Vreemd, hier werkt het programma gewoon nog. Ik ben vanochtend gewoon aan een nieuwe week begonnen.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:46 schreef Kleintje het volgende:
Oke, ik ben dus niet de enige bij wie het programma vastloopt na 1 week.
Schiet dus niet echt op.
Ik probeer nog even een andere versie van het programma te bemachtigen, 1 die het beter doet.
Ik sluit de week pas af als ik 's morgens ben opgestaan. Je weet nooit of je 's nachts nog snaaitrek krijgt
Ik sluit elke avond de dag af, en vanochtend de week. Ik was toevallig ook op een maandag begonnen, dus zondagavond is hier ook echt het einde van de week (7 dagen).quote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef Kleintje het volgende:
Koos jij iedere avond voor dag afsluiten?
En heb jij voor week afsluiten gekozen?
Sluit je de week af na echt 7 dagen invullen of steeds op zondagavond?
Dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Quinazoline het volgende:
Kheb nu het gevoel dat het even niet zo goed gaat. Dit weekend was mn broertje jarig en ik heb gewoon een stuk taart op. Ook wat frisdrank enzo gedronken, vandaag ook 2 pakjes spa en fruit spul.. Vandaag en gisteren had ik ook veel sneller trek dan daarvoor, en heb ik volgens mij ook wat meer gegeten bij de maaltijden.
Ik heb zaterdag nog wel gesport, dus dat maakt het ietsje beter.
Nu maar weer proberen de draad op te pakken.
Dat is gek zeg, hoeveel punten zat je van je benodigde totaal af?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
Okee, ik ben officieel in de war
Flexi zegt dit na de weekafsluiting:
[afbeelding]
maar ik mag nu wel maar 18 punten meer per dag (eerst 19)
dus ik moet meer eten op minder punten
maar ben wel mooi 9 cm van mijn taille kwijt
De regel is wel hetzelfde gebleven omdat ik het eerste weekend nogal gezondigd heb en dus 2 kilo erbij had.
Waarschijnlijk is het gewoon de bedoeling dat je je aantal punten min of meer volmaakt. Dat betekent nu dat je gemiddeld rond de 18 moet eindigen per dag. Ik weet idd niet hoeveel je er eerst vanaf zat, maar probeer gewoon dat aantal aan te houden, dan zal het wel goed zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
maar ik mag nu wel maar 18 punten meer per dag (eerst 19)
dus ik moet meer eten op minder punten
Tsja, en je beweegt genoegquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:38 schreef Kleintje het volgende:
Ik eet nog genoeg Wendy.
Maandag teveel, dinsdag dan wat minder, maar met de WW mag je 4 punten per dag sparen, maximaal een week lang. Dit voor een feestje.
Dus ik eet echt niet te weinig.... dat is het rare...
* Puckzzz bind Kleintje vast aan haar stoelquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef Kleintje het volgende:
En toen begon al het lekkers in huis tegen me te gillen!
EET ME! NU! JE MOET!!!
PLEH PLEH.... wat nu???
God loves everyone, it's men who have problems with fat womenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Kleintje het volgende:
Dear father die in de hemele zijt..
Vergeef my my sins...
I have eaten a klein stukje of pure choclate.
I have let it melt on mijn tong.
De smaak was delicious en nu kan ik er weer tegenaan.
Greetings,
a chocolate junkie
(does god love fat woman?)
ken je het gezegde niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
So... God is not a mannetje?
Ik hou me heel goed in, maar heb nu wel zin in avondeten. Tonijnsteaksquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef Kleintje het volgende:
hahaha... oke... tnx!
Zo... en nu ga ik weer ontopic...
Ik heb een heerlijk schuldgevoel door die chocola... maar lekker dat het was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |