ik nie meerquote:
Neuken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:54 schreef BB_Koning het volgende:
Ik geloo fniet in verliefdheid en ook niet in echte liefde![]()
En ik danquote:
Ik heb nog nooit een trio gehad, jullie wel? Wel een wilde 'jeugd' gehad, maar geen trio, too bad...quote:
Zg ik wil je wel helemaal voor me alleen!quote:
Mja, pechquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zg ik wil je wel helemaal voor me alleen!
je bent de 1e die da leuk vindquote:
heeft 1 voordeel, krijg je er ook geen ruzie meequote:
Naar het land dat kwijt is?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef Cybart het volgende:
* Cybart is er niet
*met een brandslang door de woestijn sjouw*
och joh, wa kan je gebeuren met een brandslang op zak?quote:
Waar is de tattoo? en waar de fotow?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:35 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb vandaag een tatoe gezet. Ik heb dat al vermeld in een tatoetopic in LIF, maar aangezien dit hier mijn stamslowchattopic is (snap je 'm: net als stamkroeg. Overigens heb ik zojuist dus besloten dat dat het geval is
), wil ik het hier ook even melden
Nu ga ik Charmed kijken![]()
en waar is charmed?quote:
kijk uit, dalijk zettie de brandslang open, en spuit ie je onderquote:
Foto?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:35 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb vandaag een tatoe gezet. Ik heb dat al vermeld in een tatoetopic in LIF, maar aangezien dit hier mijn stamslowchattopic is (snap je 'm: net als stamkroeg. Overigens heb ik zojuist dus besloten dat dat het geval is
), wil ik het hier ook even melden
Nu ga ik Charmed kijken![]()
The Carpenters??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:53 schreef Just-Dennis het volgende:
I'm on the top of the world!
Je zit wel in een nostalgische jaren 70 buiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Just-Dennis het volgende:
dus drinken we samen, sla het vat maar aan
ja drinken we samen, niet alleen
vandaar de versie met ali Bquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zit wel in een nostalgische jaren 70 bui
die muziek is bijna van voor mijn tijd joh![]()
met de B van Botsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
vandaar de versie met ali B
die is trouwens
Laak nou toch altijd gedacht hebben dat die uit Tilbo town kwamenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
iets grom en brul in de trant van EINDHOVUUUUUUUH
ik kan me vergissen... maar ben 98% zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laak nou toch altijd gedacht hebben dat die uit Tilbo town kwamen![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom opent niemand even een topic over hoe ver homo's met mensen van het andere geslacht zouden gaan?
Dat zal ik je vertellen: Omdat die lui nog fundementalistischer zijn dan hetero's en zich gelijk op de pik/clitoris getrapt voelen als je al zoiets durft te vragen.![]()
Dan ben jij d'r een stuk zekerder van dan ik hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kan me vergissen... maar ben 98% zeker
6.2quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wow..die Nieuwe MSN is beetje kleurig..
hey kammeroad, doot us get te kloekenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Just-Dennis het volgende:
dus drinken we samen, sla het vat maar aan
ja drinken we samen, niet alleen
Dát was pas muziek!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zit wel in een nostalgische jaren 70 bui
die muziek is bijna van voor mijn tijd joh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |