Alleen Battles ken ik niet. Ik weet alleen dat er wat Hemet leden is spelen, meer niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:36 schreef Z het volgende:
Ben wel benieuwd naar Akron/Family en Vashti. Maar ik ben er eigenlijk nooit met pasen... Ken jij alles uit het rijtje Dasiy(naast Adam Green, Cardigans, CocoRosie, Mogwai en We Are Scientists)?
...Maar krijgen we dan Sonic Youth: De Band of Sonic Youth: Pretentieus en Vormeloos Feedbackgefröbel? Met de huidige line-up van MM zou het tweede me namelijk niet eens verbazen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:58 schreef DaisyDuke het volgende:
Overigens zijn er zeer sterke aanwijzingen dat ook Sonic Youth op MM komt spelen!
Dat kreeg ik in 1991 al eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:45 schreef Grobbel het volgende:
...Maar krijgen we dan Sonic Youth: De Band of Sonic Youth: Pretentieus en Vormeloos Feedbackgefröbel? Met de huidige line-up van MM zou het tweede me namelijk niet eens verbazen.
Tja, mijn gevoel zegt dat ze dan SYR6 komen promoten. Alhoewel er tegen die tijd ook een aantal reissues uitkomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Maar krijgen we dan Sonic Youth: De Band of Sonic Youth: Pretentieus en Vormeloos Feedbackgefröbel? Met de huidige line-up van MM zou het tweede me namelijk niet eens verbazen.
De nighttown voornamelijk is niet zo heel groot, en omdat iedereen stiekem steeds de nieuwe veelbelovende dingen wil zien is het altijd duwen en rennen voor het leven. (Eerder weg bij waar je staat in de hoop de andere zaal nog binnen te komen etc.) Ik heb dit nu een paar keer gedaan, en de ene keer met meer succes dan de andere keer. Dus ik zit te twijfelen of ik mezelf dit jaar sterk genoeg acht om eens flink te gaan beuken of niet. Daarnaast is het programma voor de meesten van mijn concert maatjes iets te vaag denk ik, ergo, nog veel twijfels en overdenkingen voor de boeg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:29 schreef fretclick het volgende:
waarom is het een drama? @ bigshadow
Je kan je toch wel een dagje vermakenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je er overnacht? Is er dan de rest van die volgende dag meteen volop dingen te doen? Of moet je dan eerst een halve dag in je neus zitten?
Zorg dat je zoveel drinkt dat je toch niet voor 4 uur je bent uit komtquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je er overnacht? Is er dan de rest van die volgende dag meteen volop dingen te doen? Of moet je dan eerst een halve dag in je neus zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |