Da's Murphy's Law, als er iets fout gaat dan gaat het ook goed fout, kan ook maar beter allemaal in 1 dag gebeuren niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
<knip> heel veel pech en gewonde dieren<knip>
Vorige week was ik 62,6… nu 62!Q!!!! Dus… dat geeft me weer moed om vandaag door te gaan!
ik denk een combinatie van ww, mijn keuzes van voedsel, en sporten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:37 schreef Kleintje het volgende:
Kijk, dat gaat goed bij je Puckzzz!!!
Omdat je een beetje het ww doet of omdat je het op jouw manier doet???
Zo zie je, die 2 in een weekend, dat zijn losse kilo's die heb je er zo af!
Ik weet vanavond pas meer van het paard. Maar net had ze gewoon beweging in haar buik en niet van haar darmen, dat was duidelijk het veulen.
Puckzzzz, wij zijn niet logisch! 12 maanden is zo standaard, dan doet iedereen wat.
Ik kreeg 4 januari ook mijn kerstcadeau. Omdat je het dan niet verwacht![]()
stoelgang wel okee?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo, ik zit weer aan de cruesli.
Ik heb de afgelopen dagen wel buikpijn zeg, hopelijk is dat geen slecht teken. Het lijkt wel alsof ik tegenwoordig al van het minste druppeltje vet klachten krijg. En ik heb niet eens frisdrank met prik gehad.Nouja, nog een motivatie om minder vet te eten dan maar...
Ja, redelijk normaal, dat is het rare. Ach ja, als het erger wordt ga ik maar een keertje naar de huisarts. Gezond eten zal sowieso wel geen kwaad kunnen.quote:
hihiquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh jee oh jee... vanavond uit eten met vriendje. Maar goed, we hebben afgesproken dat ik een salade neem, en hij een portie spareribs met frietjes (slecht, ik weet het!) en dat we dan allebei delen. Ik heb het al ingepland en ik blijf nét binnen mijn puntenaantal, de 2 bonuspunten van heen en weer lopen naar de stad nog niet eens meegerekend! Phew...
awwww da's klotequote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Poeh, wat een rare dag. Vanmiddag belde een goede vriendin opeens dat haar vader overleden is, dus we zijn na het eten hals over kop naar Limburg vertrokken...
Net nog ff een broodje gegeten, maar nu mag het ook wel.
Jeetje, wat vervelend!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Poeh, wat een rare dag. Vanmiddag belde een goede vriendin opeens dat haar vader overleden is, dus we zijn na het eten hals over kop naar Limburg vertrokken...
Net nog ff een broodje gegeten, maar nu mag het ook wel.
Een knorrende maag ik nooit goed volgens mij. Ik zou dan beter iets te eten kunnen pakken, want anders ga ik later gegarandeerd te veel lunch/avondeten pakken of snoepenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
Zow weer op mijn werk aangekomen.
Ik baalde gisteren toch zo van mezelf. Mijn vriend en ik zijn echte dartfans dus de hele week zitten we al stipt om 7 uur voor de tv de Embassy te kijken. Gisteravond was een belangrijke wedstrijd, om om 7 uur voor de tv te kunnen zitten hebben we gelijk toen we om 5.30 thuis waren de klusjes aangepakt, wassen afwassen, etc. en ja om 7 uur zaten we voor de tv. Maar nog niet gegeten
In eerste instantie zat ik er met een glaasje water, maar toen mijn vriend een biertje opentrok zei ik al snel, doe er mij ook maar eentje. Wetende dat ik er dus nog wel een paar zou drinken waardoor de punten van mijn eten opgingen aan bier. Maar ach, we zaten lekker darts te kijken en het was spannend en gezellig. Na het darten had mijn vriend uiteraard honger. Ik had al gezegd dat ik geen eten meer hoefde, maar voor hem heb ik nog een lekkere uitgebreide uitsmijter gebakken. Ow wat rook die lekker!! Hij heeft een halve boterham voor me overgelaten en ik kon het niet weerstaan, dus ook nog een halve boterham met ei, bacon en gewone boter gehad
Ik was best boos op mezelf, vandaag extra lang en extra zwaar gesport, 3 bonuspunten erbij, en vandaag maar heeeel voorzichtig met mijn eten, maar mijn maag knort nu alen het is vrijdag, dat is meestal de dag dat we het weekend inluiden met een potje darten en een potje bier erbij...
toch nog over de hele week bijna twee kilo eraf, dat dan weer wel
Netjes, ik moet zulke zelf discipline ook maar eens gaan kwekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:54 schreef Quinazoline het volgende:
Ik wilde net gaan opschrijven dat ik gisteren een mindere dag had, maar toen ik zag wat ik geschreven had, bleek dat toch wel mee te vallen eigenlijk. Het was denk ik alleen het gevoel, en het feit dat het niet zo'n perfecte dag was als ik de laatste tijd wel vaker heb.
Ik had tussen mijn college door wel trek, dus toen zo'n stuk ontbijtkoek gekocht. Daar was ik niet zo tevreden over, maar op zich moet het wel kunnen, want normaal eet ik nooit tussendoortjes en dit college was erg intensief.
's Avonds hadden we een nieuwjaars receptie, en ik heb behalve heel veel spa-blauw maar 1 cappuchino (met suiker helaas, dat moet ik toch eens afleren) gedronken. Normaal zou ik op zo'n receptie echt wel wijn of bier of op zn minst fris hebben gedronken, maar dat allemaal.
Voor de receptie heb ik in de stad wat gegeten, maar ik heb braaf een broodje gekocht in plaats van frietjes.
Dus eigenlijk was het helemaal zo slecht nog niet. Toen ik vanmorgen voor de spiegel stond, zag ik ook echt dat mijn buik kleiner (platter) is geworden, terwijl anderen het al veel langer zagen. Het werkt dus echt!
waar te koop?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef blessed19 het volgende:
ik heb gister op de reclame gezien dat er nu ook 10+ kaas bestaatheeft iemand die al geprobeerd??
nee, het is waarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef Mabelle het volgende:
Is het nou waar dat een geroosterde bruine boterham nu minder calorieen bevat dan een gewone?![]()
Of behoort dit tot het land der fabeltjes.
Nee, en het lijk me niet te vreten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef blessed19 het volgende:
ik heb gister op de reclame gezien dat er nu ook 10+ kaas bestaatheeft iemand die al geprobeerd??
Ik za het vandaag liggen in de supermarkt. Bij de voorverpakte kaas. Inderdaad 10+ kaas van Milner. Ik moet zeggen dat die plakjes er erg droog uitzagen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef blessed19 het volgende:
Nee oke ... dat is helemaal waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef blessed19 het volgende:
kaas is kaas! en voor kaas op een tosti, maakt de kwaliteit niet echt zoveel uit!
En de eindscore van gisteren was 16 punten!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo, tot nu toe gaat het goed. Als ontbijt 2 crackertjes gehad, 1 met smeerkaas en 1 met (dun) leverworst. Dadelijk nog even wat yoghurt met cruesli, vanmiddag wat fruit en dan hou ik het wel vol tot het avondeten. Dan is de schade van gisteren weer ingehaald
Dat is niet waar. Minder vette kaas smelt niet zoals vette kaas dat doet. Light kaas droogt eerder uit en wordt zo'n harde massa!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef blessed19 het volgende:
kaas is kaas! en voor kaas op een tosti, maakt de kwaliteit niet echt zoveel uit!
Programma vraagt er vanzelf om.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb een vraagje over dat Weight Watchers programmaatje, ik hoop dat iemand hier het antwoord weet. Om de week af te sluiten, moet je je nieuwe gewicht en maten invullen. Ze zeggen altijd dat je je het beste 's ochtends kunt wegen, voordat je gegeten hebt, want anders is het niet te vergelijken met de week ervoor. Moet je dan bij dat programma het gewicht invullen van de laatste ochtend van de week, of de eerste ochtend van de nieuwe week?
Ja, je moet het invullen bij zondag om de week af te kunnen sluiten, maar moet je dan dat van zondagochtend invullen? Of moet je je 's avonds meten? Hier liep het programma trouwens nog niet vast.quote:
Vreemd, hier werkt het programma gewoon nog. Ik ben vanochtend gewoon aan een nieuwe week begonnen.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:46 schreef Kleintje het volgende:
Oke, ik ben dus niet de enige bij wie het programma vastloopt na 1 week.
Schiet dus niet echt op.
Ik probeer nog even een andere versie van het programma te bemachtigen, 1 die het beter doet.
Ik sluit de week pas af als ik 's morgens ben opgestaan. Je weet nooit of je 's nachts nog snaaitrek krijgt
Ik sluit elke avond de dag af, en vanochtend de week. Ik was toevallig ook op een maandag begonnen, dus zondagavond is hier ook echt het einde van de week (7 dagen).quote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef Kleintje het volgende:
Koos jij iedere avond voor dag afsluiten?
En heb jij voor week afsluiten gekozen?
Sluit je de week af na echt 7 dagen invullen of steeds op zondagavond?
Dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Quinazoline het volgende:
Kheb nu het gevoel dat het even niet zo goed gaat. Dit weekend was mn broertje jarig en ik heb gewoon een stuk taart op. Ook wat frisdrank enzo gedronken, vandaag ook 2 pakjes spa en fruit spul.. Vandaag en gisteren had ik ook veel sneller trek dan daarvoor, en heb ik volgens mij ook wat meer gegeten bij de maaltijden.
Ik heb zaterdag nog wel gesport, dus dat maakt het ietsje beter.
Nu maar weer proberen de draad op te pakken.
Dat is gek zeg, hoeveel punten zat je van je benodigde totaal af?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
Okee, ik ben officieel in de war
Flexi zegt dit na de weekafsluiting:
[afbeelding]
maar ik mag nu wel maar 18 punten meer per dag (eerst 19)
dus ik moet meer eten op minder punten
maar ben wel mooi 9 cm van mijn taille kwijt
De regel is wel hetzelfde gebleven omdat ik het eerste weekend nogal gezondigd heb en dus 2 kilo erbij had.
Waarschijnlijk is het gewoon de bedoeling dat je je aantal punten min of meer volmaakt. Dat betekent nu dat je gemiddeld rond de 18 moet eindigen per dag. Ik weet idd niet hoeveel je er eerst vanaf zat, maar probeer gewoon dat aantal aan te houden, dan zal het wel goed zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
maar ik mag nu wel maar 18 punten meer per dag (eerst 19)
dus ik moet meer eten op minder punten
Tsja, en je beweegt genoegquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:38 schreef Kleintje het volgende:
Ik eet nog genoeg Wendy.
Maandag teveel, dinsdag dan wat minder, maar met de WW mag je 4 punten per dag sparen, maximaal een week lang. Dit voor een feestje.
Dus ik eet echt niet te weinig.... dat is het rare...
* Puckzzz bind Kleintje vast aan haar stoelquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef Kleintje het volgende:
En toen begon al het lekkers in huis tegen me te gillen!
EET ME! NU! JE MOET!!!
PLEH PLEH.... wat nu???
God loves everyone, it's men who have problems with fat womenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Kleintje het volgende:
Dear father die in de hemele zijt..
Vergeef my my sins...
I have eaten a klein stukje of pure choclate.
I have let it melt on mijn tong.
De smaak was delicious en nu kan ik er weer tegenaan.
Greetings,
a chocolate junkie
(does god love fat woman?)
ken je het gezegde niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
So... God is not a mannetje?
Ik hou me heel goed in, maar heb nu wel zin in avondeten. Tonijnsteaksquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef Kleintje het volgende:
hahaha... oke... tnx!
Zo... en nu ga ik weer ontopic...
Ik heb een heerlijk schuldgevoel door die chocola... maar lekker dat het was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |