Tof dat het je gelukt is om binnen te komen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef Grumpey het volgende:
het was mooi![]()
Vooral de cover van Turn me on was prachtig, maar sowieso kon je een sprookje schrijven tijdens het luisteren. Extra geillustreerd met een achtergrond van My little pony-achtige figuren..
Het was inderdaad gelukt binnen te komen, en ik was niet eens de enige die daar nog stond te vragen aan iedereen dus ik had tot op zekere hoogte ook geluk
ze vond het geluid te zacht staan, schudde vaak met haar hoofd, maakte de opmerking dat dit "one of the tough shows" was. Ik vermoed dat ze te weinig ruimte op het podium had naar haar mening, maar het kan ook haar (naar verluid) wisselende stemming zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:18 schreef beautiful_world het volgende:
klagerig??
Ik verwacht ze in de Lima, daar zullen ze het best tot hun recht komen, lekker knus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:14 schreef parselmouth het volgende:
UhuVraag me alleen wel af hoe ze zijn op een festival. Pokkeherrie van andere tenten enzo, toch wel 'gevaarlijk'.
Of de Juliet natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik verwacht ze in de Lima, daar zullen ze het best tot hun recht komen, lekker knus.
Zal ik eens doen. Ik vind het namelijk op zich wel intrigerende muziek.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef pfaf het volgende:
Ga eens La Maison... beluisteren Doc! Die is beter dan de laatste 2 in het kwadraat.
ik was live bij dat live concertquote:Op maandag 9 april 2007 11:22 schreef beautiful_world het volgende:
Vanacht om 01.00 uur live concert Cocorosie op Ned3.
Ik wil het echt graag opnemen, maar heb geen recorder :-(
En wat mij betreft weer niks. Meer niks dan de vorige platen overigens.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:57 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, Pitchfork. Die doen ook maar wat.
Het is gewoon weer een fantastische plaat, wat mij betreft!
Hmmm, hun muziek dan. Een blik op mijn CD kast wijst uit dat ik vooral naar mannen luister.quote:
het zijn mesjes die je in zo'n scheermeshouder stopt. iig het zijn kleine mesjesquote:
Ow oke, dat is doodnormaal natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 10:23 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
het zijn mesjes die je in zo'n scheermeshouder stopt. iig het zijn kleine mesjes![]()
wat? dat je mesjes krijgt in een CD hoes van cocorosie?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow oke, dat is doodnormaal natuurlijk
Ja, normaalste zaak van de wereld.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:10 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
wat? dat je mesjes krijgt in een CD hoes van cocorosie?
Ik heb precies hetzelfde. Ik dacht dat het een alarmding was. Is het serieus een mesje? Waarom zit dat erin dan??quote:Op woensdag 25 april 2007 00:01 schreef Vassili_Z het volgende:
Hebben jullie ook scheermesjes verpakt in de CD-hoes hoes van Les Maison de mon reve? Ik anders wel. Ik stond er wel van te kijken.
Heb er een foto van gemaakt:
[afbeelding]
ik heb dit nog nooit bij een andere CD gezien, ik denk echt dat het mesjes zijn. Wel coolquote:Op woensdag 25 april 2007 15:18 schreef methodmich het volgende:
Heb ze wel in de hoes van de nieuwe plaat, zag ik nu.
Dacht eerst dat het gewoon een balkje was ofzo, tegen winkeldiefstal.
Om in je polsen te snijden duh..quote:Op woensdag 25 april 2007 20:47 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ik dacht dat het een alarmding was. Is het serieus een mesje? Waarom zit dat erin dan??
ja idd, het laatste album staat in schril contract met het eerste. Echt jammer die rap en hiphop invloeden.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:41 schreef Ruud2007 het volgende:
één van de meest intrigerende muziekacts die ik ken.
ik denk wel eentje in de catagorie 'hate it or love it', gezien de krakende stemmetjes en vreemde instrumentgebruik. mij heeft het altijd direct gepakt. zo bijzonder. helaas gaan ze met de 3 albums wel in dalende lijn, laatste vond ik vrij teleurstellend.
en straks op lowlands. helaas staan ze tegenover een act die ik ook vreselijk graag wil zien. een van de meeste vreselijke overlappingen die ik gehad heb... ik ben er nog niet helemaal over uit
Dat is een kwestie van onvoorwaardelijke liefde.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef methodmich het volgende:
... Maar desondanks ontdek ik op de laatste toch ook weinig zwakke songs.
Ja Werewolf (en Rainbowarriors) vind ik het beste nummer op het album idd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef methodmich het volgende:
Nou, alleen die Bloody Twins, de Black Poppies en die geit hadden van mij niet gehoeven. Verder hebben ze allemaal toch weer wat hoor, met Werewolf als absoluut hoogtepunt, voor Raphael en Animals.
Maar ja, ik heb de zusjes ontdekt natuurlijk.![]()
Waar is dat?quote:Op zondag 9 september 2007 22:17 schreef parselmouth het volgende:
16 november staan ze in Nighttown, da's op een vrijdag. Misschien dat ik wel ga, wil ze nog altijd graag eens live zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |