doei?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:37 schreef Cybart het volgende:
skieen is voor mietjesSnowboarden
en nu ga ik geld uitgeven
RIJK's tros familiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:51 schreef TehRockstar het volgende:
Wintersport is voor semi-rijke tros-families.
Da's lulligquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:20 schreef creno het volgende:
mijn ventje mag mamma-mia waarschijnlijk niet na gaan spelen met de collega's ! In ieder geval niet opnemen.
was er al een beetje bang voor, ivm auteursrechten...
En je hebt al zo'n brede rug.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Altijd leuk ..mensen die denken zichzelf stoer te kunnen voelen over jouw rug
Tietuh !!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:27 schreef WesHell het volgende:
wat heeft skien te maken met homo's ?
Heb je nou al foto's gemaakt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:32 schreef Waxxer het volgende:
Skiėn is zooooooooooo... cool
En mensen, dat huis joh!!!Die tuin!!!
![]()
Ja, ik probeer ze nu op de comp te zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je nou al foto's gemaakt?
zo lang was ik nie weg ....quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik probeer ze nu op de comp te zetten
Waxxer al met groene vingers ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:32 schreef Waxxer het volgende:
Skiėn is zooooooooooo... cool
En mensen, dat huis joh!!!Die tuin!!!
![]()
Wat een schattig huisje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik kon de kamers niet eens helemaal in beeld krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik moet idd groene vingers hebbende snoeischaar moet er flink in + gazon moet worden... geee...dingest.
Maar de totale woonopp. binnen is dus 40 m2, heb nu 25 m2. En dan die tuin er dus bij(en heb een benedenwoning)
Ziet er goed uit, Wax!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef Waxxer het volgende:
Het is eigenlijk net een huisje uit een bungalowpark
Kom tot rust in Waxxer Parcs?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij was teruglezen toch de moeite waard geweest... je gaat (misschien) verhuizen? Waar staat het bungalow'tje? En hoe krijg je dat zo ineens aangeboden? (linkje naar posts mag ook hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom tot rust in Waxxer Parcs?
Ja dat wel, dit weekend waarschijnlijk ook wel, maar wanneer weet ik nog niet...waarschijnlijk zondag...maar goed ik laat het wel ff weten ander.....hier of ergens anders...je hebt tig sites...dus moet lukken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Semisane.. gingen jullie nog naar Narnia?
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom tot rust in Waxxer Parcs?
We geven je daar wel een pilletje voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
JaJe wordt van mij als persoon ook enoooorrrm rustig!
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja dat wel, dit weekend waarschijnlijk ook wel, maar wanneer weet ik nog niet...waarschijnlijk zondag...maar goed ik laat het wel ff weten ander.....hier of ergens anders...je hebt tig sites...dus moet lukken.
Of we moeten even msn dingen uitwisselen.![]()
Gewoon in Zwolle en woningstiichtingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij was teruglezen toch de moeite waard geweest... je gaat (misschien) verhuizen? Waar staat het bungalow'tje? En hoe krijg je dat zo ineens aangeboden? (linkje naar posts mag ook hoor)
Casa Valiumquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
We geven je daar wel een pilletje voor.
Ik kan je wel wat zaden opsturenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doen maar he?
Neem ff een palmboom voor me mee als je naar Nederland gaat
gebruikersnaam apenstaart hetepost . comquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:19 schreef Semisane het volgende:
Of we moeten even msn dingen uitwisselen.![]()
Gaaf welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gewoon in Zwolle en woningstiichtingreageren op woningzoeker
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:25 schreef error het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat zaden opsturen
Of kleine palmpjes, maar ik weet niet of die de reis overleven
Op het gevaar af dat nu heel de wereld me gaat toevoegen. Like I care, want zo vaak zit ik er toch nie op.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
gebruikersnaam apenstaart hetepost . com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |