heeft ooit iemand beweert dat Reinout Oerlemans grappig was op welke manier dan ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:24 schreef Cybart het volgende:
ik verveel me
en een zingende reinout oerlemans is niet grappig
hoe vaker je ook "reinout oerlemans" zegt, de naam "reinout oerlemans" opzich wordt er niet leuker opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
heeft ooit iemand beweert dat Reinout Oerlemans grappig was op welke manier dan ook?
het blijft toch Reinout Oerlemans
Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrniequote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe vaker je ook "reinout oerlemans" zegt, de naam "reinout oerlemans" opzich wordt er niet leuker op
Nu opeens welquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:56 schreef Cybart het volgende:
*in de rondte fluit*
Volgens mij heb ik daarvan een trailer gezien, zag er ook wel smakelijk uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in Casanova issie ook best yummy
niet onthoudenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daarvan een trailer gezien, zag er ook wel smakelijk uit.![]()
Waarom hebben ze geen brit genomen?quote:
Ik zeg huren op DVDquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daarvan een trailer gezien, zag er ook wel smakelijk uit.![]()
is casanova uit op DVD?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zeg huren op DVDmeer niet
Kep al roodquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb rode en witte maar geen rosé
kies maar![]()
nee hoor, slobber maar rustig verder, d'r staan hier nog wel een paar doosjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:46 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Kep al rood
hmm ik moet echt gaan stoppen![]()
![]()
nee maar ik geef aan dat je er niet perse voor naar de bios hoeftquote:
2 glaasjes per dag maakt je toch geen alcohollist?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, slobber maar rustig verder, d'r staan hier nog wel een paar doosjes![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:48 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
2 glaasjes per dag maakt je toch geen alcohollist?
Messenger?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand een uitnodiging voor de Microsoft Windows Live Messenger Beta?
Je ne parle pas Francaisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor![]()
da's toch goed voor het hart volgens de fransen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |