abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2006 @ 10:49:29 #201
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_34114265
Sum (1m72) (24,8) was 75 kg, is nu 73,4kg en wil graag 65 kg wegen: -1,6

wordt

Sum (1m72) (24,6) was 75 kg, is nu 72,8kg en wil graag 65 kg wegen: -2,2

t gaat al wat trager maar nog steeds netjes resultaat voor 2 weken
pi_34114537
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:46 schreef Kleintje het volgende:
Oke, ik ben dus niet de enige bij wie het programma vastloopt na 1 week.
Schiet dus niet echt op.
Ik probeer nog even een andere versie van het programma te bemachtigen, 1 die het beter doet.

Ik sluit de week pas af als ik 's morgens ben opgestaan. Je weet nooit of je 's nachts nog snaaitrek krijgt
Vreemd, hier werkt het programma gewoon nog. Ik ben vanochtend gewoon aan een nieuwe week begonnen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_34114585
Koos jij iedere avond voor dag afsluiten?
En heb jij voor week afsluiten gekozen?
Sluit je de week af na echt 7 dagen invullen of steeds op zondagavond?
pi_34114883
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef Kleintje het volgende:
Koos jij iedere avond voor dag afsluiten?
En heb jij voor week afsluiten gekozen?
Sluit je de week af na echt 7 dagen invullen of steeds op zondagavond?
Ik sluit elke avond de dag af, en vanochtend de week. Ik was toevallig ook op een maandag begonnen, dus zondagavond is hier ook echt het einde van de week (7 dagen).
pi_34136173
Kheb nu het gevoel dat het even niet zo goed gaat. Dit weekend was mn broertje jarig en ik heb gewoon een stuk taart op. Ook wat frisdrank enzo gedronken, vandaag ook 2 pakjes spa en fruit spul.. Vandaag en gisteren had ik ook veel sneller trek dan daarvoor, en heb ik volgens mij ook wat meer gegeten bij de maaltijden.
Ik heb zaterdag nog wel gesport, dus dat maakt het ietsje beter.

Nu maar weer proberen de draad op te pakken.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_34136741
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Quinazoline het volgende:
Kheb nu het gevoel dat het even niet zo goed gaat. Dit weekend was mn broertje jarig en ik heb gewoon een stuk taart op. Ook wat frisdrank enzo gedronken, vandaag ook 2 pakjes spa en fruit spul.. Vandaag en gisteren had ik ook veel sneller trek dan daarvoor, en heb ik volgens mij ook wat meer gegeten bij de maaltijden.
Ik heb zaterdag nog wel gesport, dus dat maakt het ietsje beter.

Nu maar weer proberen de draad op te pakken.
Dat is het belangrijkste. Je mag best een keertje zondigen, anders is het niet vol te houden. Als je daarna inderdaad maar weer de draad oppakt. Of gewoon een balansdag inbouwt.

Ontopic: vandaag anderhalf uur gefietst, dat is hier in Limburg nog best zwaar. Vijf extra punten verdiend!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:32:37 #207
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34151956
Ik ben er ook ff weer, weekend en een beetje ziekjes

ik moet nu ook de week afsluiten en ik ga het nu meten, zo ben ik vorige week ook begonnen, eerst meten e.d. dan dagboek in gaan vullen. Voor mij is het dus logisch het nu te doen.
dadelijk mijn nieuwe regeltje
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:52:20 #208
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34152484
Okee, ik ben officieel in de war

Flexi zegt dit na de weekafsluiting:

maar ik mag nu wel maar 18 punten meer per dag (eerst 19)

dus ik moet meer eten op minder punten

maar ben wel mooi 9 cm van mijn taille kwijt

De regel is wel hetzelfde gebleven omdat ik het eerste weekend nogal gezondigd heb en dus 2 kilo erbij had.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:56:28 #209
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_34152596
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
Okee, ik ben officieel in de war

Flexi zegt dit na de weekafsluiting:
[afbeelding]

maar ben wel mooi 9 cm van mijn taille kwijt

De regel is wel hetzelfde gebleven omdat ik het eerste weekend nogal gezondigd heb en dus 2 kilo erbij had.
Dat is gek zeg, hoeveel punten zat je van je benodigde totaal af?
pi_34152796
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:52 schreef Puckzzz het volgende:

Waarschijnlijk is het gewoon de bedoeling dat je je aantal punten min of meer volmaakt. Dat betekent nu dat je gemiddeld rond de 18 moet eindigen per dag. Ik weet idd niet hoeveel je er eerst vanaf zat, maar probeer gewoon dat aantal aan te houden, dan zal het wel goed zijn.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:11:06 #211
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34152979
de stats:
pi_34191406
Je hebt vorige week te weinig gegeten Puckzzz.
Nu gaat het afvallen nog, maar als je straks lichter gaat wegen, dan zal je nog minder moeten eten om af te vallen, omdat je lichaam dan aan deze hoeveelheid gewend is.
En dan is afvallen moeilijk omdat je dan echt honger moet leiden.

Dus probeer of meer te eten, of meer vette dingen.

Dat je 1 punt minder mag gaan eten is omdat je dus al bent afgevallen.
------------
Hier snap ik er echt geen reet van.
Maandag zat ik 3,5 punt boven wat ik mocht, maar had 3 bonuspunten.
Gisteren 4 bonuspunten, dus - een halve, 3,5 over.
En ik had nog 1,5 over gisteren.

Dus vandaag heb ik er 19 +5
Dus ik kan heel wat eten, maar nu staat er voor vandaag ook licht voedsel op het programma. Heb van het weekend een verjaardag en dan wil ik wat kunnen snoepen.

Maar goed, op de weegschaal sta ik gewoon opeens weer op 62,7
In plaats van dat ik naar beneden ga.... ga ik omhoog! Ik snap het niet!
pi_34192434
Ik wel. Jouw lichaam slaat aan het hamsteren als het ware. Je moet echt zorgen dat je genoeg eet, anders ga je na verloop van tijd dus stilstaan en moet je je lichaam als het ware 'overtuigen' van het feit dat de hongerwinter toch echt niet is aangebroken en het dus rustig kan interen op de vetreserves.
pi_34192529
Ik eet nog genoeg Wendy.
Maandag teveel, dinsdag dan wat minder, maar met de WW mag je 4 punten per dag sparen, maximaal een week lang. Dit voor een feestje.
Dus ik eet echt niet te weinig.... dat is het rare...
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:52:25 #215
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34192845
Ik heb een foutje gemaakt met de weekafsluiting. Ik had dinsdag ook nog in moeten vullen Vandaar dus de opmerking dat ik niet genoeg at, vandaar dus die 23 punten te weinig gebruikt e.d. Maar nu heb ik een probleem, doordat ik de week al heb afgesloten (en niet in de gaten gehad) heb ik vrolijk het eten van dinsdag bij woensdag in zitten vullen hoe moet ik nu mijn week weer goed krijgen? Volgen het programma heb ik nu 1 dag niets gegeten (en kan het ook niet meer invullen)
Ik kan ook niet dat van de dinsdag bij woensdag neerzetten, want dan heb ik niets aan mijn verdiende punten en heb ik twee keer zoveel punten op gemaakt

Ik denk dat ik het dagboek maar uit ga printen en dan het programma helemaal opnieuw installeer en goed invul ofzo

maar dan nog he?
ik begon op dinsdag met invullen, dus:
di-woe-do-vrij-zat-zo-ma zijn 7 dagen, op dinsdagochtend heb ik de week dus afgesloten want dat zijn 7 dagen! Ik begrijp het niet helemaal hoor.
pi_34193187
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:38 schreef Kleintje het volgende:
Ik eet nog genoeg Wendy.
Maandag teveel, dinsdag dan wat minder, maar met de WW mag je 4 punten per dag sparen, maximaal een week lang. Dit voor een feestje.
Dus ik eet echt niet te weinig.... dat is het rare...
Tsja, en je beweegt genoeg

Misschien gewoon een tijdelijke stilstand, kan ook door hormonen komen bijvoorbeeld, of dat je wat extra vocht vasthoudt
pi_34202264
En toen begon al het lekkers in huis tegen me te gillen!
EET ME! NU! JE MOET!!!

PLEH PLEH.... wat nu???
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:19:23 #218
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34202454
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef Kleintje het volgende:
En toen begon al het lekkers in huis tegen me te gillen!
EET ME! NU! JE MOET!!!

PLEH PLEH.... wat nu???
* Puckzzz bind Kleintje vast aan haar stoel

je hebt binnenkort een fotoshoot jah! slank moet je zijn!
pi_34202969
Dear father die in de hemele zijt..
Vergeef my my sins...
I have eaten a klein stukje of pure choclate.
I have let it melt on mijn tong.
De smaak was delicious en nu kan ik er weer tegenaan.

Greetings,
a chocolate junkie

(does god love fat woman? )
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:45:14 #220
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34203590
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Kleintje het volgende:
Dear father die in de hemele zijt..
Vergeef my my sins...
I have eaten a klein stukje of pure choclate.
I have let it melt on mijn tong.
De smaak was delicious en nu kan ik er weer tegenaan.

Greetings,
a chocolate junkie

(does god love fat woman? )
God loves everyone, it's men who have problems with fat women
pi_34203969
So... God is not a mannetje?
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:07:47 #222
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34204648
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
So... God is not a mannetje?
ken je het gezegde niet?

When God created men, she was only kidding
pi_34205056
hahaha... oke... tnx!

Zo... en nu ga ik weer ontopic...
Ik heb een heerlijk schuldgevoel door die chocola... maar lekker dat het was....
pi_34206152
Een klein stukje mag toch best . Heel knap van je dat die hele reep er niet meteen achteraan ging!
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:44:37 #225
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34206175
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef Kleintje het volgende:
hahaha... oke... tnx!

Ik heb een heerlijk schuldgevoel door die chocola... maar lekker dat het was....
Ik hou me heel goed in, maar heb nu wel zin in avondeten. Tonijnsteaks

p.s. you have mail
pi_34207437
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef Kleintje het volgende:
hahaha... oke... tnx!

Ik heb gemerkt dat je de bonuspoints wel heel erg makkelijk kan krijgen! dat is dus best een gevaar... ik zou gewoon dagelijks de standaard punten aanhouden, want elke dag 4 punten erbij lijkt me erg sterk! dan moet je dagelijks echt gigantisch hard aan het sporten zijn...
pi_34207734
Blessed, die bonuspunten... je mag er max. 12 per week rekenen.

En ik sport duidelijk voor meer dan 12 punten per week.
Ik rij 5 keer paard per week, en dan ook echt stevig.
Dus dat is 4 punten per keer.

Dan loop ik nog 2 tot 3 keer per week een half uur tot 3 kwartier voor de lol te joggen, want verbranden doe ik wel, maar de punten opeten mag ik niet. Daarbij is het conditietraining. Mijn hartslag is nog te hoog bij dat joggen, ben nog teveel buiten adem. Dan vreet het alleen energie en bouw je conditie op, dat is nog geen echte vetverbranding.

Ik zou dus bij elkaar al ruim 25 punten per week hebben aan bonuspunten.
Heb eigenlijk iedere week wel bonuspunten over die ik niet eens opeet van de 12....
pi_34208577
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
de stats:
[afbeelding]
Wauw wat een onwijs handig programma'tje! Waar heb je dat vandaan?
pi_34208903
Puckzzz, met die 2 kilo... ben je daarbij echt 9 cm. taille kwijtgeraakt???
HOE DOE JE DAT????
pi_34208914
Karoltje... dat is het WW programma wat ik hier pas heel illegaal aanbood...
pi_34210823
Psst..! Kan ik daar illegaal ook aan komen dan..?
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:08:32 #232
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34213969
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:54 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, met die 2 kilo... ben je daarbij echt 9 cm. taille kwijtgeraakt???
HOE DOE JE DAT????
uhhh ik zou het niet weten
ik moest zelf ook ff weer nameten maar het is echt zo

ik denk dat het voor het grootste gedeelte komt omdat ik zoveel ben aangekomen doordat ik veel bier dronk. Daar ben ik nu heel rigoreus mee gekapt, van bier raak je opgeblazen. Die twee kilo is wel gewichtsverlies maar ik denk dat het voor het grootste gedeelte vocht is.

En ik sport elke ochtend minstens 20 minuten op de crosstrainer.
pi_34215269
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:53 schreef karoltje het volgende:
Psst..! Kan ik daar illegaal ook aan komen dan..?
Zie mijn onderste link in mijn sig. Daar het kopje lijnen!
Succes
pi_34232233
Ik zit momenteel nog in het andere topic.
Maar ik zal jullie hier snel zien hoor

Ik doe sinds een paar weken mee aan de EGA.
Hier ga ik 1x in de week naartoe, en word ik gewogen en krijg ik tips.

Mijn eetschema van 1 dag ziet er ongeveer zo uit:

"s ochtends:
25 cornflakes (of iets dergelijks)
met 200cc melk.
1 stuk fruit.

"s middags:
2 boterhammen met kipfilet
1 stuk fruit
paar plakken komkommer

's avonds:
100gram aardappels
100 gram vlees of vis (minimaal 4x per week vlees)
heel veel groente
waarvan 125 gram van verplichte groenten (is bij mij meestal rode bieten of erwten)

En dan voor het slapen gaan nog 1 stuk fruit.
Komkommer, wortels etc mag je zoveel eten als je wilt.

En als je eenmaal op streefgewicht zit, begeleiden hun je, zodat je dit ook weet te behouden.
Heel fijn en makkelijk allemaal.
Dus voor de zomer zit ik hoop ik met mijn BMI'tje ook wel hier.

pi_34232930
Groot respect voor je als je de EGA kan doorlopen. Mijn moeder + zus hebben het jaren geleden gedaan. Ik ben ermee begonnen en had het na 2 weken al gezien.
Tering... wat is dat strikt. Nooit eens wat lekkers in je mond mogen steken omdat je dan je lichaam niet ontgiftigd.
En altijd die verplichte groentes. Die kwamen op den duur mijn neus uit!

En het als je op gewicht zit ook volhouden. Nou... jij liever dan ikke. Ik wil gewoon kunnen leven, lekker een gebakje eten als ik daar zin in heb. Maar gewoon weer bewust van wat alles precies inhoudt. Bewust zijn van je voedsel en daardoor alles met mate leren eten.

Nee, voor mij nooit meer EGA.
pi_34233014
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef Kleintje het volgende:
Groot respect voor je als je de EGA kan doorlopen. Mijn moeder + zus hebben het jaren geleden gedaan. Ik ben ermee begonnen en had het na 2 weken al gezien.
Tering... wat is dat strikt. Nooit eens wat lekkers in je mond mogen steken omdat je dan je lichaam niet ontgiftigd.

En het als je op gewicht zit ook volhouden. Nou... jij liever dan ikke. Ik wil gewoon kunnen leven, lekker een gebakje eten als ik daar zin in heb. Maar gewoon weer bewust van wat alles precies inhoudt. Bewust zijn van je voedsel en daardoor alles met mate leren eten.

Dan heb jij een behoorlijk slecht beeld van de EGA.
Gebak mag je dus echt wel eten, als je eenmaal op gewicht bent.
Je alitjd alle lekkers voorbij laten gaan, werkt gewoon simpelweg niet.

Dat wordt ons dan dus ook niet verteld.
Met kerst hebben we ook gewoon meegegeten.
En met oud en nieuw ook oliebollen gehad.
Uit eten gaan, alles mag.
Je leert gewoon je etens patroon veranderen.
En altijd die verplichte groentes klopt dus ook niet. Dat is totdat je je streefgewicht hebt behaald.

Negatievietijd, helpt dus niet in een dieet.
pi_34233044
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef Kleintje het volgende:

Ontgiftigd...dat heb ik nog nooit bij de EGA gehoord.
Ik denk ook niet dat wij het dus over het zelfde hebben.
pi_34233330
We hebben het wel degelijk over hetzelfde, heb hier de boekjes nog liggen.
Ik kan ze zo noemen: verplichte groentes: 125 gram op een dag.
Enkele verplichten groentes zijn: doperwten, rabarber, uien, sugarsnaps, bietjes, peultjes

Je kan wel zeggen dat ik negatief doe over je dieet, ik zeg alleen dat IK het niet kan volhouden. Dat het MIJN dieet niet is.
Dat mijn zus en moeder het hebben gedaan en er echt kilo's mee afgevallen zijn.

Als je 20 kilo overgewicht hebt, dan vind ik het knap dat je tot je op je streefgewicht zit die verplichte groentes moet eten.

Ik noemde het nu even ontgiftigen, wist niet meer welk woord hun gebruikten. Sorry hoor dat ik niet alles op taperecorder heb gezet.

Maar goed, weet echt wel wat de EGA is. Logo is een pauw, als je op steef bent en het een tijdje volhoudt krijg je ook een pauw als broche. Die zijn bij mijn mams + zus in bezit.

Het werkt dus echt wel, maar ik kan het niet.
Ik wil ook tijdens mijn lijnperiode lekkere dingen kunnen eten, omdat ik anders gewoon gek wordt en me echt ga misdragen.

Dus nogmaals... ik zeg dat ik er groot respect voor heb. Dan heb je echte motivatie en doorzettingsvermogen! En ik vind dat super.

Ik weet dus wel waar ik het over heb en ik kan het niet op die manier.
Ben dus ook blij dat het bij mij maar om een paar kilo's gaat, anders zou het ook niet gaan op de losse manier waarop ik het nu doe.

De EGA heb ik gedaan toen ik 72 kilo was. Heb het 2 weken gedaan en was toen wel al ruim 3,5 kilo kwijt. Dus werken... dat doet het zeker!
pi_34233467
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:45 schreef Kleintje het volgende:
We hebben het wel degelijk over hetzelfde, heb hier de boekjes nog liggen.
Ik kan ze zo noemen: verplichte groentes: 125 gram op een dag.
Enkele verplichten groentes zijn: doperwten, rabarber, uien, sugarsnaps, bietjes, peultjes

Je kan wel zeggen dat ik negatief doe over je dieet, ik zeg alleen dat IK het niet kan volhouden. Dat het MIJN dieet niet is.
Dat mijn zus en moeder het hebben gedaan en er echt kilo's mee afgevallen zijn.

Als je 20 kilo overgewicht hebt, dan vind ik het knap dat je tot je op je streefgewicht zit die verplichte groentes moet eten.

Ik noemde het nu even ontgiftigen, wist niet meer welk woord hun gebruikten. Sorry hoor dat ik niet alles op taperecorder heb gezet.

Maar goed, weet echt wel wat de EGA is. Logo is een pauw, als je op steef bent en het een tijdje volhoudt krijg je ook een pauw als broche. Die zijn bij mijn mams + zus in bezit.

Het werkt dus echt wel, maar ik kan het niet.
Ik wil ook tijdens mijn lijnperiode lekkere dingen kunnen eten, omdat ik anders gewoon gek wordt en me echt ga misdragen.

Dus nogmaals... ik zeg dat ik er groot respect voor heb. Dan heb je echte motivatie en doorzettingsvermogen! En ik vind dat super.

Ik weet dus wel waar ik het over heb en ik kan het niet op die manier.
Ben dus ook blij dat het bij mij maar om een paar kilo's gaat, anders zou het ook niet gaan op de losse manier waarop ik het nu doe.

De EGA heb ik gedaan toen ik 72 kilo was. Heb het 2 weken gedaan en was toen wel al ruim 3,5 kilo kwijt. Dus werken... dat doet het zeker!
ok, dan heb ik het verkeerd begrepen van je.
pi_34235377
Ik doe vandaag een streng dagje.
Heb nu 2 kopjes 'ideaal gewicht' thee op.
Verder 2 mandarijnen en een appeltje geschild, in stukjes, met zoetstof en kaneel in de magnetron.
Smullen maar.
Verder al 1 liter water.

Ik ga verder vandaag alleen groentesoep eten, gemaakt van groente en een bouillonblokje, dus totaal geen punten.
Even lekker streng, ik wil alleen fruit, water en groente.
Ik haal dus ook wat worteltjes!
pi_34240817
Ik ben niet zo gemotiveerd merk ik.. het valt me zwaar.

Heb vandaag 5 blue band boterhammen op, kop chocolademelk en 1 mandarijntje
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:47:48 #242
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34241307
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben niet zo gemotiveerd merk ik.. het valt me zwaar.

Heb vandaag 5 blue band boterhammen op, kop chocolademelk en 1 mandarijntje
dat valt toch nog best mee?
pi_34241335
Ja, maar de dag is nog niet eens op de helft
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:59:53 #244
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34241810
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef heaven7 het volgende:
Ja, maar de dag is nog niet eens op de helft
dus zorgvuldig je avondeten plannen

* Puckzzz eet vanavond weer tonijn...heerlijk!!
pi_34242317
Ik heb net voordat ik boodschappen moest doen toch even wat gegeten.
3 bruine boterhammen met casseler rib.
Dus... kost me nog amper punten.
Lekker vers brood van de bakker, dus erg lekker.

Verder heb ik water op, mandarijnen, een appel en straks een banaan.

Gaat dus verdomd goed vandaag.
pi_34242452
Ik doe het vandaag even rustig aan, dan kan ik vanavond een lekkerbekje eten.
Tot nu toe qua punten alleen een bakje yoghurt met cruesli op, maar ik ben ook laat opgestaan. Dadelijk nog even naar de supermarkt fietsen, dan kan ik ook nog eens een bonuspunt verdienen.
pi_34243129
Doordeweeks gaat het nu lekker bij mij. Alleen die weekenden zijn lastig als je uitgaat.

Maar nu heb ik ook dat programma (bedank Kleintje ) dus we gaan op de punten letten. Ik mag per dag 30punten wegeten maar zoals het er nu naar uitziet ga ik dat niet redden. Is dat erg als je minder punten eet dan dat er wordt aangegeven?

Vanavond trouwens een nieuw schema laten aanmaken bij de sportschool voor nog meer resultaat
pi_34243579
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:38 schreef SlipSlop het volgende:
Maar nu heb ik ook dat programma (bedank Kleintje ) dus we gaan op de punten letten. Ik mag per dag 30punten wegeten maar zoals het er nu naar uitziet ga ik dat niet redden. Is dat erg als je minder punten eet dan dat er wordt aangegeven?
Als je te weinig eet, komt je stofwisseling op een laag pitje te staan en val je helemaal niet meer af, dus ik zou er inderdaad niet te ver onder gaan zitten. Het programma is gericht op langzaam maar verantwoord afvallen. Maar goed, als je gewoon boterhammen enzo eet kom je al snel aan heel wat punten.

Oneerlijk trouwens, ik mag er maar 20.
pi_34247997
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:38 schreef SlipSlop het volgende:
Doordeweeks gaat het nu lekker bij mij. Alleen die weekenden zijn lastig als je uitgaat.

Vanavond trouwens een nieuw schema laten aanmaken bij de sportschool voor nog meer resultaat
Ja, het is slecht als je teveel punten overhoudt.
Dus neem volle melk, vettere kaas, geen light boter maar desnoods roomboter.
Hoe meer je afvalt, des te minder punten je mag.
Als je nu al amper wat eet, dan went je lichaam daaraan.
En als je dan een paar kilo bent afgevallen,dan stopt de stofwisseling weer. Dus dan moet je nog minder eten.
Dan krijg je een hongerdieet.
Dus gewoon opmaken!
Max. 4 per dag overhouden!
pi_34250052
Jezelf uithonger heeft inderdaad totaal geen nut.
Veel groenten eten, helpt de stofwisseling te versnellen.
Te veel fruit is ook slecht, hier zitten namelijk nog steeds fruitsuikers in.
Ik neem 3 stuks fruit per dag, en niet meer.

Ontbijt is het belangrijkste. Maar eet hier niet teveel.
Ik begin 's ochtends altijd met iets van granen en melk (kan natuurlijk ook yogurt zijn) en 1 stuk fruit.
Dan met de lunch wat boterhammen, of wat je gewent bent. En tussen door fruit, komkommer, wortels, boulion etc..
En gewoon avondeten.
Zo houdt je je stofwisseling goed op gang. En dit is mooi om de rest van je leven zo te doen, zodat je nooit meer hoeft te jojoén. Dit is ontzettend slecht voor je lichaam.
Dus zorg ervoor dat de kilo's eraf blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')