We kunnen wel pr0n plaatjes posten als het echt moetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:15 schreef sigme het volgende:![]()
Ik ga maar eens even een hapje eten. Dus kruip ik zo achter de laptop; laptoppen, bier drinken & pr0n surfen doe ik namelijk allemaal toch maar niet op het werk. Het spijt me jullie teleur te stellen...
Wie is jullie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:15 schreef sigme het volgende:![]()
Ik ga maar eens even een hapje eten. Dus kruip ik zo achter de laptop; laptoppen, bier drinken & pr0n surfen doe ik namelijk allemaal toch maar niet op het werk. Het spijt me jullie teleur te stellen...
Is een van die chirugen toevallig een pallestijn ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Sharon heeft weer een bloeding gehad, das dan wel afgelopen
He is a goner.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Sharon heeft weer een bloeding gehad, das dan wel afgelopen
Hihi, spionnetjes hebben ze al zatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:32 schreef Drugshond het volgende:
Die kan beter aandelen geraniums gaan kopen, want daar gaat hij de rest van zijn leven (if any) voor zitten.
quote:Deens prinsje krijgt tram cadeau
SYDNEY Het is de droom van elke kleine jongen: je eigen tram besturen. Voor de baby van de Deense kroonprins Frederik en prinses Mary komt die droom uit: de Australische deelstaat Victoria geeft hem een tram cadeau. Prinses Mary komt oorspronkelijk uit Australië.
Het lijkt wel of de Australische staten een wedstrijd doen wie het leukste cadeau geeft. De geboortestaat van Mary, Tasmanië, geeft twee Tasmaanse duivels aan de dierentuin van Kopenhagen. De staat New South Wales volstond met het sturen van de hartelijke felicitaties.
Het Deense prinsje werd geboren op 15 oktober, maar zijn naam is nog onbekend.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:43 schreef RichardQuest het volgende:
't Heeft me een FP-ban opgeleverd.
Nou weet ik niet wat je bedoelt met de vrouwelijke variant, maar laten we elkaar niet misverstaan: mannen zijn goed voor vanalles en nog wat, maar niet om erotisch op een foto gezet te worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We kunnen wel pr0n plaatjes posten als het echt moetVrees wel dat het alleen de vrouwelijke variant wordt.
Ik heb een levendige fantasie, dus ik ben blijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou weet ik niet wat je bedoelt met de vrouwelijke variant, maar laten we elkaar niet misverstaan: mannen zijn goed voor vanalles en nog wat, maar niet om erotisch op een foto gezet te worden.
Ik ben thuis inmiddels; ik heb natuurlijk geen foto van mijn kledij van de dag, voldoet dit?
[afbeelding]
Denk de panty er zelf maar bij.
Feli, je bent nu een echte man.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:43 schreef RichardQuest het volgende:
't Heeft me een FP-ban opgeleverd.
Ja, die tekst is volledig overbodigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Die bagger in de OP mag ook eigenlijk wel weg.
Ja hoor... perfect. (Zwart op de dag dat Sharon komt te overlijden)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef sigme het volgende:
Nou weet ik niet wat je bedoelt met de vrouwelijke variant, maar laten we elkaar niet misverstaan: mannen zijn goed voor vanalles en nog wat, maar niet om erotisch op een foto gezet te worden.
Ik ben thuis inmiddels; ik heb natuurlijk geen foto van mijn kledij van de dag, voldoet dit?
[afbeelding]
Denk de panty er zelf maar bij.
OMFG, maak me gekquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja hoor... perfect. (Zwart op de dag dat Sharon komt te overlijden)
Waarom geen schots (rood) rokje en witte panties , en wat vlechtjes in je haar.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, die tekst is volledig overbodig![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, die tekst is volledig overbodig![]()
Alleen dat in de laatste alinea is dan wel weer jammerquote:Hond redt pasgeboren baby uit toilet
Uitgegeven: 6 januari 2006 11:33
Laatst gewijzigd: 6 januari 2006 11:35
TAIPEI - Een hond heeft in Taiwan een pasgeboren baby gered. Zondag volgde de husky haar zwangere bazin naar het toilet toen zij zich onwel voelde. Daar beviel de Taiwanese van een jongetje dat in de wc-pot viel. De jonge vrouw knipte met een nagelschaartje de navelstreng door waarna zij flauwviel. De hond trok hierop de baby uit het water en redde het van de verdrinkingsdood.
Door financiële problemen heeft de vrouw aangegeven zowel het kind als de hond ter adoptie aan te bieden. Dat maakte een maatschappelijk werkster vrijdag bekend.
Heumauxquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Die bagger in de OP mag ook eigenlijk wel weg.
omdat dat rokje minder goed op de foto staat. Scroll omhoogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja hoor... perfect. (Zwart op de dag dat Sharon komt te overlijden)
Waarom geen schots (rood) rokje en witte panties , en wat vlechtjes in je haar.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef sigme het volgende:
omdat dat rokje minder goed op de foto staat. Scroll omhoog
Ja natuurlijk, je bent als je geen fan bent van volgescheten luiers meteen een flikker.quote:
D'r zijn mooiere...maar goed, je bent zelf ook oud.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zocht een (fatsoenlijk) MILF plaatje.... is er iets niet goed ?
Heb je al een afspraakje gemaakt ?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja natuurlijk, je bent als je geen fan bent van volgescheten luiers meteen een flikker.
Zeker,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:12 schreef RichardQuest het volgende:
D'r zijn mooiere...maar goed, je bent zelf ook oud.
quote:Old and Wise - Alan Parsons Project
As far as my eyes can see
There are shadows approaching me
And to those I left behind
I wanted you to know
You've always shared my deepest thoughts
You follow where I go
And oh... when I'm old and wise
Bitter words mean little to me
Autumn winds will blow right through me
And someday in the mist of time
When they asked me if I knew you
I'd smile and say you were a friend of mine
And the sadness would be lifted from my eyes
Oh when I'm old and wise
There are shadows surrounding me
And to those I leave behind
I want you all to know
You've always shared my darkest hours
I'll miss you when I go
And oh... when I'm old and wise
Heavy words that tossed and blew me
Like autumn winds that will blow right through me
And someday in the mist of time
When they ask you if you knew me
Remember that you were a frined of mine
As the final curtain falls before my eyes
Oh when I'm old and wise
Je moet niet zo krek kieken, jong.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als dat een schotse ruit is, dan ben ik ehhhh.... patern-blind of zo.
Alle andere dames zijn allang gevluchtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet niet zo krek kieken, jong.
Die panty & vlechtjes moet je er toch ook bijdenken?
Je mocht willen dat alle dames zo attent reageren..
Dat is waar , dat is waar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:15 schreef sigme het volgende:
Je moet niet zo krek kieken, jong.
Die panty & vlechtjes moet je er toch ook bijdenken?
Je mocht willen dat alle dames zo attent reageren..
Ze lezen op de achtergrond meequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Alle andere dames zijn allang gevlucht![]()
Ook in Tapei is niet alles (moeder)koek en ei.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Even een leuk lief nieuwsdumpje voor in deze harde tijden
Alleen dat in de laatste alinea is dan wel weer jammer
hihi, dubbel [POL-SC 821] If you see me running try to catch up.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook in Tapei is niet alles (moeder)koek en ei.
Waar was je toen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:29 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.collegehumor.com/movies/248327/
Great minds think alike.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
hihi, dubbel [POL-SC 821] If you see me running try to catch up.
Stopped burning people and start burning C-D's!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:29 schreef RichardQuest het volgende:
II:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:41 schreef sigme het volgende:
Ik kan het ergens opzoeken: de PvdA heeft een groter aandeel 'laagopgeleiden' dan andere partijen. Ik verwacht de SP ook.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef CryARiver het volgende:
Feitelijk incorrect. De PvdA en GL zijn juist HET grootst onder hoog opgeleiden.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:29 schreef RichardQuest het volgende:
Ik plaagde alleen watquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef sigme het volgende:
Totaal fictief: bewaardheid stelling I & II:
gem laag opgeleid stemmer 50%
gem laagopgeleid PvdA 55%
-> de PvdA heeft een groter aandeel 'laagopgeleiden' dan andere partijen
gem stemgedrag hoogopgeleid
CDA 20%
VVD 20%
PvdA 25%
GL 25%
SP 10%
-> De PvdA en GL zijn juist HET grootst onder hoog opgeleiden.
Mag jij mij uitleggen waarom dat niet tegelijkertijd kan.
quote:
Dat zeg ik, het een heeft niks van doen met het anderquote:Maar om er even serieus op in te gaan. de PvdA heeft het voordeel van de grote, in absolute zin stemt 25% van de hoger opgeleiden op de PvdA.
De twee getallen erboven heb je het over relatieve percentages. Die mag je niet zo maar vergelijken met de percentages daaronder. Maar nu je het toch doet. Ook hier heeft de PvdA het voordeel dat het de grootste is. (ongeveer).
Zie jij mijn kont draaien? Later als ik groot en handig ben maak ik een mooi draaierig filmpje als avatar. Dan weet ik tenminste zeker dat niemand nog inhoudelijk tegensputtert tegen mijn Groot Gelijkquote:Je hebt dus wel gelijk, wat ik ook niet onkende. Je serie van posts wekken alleen de suggestie van draaikonterigheid.
Todat de hypotheekaftrek (definitief) onderdeel wordt van het verkiezingsplan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef George-Butters het volgende:
Maar om er even serieus op in te gaan. de PvdA heeft het voordeel van de grote, in absolute zin stemt 25% van de hoger opgeleiden op de PvdA.
Weer een stukje volkloren weg uit het straatbeeld.quote:Heineken stopt met gratis bezorgen kratten bier
ZOETERWOUDE - Heineken is na tien jaar gestopt met het gratis bezorgen van kratten bier aan studentenhuizen. Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf donderdag bevestigd.
De brouwer leverde via zijn Heineken Studenten Service aan tientallen studentenhuizen in negen steden. De kratten bier werden met een speciale besteldienst gratis aan huis bezorgd.
Het bierconcern is ermee gestopt omdat het meer verwacht van een bredere marketingaanpak voor de doelgroep van 18-plus. Die komt neer op het sponsoren van evenementen (sport, muziek), waarbij Heineken het alleenrecht heeft op bierverkoop.
Moet je niet te lang wachten met groot en handig worden, omdat anders je billen gaan lubberen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:11 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik, het een heeft niks van doen met het ander
[..]
Zie jij mijn kont draaien? Later als ik groot en handig ben maak ik een mooi draaierig filmpje als avatar. Dan weet ik tenminste zeker dat niemand nog inhoudelijk tegensputtert tegen mijn Groot Gelijk.
Jongen jongen, jij bent wel bang om oud te worden he?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Moet je niet te lang wachten met groot en handig worden, omdat anders je billen gaan lubberen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Jongen jongen, jij bent wel bang om oud te worden he?![]()
Ik niet zo, tot nog toe vind ik het voornamelijk een verbetering.
quote:Vroeger was niet alles beter, sommige dingen wel
Kan Rien Huizing niet gepolst worden voor een hoge functie bij het NOS Journaal, waarbij wordt inbegrepen dat hij ook weer presenteert?
En met Harmen Siezen, Elleke van Doorn en Joop van Zijl moet ook weer's worden gepraat. Als ze niet zelf willen presenteren, zouden ze les kunnen geven.
Wat een verademing als je de voorgelezen teksten kunt verstaan en de accenten goed worden gelegd.
Oude lullen moesten weg - enkelen mogen terugkomen.
Fijne driekoningen gewenst allenquote:
Sneeuwt het eindelijk s, gaan ze meteen weer zeuren.quote:***************************************
Tientallen Japanners dood in sneeuw
TOKIO De hevige sneeuwval die Japan al
weken in zijn greep houdt,heeft tot nu
toe 53 mensen het leven gekost.Onder de
doden zijn veel oudere bewoners van het
Japanse platteland die het dak van hun
huis sneeuwvrij wilden maken.
In de provincie Ishikawa,op het eiland
Honshu,vonden twee vrouwen de dood toen
hun dak onder de sneeuwlast bezweek.Op
de Japanse televisie waren beelden te
zien van een stad op Honshu,waar de
lampen van de lantaarnpalen nog maar
net boven de sneeuw uitkwamen.
Sneeuwval is in Japan in deze tijd van
het jaar geen uitzondering.Maar zo erg
als nu is het nog maar zelden geweest.
Wie, die dooien?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Sneeuwt het eindelijk s, gaan ze meteen weer zeuren.
Nee nooit zo aan gedaan. Begreep dat m'n moeder het vroeger thuis wel deed.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Fijne driekoningen gewenst allen
Gaan jullie zingend de deuren bij langs? Een brood bakken met een muntje erin (een rauwe boon voor armoedzaaiers)?
Zoals we in Groningen zeggen;quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die zeuren iig niet meer...
Sizzler had het er nog wel eens moeilijk mee als een opmerking plaatste over Pimquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoals we in Groningen zeggen;
het kan vriezen en het kan dooien en de enigste goeie fries is een dooie fries.
Of mag je tegenwoordig geen grappen maken over dooien hier?
Hoeveel hogeropgeleiden? Toch niet die cijfers uit mijn post he? Die waren volstrekt fictief. Als je ergens echte cijfers hebt hou ik me aanbevolenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
Dat er zoveel hoger opgeleiden op de PvdA stemmen.
GL had ik wel verwacht,()
Vind het juist niet zo raar dat er veel hoog opgeleide mensen PvdA stemmen veel mensen beseffen namelijk toch wel dat we als land heel watte danken hebben aan de verzorginsstaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
Dat er zoveel hoger opgeleiden op de PvdA stemmen.
GL had ik wel verwacht, die zijn van het type verzuurd en levend op een wolk wat niet moeilijk is als je hoog bent opgeleid omdat je meestal wel geld hebt om ergens te wonen waar geen problemen zijn.
Daarnaast zegt het intellect vrij weinig over de juistheid van je denkbeelden maar dat terzijde.
Oeps dat fictief zie ik nu pasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:22 schreef sigme het volgende:
Hoeveel hogeropgeleiden? Toch niet die cijfers uit mijn post he? Die waren volstrekt fictief. Als je ergens echte cijfers hebt hou ik me aanbevolen.
Pim, dat was die homofiel? Of was 'ie pedofiel? Oh nee necrofiel toch? Ach, ik hou al die moderne fielten niet meer bij hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sizzler had het er nog wel eens moeilijk mee als een opmerking plaatste over Pim.
Het waren fictieve cijfersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:23 schreef du_ke het volgende:
Vind het juist niet zo raar dat er veel hoog opgeleide mensen PvdA stemmen veel mensen beseffen namelijk toch wel dat we als land heel watte danken hebben aan de verzorginsstaat.
Ik dacht dat SP'ers de beste waren. Daarnaast heeft beleggen vrij weinig met de maatschappij te maken. Dat staat daar echt totaal los van.quote:Ach en je groenlinksverhaal stellen we maar het uiterst succesvolle beleggingsbeleid van veel rechtse Nederlanders de agelopen jaren tegenover.
Dan nog. Er zijn verdomme ergens echte cijfers heb ze gezien maar kan ze nergens vindenquote:
Het ging me niet om dat onderzoek maar over die beleggingshype van een paar jaar geleden. Degenen die daar in stapten waren toch vaak van een bepaald slag.quote:Ik dacht dat SP'ers de beste waren. Daarnaast heeft beleggen vrij weinig met de maatschappij te maken. Dat staat daar echt totaal los van.
Dit is natuurlijk onzinquote:De idealen van GL zijn nagenoeg utopisch. Dat mensen dromen is oke, dat doe ik ook maar dat combineren met politiek is natuurlijk onwenselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |