Omdat Christon, Ellen en Floortje er nog inzittenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:46 schreef TehRockstar het volgende:
CDP, Waarom ga je in godsnaam naar Idols?
Vanavond?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
je komt maar eens kijken of het je aanstaat
haha jaloersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:52 schreef Cairon het volgende:
Cybart en Just-Dennis een nieuw Fok-koppel?
Ze zijn wel schattig samenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:52 schreef Cairon het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha jaloers
we hebben al jaren effectieve liefdesverhouding
hey you know me
ik ben een babe magnet
vandaar dat ik nog steeds geen jongen scoor
Tante Truus heeft memmen als meloenen wel zo grootquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:54 schreef DennisMoore het volgende:
En dan draaien we op hun bruiloft dat nummer van de Zingende Decoupeerzagen ofzo.
natuurlijk ben ik jaloers, wie wil er nou niet zo'n verschrikkelijk stoer straight-acting homootje?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:53 schreef Cybart het volgende:
haha jaloers
jullie kinderen zullen er vast fris en fruitig uitzien...quote:we hebben al jaren effectieve liefdesverhouding
Surface kijken, die marine-biologe is fucking hot, en met die dikke memmen van haar in dat beehaatje is het de beste serie ooit!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga ff broodje toasten en dan The Amazing Race 8x04 kijken.. denk ik..
Tenzij iemand een beter idee heeft?
sprak het voorbeeld zelfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
natuurlijk ben ik jaloers, wie wil er nou niet zo'n verschrikkelijk stoer straight-acting homootje?
Zondag begint het op e4quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:59 schreef Cairon het volgende:
[..]
Surface kijken, die marine-biologe is fucking hot, en met die dikke memmen van haar in dat beehaatje is het de beste serie ooit!
Club Rouge is waar alle hippe jonge homoos hangen. Daar waar scouts rondlopen en de strakke truitjes poseren, en niet eens van die enge Kill Bill-shirtjes, maar van die spiertietjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:59 schreef Cybart het volgende:
sprak het voorbeeld zelf
uiteindelijk afzakkend naar Club Rouge niveau
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
natuurlijk ben ik jaloers, wie wil er nou niet zo'n verschrikkelijk stoer straight-acting homootje?
Je bent al veeeeeels te laat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zondag begint het op e4Dan ga ik kijken
Invasion trok me niet en Threshold ben k na de 2 pilots meegestopt..wat een rommel was datquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:03 schreef Cairon het volgende:
[..]
Je bent al veeeeeels te laat.
Tis tien keer beter dan Invasion en honderd keer beter dan Treshold
en k vond van 6.20 tot 18.00 al langquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:43 schreef Stroekie het volgende:
Zo van 09.00 tot 19.00 uur, da's lang genoeg voor de baas vind ik
tijd om weekend te gaan houden![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:52 schreef Cairon het volgende:
Fotoooquote:
je onderontwikkelde genitalien natuurlijk. We willen allemaal zien wat het resultaat van een hormonale imbalans is tijdens de ontwikkelingsfase die normaal gesproken plaatsvindt gedurende de pubertijd.quote:
Het nieuwe koppeltjequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef Cairon het volgende:
[..]
je onderontwikkelde genitalien natuurlijk. We willen allemaal zien wat het resultaat van een hormonale imbalans is tijdens de ontwikkelingsfase die normaal gesproken plaatsvindt gedurende de pubertijd.
Ik had vanmiddag een rel..maar jij was idd nergens te bekennenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef Cairon het volgende:
rellen was ECHT veel leuker vroeger.
Er is ook niemand aanwezig voor een relquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef Cairon het volgende:
rellen was ECHT veel leuker vroeger.
Veel plezierquote:
bijna net zo gay als jouw avatar...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
Wow, dat Club Rouge ziet er, erg..ehm..gay uit.
Dan denk ik alleen maar aan nummer 54 met 65 en een 76 met 2 en een 54 met 3 en nog 2 23'squote:
Verwoedde pogingen een rel te starten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
bijna net zo gay als jouw avatar...
sambal bij?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:32 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dan denk ik alleen maar aan nummer 54 met 65 en een 76 met 2 en een 54 met 3 en nog 2 23's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |