Gelieve even wat anaal bij TRS in te brengen!quote:
Ik dacht dat jij hier de gewillige bottom was?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelieve even wat anaal bij TRS in te brengen!
wilt u el een kalendel bai?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nee, wel een kroepoek en extra inpakken graag
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, leuk, lyrics...
hoer?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef TehRockstar het volgende:
Dit was een rel van niks..
Nee, ik heb Jarhead nog niet gezien, hoer. Ik wil eerst naar Brokeback Mountain anders zit ik weer met die kerstmuts-naaktejake-scene in m'n hoofd.
Wees blijquote:
Dat zou je maar al te graag willen hé? Jij smerige pedofiel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hoer?
volgens mij ben jij eerder het type, da alles wat maar enigsinds haar heeft ergens, of aziatisch is, of iets dat gewillig is, neukt
dus ga mij nou niet voor hoer uitmaken
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal ik het voor de verandering eens tapen?
Kortom als je van leedvermaak houd: vooral doen!quote:En de meet & greet voor twee personen tijdens de live show is gewonnen door:
G.J. Kooijman
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Kortom als je van leedvermaak houd: vooral doen!
Wie neem je mee? En wie ga je ontmoeten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat moet ik aan? Kan ik Schumacher nog bellen voor een gezichtsbehandeling?
CHriston en de andere Idols kandidaten..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie neem je mee? En wie ga je ontmoeten?
Dermabrasiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat moet ik aan? Kan ik Schumacher nog bellen voor een gezichtsbehandeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |