doei?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:37 schreef Cybart het volgende:
skieen is voor mietjesSnowboarden
en nu ga ik geld uitgeven
RIJK's tros familiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:51 schreef TehRockstar het volgende:
Wintersport is voor semi-rijke tros-families.
Da's lulligquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:20 schreef creno het volgende:
mijn ventje mag mamma-mia waarschijnlijk niet na gaan spelen met de collega's ! In ieder geval niet opnemen.
was er al een beetje bang voor, ivm auteursrechten...
En je hebt al zo'n brede rug.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Altijd leuk ..mensen die denken zichzelf stoer te kunnen voelen over jouw rug
Tietuh !!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:27 schreef WesHell het volgende:
wat heeft skien te maken met homo's ?
Heb je nou al foto's gemaakt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:32 schreef Waxxer het volgende:
Skiën is zooooooooooo... cool
En mensen, dat huis joh!!!Die tuin!!!
![]()
Ja, ik probeer ze nu op de comp te zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je nou al foto's gemaakt?
zo lang was ik nie weg ....quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik probeer ze nu op de comp te zetten
Waxxer al met groene vingers ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:32 schreef Waxxer het volgende:
Skiën is zooooooooooo... cool
En mensen, dat huis joh!!!Die tuin!!!
![]()
Wat een schattig huisje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik kon de kamers niet eens helemaal in beeld krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik moet idd groene vingers hebbende snoeischaar moet er flink in + gazon moet worden... geee...dingest.
Maar de totale woonopp. binnen is dus 40 m2, heb nu 25 m2. En dan die tuin er dus bij(en heb een benedenwoning)
Ziet er goed uit, Wax!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef Waxxer het volgende:
Het is eigenlijk net een huisje uit een bungalowpark
Kom tot rust in Waxxer Parcs?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij was teruglezen toch de moeite waard geweest... je gaat (misschien) verhuizen? Waar staat het bungalow'tje? En hoe krijg je dat zo ineens aangeboden? (linkje naar posts mag ook hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom tot rust in Waxxer Parcs?
Ja dat wel, dit weekend waarschijnlijk ook wel, maar wanneer weet ik nog niet...waarschijnlijk zondag...maar goed ik laat het wel ff weten ander.....hier of ergens anders...je hebt tig sites...dus moet lukken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Semisane.. gingen jullie nog naar Narnia?
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom tot rust in Waxxer Parcs?
We geven je daar wel een pilletje voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
JaJe wordt van mij als persoon ook enoooorrrm rustig!
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja dat wel, dit weekend waarschijnlijk ook wel, maar wanneer weet ik nog niet...waarschijnlijk zondag...maar goed ik laat het wel ff weten ander.....hier of ergens anders...je hebt tig sites...dus moet lukken.
Of we moeten even msn dingen uitwisselen.![]()
Gewoon in Zwolle en woningstiichtingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij was teruglezen toch de moeite waard geweest... je gaat (misschien) verhuizen? Waar staat het bungalow'tje? En hoe krijg je dat zo ineens aangeboden? (linkje naar posts mag ook hoor)
Casa Valiumquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
We geven je daar wel een pilletje voor.
Ik kan je wel wat zaden opsturenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doen maar he?
Neem ff een palmboom voor me mee als je naar Nederland gaat
gebruikersnaam apenstaart hetepost . comquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:19 schreef Semisane het volgende:
Of we moeten even msn dingen uitwisselen.![]()
Gaaf welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gewoon in Zwolle en woningstiichtingreageren op woningzoeker
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:25 schreef error het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat zaden opsturen
Of kleine palmpjes, maar ik weet niet of die de reis overleven
Op het gevaar af dat nu heel de wereld me gaat toevoegen. Like I care, want zo vaak zit ik er toch nie op.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
gebruikersnaam apenstaart hetepost . com
Dichte, moderne geiserquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaaf welSucces met verhuizen, in ieder geval. Laten we hopen dat daar geen CO lek zit.
Jij herkent het zeker weer...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:32 schreef Just-Dennis het volgende:
Ohhhhhhh ja
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:36 schreef Cybart het volgende:
jij zit in de kamer en wil niet met me praten
ik zit in de kelder, samenwonen is een feest
met huisgenootjes.. mijn conditie is echt pap.. tijd voor cardio..quote:
Ah joh, over 1,5 maand ga jij de Pic Blanc af met je bigfoots!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
met huisgenootjes.. mijn conditie is echt pap.. tijd voor cardio..
Wist niet dat je getrouwd was.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:36 schreef Cybart het volgende:
Ach laat ook maar.quote:
iemand leuk vinden, verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden, oud en alleenstaand...quote:
Ach nee...ik bedoel die tekst.....het omschrijft zo'n beetje het gemiddelde huwlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
iemand leuk vinden, verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden, oud en alleenstaand...
het is de stempel die je er op drukt he
Gelukkig heeft Bradley geen kelder...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach nee...ik bedoel die tekst.....het omschrijft zo'n beetje het gemiddelde huwlijk.
jullie zien elkaar dan ook (*bijna) nooit....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Bradley geen kelder...
Wellicht heeft tie een zolder.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Bradley geen kelder...
Appartementquote:
Samenwonen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:36 schreef Cybart het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
met ruzie's en intriges
en goedmaakseks
ik heb alleen nog een koffiezet apparaat (NEE GEEN SENSEO), een wasmachine/droger en koelkast nodigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Is het wat?
Scheelt mij weer kopen![]()
ik dacht dat jij een sauna date had...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat schattig al dat geflirt met elkaar..
Ik wil ook flirten met een leuke jongen
Hij smsde afquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een sauna date had...
was dat niks?
je hebt een passe-partou toch ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij smsde af![]()
Goede reden weliswaar, maar toch![]()
En om nou te zeggen dat ik bij morgen Idols wat leuks zou kunnen zien lopen
Hmm koop dat dan isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb alleen nog een koffiezet apparaat (NEE GEEN SENSEO), een wasmachine/droger en koelkast nodig
dan ben ik zo'n beetje klaar!
que?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt een passe-partou toch ?
is het deze week niet....
je gaat toch vaker?quote:
Samen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
weer een rede om naar de Media Marktte gaan
morgen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij moet het er dan ook mee eens zijn he!
dus dat is een ja
Bij Idolsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
je gaat toch vaker?
dan kan het zijn dat als er morgen niks is, de volgende keer er wel iets leuks rondhuppeld
*met mn hoofd beweeg als Marijke Helwegen op een slechte parkinson dag*quote:
als je 14 jarige jongetjes leuk vindquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
*met mn hoofd beweeg als Marijke Helwegen op een slechte parkinson dag*
idols is toch gay paradise??????
Allesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
op welke afdeling beginnen we
wat moet jij nog allemaal hebben????
Coolquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan neem ik alles van hier vast mee, dan vallen de kosten morgen mee
Omdat Christon, Ellen en Floortje er nog inzittenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:46 schreef TehRockstar het volgende:
CDP, Waarom ga je in godsnaam naar Idols?
Vanavond?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
je komt maar eens kijken of het je aanstaat
haha jaloersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:52 schreef Cairon het volgende:
Cybart en Just-Dennis een nieuw Fok-koppel?
Ze zijn wel schattig samenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:52 schreef Cairon het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha jaloers
we hebben al jaren effectieve liefdesverhouding
hey you know me
ik ben een babe magnet
vandaar dat ik nog steeds geen jongen scoor
Tante Truus heeft memmen als meloenen wel zo grootquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:54 schreef DennisMoore het volgende:
En dan draaien we op hun bruiloft dat nummer van de Zingende Decoupeerzagen ofzo.
natuurlijk ben ik jaloers, wie wil er nou niet zo'n verschrikkelijk stoer straight-acting homootje?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:53 schreef Cybart het volgende:
haha jaloers
jullie kinderen zullen er vast fris en fruitig uitzien...quote:we hebben al jaren effectieve liefdesverhouding
Surface kijken, die marine-biologe is fucking hot, en met die dikke memmen van haar in dat beehaatje is het de beste serie ooit!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga ff broodje toasten en dan The Amazing Race 8x04 kijken.. denk ik..
Tenzij iemand een beter idee heeft?
sprak het voorbeeld zelfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
natuurlijk ben ik jaloers, wie wil er nou niet zo'n verschrikkelijk stoer straight-acting homootje?
Zondag begint het op e4quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:59 schreef Cairon het volgende:
[..]
Surface kijken, die marine-biologe is fucking hot, en met die dikke memmen van haar in dat beehaatje is het de beste serie ooit!
Club Rouge is waar alle hippe jonge homoos hangen. Daar waar scouts rondlopen en de strakke truitjes poseren, en niet eens van die enge Kill Bill-shirtjes, maar van die spiertietjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:59 schreef Cybart het volgende:
sprak het voorbeeld zelf
uiteindelijk afzakkend naar Club Rouge niveau
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
natuurlijk ben ik jaloers, wie wil er nou niet zo'n verschrikkelijk stoer straight-acting homootje?
Je bent al veeeeeels te laat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zondag begint het op e4Dan ga ik kijken
Invasion trok me niet en Threshold ben k na de 2 pilots meegestopt..wat een rommel was datquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:03 schreef Cairon het volgende:
[..]
Je bent al veeeeeels te laat.
Tis tien keer beter dan Invasion en honderd keer beter dan Treshold
en k vond van 6.20 tot 18.00 al langquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:43 schreef Stroekie het volgende:
Zo van 09.00 tot 19.00 uur, da's lang genoeg voor de baas vind ik
tijd om weekend te gaan houden![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:52 schreef Cairon het volgende:
Fotoooquote:
je onderontwikkelde genitalien natuurlijk. We willen allemaal zien wat het resultaat van een hormonale imbalans is tijdens de ontwikkelingsfase die normaal gesproken plaatsvindt gedurende de pubertijd.quote:
Het nieuwe koppeltjequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef Cairon het volgende:
[..]
je onderontwikkelde genitalien natuurlijk. We willen allemaal zien wat het resultaat van een hormonale imbalans is tijdens de ontwikkelingsfase die normaal gesproken plaatsvindt gedurende de pubertijd.
Ik had vanmiddag een rel..maar jij was idd nergens te bekennenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef Cairon het volgende:
rellen was ECHT veel leuker vroeger.
Er is ook niemand aanwezig voor een relquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef Cairon het volgende:
rellen was ECHT veel leuker vroeger.
Veel plezierquote:
bijna net zo gay als jouw avatar...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
Wow, dat Club Rouge ziet er, erg..ehm..gay uit.
Dan denk ik alleen maar aan nummer 54 met 65 en een 76 met 2 en een 54 met 3 en nog 2 23'squote:
Verwoedde pogingen een rel te starten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
bijna net zo gay als jouw avatar...
sambal bij?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:32 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dan denk ik alleen maar aan nummer 54 met 65 en een 76 met 2 en een 54 met 3 en nog 2 23's
Gelieve even wat anaal bij TRS in te brengen!quote:
Ik dacht dat jij hier de gewillige bottom was?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelieve even wat anaal bij TRS in te brengen!
wilt u el een kalendel bai?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nee, wel een kroepoek en extra inpakken graag
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, leuk, lyrics...
hoer?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef TehRockstar het volgende:
Dit was een rel van niks..
Nee, ik heb Jarhead nog niet gezien, hoer. Ik wil eerst naar Brokeback Mountain anders zit ik weer met die kerstmuts-naaktejake-scene in m'n hoofd.
Wees blijquote:
Dat zou je maar al te graag willen hé? Jij smerige pedofiel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hoer?
volgens mij ben jij eerder het type, da alles wat maar enigsinds haar heeft ergens, of aziatisch is, of iets dat gewillig is, neukt
dus ga mij nou niet voor hoer uitmaken
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal ik het voor de verandering eens tapen?
Kortom als je van leedvermaak houd: vooral doen!quote:En de meet & greet voor twee personen tijdens de live show is gewonnen door:
G.J. Kooijman
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Kortom als je van leedvermaak houd: vooral doen!
Wie neem je mee? En wie ga je ontmoeten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat moet ik aan? Kan ik Schumacher nog bellen voor een gezichtsbehandeling?
CHriston en de andere Idols kandidaten..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie neem je mee? En wie ga je ontmoeten?
Dermabrasiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat moet ik aan? Kan ik Schumacher nog bellen voor een gezichtsbehandeling?
quote:
Voel je 't nu al..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je gaat vanaaf sletten he!
Ik voel 't!
Je flikt dat soort dingen toch altijd maar he... toen ook met Robbie Williams enzo...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
CHriston en de andere Idols kandidaten..
En ik zou sowieso al gaan met een hele groepDus t word nog ff kiezen welk slachtoffer ik deze keer meesleur
![]()
Ik vrees dat de Idols redactie t bewust heeft gedaan hahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je flikt dat soort dingen toch altijd maar he... toen ook met Robbie Williams enzo...'t Wordt vast leuk.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voel je 't nu al..
Ben je telepaties ofzo?
Riep je nou vlarp of mij of wonderer?quote:
Whehehquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Riep je nou vlarp of mij of wonderer?![]()
ik zal maar eens verstandig zijn....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat zou je maar al te graag willen hé? Jij smerige pedofiel.
dat mag hij niet van Petrequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:42 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat mag hij niet van Petre
onder de plak zitten noemen ze dat.
Hou daar eens mee opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:56 schreef Cybart het volgende:
*in de rondte fluit*
tot straks suikerkontjequote:
TUURLIJK!quote:
heeft ooit iemand beweert dat Reinout Oerlemans grappig was op welke manier dan ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:24 schreef Cybart het volgende:
ik verveel me
en een zingende reinout oerlemans is niet grappig
hoe vaker je ook "reinout oerlemans" zegt, de naam "reinout oerlemans" opzich wordt er niet leuker opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
heeft ooit iemand beweert dat Reinout Oerlemans grappig was op welke manier dan ook?
het blijft toch Reinout Oerlemans
Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrniequote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe vaker je ook "reinout oerlemans" zegt, de naam "reinout oerlemans" opzich wordt er niet leuker op
Nu opeens welquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:56 schreef Cybart het volgende:
*in de rondte fluit*
Volgens mij heb ik daarvan een trailer gezien, zag er ook wel smakelijk uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in Casanova issie ook best yummy
niet onthoudenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daarvan een trailer gezien, zag er ook wel smakelijk uit.![]()
Waarom hebben ze geen brit genomen?quote:
Ik zeg huren op DVDquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daarvan een trailer gezien, zag er ook wel smakelijk uit.![]()
is casanova uit op DVD?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zeg huren op DVDmeer niet
Kep al roodquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb rode en witte maar geen rosé
kies maar![]()
nee hoor, slobber maar rustig verder, d'r staan hier nog wel een paar doosjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:46 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Kep al rood
hmm ik moet echt gaan stoppen![]()
![]()
nee maar ik geef aan dat je er niet perse voor naar de bios hoeftquote:
2 glaasjes per dag maakt je toch geen alcohollist?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, slobber maar rustig verder, d'r staan hier nog wel een paar doosjes![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:48 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
2 glaasjes per dag maakt je toch geen alcohollist?
Messenger?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand een uitnodiging voor de Microsoft Windows Live Messenger Beta?
Je ne parle pas Francaisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor![]()
da's toch goed voor het hart volgens de fransen![]()
de nieuwe MSN versiequote:
Merci garconquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voila, un verre de vin rouge pour monsieur![]()
Ik heb al 6.2quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Opvolger msn messenger client.. 8.0 ofzo
Was je in Zwolle dan?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:00 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hoeveel?
En nu zit ik weer thuis he![]()
J'ai rangéquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bon soir Monsieur Waxxer
comment allez vouz ?
die gaan wel leeg hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, slobber maar rustig verder, d'r staan hier nog wel een paar doosjes![]()
da wil ik ook, maar ik heb nog niemand...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:27 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik wil verlieeeeeeeeefd worden
ownee
ik heb al iemand ofzo volgens hier
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:27 schreef Just-Dennis het volgende:
ownee
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
da wil ik ook, maar ik heb nog niemand...
Ja als je nu in de trein stapt dan kan je hem dus vanavond nog in de Avenu in Breda zienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:27 schreef Just-Dennis het volgende:
ownee
Oh ja, maar hij is het nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja als je nu in de trein stapt dan kan je hem dus vanavond nog in de Avenu in Breda zien![]()
En daar is dan ook je douchemaatje![]()
ik nie meerquote:
Neuken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:54 schreef BB_Koning het volgende:
Ik geloo fniet in verliefdheid en ook niet in echte liefde![]()
En ik danquote:
Ik heb nog nooit een trio gehad, jullie wel? Wel een wilde 'jeugd' gehad, maar geen trio, too bad...quote:
Zg ik wil je wel helemaal voor me alleen!quote:
Mja, pechquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zg ik wil je wel helemaal voor me alleen!
je bent de 1e die da leuk vindquote:
heeft 1 voordeel, krijg je er ook geen ruzie meequote:
Naar het land dat kwijt is?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef Cybart het volgende:
* Cybart is er niet
*met een brandslang door de woestijn sjouw*
och joh, wa kan je gebeuren met een brandslang op zak?quote:
Waar is de tattoo? en waar de fotow?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:35 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb vandaag een tatoe gezet. Ik heb dat al vermeld in een tatoetopic in LIF, maar aangezien dit hier mijn stamslowchattopic is (snap je 'm: net als stamkroeg. Overigens heb ik zojuist dus besloten dat dat het geval is
), wil ik het hier ook even melden
Nu ga ik Charmed kijken![]()
en waar is charmed?quote:
kijk uit, dalijk zettie de brandslang open, en spuit ie je onderquote:
Foto?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:35 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb vandaag een tatoe gezet. Ik heb dat al vermeld in een tatoetopic in LIF, maar aangezien dit hier mijn stamslowchattopic is (snap je 'm: net als stamkroeg. Overigens heb ik zojuist dus besloten dat dat het geval is
), wil ik het hier ook even melden
Nu ga ik Charmed kijken![]()
The Carpenters??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:53 schreef Just-Dennis het volgende:
I'm on the top of the world!
Je zit wel in een nostalgische jaren 70 buiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Just-Dennis het volgende:
dus drinken we samen, sla het vat maar aan
ja drinken we samen, niet alleen
vandaar de versie met ali Bquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zit wel in een nostalgische jaren 70 bui
die muziek is bijna van voor mijn tijd joh![]()
met de B van Botsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
vandaar de versie met ali B
die is trouwens
Laak nou toch altijd gedacht hebben dat die uit Tilbo town kwamenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
iets grom en brul in de trant van EINDHOVUUUUUUUH
ik kan me vergissen... maar ben 98% zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laak nou toch altijd gedacht hebben dat die uit Tilbo town kwamen![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom opent niemand even een topic over hoe ver homo's met mensen van het andere geslacht zouden gaan?
Dat zal ik je vertellen: Omdat die lui nog fundementalistischer zijn dan hetero's en zich gelijk op de pik/clitoris getrapt voelen als je al zoiets durft te vragen.![]()
Dan ben jij d'r een stuk zekerder van dan ik hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kan me vergissen... maar ben 98% zeker
6.2quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wow..die Nieuwe MSN is beetje kleurig..
hey kammeroad, doot us get te kloekenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Just-Dennis het volgende:
dus drinken we samen, sla het vat maar aan
ja drinken we samen, niet alleen
Dát was pas muziek!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zit wel in een nostalgische jaren 70 bui
die muziek is bijna van voor mijn tijd joh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |