Ik ga morgen al ontspannen in Club Rouge (ofzoiets)quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahhhww...
Zullen we zaterdag dan samen gaan ontspannen? *knipoog*
't klinkt voor nichten en homo'squote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga morgen al ontspannen in Club Rouge (ofzoiets)
Mja, het is een ziektequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:14 schreef Just-Dennis het volgende:
Jij weer
O, je gaat ook?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
't klinkt voor nichten en homo's![]()
Ohw.. Bredaquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga morgen al ontspannen in Club Rouge (ofzoiets)
Nooit geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. Breda
Leuk .. beetje kinderfeestjeachtig iets, maar toch leuk
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:18 schreef Waxxer het volgende:
Dat huis beheerst nu mijn leven
Ik moet eigenlijk even wat anders te doen hebben
Ik wil ook weer een keerquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit geweest
Kug moet de route plannen
Het is zoooooo'n raar idee....quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:19 schreef Cybart het volgende:
ik ga morgen wel sletten op club rouge....
ach who am I kiddin''
Orangerie heeft een gave locatie en meer bezoekers...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:19 schreef creno het volgende:
tis een orangerie-achtig ding, maar de orangerie is niets, club rouge is wel leuker !
helaas ik kan niet
Jij gaat daar echt niet heen..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:19 schreef Cybart het volgende:
ach who am I kiddin''
Alleen moet de verkopende partij nog wel ff een ander huisje zoeken............quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is zoooooo'n raar idee....Heel onwerkelijk allemaal en alsof er iets niet aan/van klopt ofzo...
Wat is er mis met sletten op Club Rouge!?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:19 schreef Cybart het volgende:
ach who am I kiddin''
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Alleen moet de verkopende partij nog wel ff een ander huisje zoeken............
nu ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |