Tof dat het je gelukt is om binnen te komen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef Grumpey het volgende:
het was mooi![]()
Vooral de cover van Turn me on was prachtig, maar sowieso kon je een sprookje schrijven tijdens het luisteren. Extra geillustreerd met een achtergrond van My little pony-achtige figuren..
Het was inderdaad gelukt binnen te komen, en ik was niet eens de enige die daar nog stond te vragen aan iedereen dus ik had tot op zekere hoogte ook geluk
ze vond het geluid te zacht staan, schudde vaak met haar hoofd, maakte de opmerking dat dit "one of the tough shows" was. Ik vermoed dat ze te weinig ruimte op het podium had naar haar mening, maar het kan ook haar (naar verluid) wisselende stemming zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:18 schreef beautiful_world het volgende:
klagerig??

Ik verwacht ze in de Lima, daar zullen ze het best tot hun recht komen, lekker knus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:14 schreef parselmouth het volgende:
UhuVraag me alleen wel af hoe ze zijn op een festival. Pokkeherrie van andere tenten enzo, toch wel 'gevaarlijk'.
Of de Juliet natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik verwacht ze in de Lima, daar zullen ze het best tot hun recht komen, lekker knus.
Zal ik eens doen. Ik vind het namelijk op zich wel intrigerende muziek.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef pfaf het volgende:
Ga eens La Maison... beluisteren Doc! Die is beter dan de laatste 2 in het kwadraat.
ik was live bij dat live concertquote:Op maandag 9 april 2007 11:22 schreef beautiful_world het volgende:
Vanacht om 01.00 uur live concert Cocorosie op Ned3.
Ik wil het echt graag opnemen, maar heb geen recorder :-(
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |