritmes en de aan oeroude folk verwante muzikale omlijsting zijn ook gebleven. Af en toe ontdekken we zelfs nieuwe elementen in deze merkwaardige mengeling uit de toverpot van de zusjes. Een piano, bespeeld door Antony, bijvoorbeeld. Maar evengoed nieuwe dierengeluiden of samples.
Het draagt alleen maar meer bij aan het gevoel van betovering dat het beluisteren van deze muziek bij mij oproept. Sta op en verzamel u, allen die zich niet honderd procent thuis voelen in de wereld zoals die inmiddels is. Zoals Noach de dieren redde voor de zondvloed, zo willen de zusjes al die mensen redden. Mensen die er van houden weg te dromen, die zich nog kunnen verwonderen over kleine dingen, die eenzaamheid niet schuwen en soms weinig snappen van wat er om hen heen gebeurt. Hoe troostend is het dan om bij Bianca en Sierra in het bootje te stappen en je mee te laten voeren?
Het is een proces dat wellicht, zeker voor de ongeoefende luisteraar van deze muziek, enkele draaibeurten vergt. Maar dan wil je ook niet meer anders. Dan koester je fantastische songs als Beautiful Boyz, The Sea Is Calm, Noah's Ark, Armageddon en Honey Or Tar. Om over het schitterend desolate en tegelijkertijd zo treffend en troostrijke South 2nd nog maar te zwijgen. Moordsong!
Ik ben voorgoed betoverd door deze twee dames en voorzie zelfs een prolongatie van de titel album van het jaar. Ik kan er niets aan doen, maar ik kan me nog steeds geen fijnere zusjes voorstellen. Dus wil ik eigenlijk maar op dezelfde wijze eindigen als vorig jaar. Ik zou willen dat het mijn zusjes waren.
Wat mij betreft zijn ze vrij inwisselbaar, al kan de eerste mij net iets meer boeien.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:06 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb in al die jaren van opgeklopte hype nooit echt de tijd gevonden om CocoRosie echt een eerlijke kans te geven, ik zal binnenkort eens wat aandachtiger naar wat werk van hen luisteren. Ik neem aan dat de op één na meest recente plaat de beste is om mee te beginnen?
Ik vind de hoes wel mooi juist.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:31 schreef Z het volgende:
Die hoes van Noah's Ark was opgenomen in de 'The Worst Record Covers of All Time' lijst van pitchfork, terecht wat mij betreft. -> http://pitchforkmedia.com/features/weekly/worst-album-covers/
quote:The Dutch can make a microphone out of a tennis ball, an electric razor, some insulating tape, and rubber tubing.
Je moet ook niet achter die hypebandjes aan hollen. Dan loop je dus CocoRosie mis. Schandalig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:06 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb in al die jaren van opgeklopte hype nooit echt de tijd gevonden om CocoRosie echt een eerlijke kans te geven, ik zal binnenkort eens wat aandachtiger naar wat werk van hen luisteren. Ik neem aan dat de op één na meest recente plaat de beste is om mee te beginnen?
Jij deugniet jij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je moet ook niet achter die hypebandjes aan hollen. Dan loop je dus CocoRosie mis. Schandalig.
Dat was ook het moment dat ik ze toen afschreef als flauwe gimmickband, denk ik. Dat lange instrumentale nummer wat er na komt is daarentegen wel erg fijn. Kunnen ze niet vaker hun mond houden?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef methodmich het volgende:
Dat is Macy Gray in blanke versie en dan puurder.
GE-WEL-DIG nummer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Grobbel het volgende:
Oef, By your side.
Dat is heerlijk, met die zingende zaagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef hydraulix het volgende:
Ken alleen Bear hides & buffalo en die vind ik een beetje vreemd, maar wel lekker
Oh ja, zaterdag was Skin. Ik bedoel natuurlijk dinsdag.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Zaterdag?
d'oh! shame on me..quote:
Lijkt wel of ze elkaar neuken ofzoquote:Uit 2005 (op één na plaat van het jaar):
[afbeelding]
een halve gangbang op een hoes van een cd? Met 3 paarden? Wat nou dierenliefde?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:20 schreef methodmich het volgende:
Gewoon liefde onder de dieren, daar is toch niks mis mee Iaforest?
En ik maar denken dat van elk dier 2 meegingen ipv 3quote:Op woensdag 26 april 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
Paarden kunnen ook erg verliefd zijn op elkaar.
Thank you God for this fine day,
bless all the children of the world
and thank you for the plants
and the animals
Bring me sweet dreams tonight
and help me be good tomorrow.
Noah's Ark came to my house one day
with all his animals
and he took me away
Nou, ze houden van dieren dus.
quote:Half of CocoRosie Is Half of Metallic Falcons
So you've seen our reviews of bands like Sunn 0))) and Boris, and you read the New York Times Magazine this weekend, and you're thinking it's time to try to get in touch with your inner headbanger. Problem is, your taste for the harder things in life is in its infancy, and you want something that will make your first steps into the genre pleasant and easy. Fortunately, Metallic Falcons and their self-proclaimed "soft metal" are there for you.
Metallic Falcons are Sierra Casady of CocoRosie and Matteah Baim of the Voodoo-EROS label, which will release the Falcons' debut, Desert Doughnuts, on June 6. Antony, Devendra Banhart, Jana Hunter, and Greg Rogrove (Tarantula A.D.) all guest on the record. According to a press release, the album "is an emotional journey of Dungeons & Dragonsesque proportions," and it's "filled with hand-rolled peyote cigarettes, sticky sage resin, and old carburetors," which we are told is the freak-folk equivalent to bonus features.
Desert Doughnuts:
01 Journey
02 Airships
03 Night Time and Morning
04 Snakes and Tea
05 Desert Cathedral
06 Silent Night
07 Berry Metal
08 After Metal (Sound of Stars)
09 Pale Dog
10 A Heart of Birdsong
11 Misty Song
12 Ocean
13 Disparu
14 Four Hearts
The duo will celebrate the release of Doughnuts with a show the day after the disc hits shelves. In addition to the scheduled performers, "some very, very special surprise guests" are rumored to appear. These tin birds are well connected (just ask about them!), so that could mean anything.
Altijd maar weer die kat :pquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef beautiful_world het volgende:
Wow wat een goede muziek.
Hier is een super goed nieuw nummer te beluisteren "hairnet paradise"
http://www.youtube.com/watch?v=HVMOHJXYI8I
Ik vroeg me al af waar dat katje en die haan vandaan kwamen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef beautiful_world het volgende:
Wow wat een goede muziek.
Hier is een super goed nieuw nummer te beluisteren "hairnet paradise"
http://www.youtube.com/watch?v=HVMOHJXYI8I
Kijk eens naar al die berichten die boven je staan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef beautiful_world het volgende:
nieuw album??? vertel vertel!
Ik!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef Mr.Black het volgende:
Wie gaan er nog meer heen de 22e in Desmet studio?
geeft niet, het is niet anders. succes vanavond!quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:11 schreef dreamaniac het volgende:
Sorry Grumpey, fretflick gaat nu idd al mee.
ik hou me ook nog aanbevolen, woon 5 min van desmet-studio af, dus dat is geen probleem!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:17 schreef beautiful_world het volgende:
mensen hoe kan ik nog aan kaarten komen??? ik wil echt heel graag
in ruil voor je kaartje zeg ik hetquote:
Tof dat het je gelukt is om binnen te komen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef Grumpey het volgende:
het was mooi![]()
Vooral de cover van Turn me on was prachtig, maar sowieso kon je een sprookje schrijven tijdens het luisteren. Extra geillustreerd met een achtergrond van My little pony-achtige figuren..
Het was inderdaad gelukt binnen te komen, en ik was niet eens de enige die daar nog stond te vragen aan iedereen dus ik had tot op zekere hoogte ook geluk
ze vond het geluid te zacht staan, schudde vaak met haar hoofd, maakte de opmerking dat dit "one of the tough shows" was. Ik vermoed dat ze te weinig ruimte op het podium had naar haar mening, maar het kan ook haar (naar verluid) wisselende stemming zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:18 schreef beautiful_world het volgende:
klagerig??
Ik verwacht ze in de Lima, daar zullen ze het best tot hun recht komen, lekker knus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:14 schreef parselmouth het volgende:
UhuVraag me alleen wel af hoe ze zijn op een festival. Pokkeherrie van andere tenten enzo, toch wel 'gevaarlijk'.
Of de Juliet natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik verwacht ze in de Lima, daar zullen ze het best tot hun recht komen, lekker knus.
Zal ik eens doen. Ik vind het namelijk op zich wel intrigerende muziek.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef pfaf het volgende:
Ga eens La Maison... beluisteren Doc! Die is beter dan de laatste 2 in het kwadraat.
ik was live bij dat live concertquote:Op maandag 9 april 2007 11:22 schreef beautiful_world het volgende:
Vanacht om 01.00 uur live concert Cocorosie op Ned3.
Ik wil het echt graag opnemen, maar heb geen recorder :-(
En wat mij betreft weer niks. Meer niks dan de vorige platen overigens.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:57 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, Pitchfork. Die doen ook maar wat.
Het is gewoon weer een fantastische plaat, wat mij betreft!
Hmmm, hun muziek dan. Een blik op mijn CD kast wijst uit dat ik vooral naar mannen luister.quote:
het zijn mesjes die je in zo'n scheermeshouder stopt. iig het zijn kleine mesjesquote:
Ow oke, dat is doodnormaal natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 10:23 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
het zijn mesjes die je in zo'n scheermeshouder stopt. iig het zijn kleine mesjes![]()
wat? dat je mesjes krijgt in een CD hoes van cocorosie?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow oke, dat is doodnormaal natuurlijk
Ja, normaalste zaak van de wereld.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:10 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
wat? dat je mesjes krijgt in een CD hoes van cocorosie?
Ik heb precies hetzelfde. Ik dacht dat het een alarmding was. Is het serieus een mesje? Waarom zit dat erin dan??quote:Op woensdag 25 april 2007 00:01 schreef Vassili_Z het volgende:
Hebben jullie ook scheermesjes verpakt in de CD-hoes hoes van Les Maison de mon reve? Ik anders wel. Ik stond er wel van te kijken.
Heb er een foto van gemaakt:
[afbeelding]
ik heb dit nog nooit bij een andere CD gezien, ik denk echt dat het mesjes zijn. Wel coolquote:Op woensdag 25 april 2007 15:18 schreef methodmich het volgende:
Heb ze wel in de hoes van de nieuwe plaat, zag ik nu.
Dacht eerst dat het gewoon een balkje was ofzo, tegen winkeldiefstal.
Om in je polsen te snijden duh..quote:Op woensdag 25 april 2007 20:47 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ik dacht dat het een alarmding was. Is het serieus een mesje? Waarom zit dat erin dan??
ja idd, het laatste album staat in schril contract met het eerste. Echt jammer die rap en hiphop invloeden.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:41 schreef Ruud2007 het volgende:
één van de meest intrigerende muziekacts die ik ken.
ik denk wel eentje in de catagorie 'hate it or love it', gezien de krakende stemmetjes en vreemde instrumentgebruik. mij heeft het altijd direct gepakt. zo bijzonder. helaas gaan ze met de 3 albums wel in dalende lijn, laatste vond ik vrij teleurstellend.
en straks op lowlands. helaas staan ze tegenover een act die ik ook vreselijk graag wil zien. een van de meeste vreselijke overlappingen die ik gehad heb... ik ben er nog niet helemaal over uit
Dat is een kwestie van onvoorwaardelijke liefde.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef methodmich het volgende:
... Maar desondanks ontdek ik op de laatste toch ook weinig zwakke songs.
Ja Werewolf (en Rainbowarriors) vind ik het beste nummer op het album idd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef methodmich het volgende:
Nou, alleen die Bloody Twins, de Black Poppies en die geit hadden van mij niet gehoeven. Verder hebben ze allemaal toch weer wat hoor, met Werewolf als absoluut hoogtepunt, voor Raphael en Animals.
Maar ja, ik heb de zusjes ontdekt natuurlijk.![]()
Waar is dat?quote:Op zondag 9 september 2007 22:17 schreef parselmouth het volgende:
16 november staan ze in Nighttown, da's op een vrijdag. Misschien dat ik wel ga, wil ze nog altijd graag eens live zien.
Gedurfde uitspraak. Vertel der es meer over dan!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:31 schreef beautiful_world het volgende:
Rotterdam was zeker geweldig. Beste concert wat ik ooit heb mogen meemaken.
jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:17 schreef BUG80 het volgende:
Hoorde ik ze gisteren nou onder een TV reclame van KPN?
Hier ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit lijkt me ook een erg bijzondere aangelegenheid. De kaartjes zijn in elk geval al binnen.
14 Mei.quote:
Gisteren speelden ze in de toegift een magistrale versie van het vreselijk foute Turn me on, met violist. Hier een andere versie:quote:Op zondag 23 maart 2008 16:36 schreef methodmich het volgende:
En de geniale "cover" You Wanna Fuck Me
Inderdaad! Dat probleem heb ik vaak met het Metropool orkest, het klinkt zo geforceerd en het wordt gelijk zo "Sky-radio". Niet altijd, maar vaak wel. In dit geval was het echt "samensmelten".quote:Op woensdag 30 april 2008 13:04 schreef Tom_Tom- het volgende:En ik vond het heel mooi dat het niet te geforceerd was, dat het orkest met alle CocoRosie dingen meedeed, maar dat ze ook gewoon met z'n vieren een paar nummers deden, want wanneer het orkest meespeelde, had het voor mijn gevoel ook echt toegevoegde waarde.
Mee eens! Dames en heren van het concertgebouworkest, lezen jullie mee?quote:Hoop dat ze dat vaker gaan doen bij het Concertgebouw. Sigur Rós + Concertgebouwconcert lijkt me ook een erg mooie combinatie (hint, hint).
Moet je zeker doen!quote:Op woensdag 30 april 2008 16:41 schreef methodmich het volgende:
Volgende keer ga ik met je mee Bug80!
Zou de recensent meelezen op fok?quote:De toegiften zijn eigenlijk niet nodig, maar met al deze contrasten wordt de vreselijk foute r&b-cover 'Turn Me On' weer toepasselijk.
Ja, ik kom regelmatig op Fok. Hoezo?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:47 schreef BUG80 het volgende:
Recensie op Kindamuzik
[..]
Zou de recensent meelezen op fok?
Ah, grappig. Ik vroeg het me af omdat ik mijn kwalificering "vreselijk fout" tegenkwam in de recensiequote:
Dit is typisch zo'n cover waarbij je je dood schaamt dat je het herkent. Ik tenminste welquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:01 schreef toolhead het volgende:
ah zo. Ja, ik ben denk ik voor het schrijven van de recensie ook langs fok gesurft. Omschrijving had meer eigen woorden gekund, maar neemt niet weg dat ik het origineel ook vreselijk fout vind. (Ik had het al eerder voorbij horen komen, vorig jaar in Studio DeSmet. En misschien daarvoor ook al bij een van de andere concerten.)
Vond het echt apart om ze eens live te zien, kende alleen de cd's, en dat klinkt toch heel anders.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat was echt helemaal geweldig, misschien zelfs beste en leukste concert van 2008 tot nu toe.Ik heb echt staan genieten. Wat zijn ze goed live, en megaschattig. En die beatboxer, jezus!
![]()
Vond het gewoon niet erg erbij passen dat hij even zijn one minute of fame kreeg.Smaken verschillen en toch vonden we het allebei een top concertquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Dude, tijdens zijn solo heb ik met open mond en een dikke grijns op m'n gezicht naar het podium staan kijken en joelen. En bij die cover van Turn Me On (die ik na een *schaam* seconde of 10 herkende) heb ik een halve minuut in een stuiplach gelegen.
Zelfde dag ook in Bloemendaal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Lotjeb het volgende:
16 juni in Haarlem!
Nu alleen nog op zoek naar een date... mijn vrienden hebben geen verstand van muziek
Ik heb inderdaad een kaartje voor Bloemendaalquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:01 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Zelfde dag ook in Bloemendaal.
Ik ga gerust in m'n eentje naar zo'n concert, zo ben ik ook alleen naar de Effenaar geweest, alleen even een geschikte slaapplek vinden in de buurt daar.
CocoRosie is voor mij een blijver. Ten tijde van Ghosthorse ontdekt, en nog regelmatig luister ik ernaar. En zoals wel bij meer van mijn muzikale helden, bijv. Devendra, is het voor mij zo dat als ik uitgeluisterd raak op de muziek, de personen erachter mij blijven fascineren.
Concert staat in z'n geheel online.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:40 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een kaartje voor BloemendaalEn ik ga dus gewoon, ik heb besloten me niet te laten weerhouden door de kans dat ik misschien alleen ga
Oeh, een nieuw album, die moet ik luisteren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:01 schreef methodmich het volgende:
Potverdorie jongens, de nieuwe is toch wel weer goed hoor!!
Had ik maar twee van die zusjes.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef Z het volgende:
Jullie laten je weer in de maling nemen mannen! Ik denk dat het een soort Stockholm Syndroom is. Gegijzeld door CocoRosie.
http://frontpage.fok.nl/review/412831/1/1/50/concert-cocorosie-in-de-melkweg.htmlquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:36 schreef methodmich het volgende:
En hoe was het deze keer geweest thijs of ben je niet geweest?
Ik vind hem ook heel mooiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:31 schreef methodmich het volgende:
[ afbeelding ]
Is sinds vorige week vrijdag uit en natuurlijk als gebruikelijk weeren
.
Wow, nice. Heb dat nieuwe album nog niet geluisterd maar moet hier toch wel bij gaan zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef Darkestrah het volgende:
En ze staan op MUZ / Incubate Festival 2013. Heb het nieuwe album nog helemaal niet geluisterd, ben wel benieuwd eigenlijk!
Ik volg in je voetsporen, heb ze dankzij dit nieuwe fantastische album ontdekt. Helaas net te laat voor de top 5 van de dagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:44 schreef Norrage het volgende:
Ik ben door dat album ineens verslaafd geraakt
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik volg in je voetsporen, heb ze dankzij dit nieuwe fantastische album ontdekt. Helaas net te laat voor de top 5 van de dag
Haha wow, ik dacht toen ik het album beluisterde ook echt aan Angus & Julia Stone. Inderdaad, best cool.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is me trouwens nooit eerder opgevallen, maar de stem van die ene lijkt zo ontzettend veel op Julia Stone
Ik kende eigenlijk alleen Grey Oceans, en die is er goed. Maar de rest kende ik dus nauwelijks en is zover ik nu geluisterd heb allemaal goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha wow, ik dacht toen ik het album beluisterde ook echt aan Angus & Julia Stone. Inderdaad, best cool.
Nog aanraders qua albums van hen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |